Bmw 520i 1983, Helar1
Värvivalik on kindlasti omaniku enda otsustada, aga siiski soovitaksin jääda originaaltoonide juurde. Esiteks on neid toone väga laias valikus ja ka väga ilusaid. Kohati on lausa kahju, et mul nii vähe autosid on
Originaaltoonid on alati ka kaalutletud ja maitsekad. Nii säilib auto väärtus ka pikema aja jooksul. Moodsa ja "kärtsu" värviga on tihtipeale see lugu, et sellist autot müüa on väga keeruline, sest keegi ei soovi osta "tehtud" autot vaid kas siis originaalset (originaalsena näivat) või siis täitsa projektikat, millele saab taas ise värvi valida.
Minu arvamus siis
Originaaltoonid on alati ka kaalutletud ja maitsekad. Nii säilib auto väärtus ka pikema aja jooksul. Moodsa ja "kärtsu" värviga on tihtipeale see lugu, et sellist autot müüa on väga keeruline, sest keegi ei soovi osta "tehtud" autot vaid kas siis originaalset (originaalsena näivat) või siis täitsa projektikat, millele saab taas ise värvi valida.
Minu arvamus siis
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Eks näha ole, mis selle värviga saab. Ei kiirusta värvivalikuga. Värvimõtteid on olnud igasugu: musta, valget, rohelist, sinist, beezi, pruuni. Aga andke andeks silmeeest läheb kirjuks kui värve vaatama hakkad. Usun, et siiski tahan jääda Bmw värvivalikute juurde, kuid kas just sellele mudelile pakutava seas on midagi sellist, mis minu meeli rahuldaks..
Igatahes see pilt mis ma vaadata lasin, on photoshop!! Leidsin ilusa rohelise tooni reaalselt.
Saaks ainult värvikoodi
Aga esmaspäeval hakkan autot keevitama ning enne nädalavahetust suurt midagi autojuures teha ei jõua, kuna tööl kiire aeg.
Igatahes see pilt mis ma vaadata lasin, on photoshop!! Leidsin ilusa rohelise tooni reaalselt.
Saaks ainult värvikoodi
Aga esmaspäeval hakkan autot keevitama ning enne nädalavahetust suurt midagi autojuures teha ei jõua, kuna tööl kiire aeg.
Nii, lood sellised, et keevitama pole jõudnud ikkagi minna, kuid see nädalavahetus peaks jõudma ära keevitada.
Täna ostsin happekrunti, tumehalli krunti ning 3kg värvi. Novembri lõpuks peaks kere värvitud olema. Siis hakkan teiste detailidega tegelema.
Praeguseks siis kõik, eks saab mingid pildid ka nv-l tehtud.
Täna ostsin happekrunti, tumehalli krunti ning 3kg värvi. Novembri lõpuks peaks kere värvitud olema. Siis hakkan teiste detailidega tegelema.
Praeguseks siis kõik, eks saab mingid pildid ka nv-l tehtud.
Tahaks vanduda, ei jõudnud jälle keevitama. Võtsin täna esi ja tagaklaasi eest. Ees juhipool tihendi all oli üks auk, taga mõlemal pool augud...
Veitsa tegin eeltöid ka, aga palju ei viitsind.
Vb homme plaanis keevitus osta, saab keevitustööd kodus ära teha. Äkki mõni asjatundja oskab öelda kuidas ilma gaasita traatkeevitus oma tööd teeb? Traadi hind on kallis küll, aga kui ta oma tööd korralikult teeb siis oleks see väike probleem.
Helar.
Veitsa tegin eeltöid ka, aga palju ei viitsind.
Vb homme plaanis keevitus osta, saab keevitustööd kodus ära teha. Äkki mõni asjatundja oskab öelda kuidas ilma gaasita traatkeevitus oma tööd teeb? Traadi hind on kallis küll, aga kui ta oma tööd korralikult teeb siis oleks see väike probleem.
Helar.
Jap, lasen sõbral pilte teha, kuna auto seisab sõbra juures ja ise olen tööpäeviti Tartus. Loodan auto paarinädala pärast kätte saada. Sinna toimetamine oli küll päris hull, 8km teise auto slepis ilma igasuguste uste, klaaside ja muude detailideta.raunz kirjutas:Eks postita pilte kah tööprotsessist
Helar
Kopeerin EBK foorumist:
SirWilliam kirjutas:Et kallid foorumikaaslased ei arvaks, et projekt seisma on jäänud, tegin kodus mõned pildid
Hetkel on pool autost keevitatud. ja natuke pilte teile.
Vana küljekarbi eemaldamisel relakaga, selgus põhjus miks ometi küljekarp süttis ehk hiirte koht ei ole autos!
uus küljekarp:
Et,keevitus kohe rooste ei läheks, tõmbasin happekrunti pintsliga ajutiselt peale(auto toodi keevitamisele, edasine on juba maalritöö )
Selle pildil on natuke näha, et ka tagaistme jalgealused mõlemad pooled on keevitadud.
Järgmiseks nädalavahetuseks on keevitustööd lõpule viidud.
Helar1 kirjutas:Eemaldan, loodetavasti sealt päris läbivat auku ei tule.
Kas te kunagi ka sellise asja peale olete tulnud , kui siirdatakse autole uus detail , pealt on võimalik seda kaitsta rooste eest aga seest ???
Sisesed pinnad , mis ilmselt kruntti ei näe , hakkavad ju uuesti roostetama . Ja roostepoiss tuleb rahulikult seest poolt .
Mul on kogemus tagumiste tiivaäärtega , mis jäid ühel oma autol seest kruntimata , 2,5 a pärast sain selle töö uuesti ette võtta ja sellist viga enam sisse ei lasknud
Kus-juures on mul need läbiroostetanud tiivaääred keldris alles , võin sellest jubedusest piltti teha aga ma arvan et seda ei taha küll keegi näha .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Ja sa pääsed kinnistesse kohgtadesse ligi ?cheech kirjutas:no selleks ongi olemas korrosioonitõrje ja muud möginad millega möllata peale keretööde tegemist. Iseasi ongi kes teeb, kes ei tee või kellel läheb meelest
Sa vist ei ole kunagi keretöödega kokku puutunud .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a