BMW 520i e28 86a.
BMW 520i e28 86a.
Tervitused
Olen päris palju siin foorumis ringi kolanud ja tuhlanud. Ja mida aeg edasi, seda rohkem hakkas meeltmööda e28. Kuna jäid ka vedelema BBS RS 17 tollised veljed, oli neile vaja miskit sinna peale isutada. 01.12.13 saigi minust 1986a. 520i 95kw omanik. Tegu siis manuaaliga. Ei ole tal väga lisasid. Manuaalne katuseluuk ja üks el.aken. Riidest sisu, mis oma vanuse poolest väga heas korras. Kapoti all olla miskit põlema läinud üleelmise omaniku poolt:P.(Mootor tühikäigul ei töötanud hästi). See viga kõrvaldatud, töötab nagu kellavärk! Tuurid on külmalt väheke kõrgel (1500) aga soojaks saab siis kõik normis, naq vanal autol ikka ma eeldan. Kapoti alune suht selline tahmane ja paljud plastik detailid saanud kuuma kahjustusi(ära sulanud). Diffripadi oli läbi ja kolksus, nii mis hirmus. Ka see viga tänaseks päevaks kõrvaldatud.Sumps tahab ka keevitust saada, hetkel maru lärmab. Kere on nii ja naa. Tahab tegemist ikka üsna palju. Kroom liistudest tehtud ise shadowline, vaikselt koorub see must aerosool maha, eks ma aitan väheke kiirendada seda protsessi. Mõningaid pilte!
Plaanis on siis auto kapitaalne nö remont, lahti võtta ja alates siis kerest üles hakata taas ehitama. Ilmselt saab kere ka uue värvitooni. Kuna tegu sellise hobi autoga, siis võtan üsna rahulikult, aga võimalikult korralikult! Ja kindlasti läheb ka Teie abi tulevikus tarvis!
Olen päris palju siin foorumis ringi kolanud ja tuhlanud. Ja mida aeg edasi, seda rohkem hakkas meeltmööda e28. Kuna jäid ka vedelema BBS RS 17 tollised veljed, oli neile vaja miskit sinna peale isutada. 01.12.13 saigi minust 1986a. 520i 95kw omanik. Tegu siis manuaaliga. Ei ole tal väga lisasid. Manuaalne katuseluuk ja üks el.aken. Riidest sisu, mis oma vanuse poolest väga heas korras. Kapoti all olla miskit põlema läinud üleelmise omaniku poolt:P.(Mootor tühikäigul ei töötanud hästi). See viga kõrvaldatud, töötab nagu kellavärk! Tuurid on külmalt väheke kõrgel (1500) aga soojaks saab siis kõik normis, naq vanal autol ikka ma eeldan. Kapoti alune suht selline tahmane ja paljud plastik detailid saanud kuuma kahjustusi(ära sulanud). Diffripadi oli läbi ja kolksus, nii mis hirmus. Ka see viga tänaseks päevaks kõrvaldatud.Sumps tahab ka keevitust saada, hetkel maru lärmab. Kere on nii ja naa. Tahab tegemist ikka üsna palju. Kroom liistudest tehtud ise shadowline, vaikselt koorub see must aerosool maha, eks ma aitan väheke kiirendada seda protsessi. Mõningaid pilte!
Plaanis on siis auto kapitaalne nö remont, lahti võtta ja alates siis kerest üles hakata taas ehitama. Ilmselt saab kere ka uue värvitooni. Kuna tegu sellise hobi autoga, siis võtan üsna rahulikult, aga võimalikult korralikult! Ja kindlasti läheb ka Teie abi tulevikus tarvis!
Re: BMW 520i e28 86a.
Pöörded peaksid külmalt ka ikka alla 1000 olema.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 520i e28 86a.
Siis on miskine kala ikkagist kuskil Tuleb mõnel targemal üle lasta vaadata
Re: BMW 520i e28 86a.
Kõige lihtsam on vaadata vaakumvoolikud üle, ei tohiks raske olla Samuti õhulõdvik. Praod sees või miskit puruks, saab mootor lisaõhku ja pöörded kõrgel.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 520i e28 86a.
95kw on hoopis teine mootor.
Kosmilist vaakumi süsteemi selle ümber ei ole , sellel on elektriline tühikäigumootor.
Külmal mootoril on ikka pöörded kõrgemal , eriti just vanematel süsteemidel.
Kosmilist vaakumi süsteemi selle ümber ei ole , sellel on elektriline tühikäigumootor.
Külmal mootoril on ikka pöörded kõrgemal , eriti just vanematel süsteemidel.
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: BMW 520i e28 86a.
Tere, -86 aasta viitab sellele, et tegemist on siiski L-jettronic pritega, õigemini selle modifikatsiooniga LE-jettronic. Peamine vahe on selles, et pole külmkäivitus pihustit, aga alles on siiski tosooliga köetav lisaõhuklapp, mis ilmselt ei funktsioneeri korralikult.Suure tõenäosusega on klapp koguaeg avatud st, et segu on koguaeg normaalne,töösooja mootori reziimis, külmalt peaks, aga segu olema natukene rikkam Mitte segi ajada Motronicuga, kus jagaja on nuka otsas,see on kõige lolli kindlam identifitseerimis võte, seal on tühikäigumootor.
Re: BMW 520i e28 86a.
Korras lisaõhuklapp on siiski külmalt avatud ja töösooja mootoriga suletud asendis
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW 520i e28 86a.
