Lempsi 728-83
Lempsi 728-83
Panen siis enda liikuri kah siia, pildid hiljem...
Tegemist siis e23-ga, 2,8 mootor automaat kast. Auto on sugt kobedas sõidukorras, kere tahaks siit-sealt naca tegemist, aga ei miskit hullu.
Auto sain sõbra käest, tema omakorda teise sõbra käest ja tema sai selle tollioktsionilt Auto oli ollist ostes topelt põhjaga, põhja väljalõigates tuli paar plokki vene maksumärkidega sutsu lagedale.
Mõned klõpsud kah :
Ahjaa, kas teadjad mehed oskavad öelda kus e23-l on salongi radika kraan? Kas kapori all paremal pool ? On see mingi vaakumiga töötav ?
Tervitades,
Hannes
Tegemist siis e23-ga, 2,8 mootor automaat kast. Auto on sugt kobedas sõidukorras, kere tahaks siit-sealt naca tegemist, aga ei miskit hullu.
Auto sain sõbra käest, tema omakorda teise sõbra käest ja tema sai selle tollioktsionilt Auto oli ollist ostes topelt põhjaga, põhja väljalõigates tuli paar plokki vene maksumärkidega sutsu lagedale.
Mõned klõpsud kah :
Ahjaa, kas teadjad mehed oskavad öelda kus e23-l on salongi radika kraan? Kas kapori all paremal pool ? On see mingi vaakumiga töötav ?
Tervitades,
Hannes
Viimati muutis Lembit, 02 Aug 2005 14:25, muudetud 3 korda kokku.
insenerihakatis
See on jah üks asi mis reguleerib. Kui salongis konsoolil asuvat temperatuuriketast krutid siis peaks see kuidagi ka sellele klapile mõjuma (sinise peal sulgeb ja punase peal avab vastavalt). Muidugi sa võiksid veel kontrollida kas selle temperatuuri regulaatori ketta küljes on üks teatavat sorti tross (armatuuri alla jääb tema) - mis sulgeb ja avab ühte salongiradika peal olevat reguleeritavat katet... nii et seal ühe keeratava lüliti all on nii vaakumi kui ka mehhanilise osa reguleerimine (mis on iseenesest väga kavalasti välja mõeldud). Kui juba soojendussüsteemi lahti otsustad katkuda siis võiks ka ülejäänud vaakumklapid üle vaadata - neid on seal armatuuri all vist 7 - 8 tk. (mida juhitakse elektriliselt armatuuril olevate roheliste nuppude abil. Nojah. Kui klapp ehk membraan või vaakumvoolik läbi ega ta siis sõna ei kuula). See mootoriruumis olev klapp ise on UM-is saadaval ja maksab tema ca. 850.- krooni. Kasutatud korralik leida tuleb odavam loomulikult.
Oeh, eile hakkas kast nalja tegema. Maantel hakkasin möödasõitu tegema, aga pidin loobuma kuna kast hakkas "libisema". Tallasin lapatsi põhja, lappas käigud alla aga edasi ei läinud, pöörded põhjas. Jõudsin linna, jäin fooritaha seisma ja vot, enam liikuma ei saa...
On kellelgi nii juhtunud ? Tagurpidi liigub , edaspidi mitte.
Huvitav kas kast lõpetas töölepingu ? Tegu siis automaadiga.
On kellelgi nii juhtunud ? Tagurpidi liigub , edaspidi mitte.
Huvitav kas kast lõpetas töölepingu ? Tegu siis automaadiga.
insenerihakatis
Kui kast väsima hakkab siis see on ikka tunda varem... Loomulikult on võimalik ise alati kaasa aidata. Näiteks kui automaatkastiga autole tühikäigul pöördeid antakse. Ega alati ei tea mis selle viimase hoobi annab. Kasti remont on ikka sinna 7 - 8 tuhande kanti. Olenevalt kohast ja tegijast võib see olla rohkem või vähem. Osad ise olid vist ca. pool sellest hinnast.
ära jaan nüüd poissi täitsa ära ehmata. kui ikka endal viitsimist, kohta ja tehnilist taipu natukenegi on siis ei ole asi sugugi hull.
mul näiteks on üks kast laiali ja kui sul läheb asendusosa vaja siis anna teada.
esiteks kui leiad garaazi siis kast maha ja vaata sisse. ei ole seal sugugi keerulist midagi uus jupp sisse ja asi jälle korras.
kui kasti hakkad maha võtma siis võiksid muidugi teada anda...näpunäited kuluksid ära
edu
mul näiteks on üks kast laiali ja kui sul läheb asendusosa vaja siis anna teada.
esiteks kui leiad garaazi siis kast maha ja vaata sisse. ei ole seal sugugi keerulist midagi uus jupp sisse ja asi jälle korras.
kui kasti hakkad maha võtma siis võiksid muidugi teada anda...näpunäited kuluksid ära
edu
Ei ole plaanis kedagi ehmatada Lihtsalt läbikäidud etapp. Loomulikult saab nii mõndagi ka ise tehtud, eriti kui veidike insenerile vajalikku tehnilist taipu ja pealehakkamist Joonised ja juhendid ette, väike taustauuring mõne asjaga kursis oleva spetsialistiga ja kõik on tehtav. Mõnel autol on kast alt võetud ja remonditud lausa kanalita/tõstukita garaazis "põlve otsas". Ja on nagu uus. Loomulikult pead sa teadma mida teed. Ketaste järjekord, õlisurved jne. asjad on need mida peaks teadma. Asi ei ole tõepoolest nii keeruline... kuid mõne lihtsa asja"kahesilmavahele" jätmisega ei hakka asi lihtsalt tööle nagu peab. Kuskil internetis oli ka BMW automaatkäigukasti 4hp22 remondijuhend olemas (kahjuks ei ole linki käepärast).
Oma e23 l sai kunagi automaatkasti ZF4-HP22 A-siduri kettad ise ära vahetatud, kuna samamoodi ainult tagurpidi käik toimis aga edaspidi mitte. Töö sai teostatud oma garaasis nö põlveotsas ühe nädalavahetusega . Kast sai uue eluvaimu ja maksma ei läinud suurt midagi -UM ist kettad alla 1000 eek ja lisaks uue õli maksumus. Praegu all manual kast
Selge. Võib öelda, et mõistliku hinnaga tehti ära. See töökoda annab minu teada ka garantii seega peaks kõik korras olema.
Allpool link galeriisse, tõstsin sinna ühe tagasihoidliku juhendi 4hp22 käigukasti kohta. Hea teada.
http://bmwclassic.ee/323/pudipadi/acj
Allpool link galeriisse, tõstsin sinna ühe tagasihoidliku juhendi 4hp22 käigukasti kohta. Hea teada.
http://bmwclassic.ee/323/pudipadi/acj
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Selline kuulutus bmw foorumis, ehk on abi:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=17014
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=17014
323i, 320 Baur & 750iAL Highline