e12 '77 laserjet
e12 '77 laserjet
Ahoi
Nii, autost siis.
Ostetud kunagi ammu koos teise e12, mis läks lammutamisele. Tänu sellele autole on ka mõned siinsest foorumist autod uued jupid saanud.
Peale suve kahjuks läks autol kundepoolne esimene aken katki siis jäi auto nukralt seisma 3 aastaks. Otsitud sai akent päris palju, aga kahjuks edutult. Õnneks ühel hetkel tuli üks järgmine e12, millele sai järgi mindud kasutaja Khan ja Rain01ga.
Vahepeal on toimunud korralik lammutus ja auto on üsna algosadeks võetud. Räägitud on ka ühe inimesega, kes on eelnevalt mõned autod musta numbri vääriliseks restaureerinud. Hetkel panin aga need mõtted kõrvale, kuna sisu on räbal.
Vahepealsed auto müügimõtted on kõrvale heidetud, kuna olen äärmiselt laisk inimene. Nüüd on aga mõned tükid kerelt eemaldatud.
Hetkel peal olev radikas on oma elu ära elanud ja otsin siiani uut
Vahepeal saab ikka mõne ringi ümber kvartali ka tehtud, et ikka liikuvaid osasid natukene õlitada.
Sai proovitud ka ühte uuemat autot.
Nii, autost siis.
Ostetud kunagi ammu koos teise e12, mis läks lammutamisele. Tänu sellele autole on ka mõned siinsest foorumist autod uued jupid saanud.
Peale suve kahjuks läks autol kundepoolne esimene aken katki siis jäi auto nukralt seisma 3 aastaks. Otsitud sai akent päris palju, aga kahjuks edutult. Õnneks ühel hetkel tuli üks järgmine e12, millele sai järgi mindud kasutaja Khan ja Rain01ga.
Vahepeal on toimunud korralik lammutus ja auto on üsna algosadeks võetud. Räägitud on ka ühe inimesega, kes on eelnevalt mõned autod musta numbri vääriliseks restaureerinud. Hetkel panin aga need mõtted kõrvale, kuna sisu on räbal.
Vahepealsed auto müügimõtted on kõrvale heidetud, kuna olen äärmiselt laisk inimene. Nüüd on aga mõned tükid kerelt eemaldatud.
Hetkel peal olev radikas on oma elu ära elanud ja otsin siiani uut
Vahepeal saab ikka mõne ringi ümber kvartali ka tehtud, et ikka liikuvaid osasid natukene õlitada.
Sai proovitud ka ühte uuemat autot.
Viimati muutis laserjet, 16 Aug 2013 10:53, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Vahepeal olen auto veel rohkem lahti kakkunud, ilmnenud on ka uued roostekohad, millele tasapisi rohtu üritan leida. Algul ohutuna tundunud kohad (tagakoopad, üks esikoobas, põrandad jne) osutusid mädaks. Kakkusin alt ka bensupaagi ja sellegi üks kinnitus on läbi roostetanud. Tellitud ka uued karbid, mis kõige eelduste kohaselt peaks saabuma 2 nädala pärast. Igavene jama on b-varuosade saadavusega, UM pakub ainult väga krõbeda hinnaga enamus juppe ja olen loobunud sellest mõttest.
Kuna auto hetkel teises garaasis siis otsustasin stanged juppideks kiskuda. Jällegi selgus et tuleb seest kergelt liivakaga puhtaks tõmmata ja kokku tagasi laduda. Enamus mutreid olid roostes ja ilmselt asendan uuega. Tõin ka maalt teised esi- ja tagastanged, niiet juppidest peaks ühe korraliku paari kokku saama. Kahjuks sellest pilti ei ole.
Hetkel veel doonor siis sellises komplektsuses, proovin lähiajal veel mõned päästmist väärivat juppi ära võtta ja siis tuleb üks tiir teha vanarauaonu juurde. Soovitan soojalt osta kohe doonor, kui vähe suurem ettevõtmine plaanis on. Igast pisikesi jublakaid ei jõua ära nimetada, mis sealt sain + lisaks klaas mida olekski ilmselt otsima jäänud (õnneks nüüd varuga).
