Bmw 323i 82a Priit300
Bmw 323i 82a Priit300
Tere paneks oma hobiauto ka siia ülesse ,alustasin temaga selle aasta jaanuari kuus .Ostes nägi ta välja selline .
Sai siis tasapisi edasi arendatud teda ,kõigepealt oli vaja mootor tööle saada ,selle sai kuidagi lõppuks peale mitmeid päävi tööle (kuigi ei tööta ta siiamaani ilusti nii nagu ta peaks ).Paar pilti siis sellest ajast ka
Peale tehnilise poole ülevaatamist oli järg kere käes ,vahetati karbid tiivad ,kapott ,ja muud detailid mis olid roostes .
Sellest tööst kahjuks pilte pole ja järgmine etapp on värvimine
Peale värvimist .
Peale värvimist sai hakkatud igasugu puuduvaid juppe otsima ,mida otsin siiani aga esmatähtsad juppid õnneks olemas ,sai veel united motorsist igasugu tüübleid ja asju ostetud ning hakkas kokkupanek
Selline ta hetkel nüüd on ,aga teha on veel palju loodan valmis jõuda juuliks .Kõige probleemsem koht on mootor ei oska kohe kuidagi teda normaalselt käima saada .Hetkel ta sõidab ja töötab aga ajab pensu haisu ja tühikäiku pole ,kui teda korralikult tööle ei saa siis peab arvatavasti mõne uuema mootori vaatama ,aga seniks kõike head ja loodan et saan kõik asjad tööle korralikult
Sai siis tasapisi edasi arendatud teda ,kõigepealt oli vaja mootor tööle saada ,selle sai kuidagi lõppuks peale mitmeid päävi tööle (kuigi ei tööta ta siiamaani ilusti nii nagu ta peaks ).Paar pilti siis sellest ajast ka
Peale tehnilise poole ülevaatamist oli järg kere käes ,vahetati karbid tiivad ,kapott ,ja muud detailid mis olid roostes .
Sellest tööst kahjuks pilte pole ja järgmine etapp on värvimine
Peale värvimist .
Peale värvimist sai hakkatud igasugu puuduvaid juppe otsima ,mida otsin siiani aga esmatähtsad juppid õnneks olemas ,sai veel united motorsist igasugu tüübleid ja asju ostetud ning hakkas kokkupanek
Selline ta hetkel nüüd on ,aga teha on veel palju loodan valmis jõuda juuliks .Kõige probleemsem koht on mootor ei oska kohe kuidagi teda normaalselt käima saada .Hetkel ta sõidab ja töötab aga ajab pensu haisu ja tühikäiku pole ,kui teda korralikult tööle ei saa siis peab arvatavasti mõne uuema mootori vaatama ,aga seniks kõike head ja loodan et saan kõik asjad tööle korralikult
Kahjuks pole veel kroom neeru leidnud kuskilt korraliku ,samas vaja ka kindlasti värskemaid stangesi ,kuna need on suht väsinud ,aga parem kui mitte midagi .
Värv on jh selline nagu ta on ,sai ise segatud selline ja erinevate valguste kääs on ta erinevat tooni .Pildi pealt raske arusaada
Mootor ise on korras aga just see vaakumi teema seal ,ja veel ei tea kas bensupump sellel peab koguaeg järgi olema ,kuna puudub relee ja on hetkel süüte alt ühendatud .
Samas ei tea ma mida se jubin nagu teeb konkreetselt ja kui vajalik ta on ,osa nr1 pildilt.
Värv on jh selline nagu ta on ,sai ise segatud selline ja erinevate valguste kääs on ta erinevat tooni .Pildi pealt raske arusaada
Mootor ise on korras aga just see vaakumi teema seal ,ja veel ei tea kas bensupump sellel peab koguaeg järgi olema ,kuna puudub relee ja on hetkel süüte alt ühendatud .
Samas ei tea ma mida se jubin nagu teeb konkreetselt ja kui vajalik ta on ,osa nr1 pildilt.
Pritsega autol tavaliselt töötab pump koguaeg, sest pihustist kütuse läbipressimiseks on vajalik pidevalt rõhku hoida.Aga kas se bensupump peab järgi olema koguaeg või on sellel releel seal mingi ülessanne ka ,peale pumba sisse välja lülitamise .
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tegin juhtrõhu regulaatorist eraldi teema:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=4752
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=4752
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Väga hariv Eks ma pean nüüd hakkama vaatama ,kui selle regulaatori saaks siis ma arvan et oleks se mure murtud ,ma nagu ei teagi kust ta peale selle tosolianuma seda temperatuuri võtab muidu ,kuna mul plokki küljes sellist kohta pole kuhu seda kinnitada saaks .Hetkel ripub ta mul sel sama voolikute otsas .Järgmine nädal hakkan tegelema autoga loodan kenasti sõitma saada .
Sai nüüd 2 pääva vahelduva eduga autoga tegeletud. Üldiselt läks kõik positiivselt peale seda juhtrõhu klappi vahetust hakkas mootor ka tööle nii nagu peab ,ainult et tühikäik veidi kõigub 900 ja 1000 pöörde peal aga muidu kõik ok.
Üks küsimus siis tekkis ka,hakkasin tagaratta läägrit vahetama ja ei saa nüüd aru kuidas need vanad sealt kätte saada .Ei tule kummagile poole lüies või peab tõesti terve õõtsa alt ära võtma ja pressima ?
Üks küsimus siis tekkis ka,hakkasin tagaratta läägrit vahetama ja ei saa nüüd aru kuidas need vanad sealt kätte saada .Ei tule kummagile poole lüies või peab tõesti terve õõtsa alt ära võtma ja pressima ?
Tellisin a carist aga tuleb vist välja, et on valed laagrid sisemine auk on liiga väike .Laagrid olidki valed aga sain haapsalust 1hest poest uued laagrid need sobivad ilustiraunz kirjutas:Kuskohast tagaratta laagrid said muidu? Need suht defka kaup, vahepeal polnudki kuskilt saada.
Kas diffri vahetasid ja kas on nüüd parem?
Diffri sain vahetatud ja proovisõidul tunduds väga hea ,täpselt se mida tahtsin ,ma nüüd mingipääv toon sulle selle teise diffri täpselt veel ei tea mis pääv ,elistan siis ette