Pidurite õhutamine.
Pidurite õhutamine.
Sooviks teada kuidas teie seda teete.
Naine istub juhikohale, tõmbab istme veidi ettepoole, paneb peeglid enda järgi paika ja siis pumpab (piduri)pedaali. Ise oled auto all, kui on pool minutit pumbanud, siis hüüad: "Hoia!", siis naine surub kõigest jõust pedaalile. Ise oled auto all, keerad õhutusnipli korraks lahti ja lased sealt õhumulle täis vedeliku välja ja keerad kohe nipli kinni ja hüüad "Pumpa!" Kordad protseduuri kuni enam mullikesi ei tule vaid vedelik tuleb ühtse joana, siis siirdud järgmise ratta juurde kuni kõik on läbi käidud. Tulemusena on õhk väljas ja naisel kintsud trimmis.
PS! Kui hüdraulilises rooli- ja pidurivõimus on liiga palju õli siis tuleb ülejääk mittetöötava mootoriga õhutades kenasti potsiku kaane vahelt välja.
PS! Kui hüdraulilises rooli- ja pidurivõimus on liiga palju õli siis tuleb ülejääk mittetöötava mootoriga õhutades kenasti potsiku kaane vahelt välja.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Ma tegin seda nii, et üks pumpas pedaali ja hoidis survet ja kõige kaugemast otsast hakkasin nipleid õhutama. Esmalt muidugi tuleks sidur õhutada. See on üks kannatust vajav protseduur.Nipleid tuleb lahti keerata siis kui pedaal all on.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
kirjutasime trevi-ga sama aegselt. väga hea seletus.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pidurite õhutamine.
Ja vanakooli mehed soovitavad alustada juhist kõige kaugemal asuvast rattast (ehk parem tagumine) - siis pidi eriti "südarahul" tunne pärast veel olemacheech kirjutas:Sooviks teada kuidas teie seda teete.

850Ci
Re: Pidurite õhutamine.
Täpsemalt pidurivedeliku anumast kõige kaugemal asuvast rattast - mis küll tagaveolistel autodel on alati(?) vasakul poolSmurff kirjutas:Ja vanakooli mehed soovitavad alustada juhist kõige kaugemal asuvast rattast (ehk parem tagumine) - siis pidi eriti "südarahul" tunne pärast veel olemacheech kirjutas:Sooviks teada kuidas teie seda teete.
saab ka üksi teha
Läbipaistev silikoonvoolik nipli otsa, teine ots näiteks vanasse piduriõli potsikusse. Voolikuga mitte koonerdada, soovitav 50cm.
Parem tagumine nippel õrnalt lahti, lased õli välja voolata kuni anuma alumine osa täitub vana õliga ja vooliku ots on õli sees, et ei saaks õhku.
Vajutad paar korda pedaali põhja ja lähed vaatad voolikut, kui seal õhumulle sees ei paista, siis nippel kinni.
Tagumine vasem, siis esimene parem ja esimene vasem ratas takka.
Selline vana õliga potska hoia alles koos voolikuga, naabrimehel või endal tulevikus taas hää kasutada.
Mina puurisin korgile vooliku diam. augu sisse ja torkasin vooliku sealt sisse.
NB! vaata, et potska pumpamise aeg ümber ei kuku, tühi pudel ei seisa hästi püsti
Läbipaistev silikoonvoolik nipli otsa, teine ots näiteks vanasse piduriõli potsikusse. Voolikuga mitte koonerdada, soovitav 50cm.
Parem tagumine nippel õrnalt lahti, lased õli välja voolata kuni anuma alumine osa täitub vana õliga ja vooliku ots on õli sees, et ei saaks õhku.
Vajutad paar korda pedaali põhja ja lähed vaatad voolikut, kui seal õhumulle sees ei paista, siis nippel kinni.
Tagumine vasem, siis esimene parem ja esimene vasem ratas takka.
Selline vana õliga potska hoia alles koos voolikuga, naabrimehel või endal tulevikus taas hää kasutada.
Mina puurisin korgile vooliku diam. augu sisse ja torkasin vooliku sealt sisse.
NB! vaata, et potska pumpamise aeg ümber ei kuku, tühi pudel ei seisa hästi püsti

e28
Re: Pidurite õhutamine.
Mäs moodi vasakulsysi kirjutas:Täpsemalt pidurivedeliku anumast kõige kaugemal asuvast rattast - mis küll tagaveolistel autodel on alati(?) vasakul poolSmurff kirjutas:Ja vanakooli mehed soovitavad alustada juhist kõige kaugemal asuvast rattast (ehk parem tagumine) - siis pidi eriti "südarahul" tunne pärast veel olemacheech kirjutas:Sooviks teada kuidas teie seda teete.

850Ci
Re: Pidurite õhutamine.
Minu E28l on parempoolse ratta piduritoru ~20 cm pikem.Smurff kirjutas:Mäs moodi vasakulsysi kirjutas: Täpsemalt pidurivedeliku anumast kõige kaugemal asuvast rattast - mis küll tagaveolistel autodel on alati(?) vasakul pool?
Pakun, et see on kõigil BMWdel nii, millel piduritorud jooksevad vasaku karbi lähedal.
e28 528iA '84
e28 kõik samas, oli selline juhus, et sidur oli õhutamatta ja noh juhtus tõmbas õhu ka piduritesse. sidurisse kadus korralikult õli ja kohe ei märganud valada juurde.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
BS. Siduri pealevoolu toru on kõrgemal pidurite omast. Juhul, kui läbi siduri pealevoolu ka anum tühjaks voolab (toru tasemele), jäävad pidurid ikka tööle.Ammy69 kirjutas:e28 kõik samas, oli selline juhus, et sidur oli õhutamatta ja noh juhtus tõmbas õhu ka piduritesse. sidurisse kadus korralikult õli ja kohe ei märganud valada juurde.
CSi, ti, i, RT, TC1, D