BMW 320i e30 83a. karlerik
Niisiis, sai ostetud roolivõimuks kõik vajalik. Puhastades jäi silma auk kaitsekummis ja selle lahti võtmisel avanes mitte just kõige parem vaatepilt...natuke liiva ja õli(ca. 10-15ml).
Mida nüüd edasi teha, kas hakkan lahkama või paigaldan ära ja vaatan kui suur probleem selle õli läbilaskmisega on. Kas üldse annab sellist asja remontida, tihendid kuskil müüa? Keegi järsku on kokku puutunud sellise probleemiga?
Mida nüüd edasi teha, kas hakkan lahkama või paigaldan ära ja vaatan kui suur probleem selle õli läbilaskmisega on. Kas üldse annab sellist asja remontida, tihendid kuskil müüa? Keegi järsku on kokku puutunud sellise probleemiga?
Viimati muutis karlerik, 25 Mär 2019 10:17, muudetud 1 kord kokku.
320i 83a. Saab9-3 08a.
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?p=25029#25029
Mina olen tegelenud. Tartus maksis lati remont vist 3500 + tihendikomplekt UM'st. Väga hea sai
Mina olen tegelenud. Tartus maksis lati remont vist 3500 + tihendikomplekt UM'st. Väga hea sai
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vähe tegemistest.
Peale esimese roolilati ostu tegin kohe teise lati ostu kuna esimene osutus kasutuskõlbmatuks. Nüüd seisavad jupid soojas keldris ja ootavad kevadet kui võim peale tuleks panna. Hetkel juba talvekad all ja naelte peal on roolikeeramine lausa lust võrreldes suvekatega. Lõpetasin oma otsingud madaldusvedrudega kuna ei leidnud peale 40/40 madalduse ühtki teist väiksemat madaldust. Nüüd küsiks teie abi nende valikul:
1. FK 1470.-
2. Lesjöfors 1735.-
3. e-bay MAXXPOWER (juba nimi kahtlane) mis lubab 35/35 1550.-
Millist eelistada?
Madaldusega seoses peaks ka vist tabumistele vedrudele midagi vahele panema, et välistada olukorda kus tagaots on madalamal kui esimene. Mida seal kasutada?
Külmade ilmadega ilmnes jällegi käivitamisel puterdamine. Aasta jooksul maha sõidetud 5000km olen õli peale valanud 1l, mis on ilmselgelt liiga palju aga sinist suitsu ma veel ei näe. See on tõenäoliselt puterdamisega seotud. Ka ühtlast sõitu on suhteliselt ebameeldiv teha kuna kergelt gaasi lahti lastes kipub jõnksutama- selle tembeldan kaa õlikulu alla. Kui sõidan, siis ikka ohtralt gaasipedaali tarbides , et ei tunneks jõnkse. Kas siin on tegemist plokikaane remondiga või kaasneb sellega veel midagi?
Sisustuses sai tagaiste peatoed ja otsin võimalust osta esimesed sport istmed, et mugavust juurde saada. Präegused paksust lehmanahast esiistmed ei ole just kõige mugavamad.
Terv.
Karl
Peale esimese roolilati ostu tegin kohe teise lati ostu kuna esimene osutus kasutuskõlbmatuks. Nüüd seisavad jupid soojas keldris ja ootavad kevadet kui võim peale tuleks panna. Hetkel juba talvekad all ja naelte peal on roolikeeramine lausa lust võrreldes suvekatega. Lõpetasin oma otsingud madaldusvedrudega kuna ei leidnud peale 40/40 madalduse ühtki teist väiksemat madaldust. Nüüd küsiks teie abi nende valikul:
1. FK 1470.-
2. Lesjöfors 1735.-
3. e-bay MAXXPOWER (juba nimi kahtlane) mis lubab 35/35 1550.-
Millist eelistada?
