
ja krundituna.

Pärast kruntimist hakkas silma paar viga lihvimisel, mis tuleb veel üle käia ennem kui värvida kannatab.
No tuleb sealt ikka üllatusi välja. Poleks arvanud. Kusjuures sõitis too suht. palju, veidi rohkem kui 50 000 km mu käes. Nüüd siis selgub, et kast valesti kokku pandud...trevi kirjutas:Et ruumi juurde saada, lammutasin natukene doonorit laiali. Selgus ka põhjus, miks tollel automaatkast käigud ära kaotas. Nimelt on antud kasti remonditud ning valesti tagasi pandud. Automaatkastil pannakse hüdrotrafo alati ennem kasti külge ja siis pärast polditakse hooratta külge, siis saab kindel olla, et nuudid said õigesti. Vastupidi toimetades võib saada all pildil toodud tulemuse (kusjuures kast sõitis päris pikalt ennem kui nuudid saba andsid).