e6 2000 Touring by airhead
maiden voyage tehtud
esimesed 26 kilomeetrit läbitud
täit naudingut küll veel ei võimaldatud (tagavedrud ei kanna ikka üldse autot) aga mõnus oli ikkagi.
nüüd tuleb kiirelt väike vigadeparandus teha ja siis kuni lume tulekuni ringi sõita.
eks pikkadeks talve õhtuteks jääb ka veel nipet-näpet teha aga põhimõtteliselt võib projekti pidada täiesti toimivaks.
kuulutan täpselt nelja aastase ehitus perioodi lõppenuks ja sõidu ajastu alanuks!
siinkohal tänan südamest kõiki projektis osalenuid:
oma kaasat, mõistva suhtumise, kannatliku meele ja toetuse eest
Kalle ja Kehala lammutus, projekt ise ja väga palju varuosi
Risto ja Rauno United Motors`ist
Kaupo Melasi auto`st
Eero Auto-int`ist
maaler Margus
Värvifoorumi rahvas
Meelis ja Toivo Veho`st
sadulsepp Tõnu
Walloth ja Nesch`i
kroomijaid Andres ja Jüri
Bruno Metalldetail`ist
metallitöökojast Marko
Sergei Flokk.ee
ja kõiki teisi kes olid projektiga seotud
esimesed 26 kilomeetrit läbitud
täit naudingut küll veel ei võimaldatud (tagavedrud ei kanna ikka üldse autot) aga mõnus oli ikkagi.
nüüd tuleb kiirelt väike vigadeparandus teha ja siis kuni lume tulekuni ringi sõita.
eks pikkadeks talve õhtuteks jääb ka veel nipet-näpet teha aga põhimõtteliselt võib projekti pidada täiesti toimivaks.
kuulutan täpselt nelja aastase ehitus perioodi lõppenuks ja sõidu ajastu alanuks!
siinkohal tänan südamest kõiki projektis osalenuid:
oma kaasat, mõistva suhtumise, kannatliku meele ja toetuse eest
Kalle ja Kehala lammutus, projekt ise ja väga palju varuosi
Risto ja Rauno United Motors`ist
Kaupo Melasi auto`st
Eero Auto-int`ist
maaler Margus
Värvifoorumi rahvas
Meelis ja Toivo Veho`st
sadulsepp Tõnu
Walloth ja Nesch`i
kroomijaid Andres ja Jüri
Bruno Metalldetail`ist
metallitöökojast Marko
Sergei Flokk.ee
ja kõiki teisi kes olid projektiga seotud
e6 2000 Touring `73
ega mingeid erilisi plaane polegi, ehk midagi ümber teha pole vajadust.Mis plaanid talveks muidu on peale viimaste vigade paranduste?
enamus ongi ainult vigadeparandused ning puudu olev kroom ja muusika.
vigadest lisaks tagavedrudele veel pensu taseme andur peksab segast, tahho näitab valesti, tagaluugi lukustit vaja uut ning avamis süsteem vajab iluravi, samuti ajudele tuleb ikkagi ventikas installida.
selle sarnast nipet-näpet on kindlasti midagi veel.
e6 2000 Touring `73
tänane, vastapandamatult ilus ilm sundis mind rooli istuma.
hooaja lõpetuseks tegin ca.300 km sõõriku mööda toredaid kurvilisi kõrval teid ja vahelduseks klõpsisin seebikaga kah.
sattusin ka kanjonisse
lisa pilte galeriis.
homme tuleb suurem pesupäev ja siis talvekorterisse, puudu olevaid tükke ja vigadeparandusi ootama.
avahooaeg jäi küll lühikeseks, kõigest 1500km. emotsioonid on positiivsed, selle autoga on ikka väga lõbus.
seoses sellega kardan et talv tuleb minu jaoks ikka väääääga pikk ja piinarikas, ei tahaks kuidagi seda autot seisma jätta
hooaja lõpetuseks tegin ca.300 km sõõriku mööda toredaid kurvilisi kõrval teid ja vahelduseks klõpsisin seebikaga kah.
sattusin ka kanjonisse
lisa pilte galeriis.
homme tuleb suurem pesupäev ja siis talvekorterisse, puudu olevaid tükke ja vigadeparandusi ootama.
avahooaeg jäi küll lühikeseks, kõigest 1500km. emotsioonid on positiivsed, selle autoga on ikka väga lõbus.
seoses sellega kardan et talv tuleb minu jaoks ikka väääääga pikk ja piinarikas, ei tahaks kuidagi seda autot seisma jätta
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 23:02, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
Et kevad liiga ootamatult ei saabuks, asusin taas harjumuspäraselt talveõhtuid garaazis veetma
Suured tänud Greenkamikaze`le kes loovutas oma rooli.
Tulemus on täpselt see mida olin tahtnud
Lisaks hakkasin meisterdama puuduolevat pakiruumi katet ja kõlari kaste,
tegin ümber ka tagaluugi avamis mehhanismi.
Suured tänud Greenkamikaze`le kes loovutas oma rooli.
Tulemus on täpselt see mida olin tahtnud
Lisaks hakkasin meisterdama puuduolevat pakiruumi katet ja kõlari kaste,
tegin ümber ka tagaluugi avamis mehhanismi.
Viimati muutis airhead, 11 Dets 2013 23:03, muudetud 1 kord kokku.
e6 2000 Touring `73
Tehakse pind "karvaseks".Arvo kirjutas:Mul kiire OT vaheküsimus, mis see flokitud tähendab? ÕS-ist ma vastet ei leidnudairhead kirjutas:Armatuur, roolisammas, keskkonsool, kindalaekas (seest kah) ja päikesesirmid on jah flokitud.
http://flok.ee/main.php?page=flok&lang=est
Kuna minu teadmised audio maailmast on algtasemel, tegin tõenäoliselt Hi-Fi meeste mõistes surmapattu ja valmistasin oma kõlarikastid hoopis 10mm kõvast PVC-plastistKui paksu MDF-i kasutasid? Ja mis sinna sisse tulevad?
Loodan et nad tärisema-plärisema ei hakka, aga mul oli sellest materjalist käepärasem meisterdada. PVC-d saab kuumutades painutada ja keemiliselt kokku keevitada.
Mis sinna sisse tuleb, pole õrna aimugi, arvatavasti mingid kõlarid mida audiopoe müüja suudab mulle pähe määrida
Ava on tehtud 6"sele ja loomulikult olen avatud asjakohastele vihjetele ning näpunäidetele.
e6 2000 Touring `73
Tegelikult on plaanis ette, armatuuri alla mahutada 4" ja taha nendesse kastidesse 6" koaksiaalid otse raadio taha.
Kuna sel Touringul tagaiste seisab nagu tabureti jalgadel siis istmete alla mahub lisaks ammusest ajast vedelev võimendi ja tehase valmistatud kastides 6x9" komponentkõlarid kust loodan natuke bassi kätte saada.
Müraallikana on silma jäänud selline isend Blaupunktilt
Minu nõudmised on suuremad lähteseadme funktsioonidele ja võimalustele kui helikvaliteedile, seega arvan et selline komplekt rahuldab minu vajadusi
Kuna sel Touringul tagaiste seisab nagu tabureti jalgadel siis istmete alla mahub lisaks ammusest ajast vedelev võimendi ja tehase valmistatud kastides 6x9" komponentkõlarid kust loodan natuke bassi kätte saada.
Müraallikana on silma jäänud selline isend Blaupunktilt
Minu nõudmised on suuremad lähteseadme funktsioonidele ja võimalustele kui helikvaliteedile, seega arvan et selline komplekt rahuldab minu vajadusi
e6 2000 Touring `73