Madaldusega seoses peaks ka vist tabumistele vedrudele midagi vahele panema, et välistada olukorda kus tagaots on madalamal kui esimene. Mida seal kasutada?
Külmade ilmadega ilmnes jällegi käivitamisel puterdamine. Aasta jooksul maha sõidetud 5000km olen õli peale valanud 1l, mis on ilmselgelt liiga palju aga sinist suitsu ma veel ei näe. See on tõenäoliselt puterdamisega seotud. Ka ühtlast sõitu on suhteliselt ebameeldiv teha kuna kergelt gaasi lahti lastes kipub jõnksutama- selle tembeldan kaa õlikulu alla. Kui sõidan, siis ikka ohtralt gaasipedaali tarbides , et ei tunneks jõnkse. Kas siin on tegemist plokikaane remondiga või kaasneb sellega veel midagi?
Sisustuses sai tagaiste peatoed ja otsin võimalust osta esimesed sport istmed, et mugavust juurde saada. Präegused paksust lehmanahast esiistmed ei ole just kõige mugavamad.
Terv.
Karl
320i 83a. Saab9-3 08a.
Vabalt võib olla, et rõngad läbi ja kõva surve karteris. Paraku ei kaasne sellega alati suitsemist miskipärast. Samuti kui õlirõngad läbi, siis kompressioon võib olla päris hea, sest õli tihendab ära. Kas sisselaskevoolikud/gaasidrossel/sisselaskekolle on seest kuivad või õlised? Kui õlised, siis karterituulutuse kaudu surutakse liialt suure surve tõttu õliudu sisselaskesse, kus see kenasti ära põleb. Võib olla samuti seotud jõnksutamisega, viimane avaldub tüüpiliselt nõrgal osagaasil.Külmade ilmadega ilmnes jällegi käivitamisel puterdamine. Aasta jooksul maha sõidetud 5000km olen õli peale valanud 1l, mis on ilmselgelt liiga palju aga sinist suitsu ma veel ei näe. See on tõenäoliselt puterdamisega seotud. Ka ühtlast sõitu on suhteliselt ebameeldiv teha kuna kergelt gaasi lahti lastes kipub jõnksutama- selle tembeldan kaa õlikulu alla. Kui sõidan, siis ikka ohtralt gaasipedaali tarbides , et ei tunneks jõnkse. Kas siin on tegemist plokikaane remondiga või kaasneb sellega veel midagi?
Aga kuna tegu on juba suhteliselt vana autoga, siis põhjuseid võib olla väga palju, alates umbes pihustitest, mis osagaasil jätavad segu lahjaks ja sellest tingitud vahelejätud (mis värvi on küünlad?).
Küsiks, et miks peaks juhtuma, et tagaots läheb madalamaks kui esimene. Teiseks, kui ka läheb, mis selles halba on? Igatahes tuleks vältida olukorda, kus ühel sillal on madaldus (jäigad vedrud) ja teisel mitte. Vedrustuse tasakaal läheb nii paigast ära ja auto käitumine piirsituatsioonis muutub väga palju (halvemaks).Madaldusega seoses peaks ka vist tabumistele vedrudele midagi vahele panema, et välistada olukorda kus tagaots on madalamal kui esimene. Mida seal kasutada?
Mis diagostik vahelejätmise põhjuseks ütles?Jagaja kaas+ rootor on vahetatud, samas juhtmed ja küünlad vahetamata, diagnostik kiitis nad heaks.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Sai siis asja natuke uuritud aga ma ei tea kas õigeid asju, suht võhik mootori asjus(jõuluvanale soov tehtud, et vaja mootori, auto ehitusest raamatut- kui keegi oskab soovitada, milline on parim eesti keelne õpik, siis andke teada).
1. Jagajast üks pilt, seal tundusid vedrud hästi toimivat- näpuga liigutades ei old lõtke. Jagaja kaas ja selle kontaktid olid imelikud kuigi 7kuud tagasi uus kaas pandud. Tegin ka küünaldest piltti.
