Bmw 730ia 91a Inc13
Bmw 730ia 91a Inc13
Seekord sai auto soetamine alguse valest otsast
Ostetud sai selline ese (hetkel test mootori küljes lihtsalt)
Peale pikemat otsingut sai ka leitud enamvähem sobiv "projekti" toorik.. autoks siis 1991a 730 automaadiga.Värvuseks on must,ning lisatud on ka laia neeru komplekt,nahksisu,angel eyes jms
Vigasid jagub nii kere kui elektri poolele,kuid jõudumööda saab ka nendega tegeletud.Mootor ja kast on korralikud,sildasid peab nii ehk naa polü puksidega täiendama.
Plaanitud on esialgu :
Tehnika pool
*"3,5" m30 mootor
*hx 35 super või hx 40 super turbo
*hiina cooler
*3 tolline sisselase ja väljalase
*siemens dekra 6xx pihustid
*bosch 044 pump
*ms 2 või ms3
*ühemassiline hooratas
*käsikast,(tavaline Od kast,mitte dogleg)
*lsd või kemppi typ 210 differ
kere/sisu
*recaro must nahksisu
*tume lagi
veermik
*powerflex puksid
*taha vent. kettad kui pole
*jäigemad või reguleeritavad amordid
edit
Autoga sai siis pisut tegeletud ka.. aku sai uue vastu vahetatud,ning konditsioneeri pumba rihm ära võetud.Kondi pumbal siduri laager peetis ja kägiseb.Järgmiseks plaanis hakata elektripoole anomaaliaid likvideerima hakata.
Asjad mis ei tööta või panevad segast:
*pardakompuutri display(spidos) ei sütti kui tuled on sisselülitatud
*käigukasti drives neutraali pannes annab veateate,et klaasipesu vett on vähe
*kesklukk ei tööta (sisevalgus jms töötab)
*tagaaknad ei tööta
*lähituled lähevad koos parkidega põlema
*eraldi immo ja signa peal
*obc ja pardakas ei näita kütsekulu,eeldatavasti on pandud obc kella asemele,puudub vastav juhtmestik
edit
Tänane päev algas siis jällegi tühja akuga (täiesti uus aku).Siis sai selgeks,et elektri kaladega tuleb hakata koheselt tegelema.. Kõigepealt sai auto puhtaks pestud ja kere defektid üle vaadatud ..
Ei suuda mu seebikas puudulikus valguses ühtegi adekvaatset pilti teha kahjuks
Lisaks päeva lõpuks avastasin ka sellise "tuuningu" :think
Vasak esitiib,suunatuld pole .....
Parem esitiib,suunatuli On ..... wtf
Noh see selleks,sai siis hakatud signade ja immode rägastikku lahkama .Juba esimesest korrast viskas üle see,et pidi ikka korraliku sõjatantsu maha vihtuma enne kui auto käima sai
Selline vaatepilt avanes peale pisut lammutamist
Ja mõned tunnid hiljem
Lisaks siis oli veel tuunitud juurde joodetud juhtmetega "GM" plokki,jms
Algusest saati samuti kirunud,et ustes originaal tweeterid ei toimi,ning ees kõlarid pmst peetis.Sai siis neid asju ka pisut uuritud.ees oli tehtud kõlarite upgrade,uued juhtmed veetud ja puha.. kuid ühendamata olid orig tweeterid ,ning viimane jupp juhet mis oli kõlari küljes oli totaalne pask.Sai siis asjad ära ühendatud mis vaja ja pask juhtmed välja vahetatud ja oh imet,nüüd on ees ka heli olemas.
Kõige viimase asjana sai ära vahetatud "circular steering thing"
Ostetud sai selline ese (hetkel test mootori küljes lihtsalt)
Peale pikemat otsingut sai ka leitud enamvähem sobiv "projekti" toorik.. autoks siis 1991a 730 automaadiga.Värvuseks on must,ning lisatud on ka laia neeru komplekt,nahksisu,angel eyes jms
Vigasid jagub nii kere kui elektri poolele,kuid jõudumööda saab ka nendega tegeletud.Mootor ja kast on korralikud,sildasid peab nii ehk naa polü puksidega täiendama.
Plaanitud on esialgu :
Tehnika pool
*"3,5" m30 mootor
*hx 35 super või hx 40 super turbo
*hiina cooler
*3 tolline sisselase ja väljalase
*siemens dekra 6xx pihustid
*bosch 044 pump
*ms 2 või ms3
*ühemassiline hooratas
*käsikast,(tavaline Od kast,mitte dogleg)
*lsd või kemppi typ 210 differ
kere/sisu
*recaro must nahksisu
*tume lagi
veermik
*powerflex puksid
*taha vent. kettad kui pole
*jäigemad või reguleeritavad amordid
edit
Autoga sai siis pisut tegeletud ka.. aku sai uue vastu vahetatud,ning konditsioneeri pumba rihm ära võetud.Kondi pumbal siduri laager peetis ja kägiseb.Järgmiseks plaanis hakata elektripoole anomaaliaid likvideerima hakata.
