Rauno E21 323i
Vahepeal sai heliisolatsiooni täiendatud, elekter autosse pandud ning näiteks ka aknalaud sisse.
Elektri poolepealt...kui kellelgi on pakkuda põhja alla minevat 323 juhtmepundart, mis komplektne ja korralik siis oleks huvitatud. Samuti V+P el peeglite juhtmetest, ja keskkonsooli juhtmepuust.
Elektri poolepealt...kui kellelgi on pakkuda põhja alla minevat 323 juhtmepundart, mis komplektne ja korralik siis oleks huvitatud. Samuti V+P el peeglite juhtmetest, ja keskkonsooli juhtmepuust.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Elekter on peaaegu valmis, vaja veel paar juhtmepuud taastada ja külge panna ning siis peaks korras olema.
Esiotsa juhtmepuu taastatuna:
100% uuesti isoleeritud, samuti veetud v+p pasunajuhtmed originaalis olnud ühe poole oma asemel.
Endiselt oleks vaja põhja alla minevat juhtmepuud, mis enamvähem komplektne ja korralik, huvi pakuks ka v+p peeglite juhtmepuu, keskkonsooli juhtmepuu leidsin enda varudest korraliku.
Esiotsa juhtmepuu taastatuna:
100% uuesti isoleeritud, samuti veetud v+p pasunajuhtmed originaalis olnud ühe poole oma asemel.
Endiselt oleks vaja põhja alla minevat juhtmepuud, mis enamvähem komplektne ja korralik, huvi pakuks ka v+p peeglite juhtmepuu, keskkonsooli juhtmepuu leidsin enda varudest korraliku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Elektriga asjad ühelpool, veetud ka kõlarijuhtmed ja veidi liiga jäme voolukaabel Salongi veel komplekteeritud ning kätte võetud projekt salongisoojendussüsteemi taastamine. Kas kellelgi ideid on kuidas taastada õhuklappidel olev poroloon(ehk kus mida asemele muretseda)?
Valmis ka klaasipuhastus kõige täiega.
Eelmine nädal viisin käruga auto arki, et värvivahetus registreerida. Alguses ei tahetud jutule võtta, sest auto pole komplektne aga pika rääkimise peale sai siiski toimingud tehtud. Passis sai muudetud veel keretüüp sedaanist kupeeks.
Mõned pildid kah:
Valmis ka klaasipuhastus kõige täiega.
Eelmine nädal viisin käruga auto arki, et värvivahetus registreerida. Alguses ei tahetud jutule võtta, sest auto pole komplektne aga pika rääkimise peale sai siiski toimingud tehtud. Passis sai muudetud veel keretüüp sedaanist kupeeks.
Mõned pildid kah:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vurasid jah, must mööda, nokk taevapooleraunz kirjutas:Eelmine nädal viisin käruga auto arki, et värvivahetus registreerida. Alguses ei tahetud jutule võtta, sest auto pole komplektne aga pika rääkimise peale sai siiski toimingud tehtud. Passis sai muudetud veel keretüüp sedaanist kupeeks.
Viimati muutis VeikoS, 10 Veebr 2009 00:40, muudetud 1 kord kokku.
Kui muud ei leia, siis võid ehituspoest osta tükikese seda materjali, mida muidu pannakse parketi alla. Mul bauril on sellega tehtud ja siiamaani kestab küllraunz kirjutas:Kas kellelgi ideid on kuidas taastada õhuklappidel olev poroloon(ehk kus mida asemele muretseda)?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
@ Lynx: Mis mudelilt laevalgus sinna sobiks? Idee on iseenesest väga hea.
"Liiga jäme" voolukaabel sellepärast, et varem ostetud hi-fi akuklemmid ei taha sobida selle kaabliga. Muusikat plaan ikka autosse mingi hetk panna aga mis mahus, ei oska veel öelda. Tümmiautot temast kindlasti ei tee.
Seda paisutihendit mul on, aga paistab hoopis teistsugune kui soojendusklappidel originaalis. Eks proovib vist sellega.
"Liiga jäme" voolukaabel sellepärast, et varem ostetud hi-fi akuklemmid ei taha sobida selle kaabliga. Muusikat plaan ikka autosse mingi hetk panna aga mis mahus, ei oska veel öelda. Tümmiautot temast kindlasti ei tee.
Seda paisutihendit mul on, aga paistab hoopis teistsugune kui soojendusklappidel originaalis. Eks proovib vist sellega.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vot selles mudeliküsimuses jään küll vastuse võlgu, endal oli plaan võta see checkcontrol vidin näppu ja romulasse tuhnima minna sellega ja eriti tore oleks kui ikka BMW toodang oleks!raunz kirjutas:@ Lynx: Mis mudelilt laevalgus sinna sobiks? Idee on iseenesest väga hea.
"Liiga jäme" voolukaabel sellepärast, et varem ostetud hi-fi akuklemmid ei taha sobida selle kaabliga. Muusikat plaan ikka autosse mingi hetk panna aga mis mahus, ei oska veel öelda. Tümmiautot temast kindlasti ei tee.
Seda paisutihendit mul on, aga paistab hoopis teistsugune kui soojendusklappidel originaalis. Eks proovib vist sellega.
Muidu e34-l on laevalgusti täpselt selle koha peal ja isegi on/off nupp on küljes, aga see vist liiga lai, pole mõõtnud veel
E32/E34 on liiga lai see valgusti. Äkki E36 sobib???Lynx kirjutas:Vot selles mudeliküsimuses jään küll vastuse võlgu, endal oli plaan võta see checkcontrol vidin näppu ja romulasse tuhnima minna sellega ja eriti tore oleks kui ikka BMW toodang oleks!raunz kirjutas:@ Lynx: Mis mudelilt laevalgus sinna sobiks? Idee on iseenesest väga hea.
"Liiga jäme" voolukaabel sellepärast, et varem ostetud hi-fi akuklemmid ei taha sobida selle kaabliga. Muusikat plaan ikka autosse mingi hetk panna aga mis mahus, ei oska veel öelda. Tümmiautot temast kindlasti ei tee.
Seda paisutihendit mul on, aga paistab hoopis teistsugune kui soojendusklappidel originaalis. Eks proovib vist sellega.
Muidu e34-l on laevalgusti täpselt selle koha peal ja isegi on/off nupp on küljes, aga see vist liiga lai, pole mõõtnud veel
Galeriis kenasti pildid olemas ju, milline ta alguses välja nägi. http://www.bmwclassic.ee/galerii/album445
Edit: Nuga lubas homme W&N-st tellitud jupid kohale toimetada, saab jälle uusi juppe külge kruvida
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eile sai tellitud juppid kätte, täpsemalt siis:
Puuduolevad klaaside kroomliistud:
323 piduriklotside paigalduskomplektid, taga supportite rem komplekt ja 2 tagumist õhutusnipplit:
Tagumiste amordipüstakute puuduolevad osad:
Ning üks käigukasti sünkro:
Autos on veel tellitud originaal jalamatid, eks teen millalgi nendest kah klõpsu.
Puuduolevad klaaside kroomliistud:
323 piduriklotside paigalduskomplektid, taga supportite rem komplekt ja 2 tagumist õhutusnipplit:
Tagumiste amordipüstakute puuduolevad osad:
Ning üks käigukasti sünkro:
Autos on veel tellitud originaal jalamatid, eks teen millalgi nendest kah klõpsu.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eks ikka teen pilte, hetkel telefoniga tehtud esmased pildid. Mootori asend pole kaugeltki mitte paigas, praegu suvalised mootoripadjad küljes.meelis k kirjutas:Saad äkki teha viimasega sarnase pildi, aga ilma kapotita. Tahaks näha, mis nurga alla sul karter ja sisselase jäid.
Sisselaske/pidurisüsteemi paigutamisele oled lahenduse leidnud?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Lõppkokkuvõttes tuleb enda maitsele ja soovidele vastav auto. Päris originaaliks ei jää aga midagi ulmet ei plaani, välimus ja salong jäävad originaaliks, tehnikat vast aja jooksul arendab ikka edasi.
Jõudu läheb vaja aga sellest enam veel aega ja raha
Jõudu läheb vaja aga sellest enam veel aega ja raha
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008