2. Pilt lõdviku sisse(kuidas iganes ta nimi on), see oli seest nati õline.
Diagnostik kiitis mootori heaks ja kerge jõnksutamise kohta ei oskand kommenteerida.
1. Jagajast üks pilt, seal tundusid vedrud hästi toimivat- näpuga liigutades ei old lõtke. Jagaja kaas ja selle kontaktid olid imelikud kuigi 7kuud tagasi uus kaas pandud. Tegin ka küünaldest piltti.
2. Pilt lõdviku sisse(kuidas iganes ta nimi on), see oli seest nati õline.
Diagnostik kiitis mootori heaks ja kerge jõnksutamise kohta ei oskand kommenteerida.
Viimati muutis karlerik, 25 Mär 2019 10:18, muudetud 1 kord kokku.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Sai nüüd ostetud uued küünlad aga oh imet need ei teinudki 26 aastasest autost uut vaid sõit jätkub endistviisi- kergete jõnksudega gaasi vähesel lisamisel. Jagajakaane puhastasin ära aga ta on ikkagi niipalju kahju saanud, et kunagi tuleb see uus panna+rootor. Üks pilt kaa...
Täna tööle kiirustades jäid väravaette kruusale kaks pidevat jutti. Jubedalt hakkas see seik huvi pakkuma. Hakkasin siis Nõmme tühermaadel vähe seda kaapsutamist proovima, sai üks hobuseraud joonistatud ja üks ratas poris, teine kuival. Tulemus ikka sama, kaks jutti. Nüüd olen võtnud pähe, et olen LSD-diffri otsa sattunud, oh seda õnne. Eks ma proovi seda asja veel , äkki ikka ei ole. Aga peab mainima, et see on üks ääretult lõbus ülessanne
Täna tööle kiirustades jäid väravaette kruusale kaks pidevat jutti. Jubedalt hakkas see seik huvi pakkuma. Hakkasin siis Nõmme tühermaadel vähe seda kaapsutamist proovima, sai üks hobuseraud joonistatud ja üks ratas poris, teine kuival. Tulemus ikka sama, kaks jutti. Nüüd olen võtnud pähe, et olen LSD-diffri otsa sattunud, oh seda õnne. Eks ma proovi seda asja veel , äkki ikka ei ole. Aga peab mainima, et see on üks ääretult lõbus ülessanne
Viimati muutis karlerik, 25 Mär 2019 10:19, muudetud 1 kord kokku.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Tee lihtne katse - tõsta tungiga üks tagumine ratas ülesse, käik võta välja.karlerik kirjutas:Nüüd olen võtnud pähe, et olen LSD-diffri otsa sattunud, oh seda õnne. Eks ma proovi seda asja veel , äkki ikka ei ole. Aga peab mainima, et see on üks ääretult lõbus ülessanne
Kui jõuad ülestõstetud ratast käega ringi ajada, siis ei ole LSD'd (või on see tuksis).
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Värskendaks teemat vähe. Peale küünalde vahetust käivitub auto paremini ja ei jäta vahele, niiet oli ikka kasu kah natuke. Palju sõidetud ei ole ja sõitudeks olen valinud vähe kuivemaid ilmu, et seda soolalöga võimalikult vähe saaks. Kevade ootel olen sillajuppe juurde soetanud, mis soojade ilmadega tee autokülge leiavad: vedrud 30/30(väiksemat ei leidnud), tagumine stabikas 14,5mm (vähe puhastatud) ja uued puksid+ kinnitused ja viimaseks võimuga latt. Egas muud polegi, jään sooja ootama.
Lõpetuseks paar pilti....terv. Karl
Lõpetuseks paar pilti....terv. Karl
Viimati muutis karlerik, 25 Mär 2019 10:20, muudetud 1 kord kokku.
320i 83a. Saab9-3 08a.