Asjad mis ei tööta või panevad segast:
*pardakompuutri display(spidos) ei sütti kui tuled on sisselülitatud
*käigukasti drives neutraali pannes annab veateate,et klaasipesu vett on vähe
*kesklukk ei tööta (sisevalgus jms töötab)
*tagaaknad ei tööta
*lähituled lähevad koos parkidega põlema
*eraldi immo ja signa peal
*obc ja pardakas ei näita kütsekulu,eeldatavasti on pandud obc kella asemele,puudub vastav juhtmestik
edit
Tänane päev algas siis jällegi tühja akuga (täiesti uus aku).Siis sai selgeks,et elektri kaladega tuleb hakata koheselt tegelema.. Kõigepealt sai auto puhtaks pestud ja kere defektid üle vaadatud ..
Ei suuda mu seebikas puudulikus valguses ühtegi adekvaatset pilti teha kahjuks
Lisaks päeva lõpuks avastasin ka sellise "tuuningu" :think
Vasak esitiib,suunatuld pole .....
Parem esitiib,suunatuli On ..... wtf
Noh see selleks,sai siis hakatud signade ja immode rägastikku lahkama .Juba esimesest korrast viskas üle see,et pidi ikka korraliku sõjatantsu maha vihtuma enne kui auto käima sai
Selline vaatepilt avanes peale pisut lammutamist
Ja mõned tunnid hiljem
Lisaks siis oli veel tuunitud juurde joodetud juhtmetega "GM" plokki,jms
Algusest saati samuti kirunud,et ustes originaal tweeterid ei toimi,ning ees kõlarid pmst peetis.Sai siis neid asju ka pisut uuritud.ees oli tehtud kõlarite upgrade,uued juhtmed veetud ja puha.. kuid ühendamata olid orig tweeterid ,ning viimane jupp juhet mis oli kõlari küljes oli totaalne pask.Sai siis asjad ära ühendatud mis vaja ja pask juhtmed välja vahetatud ja oh imet,nüüd on ees ka heli olemas.
Kõige viimase asjana sai ära vahetatud "circular steering thing"
Viimati muutis inc13, 04 Mär 2012 17:47, muudetud 2 korda kokku.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Re: Bmw 730ia 91a Inc13
Sai siis esimest korda selle auto alla ka vaadatud.Midagi väga katastroofilist silma ei hakanudki.Natuke oli summuti ja pükstega pornotuuningud tehtud,ning lisaks paraleelvardale lähevad sama korraga vahetusse ka mõlemad roolivardad,vbl vahetan sama soojaga ka pendelhoova puksi.Siis pole hiljem vaja nende asjadega tegeleda.Üllatusena tuli ka see välja,et difris õli eriti sees ei püsi,sisendvõlli tihend ikka väga surnud.Samuti sai tehtud pisihooldus,mootorisse läks sisse täis sünt 10w40 õli.
Elektri jamadega hakkab vaikselt kord majja saama,peale signa ja immo porno likvideerimist on autol aku ilusti täis püsinud.Tundub,et backupiks kaasa võetud 220 ah aku võib jälle nurka tõsta.Selgeks sai ka see,et amordid tuleb ka ära vahetada.Need lähevad koos vedrudega teised alla miski hetk,sellega seoses kaob ka madaladus ära.
Elektri jamadega hakkab vaikselt kord majja saama,peale signa ja immo porno likvideerimist on autol aku ilusti täis püsinud.Tundub,et backupiks kaasa võetud 220 ah aku võib jälle nurka tõsta.Selgeks sai ka see,et amordid tuleb ka ära vahetada.Need lähevad koos vedrudega teised alla miski hetk,sellega seoses kaob ka madaladus ära.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Re: Bmw 730ia 91a Inc13
Tänane update siis
Soetasin järgnevad asjad
Soetasin järgnevad asjad
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Nimetatud kirjandusega üliväga ammu tutvutudPiimanina kirjutas:Väga šeff
Pole vist kunagi näinud, et keegi semjorkat föönitaks Tundub, et keegi on Maximum Boosti lugenud....silm ka puhkab kui kellegil asi tõsiselt kätte võetud!
Edu ja motivatsiooni.
