Turbo on vastavalt ostja soovidele kas TD04 või TD05.
TD04 tuleb varem taha aga tootlikus on väiksem, TD05 on originaalist replica aga toimib ilusti.
Koosneb:
* Custom made turbo kollektor BMW M10B18 mootorile (TIP stutsidega)
* 3" bellmouthiga RV downpipe RV õmblustega (ThermoTec Gen 2 teibiga)
* Mitsubishi replica TD05 16G Big turbo + sisene WG + actuator (kuni 380hp) VÕI Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + actuator (kuni 270hp)
* 3" Turbo õhu sissevoolutoru koos silikoonlõdvikuga
* Teflonist armeeritud turbo õli pealevoolu voolik koos kinnitustega
* Teflonist armeeritud turbo vesijahutuse voolikud koos kinnitustega (üks ots custom)
* Roostevabast custom turbo õli äravoolutoru koos spetsiaalse voolikuga
TASUTA KAUBA PEALE:
* DR. Schrick kangem nukkvõll
* MegaSquirt juhtmestik BMW M10B18 mootorile E30 kerele (vajab uuesti teipimist ja veidi kohendamist)
* 2.5" RV DownPipe (teibitud, ilma flantsita) E30 kerele
* Turbo õli pealevooluvoolik koos stutsidega (kummist)
* Turbo vesijahutuse voolikud koos custom stutsidega (kummist)
Soovi korral soodsalt kaasa ka järgnevad asjad:
* 680cc/min@3.0bar pihustikomplekt (1 pihusti oleks hea uus tellida) - 100.- eur
Täiesti stock ja remontimata mootorist sai DynoMaxis tõmmatud TD04 turboga järgmised numbrid (0.9 bar):
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.

Remonditud mootorist aga streikiva süütesüsteemiga sai TKTK-s tõmmatud TD05 turboga järgmised numbrid (1.0bar):
213kw/290hp mootorist (185kw/251hp rattast) @ 6300rpm
377nm mootorist (328nm rattast) @ 4500rpm

Hetkel sõidab 1.5bar rõhuga.
Hind: 500.- eur
Asukoht: Tallinn
Kontakt: 52 74 011
Üldpilt:





