.
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Kui töökindlust taga ajad on M30-ga tõesti vähem muret - nukka aetakse ringi ketiga - kui keti ja leevendi ära vahetad sellega muretu. Samuti on M30 resurss ka muus osas veidi suurem.sass85 kirjutas: enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
Kui auto kiirendusomadused on olulised on 2,5 m20 igati parem valik -m30-st paarkümmend kilo kergem ning 20 lisahobujõudu annavad tunda. Ja ega töökindlusega seal kah mingeid tõsiseid probleeme pole, kui hammasrihm ja õli õigeaegselt vahetatud käib see mootor ilma kap.remondita kuni 400 000 km.
E24 635CSi | E10 2002
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.
viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .Ruut kirjutas:m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.
viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
...
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.Ruut kirjutas: viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
E24 635CSi | E10 2002
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda. Vaid tavapärane hooldus. Vaid õli hakkas lõpuks liiga palju võtma aga lahti tõmmata asja ei viitsinud.Arvo kirjutas:Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
No ju sind siis õnnistati Bosch-ga Siemensiga M50 omanikele on BMW-klubi foorumis tehnilise all oma teema ja ühest lahendust probleemile minuteada pole veel leitud.Ruut kirjutas: Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda.
Teine variant on, et see elekter hakkab neil kalama teatud vanusest... võrdluseks on näiteks minu 79 aasta E24-l mootorielektri koha pealt 0 probleemi.
E24 635CSi | E10 2002
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Ruut kirjutas:Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?
...
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Minuteada on M30 ja M20 mootoritel see sumbutivärk veidi erinevalt projekteeritud aga kui asja ühendatud saad eks käima läheb ta kindlasti iseasi kas sealt tehase poolt pakutud hobujõud ka välja tulevad...sass85 kirjutas: kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?
E24 635CSi | E10 2002
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-lsass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
E24 635CSi | E10 2002
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Arvo kirjutas:Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-lsass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
...
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
nuga kirjutas:1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes
et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?
...
Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw
Klapid on jah 2,5'l suuremad.sass85 kirjutas:et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nagu ma aru olen saanud on Sassil 2xm30b25 ja 1xm20b25 . Ma ei saa üldse aru miks ta tahab m20 mootorit e28 kerele sättida kui 2xm30 mootorit olemas. Alati on lihtsam olemasolev originaal m30 ära remontida kui hakata m20 vahele aretama . Aga no maitse asi, kui viitsib leiutada siis lasku aga minna .
Carclassic OÜ