Pakuti mulle e23 735
Aasta on ühel 82, teisel 84
Kuldsed
mul on neid 1.5 autod,arvan et 1500.- annaks ara koik mis mul on.vaja mootor peale tosta ja moned nipped napped ara teha.kere on ideaalne. kui huvi on on helista,ja tule vaatama,auto on hiiul
uhe sonaga mul oli komplektne auto,soidu korras aga perses kerega,ja ma ostin veel uhe ilma motoritta aga komlekse,nuud on mul 1,5 autod millest saaks uhe koralikku pilli kokku,endal jaab aega puudu.mul on veel paar proekti kasil.aga lihstam oleks labi tulla ja oma silmaga vadata
Auto tahetakse müüa REAALSE huvilise ja asjaarmastaja kätte.
Kontaktisaab privasse.
Tagavararattakoopa ja paagi asendi tõttu on kuuese sumpapütt ebakorrapärase - laperguse kujuga. Arvaks, et see ilma modifitseerimata ei istu kuuese alla.
Kuuesele tasub otsida 535 (e28) lõpupütti.
Eestist leidmise tõenäosus on lotovõiduga samast klassist. Seega ole tähelepanelik, kui püti leiad, jääb lotovõit tulemata
Ruut kirjutas:Tagavararattakoopa ja paagi asendi tõttu on kuuese sumpapütt ebakorrapärase - laperguse kujuga. Arvaks, et see ilma modifitseerimata ei istu kuuese alla.
Kui keegi on valmis oma lotovõidu vahetama D&W roostevabast tagumise sumpapüti vastu siis võiks isegi sellele mõelda Bingoloto nurkademäng ei lähe arvesse. http://www.bmwclassic.ee/galerii/d/110321-5/aak.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sakslane ütles, et pidi liialt mürisema ja pani originaali tagasi alla. Nüüd hakkab originaal otsi andma. Peaks vist seda enne korra alla proovima, kui UM-i uut tagumist pütti lähen ostma
keegi võiks seda e23-e vaatama minna ja täpsustada millega täpselt tegu on just mootoripoolelt, mulle praegu isiklikult tundub et vahele on tõstetud e34 moto.
jumpsik kirjutas:keegi võiks seda e23-e vaatama minna ja täpsustada millega täpselt tegu on just mootoripoolelt, mulle praegu isiklikult tundub et vahele on tõstetud e34 moto.
Keegi võiks minna Leetu seda e23 vaatama sinu uudishimu pärast?
E23 pakuti ainult m30 mootoriga(bensiin) tehase poolt.Brc lehel on terve hunnik pilte selle auto igast detailidest,välja arvatud kapotialusest..... ju siis ei kõlba näidata.Kere/värvi seisukord ei vasta mitte kuidagi küsitud hinnale,jne
Vaevalt nüüd keegi siinsetest selle tripi uudishimust ette võtab
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
"Aafrika" 745 mootor oli siiski m88/3 ,"olemasolevad" v8 ja v12 ei läinud tootmisse ja neid ei pakutud ka kliendile.
Oli veel ju lisaks ka m102(M30B32LAE) ja m106(M30B34MAE) ,kõik need(m88,m102,m106) baseeruvad m30 mootoril.Viimaste kohta tead sa ise ka päris hästi,sul neid õu täis ju
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
@1502 - võib olla liiga karm hinnang, aga kere ei ole taastamisväärne.
Kui tagumised koopad on juba ülekeevitatud, ja hiljem veel uuesti ülekeevitatud - ja lisaks on katuseakna ava sisselõikatud - siis
kaob taastamine oma mõtte küll ära.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kui leidub keegi kellel on huvi sarnast taastada siis võib PS teada anda. Tuttaval on selline täiseti sõitev ja korras paberitega klassika olemas, kuna ta ise seda taastama ei hakka siis annaks selle kas sama hinna või isegi odavama hinna eest ära. Antud mudel millest räägin on 1948 aasta 340.