Bmw 520i 1983, Helar1
Bmw 520i 1983, Helar1
Tervitused haisõbrad, teen siis ka e28st siia teema. Sai siis toodud täna Jõgevalt üks viienda seeria hainina. Mootoriks on tal 2.0l bensukas, passi järgi 92kw.
Lisadest on tal katuseluuk, el. peeglid, stereo, 15"valuveljed, roolvõimendi. Masin sai ostetud igapäeva kasutuseks, aga seda alles siis kui endal load käes, masinal vead likvideeritud ja plaanis on ka auto üle värvida. Töid hakkab teostama tasa ja targu. Masinal roostet siin ja seal, katuseluugi mehhanism on puru, summuti käib kuhugi vastu, spido valgustus ei toimi, käiguhoovastik on kulunud ja veel nipetnäpet. Muidu masin töötab täitsa viisakalt. Pildid teen ka homme loodetavasti ära.
Lisadest on tal katuseluuk, el. peeglid, stereo, 15"valuveljed, roolvõimendi. Masin sai ostetud igapäeva kasutuseks, aga seda alles siis kui endal load käes, masinal vead likvideeritud ja plaanis on ka auto üle värvida. Töid hakkab teostama tasa ja targu. Masinal roostet siin ja seal, katuseluugi mehhanism on puru, summuti käib kuhugi vastu, spido valgustus ei toimi, käiguhoovastik on kulunud ja veel nipetnäpet. Muidu masin töötab täitsa viisakalt. Pildid teen ka homme loodetavasti ära.
Viimati muutis Helar1, 21 Mär 2010 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Kerge protsess on toimund, eks pildid räägivad...
Moraalne tugi ka, lasin istmeid määrida.
Kokkuvõtteks võib öelda et juhi ja kõrvalistuja jalgeall on maakorr paista, plekk on läbi mädanenud... Järgmine nädala vahetus tahaks relaka külge lüüa ja vähemalt uued tükid valmis lõigata. Hea oleks kui saaks ka keevitama hakata, aga järgmise korrani.
Moraalne tugi ka, lasin istmeid määrida.
Kokkuvõtteks võib öelda et juhi ja kõrvalistuja jalgeall on maakorr paista, plekk on läbi mädanenud... Järgmine nädala vahetus tahaks relaka külge lüüa ja vähemalt uued tükid valmis lõigata. Hea oleks kui saaks ka keevitama hakata, aga järgmise korrani.
päris pirakas töö on see. võtad sa need vanad pigimatid ka ülesse?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
See nädal sai põhja puhastatud tagant poolt ja nipet näpet veel tehtud. Nädala lõpus peaks jõudma esimesed uksed ja mõned sisemised plastikud. Kätte olen saanud esimeste uste lukud, mida mu võti ei keeranud ja ka süüteluku. Selle nädala lõpus ehk jõuab põhja lõppudelõpuks natuke keevitada, kui muu töö kõrvalt aega üle jääb.
Mõned pildid ka uudistamiseks
Lihvitud pindadele sai roostemuundurit peale pandud
Ja niisama pilt eestpoolt
Mõned pildid ka uudistamiseks
Lihvitud pindadele sai roostemuundurit peale pandud
Ja niisama pilt eestpoolt
Vahepeal on sebitud mingeid asju. Eks pildid räägivad, kunagi saab siis nüüd keevitama hakata.
Viimased karbid acarist... öeldi et tootmine lõpetati, seepärast ka kaks erineva tootja karpi.
Kas tõesti e12 ja e28 on samasugused karbid või on see mingi kleepsu eksitus?
Uus stangenurk
Vana stangenurk
Roostemuundur täitsa tore asi
Tagakoobas aga pole üldse tore
Esikoobas samuti
Tagumiste uste tihendite all on selline kole asi
Hetkeks siis kõik.
Viimased karbid acarist... öeldi et tootmine lõpetati, seepärast ka kaks erineva tootja karpi.
Kas tõesti e12 ja e28 on samasugused karbid või on see mingi kleepsu eksitus?
Uus stangenurk
Vana stangenurk
Roostemuundur täitsa tore asi
Tagakoobas aga pole üldse tore
Esikoobas samuti
Tagumiste uste tihendite all on selline kole asi
Hetkeks siis kõik.
Heihei, lõpudelõpuks olen saanud kätte uue kere!!
Just äsja koju jõudnud ja muljed hetkel vägahead. Kere tagumine osa pmst ilma roosteta, juhi jalgealune ja kundepoolne põhjaalune tahab keevitamist ning ka karbid vahetust. Kapoti all on nibinnabin roostet. Kaasa sain peaaegu terve rohelise sisu, lisadest check control, 2x el. peeglid, rohkem silma ei jäänud. Kere üldiselt ratastel, taga on ka nüüd ketaspidurid. Piduri süsteem on vahetatud ka välja e34 ketaste ja supportide vastu.
Tõin ta Mikitamäe vallast, Värska lähedalt. Toomine oli ka omamoodi huvitav, juhil treila taga, kuid E-kat puudus, vedavaks autoks oli E34 tds touring + mis oli tõesti ikka vägajama, et treilal ei põlend ükski tuli. Õnneks oli liiklust vähe ja Inspektoreid ka ei näinud. Homme saab ehk siis mõned asjalikumad pildid ka.
Terv,
Helar.
Just äsja koju jõudnud ja muljed hetkel vägahead. Kere tagumine osa pmst ilma roosteta, juhi jalgealune ja kundepoolne põhjaalune tahab keevitamist ning ka karbid vahetust. Kapoti all on nibinnabin roostet. Kaasa sain peaaegu terve rohelise sisu, lisadest check control, 2x el. peeglid, rohkem silma ei jäänud. Kere üldiselt ratastel, taga on ka nüüd ketaspidurid. Piduri süsteem on vahetatud ka välja e34 ketaste ja supportide vastu.
Tõin ta Mikitamäe vallast, Värska lähedalt. Toomine oli ka omamoodi huvitav, juhil treila taga, kuid E-kat puudus, vedavaks autoks oli E34 tds touring + mis oli tõesti ikka vägajama, et treilal ei põlend ükski tuli. Õnneks oli liiklust vähe ja Inspektoreid ka ei näinud. Homme saab ehk siis mõned asjalikumad pildid ka.
Terv,
Helar.
Jääb üle terve sinine sisu, keegi võiks pakkuda mulle korralikku helerohelist esiistet ja rohelist või musta põhjavaipa. Hetkel seisab uus kere vana kere kõrval väljas, järgmine nädal teen garaazi ruumi!Xim kirjutas:kui sul peaks sinise sisu juhiiste üle jääma siis olen sellest huvitatud.
Pilte ka siis
Põhi täitsa hea, võrreldes eelmisega. Karbid vaja vahetada, nii juhi kui kundepool on põhjas augud. Need ära keevitada peaks põhjaga korras olema. Esimese asjana tahan kere garaazi ajada, kuid hetkel seal niipalju kola, et mittemidagi ei mahu. Siis komplekteerib korralikud uksed ja värgid ära, samal ajal tahaks põhja ära keevitada. Uue kerega on ühe kännu otsa sõidetud(radika alune tala kõver, muu sirge) ja kitse nägi ka, tule kinnitused vajavad natsa timmimist.
Rääkige muidu kuidas 2.0 92kw ja 2.5 110kw juhtmestikud ja ajud ühtivad? Mõlemad peaksid olema ju siiski M20 mootorid.
Rääkige muidu kuidas 2.0 92kw ja 2.5 110kw juhtmestikud ja ajud ühtivad? Mõlemad peaksid olema ju siiski M20 mootorid.