Sai siis omale miski paar kuud tagasi soetatud 86 aasta e28.
Ütlen kohe alguses ära, et autodest ma suurt midagi ei tea .. aga viimane aeg õppima hakata
siiamaani olen sõitnud ainult autodega, millel mingi häda esinedes ainuke võimalus abi saada on esindusest .. ei lubata ju garantiiajal autodega suurt midagi ette võtta ise .....
Aga nüüd siis lähemalt haininast ...
Nagu ma juba ütlesin muretsetud sai ta paar kuud tagasi, on teine beeži värvi (mis hädasti vajab ülevärvimist)
Ja hetkel, kui ma selle auto sain ei liikunud ta üldse
Aga nüüdseks on tehtud mootori remont, veermiku remont, ja auto on täitsa liikumises.
Kere kohta võib seda öelda, et üldiselt pole viga ... roostet pole vähemalt silmaga väga palju näha ... parempoolne esitiib ehk .. ja katuseluuk .. mis vajaksid tegemist .. muidu enamvähem OK
Midagi tuleb ette võtta ka pagaasniku lukuga .. see ei taha väga hästi avaneda ...
Positiivseks pooleks auto juures on veel see, et välimus on tal suht originaal .. (Siit ka küsimus - 2 orig. bmw ilukilpi on puudu (14") kellel juhuslikult vedeleb kusagil võiks teada anda.)
Mis täpselt auto juures tehtud on - seda ma ei tea... mina ainult maksan
Aga jälle .. nagu sai eelpool mainitud .. seda asja tuleb muuta
... Ma olen juba teinud edusamme .. parempoolse tagaratta piduritrumlis oli klotse kinni hoidev tihvt lahti tulnud - selle sain oma jõududega kinni ja selliseid pisiasju veel.
Lähiajal on plaanis ise peale panna ka signalisatsioon - Kahjuks peab auto seisma tallinnas maja hoovis, kuna garaashi ei ole ... siis kahju oleks "vanakesest" ilma jääda - olgugi, et temast midagi võtta ei ole, aga kahju ikka, kui mõni kaak oma näpud külge ajab.
Kunagi tuleb ära vahetada ka esipõll - usaldasin vanakese elukaaslase kätte ja teisel päeval "parkis" ta auto esipõlle täitsa kõveraks
esialgu vast muinasjutust kõik ... mida ma jahun, kui tulemust näidata ei ole .... niiet pildid ka millalgi lähiajal tulemas ...
MiQ 520 e28 '86
Nii .. nüüd lugu selline, et selle haiga läks pisut kehvasti .. jäi teine seisma.
Nimelt andis otsad bensiinipump ja esimesed piduriklotsid vajavad ka vahetamist. Lisaks on tal probleeme kerega - roosteuss on päris tugevalt sees.
Sai omale soetatud teine hainina kõrvale: e28 525i (110kw) aastast 81.
Eks sellelgi ole omad probleemid, ent kere on üllatavalt heas korras.
Veidi taustinfot selle masina kohta: auto olnud eestis 10 aastat, enne seda oli ta saksamaal kus oli tal väidetavalt 2 omanikku. Eestis olen teine omanik mina.
Kõik tööd on tehtud siiani ühes kohas (Ma päris täpselt ei tea kuskohas, aga tartus pidi olema mingi koht, kus mehed remondivad bmw'sid .. sain selle koha telefoninumbri ka - sealsed inimesed pidid seda autot läbi ja lõhki tundma)
Plaan on selline, et võtan sellest autost need jupid, mis endale vaja (eriti palju neid ei ole) ja ülejäänud jupid lähevad ilmselt siin foorumis müügiks.
Mõned pildid uuest "armukesest" asuvad siin -> http://miq.tuum.net/gallery/view_album. ... me=album18
minu igapäevaliikur on ka pildile jäänud .. ärge seda vaadake .. eksju?
Nimelt andis otsad bensiinipump ja esimesed piduriklotsid vajavad ka vahetamist. Lisaks on tal probleeme kerega - roosteuss on päris tugevalt sees.
Sai omale soetatud teine hainina kõrvale: e28 525i (110kw) aastast 81.
Eks sellelgi ole omad probleemid, ent kere on üllatavalt heas korras.
Veidi taustinfot selle masina kohta: auto olnud eestis 10 aastat, enne seda oli ta saksamaal kus oli tal väidetavalt 2 omanikku. Eestis olen teine omanik mina.
Kõik tööd on tehtud siiani ühes kohas (Ma päris täpselt ei tea kuskohas, aga tartus pidi olema mingi koht, kus mehed remondivad bmw'sid .. sain selle koha telefoninumbri ka - sealsed inimesed pidid seda autot läbi ja lõhki tundma)
Plaan on selline, et võtan sellest autost need jupid, mis endale vaja (eriti palju neid ei ole) ja ülejäänud jupid lähevad ilmselt siin foorumis müügiks.
Mõned pildid uuest "armukesest" asuvad siin -> http://miq.tuum.net/gallery/view_album. ... me=album18
minu igapäevaliikur on ka pildile jäänud .. ärge seda vaadake .. eksju?