BMW e28, 520i 87a mkudak
BMW e28, 520i 87a mkudak
Tere siis kõigile, liitusin ka paar nädalat tagasi ´´hai´´ perega, enda autost siis niipalju, et tõin ta romu.ee platsilt ära, auto on toodud 95a eestise ja on olnud ühe omaniku käes. Vead mis ma olen avastanud: ukse ääred roostevad ja ka natuke uksevahe sisepinda, karbid on ka suht ära rikutud. Õnneks kahte tüüpviga minu isendil ei esine, amordi püstaku ääred on täitsa korras ja spido blok töötab ideaalselt. Lisadest siis on ees el.aknad ja ABS.
Mõned esialgsed pildid ka jutu juurde
Mõned esialgsed pildid ka jutu juurde
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
Vanasi haininasi on nägu seeni pärast vihma:D
Mul on ka üks selline orig. rool ja täitsa korralik.
Mõnusalt kapipeal hoidmiseks, kui ma ei eksi, olen kohanud ka kolmeste peale selliseid.
aga auto on välisel paljulubav.
Kuidas kere ja mootor?
Mul on ka üks selline orig. rool ja täitsa korralik.
Mõnusalt kapipeal hoidmiseks, kui ma ei eksi, olen kohanud ka kolmeste peale selliseid.
aga auto on välisel paljulubav.
Kuidas kere ja mootor?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
auto värviks hetkel on must, plaanis teha matt valge koos mõne väikse lisaga. kere roostetab ikka natuke siit ja sealt, sellega hakkan siis tegelema kui veljed ja coilid olen valmis saanud. Mootor töötab suht normaalselt, käivitub hästi ja ei puterda aga pöördese ei lähe eriti kiiresti, ehk asi selles et auto oli seisnud ligi 2 aastat. et siis peaks küünlad, juhtmed, jagaja, kütuse filtrid ja muu olulise ülevaatama ja vajadusel välja vahetama.
Osade kurvastuseks võin õelda, et auto ei tule 100% stok.
Plaanis siis teha sellest autost hobi auto, välimuselt jääb nii nagu ta on, ette ehk mingi hea mokk, madaldust liipalju kui üldse saab, alla lähevad plekk valked, ette 16"x9,5", taha 16"x11", rehv sinna peale läheb 16/205/55, et siis on vaja suht korralikult venirada . Sisu poolest on niipalju, et rooli tahaks kohe kindlasti välja vahetada, ette on hangitud vanakooli sports istmed mis ei ole pärit bmw-st ja tootja nime ma ei mäleta hetkel, terve sisu tuleb üle õmmelda pool kaltusga/pool nahga. Velgedest ja kõigest muust panen siis pilte kui hakkan autoga tegelema, tuleval kuul ehk on panna juba mõned pildid
Osade kurvastuseks võin õelda, et auto ei tule 100% stok.
Plaanis siis teha sellest autost hobi auto, välimuselt jääb nii nagu ta on, ette ehk mingi hea mokk, madaldust liipalju kui üldse saab, alla lähevad plekk valked, ette 16"x9,5", taha 16"x11", rehv sinna peale läheb 16/205/55, et siis on vaja suht korralikult venirada . Sisu poolest on niipalju, et rooli tahaks kohe kindlasti välja vahetada, ette on hangitud vanakooli sports istmed mis ei ole pärit bmw-st ja tootja nime ma ei mäleta hetkel, terve sisu tuleb üle õmmelda pool kaltusga/pool nahga. Velgedest ja kõigest muust panen siis pilte kui hakkan autoga tegelema, tuleval kuul ehk on panna juba mõned pildid
päris toredad plaanid.
Ootan juba pilte tulemusest
Edu.
Raimo.
Ootan juba pilte tulemusest
Edu.
Raimo.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
Täna sai kõik amordid alt võetud ja selgus, et on täpselt samasugused nagu e34-l. Põhjus miks ma e34 amorte koos püstakuga tahan alla panna on see, et amori käik on lühem ja see on coilide jaoks parem, siis ei löö koos korraliku madaldusega amorti põhja. Coile hakkan ise tegema, keermestan roostevaba toru ära ja keevitan vanade püstakute külge, ette lähevad ka tagumised vedrud ja alumised reguleerimis mutrid lasen treida või siis tellin, kui leian kuskilt sinna sobivad. Plekid lähevad esmaspäeval tegemise ja loodan, et saan nädala või paari pärast kätte, ehk siis olen colid ka valmis saanud, siis saaks auto tagasi maapeale panna ja siis alustan keretöödega kui teiste autode kõrvalt aega leian