Pigem tuli tõuge sellest,et aegajalt tuleb olla kättpidi küljes ühes e28 turbo projektis.Lõpuks vaatasin,et teeks siis omale kah sama soojaga.E28 mu plaanidega ei sobi paraku ja kuna tekkis raskusi sobiva e32 leidmisel (jäigi leidmata ja sai kompromissile mindud) sai vahepeal suures hädas ka m30 mootoriga e34 vaadatud... aga leidus lõpuks ka enamvähem sobiv toorik.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Tegin pisut jõulueelset shoppingut,soetatud sai:
*väga korralik m30b34 mootor ,koos sellega tuli kaasa ka hästi hoitud auto
*4 kolviga esipidurid ja kettad nende tarbeks
*typ 210 lsd differ,3.15 ülekandega
*mustast nahast/õmmeldud uksepolstrid ja keskkonsool
*tagakardin
*hall IL nahksisu koos konsooli ja polstritega,tagaiste 2 kohaline ja el+soendus
*korras Gm plokk
*peegli lüliti
*originaal õhufiltri süsteem
broneeritud lisaks:
*esitiivad
*korralik laia neeruga kapott
*väga korralik m30b34 mootor ,koos sellega tuli kaasa ka hästi hoitud auto
*4 kolviga esipidurid ja kettad nende tarbeks
*typ 210 lsd differ,3.15 ülekandega
*mustast nahast/õmmeldud uksepolstrid ja keskkonsool
*tagakardin
*hall IL nahksisu koos konsooli ja polstritega,tagaiste 2 kohaline ja el+soendus
*korras Gm plokk
*peegli lüliti
*originaal õhufiltri süsteem
broneeritud lisaks:
*esitiivad
*korralik laia neeruga kapott
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Kuna asjalikke e34/e32 recarosid ei leidnud soetasin hoopiski e39 halli nahast recaro sisu.Kasutusse lähevad sellest esiistmed.Kui suudan asju pisut veel organiseerida siis lisanduvad veel pakett klaasid ja ventileeritavad tagapidurid,ning v8 esistange
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Taandarengut ka vahelduseks ... mosselmani kollektor ei sobi turboga kokku.Hx 40 on liiga suur selle kolle jaoks,turbo flants on liiga lähedal mootorile(turbo ei mahu ära).
Hetkel ootab paigaldamist manuaal kast,puudu veel üks hoovastiku osa ja siduri voolik
Hetkel ootab paigaldamist manuaal kast,puudu veel üks hoovastiku osa ja siduri voolik
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Turbot tagurpidi ei taha panna? Siis peaks ju väikse vahetükiga mahtuma?inc13 kirjutas:Taandarengut ka vahelduseks ... mosselmani kollektor ei sobi turboga kokku.Hx 40 on liiga suur selle kolle jaoks,turbo flants on liiga lähedal mootorile(turbo ei mahu ära).
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Aga kunagi saab paremaks
Re: Bmw 730ia 91a Inc13
Tellisin ära Ms 3 3.0 ja pihustid.Samuti sai sellised osad hangitud
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Re: Bmw 730ia 91a Inc13
Vahetasin hallil autol õhulugeja ja sisselaske kollektori vahelise toru ,vana asemele läks uus originaal varuosa.
Väheke ka pilte mis kommentaare ei vaja
Väheke ka pilte mis kommentaare ei vaja
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Täna sai autole alla pandud suuremad esipidurid.Vanad oli 302x28 ketastega ja ühe kolviga supportitega,"uued" on 324X30 ketastega ja 4 kolviga supportitega.Lisaks sai veel avastatud,et vasak rattalaager on varsti vahetust vajav.Samuti tuli lisa boonusena välja,et parempoolne alumine sarniir on väga õhtul omadega.On suuresti vedanud,et too pole kuskil augus oma pesast välja hüpanud.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Väike update jälle..
Vahetatud sai parepoolne esimene õõtshoob mis oli veel originaalosa
Lõpuks on e39 sisu musta e32 sees lõplikult.Reguleerimisulatus palju suurem kui originaalil.Turvavööd said ka originaal kinnitustesse kinni.
Audiot sai ka uuendatud pisut Alpine head unitiga
Selline läbu on praegu kapoti all
Tulevane mootor sai ka lakist ja muust jamast ära puhastatud
Vahetatud sai parepoolne esimene õõtshoob mis oli veel originaalosa
Lõpuks on e39 sisu musta e32 sees lõplikult.Reguleerimisulatus palju suurem kui originaalil.Turvavööd said ka originaal kinnitustesse kinni.
Audiot sai ka uuendatud pisut Alpine head unitiga
Selline läbu on praegu kapoti all
Tulevane mootor sai ka lakist ja muust jamast ära puhastatud
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Praeguseks on asjad arenenud sinnamaani,et Hallil autol on nüüd Musta tehnika (3,0 mootor ja käigukast).Mustal on kapotialune puhtaks küüritud,ning konditsioneer likvideeritud.Samuti sai korraks alla pandud Typ210 differ,kuid siis selgus,et poolteljed ei sobi,ning kardaani sisend flant on ka suurem kui orig difril.Seepärast saigi juurde sebitud teised poolteljed ja õõtsad.
Täna ostsin ka ühemassilise hooratta
j6x19 käest sain:
*Typ 210 difriga kokkusobivad poolteljed
*tagumised õõtsad koos rummudega
*stock vedrud ja amordid
*tavalise difri
*manuali spido ploki
*puurooli
*lakkimata tagatuled ja palju muud trääni
Täna ostsin ka ühemassilise hooratta
j6x19 käest sain:
*Typ 210 difriga kokkusobivad poolteljed
*tagumised õõtsad koos rummudega
*stock vedrud ja amordid
*tavalise difri
*manuali spido ploki
*puurooli
*lakkimata tagatuled ja palju muud trääni
the only substitute for cubic inches is cubic dollars