O/V: M20B25 pritsega mootori, LUKKU
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
O/V: M20B25 pritsega mootori, LUKKU
Uurin turu seisu e30-le paigaldatud 2,5i mootori osas. See peaks e21 aiste vahele suuremate modifitseerimisteta ära mahtuma. Vaja oleks komplekti: aju, juhtmete, õhulegeja, bensupumba ja muidugi pritsungi ja sisselaskekollektoriga, siduriga. Väljalaskekollektor peaks M20b20 oma minema aga eraldi küljest kruvima ei pea seda.
Palun siis teadjatel tarka nõu jagada ümberistutamise ja muu asjasse puutuva kohta. Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas, bensu tagasivool on tehtud.
Vahetuseks pakun e21 juppe või juppe+kompensatsiooni või vahetan vajaliku mootori raha vastu.
Pakkumised P.S. või 53550777
Palun siis teadjatel tarka nõu jagada ümberistutamise ja muu asjasse puutuva kohta. Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas, bensu tagasivool on tehtud.
Vahetuseks pakun e21 juppe või juppe+kompensatsiooni või vahetan vajaliku mootori raha vastu.
Pakkumised P.S. või 53550777
Viimati muutis sillufromIV, 09 Jaan 2011 16:28, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: O/V: M20B25 pritsega mootori, Tallinn
IIRC on M10 ja M20 kastid erinevad ja ei ole omavahel vahetetavad. E30 kasti kasutades kaotad spidomeetri, kuna e21 kasutab trossiga ajamit.sillufromIV kirjutas:Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Spido juba ei tööta, kuna ühel e21-l on 5-ne e30 kast all ja töötab. Küsisin, et teada, kas peab 2,5 mootori jaoks ka teise kasti otsima.
Muidu küsimus suuremale ringile: kas M10 on mingit suurema kubatuuriga mootorit ka, kui 2,0? Kui on, siis millise kubatuuri ja võimsusega ja kuidas nende osas turuseis on?
Muidu küsimus suuremale ringile: kas M10 on mingit suurema kubatuuriga mootorit ka, kui 2,0? Kui on, siis millise kubatuuri ja võimsusega ja kuidas nende osas turuseis on?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
M10-l isegi 2,0 saamine on väga keeruline ja kulukas. M20 otsa istub M20 või M50 kast, kui tahad 4 käigulist M20 kasti siis toda saaks pakkuda koos kardaaniga. Muide kui reaalselt hakkad vahele istutama mootorit siis mul elektri ühendamiseks paar väga kasulikku skeemi olemas, mis elu väga lihtsaks teevad.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
4-käigulisi kaste on omal 3 üle ja kardaan ka olemas liigne ja 315 all ka 5-käigulise kast jaoks ümberehitatud toimiva kardaaniga. Tahtsin teada kas näiteks 1,8 mootorile ehitatud kast 2,5 või 2,7 mootoriga kestab (vääne hoopis teisest ooperist ju). Aga kui kunagi reaalselt ehitamiseks läheb, siis pördun su poole nende elektriskeemide asjus 

Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
1.8 kast ei sobi m20 mootori otsa!
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=16822
Kui huvi, siis PS.
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=16822
Kui huvi, siis PS.
tel 55570186 - e30 varuosad
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Täpsustaksin siis otsitava andmeid: huvi oleks siis m20b25 "i" mootori vastu (on selline ikka olemas või on m20 "e" ainult?). Huvi on komplekti vastu: moto, käigukast (5k), aju, õhulugeja, radikas, juhtmed. Lisaks uurin ka sobiva bensupumba saadavust.
Teretulnud on proovimisvõimaluse olemasolu.
Pakkumised P.S., viskoosa@one.ee või 53550777, Tallinn
Silver
Teretulnud on proovimisvõimaluse olemasolu.
Pakkumised P.S., viskoosa@one.ee või 53550777, Tallinn
Silver
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Sul signatuuris 320. Võta see mootor - pane väheke kangem nukkvõll ja side-draft karpad (weber, dellorto, solex) ning 100+ kW pole probleem. Kapotialune näeb ka hulka ajastukohasem välja.sillufromIV kirjutas:Tegelikult kilovatid polegi nii tähtsad, peaasi, et aiste vahele hõlpsalt saaks (m20) ja ikka üle 100 kW oleks.

Viimati muutis Ruut, 22 Dets 2010 00:06, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
to Ruut
320 ostes ei olnud seesõidukorras ja mingid poisikesed olid seda käivitada üritanud (edutult). Lammutasin selle mootori lollusest, alles jätsin vaid pea 

Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kui M30 peale minna, siis vaata juba 3,5sillufromIV kirjutas:Kas M30 M20-ne asemele ei istu enam? Peab palju ringi tegema?

Tüüp taastab ühte kolmest TWR-i poolt ehitatud 335i-st
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn