Vajan elektroonikute abi

Kõik tehnilised küsimused.
Suletud
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Vajan elektroonikute abi

Postitus Postitas jx »

tere
vajaks siis abi antud pistikute lahti seletamisel, s.t. et vajaksin täpseid tähendusi et ühendada need süsteemid omavahel... ise olen juba pea kuu aega jamanud aga pole tõest lahendust veel saanud: siin siis 520i pistik:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album285/aaj
ja siin siis 320( e21) oma:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album285/aal
oleks väga tänulik sest projekt seisab momendil selle juhtmepuntra taga... natuke segane jutt kll aga loodan et keegi oskab aidata... ette tänades jx...
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

e28 kohta olen ise kunagi mõned märkused teinud.
Kui sul numbrid ja värvused langevad kokku, võib nii juhtuda.

1. Sinine - Laadimise märgutuli (+12V, kui auto käib)
4. Pruun/Lilla - temperatuurinäidiku andur
7. Roheline/Lilla - Kütusepump
8. Must/Kollane - Starter
12. Süüde (+12V, kui auto käib)
14. Pruun/Roheline - Õlirõhu andur
15. Sinine/Valge (must) - Service indicator (Reset)

Ise ma kuskilt need kokku kirjutasin, aga 100% tõtt ei garanteeri. Enda autol sain M50 juhtmestiku peale poogitud ja käimagi, aga ei mäleta, kas ühendamisel kasutasin neid märkmeid või midagi muud.
e28 528iA '84
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tänan siis nende eest... ootan suure huviga siis veel e21 320 oma....
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

E28 kohta veel, m535i.org saidil kirjutatakse pistiku kohta nii:
Pin 1, BU goes to alternator. Goes to alternator "charge indicator" light in instrument cluster.
Pin 2, BU/VI or BU/RD static oil level sender unit. Goes to static oil level light in the active check control unit.
Pin 4, BR/WH Coolant temp sensor driver wire. Runs to coolant temp gauge in instrument cluster.
Pin 6, GN/YL goes to the O2 sensor heater relay. Gets power from fuse 6 and in the fuse box is colored GN/WH.
Pin 7, GN/VI gets power from Pin 87 of Fuel Pump Relay and goes to fuse 1 in the fuse box.
Pin 8, BK/YL Starter trigger wire comes from the ignition key.
Pin 9, Not used
Pin 10, WH/BK To Diagnostic connector Pin 6. Said to be "not used".
Pin 12, GN Powers the coil from fuse 1 of fuse box
Pin 13, BU/WH Dynamic oil level sender unit. Goes to oil level light in active check control unit.
Pin 14, BR/GN Oil Pressure switch. Runs to oil pressure light in instrument cluster.
Pin 15, WH/BU Service indicator to Diagnostic connector.
Pin 16, GN Is the same as the GN wire in Pin 12 and is actually spliced together with the wire from Pin 12 at S127
Pin 17, GN/VI To Fuel pump relay through splice S128
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tänud kõigile ja teema lukku
e28...
Suletud