Tekkis küsimus ka selle keskmise asjanduse kohta. Tegu ilmselt siis miskine eelsoojendi, aga kuidas süsteem täpsemalt töötab? All oli ka rullik, mis pildi tegemise ajaks juba eemaldatud.
Häid soovitusi kuidas vana, pooleldi maha tulnud mastiks maha saada?
Tööd tehes vahepeal ikka kirun, et miks alustasin üldse ja võiks kohe vanarauda kogu täiega ära viia. Siis jälle natukene rahuned ja mõtled et elu on ikka ilus
Kuna auto hetkel teises garaasis siis otsustasin stanged juppideks kiskuda. Jällegi selgus et tuleb seest kergelt liivakaga puhtaks tõmmata ja kokku tagasi laduda. Enamus mutreid olid roostes ja ilmselt asendan uuega. Tõin ka maalt teised esi- ja tagastanged, niiet juppidest peaks ühe korraliku paari kokku saama. Kahjuks sellest pilti ei ole.
Hetkel veel doonor siis sellises komplektsuses, proovin lähiajal veel mõned päästmist väärivat juppi ära võtta ja siis tuleb üks tiir teha vanarauaonu juurde. Soovitan soojalt osta kohe doonor, kui vähe suurem ettevõtmine plaanis on. Igast pisikesi jublakaid ei jõua ära nimetada, mis sealt sain + lisaks klaas mida olekski ilmselt otsima jäänud (õnneks nüüd varuga).
Tekkis küsimus ka selle keskmise asjanduse kohta. Tegu ilmselt siis miskine eelsoojendi, aga kuidas süsteem täpsemalt töötab? All oli ka rullik, mis pildi tegemise ajaks juba eemaldatud.
Häid soovitusi kuidas vana, pooleldi maha tulnud mastiks maha saada?
Tööd tehes vahepeal ikka kirun, et miks alustasin üldse ja võiks kohe vanarauda kogu täiega ära viia. Siis jälle natukene rahuned ja mõtled et elu on ikka ilus
See peaks olema tavaline digikell, mida paigaldati tahhomeetriga mudelitele.laserjet kirjutas:Tekkis küsimus ka selle keskmise asjanduse kohta. Tegu ilmselt siis miskine eelsoojendi, aga kuidas süsteem täpsemalt töötab? All oli ka rullik, mis pildi tegemise ajaks juba eemaldatud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Makk on Becker Europa Cassette, täpset tüübinumbrit ei oska ainult esipaneeli järgi öelda ja see polegi vist antud juhul väga oluline?
Nupud on tal vallatud jah, minu makil lasevad ka ikka aegajalt jalga
Kui tahad auto juures originaaljoont hoida siis võta asi kindlasti kasutusele, omaaegne tipptootja ikkagi. Suht hinda on need viimasel ajal välismaal läinud.
Nupud on tal vallatud jah, minu makil lasevad ka ikka aegajalt jalga
Kui tahad auto juures originaaljoont hoida siis võta asi kindlasti kasutusele, omaaegne tipptootja ikkagi. Suht hinda on need viimasel ajal välismaal läinud.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutusele tuleb ta kindlasti. Taga ainult miskid imelikud juhtmeaugud ja lootsin mudeli järgi miski manuaali vms leida. Ilmselt läheb kokku eelnevalt teemas mainitud kerimisnupuga mis maki all asetseb konsoolis. Mis hinnaklassi sellised makid siis võivad jääda?Arvo kirjutas:Makk on Becker Europa Cassette, täpset tüübinumbrit ei oska ainult esipaneeli järgi öelda ja see polegi vist antud juhul väga oluline?
Nupud on tal vallatud jah, minu makil lasevad ka ikka aegajalt jalga
Kui tahad auto juures originaaljoont hoida siis võta asi kindlasti kasutusele, omaaegne tipptootja ikkagi. Suht hinda on need viimasel ajal välismaal läinud.
Re: e12 '77 laserjet
Läks vanarauaks ammu ära. Lukku