Lihtsate murede üldteema

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Hardy-hard
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Dets 2011 13:55

Postitus Postitas Hardy-hard »

Selgus, et need olid ikkagi lähituled, mida mulle telliti.

Kas keegi oskab öelda kust saaks hea hinnaga uusi kaugtulesid E28-le?

Ainukesed mida saada on Hella originaal ja mingi al 50€ tükk.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kui see on kallis, siis odavaim võimalus on aretada sigulli kaugtuled.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
csi635Alpina
Postitusi: 62
Liitunud: 30 Sept 2005 13:18
Asukoht: Tallinn ja Haapsalu ja vastupidi ja Valga!

Postitus Postitas csi635Alpina »

Hardy-hard kirjutas: Ainukesed mida saada on Hella originaal ja mingi al 50€ tükk.
Usu mind, Hellad näitavad vägagi hästi! Investeering tasub igati ära!
Viimati muutis csi635Alpina, 16 Mär 2012 00:25, muudetud 1 kord kokku.
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

4HP22 ajuga ja ajuta kasti põhierinevus seisneb selles, et ajuga versioon saab vända pealt mõõtmistulemi?

Kas ajuta kasti asemel ajuga kasti aretada on k*pp või mitte?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

M20 EH kastil on gaasiklapi asendi andur teine, ilmselt siis mootorijuhtmestikul ka paar juhet rohkem, gaaspedaali all on lüliti, E30kerel asub aju ja relee pagasnikus- juhtmestik läbi salongi vedada, spidokast kiiruse signaal. Kindlasti veel midagi. Kui saad kõik vajaliku ühest kohast siis pole väga hull.
vaguniga
metsaelanik
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Okt 2011 15:56

Postitus Postitas metsaelanik »

E28 näidikubloki taustavalgus kadunud, muud asjad töötavad. Pirnid terved, kaitsmed terved, proovisin teise blokiga, ikka sama jama. Kellelgi ideid, milles probleem võib olla?
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
metsaelanik
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Okt 2011 15:56

Postitus Postitas metsaelanik »

Greger kirjutas:reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
Kui see reostaat läbi on, kas siis teised tuled peaksid ka kustunud olema? Keskkonsooli valgustus põleb ilusti, reostaat kruttides muutub heledus nii nagu peab.
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

lennukiga kirjutas:M20 EH kastil on gaasiklapi asendi andur teine, ilmselt siis mootorijuhtmestikul ka paar juhet rohkem, gaaspedaali all on lüliti, E30kerel asub aju ja relee pagasnikus- juhtmestik läbi salongi vedada, spidokast kiiruse signaal. Kindlasti veel midagi. Kui saad kõik vajaliku ühest kohast siis pole väga hull.
On keegi selle triki ka ära teinud?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

metsaelanik kirjutas:
Greger kirjutas:reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
Kui see reostaat läbi on, kas siis teised tuled peaksid ka kustunud olema? Keskkonsooli valgustus põleb ilusti, reostaat kruttides muutub heledus nii nagu peab.
Ok no soos peab muu jama olema ikka kas juhe katki valgustuse oma või siis pirnid ikka läbi v kontaktid sitased.
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Kellelgi E28 Haynes'i manuaali on? Mul on tarvilik automaatkasti osa puudu.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Mul on olemas tõmmatud e28 haynes, kas ka sulle vajalik osa seal sees on saan alles esmasp. öelda.

Aga mul selline lihtne küsimus, et kui palju erinevad e28 ja e34 esimesd amordipüstakud? Kas on võimalik neid omavahel vahetada?
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Aga minul on olemas E28 Haynes remondimanuaal vanas heas paberivormis! 8)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Heipa,
annate ehk natuke nõu. Auto on päris mitu aastat seisnud, enne talve käivitus väga hästi ning poolest pöördest. Kui mina ära tõin, saime käima eetriga ning soojalt läks käima hästi. Järgmine päev aga käima ei läinud. Arvasin, et viga on lahtises summutis, mis oli puru enne lambdat. Sumuti korras ja all, küünlad vahetatud, paak korda tehtud, uus kütus sees. Nüüd proovisin jälle. Algul ei lubanud päris pikka aega, siis hakkas lubama lõpuks. Booster sai tühjaks ja hetkel akut võtta pole. Milles võib probleem olla? Ise kahtlustan vigast bensupumpa. Kui kellegil sarnaseid anomaaliaid olnud siis võib teada anda mida katsetada. Loodetavasti nv-l proovin silindritesse väikse koguse kütust süstalga lasta ja proovida kas käivitud. Juhul kui käivitun siis viga küttesüsteemis.
Mainin ära ka, et mootoriks m20b20 95kw. 87.aastast.

Ette tänades,
Helar
s2si
Postitusi: 132
Liitunud: 04 Mai 2010 23:17

Postitus Postitas s2si »

Xim kirjutas:M
Aga mul selline lihtne küsimus, et kui palju erinevad e28 ja e34 esimesd amordipüstakud? Kas on võimalik neid omavahel vahetada?
Mul on sama küsimus
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

s2si kirjutas:
Xim kirjutas:M
Aga mul selline lihtne küsimus, et kui palju erinevad e28 ja e34 esimesd amordipüstakud? Kas on võimalik neid omavahel vahetada?
Mul on sama küsimus
Sobivad minuarust 1:1. Uuema tüübi e34-l pidi olema amordi padrun, vms kuidas keegi nimetab teistmoodi.
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Mõõda kütuse rõhk ära, manomeetri selleks võid mu käest laenata.

Kui see korras siis, edasi ma vaataks sädeme üle - jagajakaan, kommutaator võib vigane olla.

Kui küte on ja säde on siis ta peab ju krt käima minema.
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Xim kirjutas:Mõõda kütuse rõhk ära, manomeetri selleks võid mu käest laenata.

Kui see korras siis, edasi ma vaataks sädeme üle - jagajakaan, kommutaator võib vigane olla.

Kui küte on ja säde on siis ta peab ju krt käima minema.
Täna sain käima põhjagaasiga. Vahetan veel bensufiltri ära igaksjuhuks. Arvatavasti oli viga selles, et auto lihtsalt kaua seisnud ja kütusetrass oli täiesti tühi. Selletõttu ka käima ei läinud.

terv,
Helar
Jizz
Postitusi: 178
Liitunud: 17 Juun 2010 20:28
Asukoht: Tallinn / Ida-Viru

Postitus Postitas Jizz »

Proovisin siis täna oma E28'le 16'' BBS kärgesid alla (offset 23), aga krt ette ei mahtunud alla, ratas oli vastu amordikannu, sõita ei saa nendega...
Ehk siis, ei jää muud üle kui flantsid vahele panna ette.

Kas oskab keegi soovitada, kui laiad peaks ostma? Kas 2cm jääksid liiga koopast välja?

Ja kust neid flantse osta saab üldse ? :roll:
1.8 power !
metsaelanik
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Okt 2011 15:56

Postitus Postitas metsaelanik »

Tervist.

Jälle on tekkinud mõned anomaaliad m20b20 mootoriga e28-ga ja kuna endal pole väga palju aega, et vigu otsida, siis loodan siit abi saada:

Üks päev hakkas auto puterdama, kiirendamisel kadus vahepeal jõud ning mootor üle 4000 rpm lihtsalt ei läinud. Jõud kadus täielikult alates 2500 rpm juures. Tundus, et kui rahulikumalt kiirendada-sõita, siis probleemi ei ilmnenud.

Teiseks avastasin mõni päev hiljem, et kui kaugtulede peale lülitan, siis tahhomeeter näitab koheselt umbes 1000-1500 pööret rohkem. Paar korda klõpsiisn tuledega, siis alguses jäigi tahhokas 3000 pööret näitama (tegelikult umbes 1500 rpm), pärast suri tahhomeeter üldse ära. Suunatuli vilkus ka vahepeal kiiremini, nagu katkise pirni puhul, siis jälle tavaliselt.
Jättsin auto seisma ja siis ei tahtnud masin enam käivituda, mootor käis väga vaevaliselt ringi, ent lõpuks läks käima.


Kel vähegi sarnaste asjadega kogemusi või lihtsalt teavad, mis probleeme põhjustavad, andke aga julgelt teada.

Ette tänades,
Lauri.
Vasta