E21 316
E21 316
sai siis teine soetet paar päeva tagasi.
http://www.pilt.ee/photo/595297/13830882/
esmamulje (v.l.a. arvesse võttes ) ~4-
komplektne, suured vaevad nähtud endiste omanike poolt ja veel
suuremad veel endal näha ,et tulemas.
alustuseks aku peale....
ei taha käivituda. klapikaane eemaldudes jäi silma kohe purunenud nookur.
ja nüüd siis kaant remmima .
http://www.pilt.ee/photo/595297/13830882/
esmamulje (v.l.a. arvesse võttes ) ~4-
komplektne, suured vaevad nähtud endiste omanike poolt ja veel
suuremad veel endal näha ,et tulemas.
alustuseks aku peale....
ei taha käivituda. klapikaane eemaldudes jäi silma kohe purunenud nookur.
ja nüüd siis kaant remmima .
Viimati muutis juut76, 11 Okt 2005 11:45, muudetud 1 kord kokku.
Tore! Väliselt vaadates tundub, et originaalvärvi all? See on tavaliselt positiivne - tead mida saad. Värvitoon on hea, heledamad toonid mõjuvad mõõtmetelt väiksemate autode peal üldjuhul paremini. Mis veel.. see on veel 2 tulega versioon. BMW üks tunnuseid on ju ninaosas olevad kaks tulepaari. Aga see "ainult kahe tulega" versioon on päris huvitav eksemplar! Ega siis muud kui jõudu korrastamisel. Midagi keerulist ei tohiks olla - masin ju põhimõtteliselt väga lihtsa ehitusega.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
hmm, E21 4 silindrilise mootoriga modifikatsioonid olidki orignaalis 2 tulega... 4 ehk mõlemale poole tulepaar pakuti lisa optionina (ehk siis pidi maksma selle eest), ning levinud on ka ise vahetatud tuledega versioonid
Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...
Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...
318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...
Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...
Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...
318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...
Nendest 2 ja 4 tulega e21 erinevustest on siin kusagil mujal juttu olnud varem ka. Ise pole e21 küsimustes nii tugev Seda aga arvan küll, et kui ta juba on 2 tulega siis las olla. Pole mõtet sinna hakata 4 tuld ette kombineerima, olgu nagu tehasest tuli
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
veider lähenemine bmwlt,et lahejma mootoriga isenditel vähem tulesi vaja..............Bronco kirjutas:hmm, E21 4 silindrilise mootoriga modifikatsioonid olidki orignaalis 2 tulega... 4 ehk mõlemale poole tulepaar pakuti lisa optionina (ehk siis pidi maksma selle eest), ning levinud on ka ise vahetatud tuledega versioonid
Samas levivad jutud et 2 tuld valgustavad paremini kui need 4 väiksemat seal ees...
Muidu aga auto tundub aus, ning nokitsemist tundub ka jätkuvat...
318 ehk siis karburaatoriga mudel on see?
edit: lisaks ei saa aru kass aknaümbruse liistud on musta värvi, või puudu?
musta värvi liistud olid stockis nagu ainult 315 mudelil. või on lihtsalt kohaliku "tuunija" poolt mustaks värvitud...
samas võinuks tehaka 518 kahetulelisi
...
kurvastuseks , ei pole orig värv. lakk koorub teisel . . . .Jaan kirjutas:Tore! Väliselt vaadates tundub, et originaalvärvi all? See on tavaliselt positiivne - tead mida saad. Värvitoon on hea, heledamad toonid mõjuvad mõõtmetelt väiksemate autode peal üldjuhul paremini. Mis veel.. see on veel 2 tulega versioon. BMW üks tunnuseid on ju ninaosas olevad kaks tulepaari. Aga see "ainult kahe tulega" versioon on päris huvitav eksemplar! Ega siis muud kui jõudu korrastamisel. Midagi keerulist ei tohiks olla - masin ju põhimõtteliselt väga lihtsa ehitusega.
Lakk võib ju kooruda... See võib metallikvärvil olla ka ilmastikuoludest tingitud. Olen märganud seda, et autod mis pärinevad sellistest piirkondadest kus päike väga suure osa ajast aktiivselt paistmas... siis nendel selline viga üsna tihti esineb. Värvi kohta ütleks, et vähemalt pildilt ei saa aru kas seda autot on hiljuti värvitud... Loomulikult neid seppasid kes masina 2000.- - 3000.- krooniga üle värvivad - neid meil ikka jagub. Kahjuks ei ole nende töö alati kvaliteetne ehk paar kuud (või pool aastat) pärast värvimist on vaja protseduuri korrata. Loodetavasti asi nii hull ei ole. Kui auto on värskelt värvitud ja siis kohe müüki pandud - see võib mõtlema panna.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
x
jep! M10 (plokile valatud "10")
kuid palju käib netist ja muust kirjandusest läbi ka mootori tähistus
mis plokile löödud raudadega
(vt.jagaja poolne mootoriots üle, ehk leiad ka enda mootori tähise/
markeeringu. peaks asuma plokikaane tihendist nats all pool ja juhi
poolses ploki nurgas, starteri kinnituskõrva peal.)
kuid palju käib netist ja muust kirjandusest läbi ka mootori tähistus
mis plokile löödud raudadega
(vt.jagaja poolne mootoriots üle, ehk leiad ka enda mootori tähise/
markeeringu. peaks asuma plokikaane tihendist nats all pool ja juhi
poolses ploki nurgas, starteri kinnituskõrva peal.)
x
sai siis lõpuks hääled sisse. tehnika toimib, ehkki vajaks uusi küünlaid/juhtmeid.
kui nüüd veel ka "põranda lauad" uued saaks ,võiks ehk juba pabereid
korrastama asuda.
http://www.pilt.ee/photo/595297/15034789/
kui nüüd veel ka "põranda lauad" uued saaks ,võiks ehk juba pabereid
korrastama asuda.
http://www.pilt.ee/photo/595297/15034789/
Viimati muutis juut76, 10 Nov 2005 12:26, muudetud 1 kord kokku.