Sildade sobivus
Sildade sobivus
Tervist, plaanis renoveerida sõbraga bmw 2002 cabrio, ise ma seda veel vaatamas pole käinud, aga tekkis küsimus,et ehk keegi on siin targem. Ehk siis, kas 2002-le on võimalik panna mõne muu auto tagasild, näiteks e30 oma. Ise vaatasin bmwfansist, et ega vist päris ei ühti, aga pole ka asjatundja.
Muidu ei tekikski vahetus mõtet, aga aina vähemaks jääb kohti, kust sellele midagi tellida.
Võimalik,et tegin valesse kohta teema.
Ette tänades Magnus.
Muidu ei tekikski vahetus mõtet, aga aina vähemaks jääb kohti, kust sellele midagi tellida.
Võimalik,et tegin valesse kohta teema.
Ette tänades Magnus.
Hea küsimus sulle, mis asi on 2002 kabriolet?
Kas 02 Baur Targa, või kas tõsiselt on tegu üks nendest 200 toodetud 1600 kabriolettidest kus on 2,0 li. mootor rakendus leidnud?
Pidurimõõdud on erinev - ja tagasild on iseennast hea. Päris soodsalt saad sa seda optimeerida...
Näiteks saad sa 200 mm trummelpidurid ümberehitada 230 mm peale.
Kas 02 Baur Targa, või kas tõsiselt on tegu üks nendest 200 toodetud 1600 kabriolettidest kus on 2,0 li. mootor rakendus leidnud?
Pidurimõõdud on erinev - ja tagasild on iseennast hea. Päris soodsalt saad sa seda optimeerida...
Näiteks saad sa 200 mm trummelpidurid ümberehitada 230 mm peale.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Eeldan, et Eesti pinna peale ei ole mitte ühtegi 02 originaal kabriolett!
Ma arvan, "teie" masin on siis ise lahtiseks lõikatud või endine Lumma - ümberehitus.
Kui on tegu Lummaga - siis on näiteks juba 230 mm trummelpidurid all.
Siis lihtsalt stabikad külje, teised piduritsilindrid, teised sillapukside tallad - ja sild on jumala o.k.
Ma arvan, "teie" masin on siis ise lahtiseks lõikatud või endine Lumma - ümberehitus.
Kui on tegu Lummaga - siis on näiteks juba 230 mm trummelpidurid all.
Siis lihtsalt stabikad külje, teised piduritsilindrid, teised sillapukside tallad - ja sild on jumala o.k.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Ma võin 100% kindlusega öeld,et see orig. Seisnud hoovis 15 aastat ja nüüd käivitus kohe peale täkkuandmist ja sõbra telefonis pildid ka ehk saab arvutisse siis lisan siia
Nii palju tean ka,et see karpa mootoriga.
Saan ehk vin koodi ka homme siis saan vaadata üle, oli üldse nii vanal autol mingeid lisasid eriti? See list ma arvan,et olematu.
Nii palju tean ka,et see karpa mootoriga.
Saan ehk vin koodi ka homme siis saan vaadata üle, oli üldse nii vanal autol mingeid lisasid eriti? See list ma arvan,et olematu.
Re: Sildade sobivus
Magnus. kirjutas:Tervist, plaanis renoveerida sõbraga bmw 2002 cabrio, ise ma seda veel vaatamas pole käinud,
Eestis? Siiski vist mitte, kuna arki andmetel on arvel vaid üks lahtine 02 ja see on 1602. Vist Michel'i must.Magnus. kirjutas:Ma võin 100% kindlusega öeld,et see orig. Seisnud hoovis 15 aastat ja nüüd...
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Sildade sobivus
Ruut kirjutas:Magnus. kirjutas:Tervist, plaanis renoveerida sõbraga bmw 2002 cabrio, ise ma seda veel vaatamas pole käinud,Eestis? Siiski vist mitte, kuna arki andmetel on arvel vaid üks lahtine 02 ja see on 1602. Vist Michel'i must.Magnus. kirjutas:Ma võin 100% kindlusega öeld,et see orig. Seisnud hoovis 15 aastat ja nüüd...
Lihtsalt teadmiseks.
Ark teeb kümmne aasta tagant oma andmebaasides "tühjendamist".
Ja kõik 10 aastat seisnud autod, millel ei ole tehtud ei ÜVd ega kindlustust või on muudmoodi "teadmata staatusega" kustutatakse registrist. .
+61438856151
No mul on kaks autot mis on registrist kustutatud, kuna polnd ei kindlustust ega üv-d tehtud üle 10 aasta.
Volgast mille vimane ÜV oli 02a oldi küll teadlikud, aga kustutatud ta oli.
Taunus millel viimane üv 97a sellest polnud kuuldutki. Kuigi autol paberid ja numbrid kõik ilusti olemas.
Ja asi ilmnes just siis kui läksin autot ümberkirjutama.
Samahooga seletatigi kontoris mulle seda 10a juttu.
Aga see kõik on tegelikult juba OT.
Teemakohast ka.
Väga hea leid.
Tuletab meelde üht kümneaasta tagust teemat, kus leiti küünist sõjaaegsed audid. Autod olid nii haruldased, et lausa tehasest tulid härrad uudistama.
Eestist ikka vahest leiab selliseid magusaid asju
Volgast mille vimane ÜV oli 02a oldi küll teadlikud, aga kustutatud ta oli.
Taunus millel viimane üv 97a sellest polnud kuuldutki. Kuigi autol paberid ja numbrid kõik ilusti olemas.
Ja asi ilmnes just siis kui läksin autot ümberkirjutama.
Samahooga seletatigi kontoris mulle seda 10a juttu.
Aga see kõik on tegelikult juba OT.
Teemakohast ka.
Väga hea leid.
Tuletab meelde üht kümneaasta tagust teemat, kus leiti küünist sõjaaegsed audid. Autod olid nii haruldased, et lausa tehasest tulid härrad uudistama.
Eestist ikka vahest leiab selliseid magusaid asju
+61438856151
na nii, selge see, masin on suht vana, vanem kui 03/71!
Ehtne prefacelift! Näiteks väike kaitsmekarp annab seda vihje.
Aga kas tegu on Baur kabriolettidega - seda ma kahtlen.
Pildit ei näita uksed klaaside asetsus ja tagumise luugi kuju - alles siis on selge mis on siin leitnud.
ORIGINAAL KERENUMBRID ON SIIS SELLISED
1557001 kuni 1558682 = 1600 kabriolett
2790001 kuni 2790200 = 2002 kabriolett (ja "rahvas" räägib, et on vist veel paar numbrid / ise olen näiteks 204 näinud...)
Ehtne prefacelift! Näiteks väike kaitsmekarp annab seda vihje.
Aga kas tegu on Baur kabriolettidega - seda ma kahtlen.
Pildit ei näita uksed klaaside asetsus ja tagumise luugi kuju - alles siis on selge mis on siin leitnud.
ORIGINAAL KERENUMBRID ON SIIS SELLISED
1557001 kuni 1558682 = 1600 kabriolett
2790001 kuni 2790200 = 2002 kabriolett (ja "rahvas" räägib, et on vist veel paar numbrid / ise olen näiteks 204 näinud...)
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!