Ei tea miks niimoodi kirjutasin juu on jõulupuhkus ja hiline ärkamine valvsuse uinutand. Aitäh Trevile paranduse eest
Re: BMW 520i e28 86a.
Mul on Motronic süsteemiga M20 ja sellel on ka ikkagi külmalt pöörded 1100 peal. Peabki natuke kõrgemal olema.
Re: BMW 520i e28 86a.
No 1500 pööret on siis ikkagi natuke liiga palju ma saan aru. Aga eks ta uuel aastal jääb seisma naqnii ja osadeks lahti. Võibolla kunagi kui kere nö korda saadud, plaanis ka mootori vahetus?!?! Või siis mitte. Küll siis aega neid pöördeid vahtida:P.
BMW 520i e28 86a.
Sai siis auto nö talvekorterisse aetud. Kuna kütte võimalust pole on suht jahe teha selliste ilmadega midagi auto kallal:P. Järgmiseks talveks ehk õnnestub soojustda ja mingi kütte element sisse saada. Kannatab pikemalt auto kallal olla . Aga sai siis esiotsa pisut lahti võetud ja istmed välja tõestetud. Peab kaema, mis seal põhja all on. Makroflexiga on miskit parandada üritatud ja mõlemal pool jalgade all augud sees . Juhiistme üks kinnitus on ka läbi roostetanud, ehk ei hoiagi väga istet kinni. Mõni pilt ka.
Re: BMW 520i e28 86a.
Niisama jutu jätkuks, et alla peaksid siis minema BBS RS 17.
8,5x17 H2 ET 13 RS 212- eesmised
9,5x17 H2 ET 13 RS 197- tagumised
5x120 Sai siis väheke taastatud neid.
Midagi sellist peaks kokku saama, pisut erinevate värvidega.
8,5x17 H2 ET 13 RS 212- eesmised
9,5x17 H2 ET 13 RS 197- tagumised
5x120 Sai siis väheke taastatud neid.
Midagi sellist peaks kokku saama, pisut erinevate värvidega.
Re: BMW 520i e28 86a.
Velg on iseenesest ilus , ootame kevadet
Ainuke asi , mis mulle nende lahtikäivate velgede juures ei meeldi on see , et keskmine osa on ilgelt pisike .
Keskelt näeb välja nagu 15" .
Ainuke asi , mis mulle nende lahtikäivate velgede juures ei meeldi on see , et keskmine osa on ilgelt pisike .
Keskelt näeb välja nagu 15" .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: BMW 520i e28 86a.
Mis iseenesest peakski olema ok e28 jaoks .rean kirjutas: Keskelt näeb välja nagu 15" .
e28 528iA '84
Re: BMW 520i e28 86a.
kuskohast sellised rattad said? tulid yhe e34 alt kunagi?
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 520i e28 86a.
Kunagi jah, e34 M5 alt, enda e34-le. Minu käes olnud mingi 5a äkki.
Re: BMW 520i e28 86a.
Peaks natuke uuendama, et mõista anda, et projekt pole pooleli jäänud. Kuna aeg on üpriski ruttu lennanud, siis vahpeal on ikka miskit ära ka tehtud. Nimelt külastasime plekkseppa, kus siis sai nii mõnigi osa välja vahetatud ja mõni parandatud. Uued said käljekarbid ja tagumised tiivakaared. Parandatud esitiibade kinnitus kohad, põhi, tagapõll, numbritulede kohad jpm
Nipet näpet on veel vaja ilmselt keevitada, kuid enne pean kere paljaks võtma.
Progress liigub tasa ja targu.
Rando
Nipet näpet on veel vaja ilmselt keevitada, kuid enne pean kere paljaks võtma.
Progress liigub tasa ja targu.
Rando
Re: BMW 520i e28 86a.
Ilus töö
Kui sa karbid jätad seest kruntimata siis pärast ei kaitse karbiõli ka neid korralikult .
Tekib kondents ja niiskus ning rooste on kerge tulema . Üle kahe/kolme aasta need ei kesta .
Kui sa karbid jätad seest kruntimata siis pärast ei kaitse karbiõli ka neid korralikult .
Tekib kondents ja niiskus ning rooste on kerge tulema . Üle kahe/kolme aasta need ei kesta .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: BMW 520i e28 86a.
Tere
Ega väga palju kahjuks kirjutada pole. Pooleli pole jätnud kuid olude sunnil pole väga aega olnud haiga tegeleda. Auto hetkel külili ja ootab põhja puhastust ja liivapritsi. Mootor koos kastiga on ka maha võetud. Proovitud sai ka ketastega tagasilda alla. Kahju, et pole seda aega, et saaks liikuma järgmiseks suveks, ilmselt mitte ka ülejärgmiseks. Aga ma annan endast parima, et protsess ikka edasi liiguks
Mõni pilt:
Ega väga palju kahjuks kirjutada pole. Pooleli pole jätnud kuid olude sunnil pole väga aega olnud haiga tegeleda. Auto hetkel külili ja ootab põhja puhastust ja liivapritsi. Mootor koos kastiga on ka maha võetud. Proovitud sai ka ketastega tagasilda alla. Kahju, et pole seda aega, et saaks liikuma järgmiseks suveks, ilmselt mitte ka ülejärgmiseks. Aga ma annan endast parima, et protsess ikka edasi liiguks
Mõni pilt: