Sysi 518 e12 '80
Mõni talveralli klõps kah. Fotograaf Erik Riikoja.
Teised pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album753/
Numbrimärk on ilus kõversysi kirjutas:
Mõni talveralli klõps kah. Fotograaf Erik Riikoja.
Teised pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album753/
Aga ega vanal autol ei peagi sirge olema. Peale hanges käimist jah?
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Numbrimärgid peaks nagunii uutega asendama. Ja olgem terminoloogias täpsed - Talverallil ei käida hanges, vaid "lepikus" (Ervin Lill).Priit kirjutas:Numbrimärk on ilus kõversysi kirjutas:
Mõni talveralli klõps kah. Fotograaf Erik Riikoja.
Teised pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album753/
Aga ega vanal autol ei peagi sirge olema. Peale hanges käimist jah?
Muide saime Talverallil 120 registreerunu ja vast ca 90-100 startinu hulgas 4. kohta St väike "lepik" on paratamatus
Ühel ilusal päeval keerasin starterit ja ei midagi. Panin akult otse voolu tõmbereleele - ei midagi. Koputasin starterit - ei midagi. Lükkasime Rocca al Mare parklas koos abivalmis daamidega (tänud neile siinkohal!) auto käima ja pärast töötas jälle nagu peab. Imelik.
Võtsin starteri maha ja seibideks. Starteri enda pool oli kõik OK - harjad korras, mähised kahjustusteta, kontaktpinnad puhtad. Panin külge töötavalt M30 starterit võetud tõmberelee ja puhastasin kõik kontaktpinnad veelkord ära ning panin starteri peale. Kas viga oli selles - ei tea, aga varemalt tegi starter iga mootoriringi kohta ühe imeliku metalse klõpsu (justkui oleks hammasvööl 1 hammas puudu vms) aga nüüd seda enam pole - auto käivitub pehmelt ja ilusti.
Otsisin välja 205/70 R14 suverehvid (mul oli üks jooks selliseid uueväärilisi kenasti ootel) ning paigaldasin need koos Tõnise käest ostetud, keevitatud ja sirgendatud 7J laiade valuvelgedega. Pilti muidugi ei teinud - ehk täna? Plaanin minna tiirule, et saada aru, kas need hakkavad koopasse käima või mitte (need on e23 rehvid tegelikult). Lahedad balloonid on küll, aga võibolla on liiga balloonid
Võtsin starteri maha ja seibideks. Starteri enda pool oli kõik OK - harjad korras, mähised kahjustusteta, kontaktpinnad puhtad. Panin külge töötavalt M30 starterit võetud tõmberelee ja puhastasin kõik kontaktpinnad veelkord ära ning panin starteri peale. Kas viga oli selles - ei tea, aga varemalt tegi starter iga mootoriringi kohta ühe imeliku metalse klõpsu (justkui oleks hammasvööl 1 hammas puudu vms) aga nüüd seda enam pole - auto käivitub pehmelt ja ilusti.
Otsisin välja 205/70 R14 suverehvid (mul oli üks jooks selliseid uueväärilisi kenasti ootel) ning paigaldasin need koos Tõnise käest ostetud, keevitatud ja sirgendatud 7J laiade valuvelgedega. Pilti muidugi ei teinud - ehk täna? Plaanin minna tiirule, et saada aru, kas need hakkavad koopasse käima või mitte (need on e23 rehvid tegelikult). Lahedad balloonid on küll, aga võibolla on liiga balloonid