BMW e10 1502, '75 krad
BMW e10 1502, '75 krad
Praeguseks olen antud auto omanik olnud mõned kuud ja sõita pole veel saanud. See on ehk paari aasta pärast võimalik.
Selle auto otsa sai komistatud pool kogemata. Pikalt ei mõelnud ning ära ta ostsin.
Tegemist on 1975a. masinaga. Toodud Eestisse 90'ndate algul. Siin on teda pool kõvalt taastatud mingil määral, ringi sõidetud ning siis seisma jäänud. Umbes viimased 10a. seisis auto garaašis.
Algul vaadates ei tundund olukord väga halb. Kuid hiljem vaikselt nokitsedes neid vigu ikka tuli ja tuli.
Masin algselt on olnud vist hõbedane. Mispuhul selline kollase ja rohelise segu on tehtud ei tea. Neid värve auto kindlalt enam tagasi ei saa
Mootor on väidetavalt korra vahetatud. Hetkel peal on 1,5l 55kw. Käima pole masinat kordagi pannud. Minu käes hetkel kõige suurem kiirus oli autol siis kui seda hooga garaaši lükkasime.
Salong on sammuti eelnevalt korra taastatud. Kahjuks varastati taastaja juurest ära esiistmete peatoed ja keskkonsool. Keskkonsoolist on mul olemas ainult tuhatoos. Ei tea kellel neid asju rohkem vaja läks, kuid igastahes on need mul puudu.
Sellisena veeres masin koju:
Vaikselt sai hakatud autot lahti lammutama.
Armaturi ei saanud näiteks enne maha võta kui esiklaas oli eest ära võetud. Kuna kahte kruvi oli muidu võimatu lahti saada. Esiklaas sai endale maha võtmisel muidugi mitmed mõrad.
Kes iganes seda esiklaasi kunagi vahetanud oli, oli sinna ka väga kõvasti erinevaid silikone, liime jne vahele pannud. Ehk klaasi kätte saamine oli juba tükk tööd.
Salong detailidest puhas, alustasin pigimattide eemaldamist. Usa foorumites enamus soovitas jääga külmutamist. Proovisin ka aga ei õnnestunud väga hästi. Lõpuks kuumapuhur ja pahtlilabidas toimisid ideaalselt.
Päris mitmed detailid tahavad saada korralikku värskendust. Osad detailid nagu näiteks esituled, tuleb uued osta kuna reflektorid sees on omadega läbi.
Praeguseks on masin pm puhtaks kakutud. Rattad on veel all ja roolimis süsteem peal. Sellisesse seisu jääb ta umbes sügiseni, siis läheb plekitöödesse ära.
Osad keredetailid on ka juba uued tellitud ja kätte saadud. Tellimused olen teinud saidilt: http://www.wallothnesch.com/" onclick="window.open(this.href);return false;. Kaup tuleb kiirelt kohale ja siiani pole probleeme esinenud.
Hetkel viimased pildid mis said tehtud see nv kui auto sai korra garaašist välja lükatud.
Siin mõne pildi peal ka näha paremini mis autoga eelmine omanik teinud on. Juhi jaluts ja kõrvalistuja oma on tublist keevitustööst vist antud juhul kõige parem näide.
Ehk oskab keegi öelda, kas esitiivad on ka originaalis esipõllega kokku keevitatud?
Kuni kere tegeine jääb sügist ootama siis suvel plaanin mootori vaikselt ette võtta.
Muidugi on minu jaoks veel suur küsimus kuidas saaks põhja korralikult ära teha. Ehk rooste, sodi maha ja korralikult üle värvida. Ning ka sillaosad ära taastada.
Selle auto otsa sai komistatud pool kogemata. Pikalt ei mõelnud ning ära ta ostsin.
Tegemist on 1975a. masinaga. Toodud Eestisse 90'ndate algul. Siin on teda pool kõvalt taastatud mingil määral, ringi sõidetud ning siis seisma jäänud. Umbes viimased 10a. seisis auto garaašis.
Algul vaadates ei tundund olukord väga halb. Kuid hiljem vaikselt nokitsedes neid vigu ikka tuli ja tuli.
Masin algselt on olnud vist hõbedane. Mispuhul selline kollase ja rohelise segu on tehtud ei tea. Neid värve auto kindlalt enam tagasi ei saa
Mootor on väidetavalt korra vahetatud. Hetkel peal on 1,5l 55kw. Käima pole masinat kordagi pannud. Minu käes hetkel kõige suurem kiirus oli autol siis kui seda hooga garaaši lükkasime.
Salong on sammuti eelnevalt korra taastatud. Kahjuks varastati taastaja juurest ära esiistmete peatoed ja keskkonsool. Keskkonsoolist on mul olemas ainult tuhatoos. Ei tea kellel neid asju rohkem vaja läks, kuid igastahes on need mul puudu.
Sellisena veeres masin koju:
Vaikselt sai hakatud autot lahti lammutama.
Armaturi ei saanud näiteks enne maha võta kui esiklaas oli eest ära võetud. Kuna kahte kruvi oli muidu võimatu lahti saada. Esiklaas sai endale maha võtmisel muidugi mitmed mõrad.
Kes iganes seda esiklaasi kunagi vahetanud oli, oli sinna ka väga kõvasti erinevaid silikone, liime jne vahele pannud. Ehk klaasi kätte saamine oli juba tükk tööd.
Salong detailidest puhas, alustasin pigimattide eemaldamist. Usa foorumites enamus soovitas jääga külmutamist. Proovisin ka aga ei õnnestunud väga hästi. Lõpuks kuumapuhur ja pahtlilabidas toimisid ideaalselt.
Päris mitmed detailid tahavad saada korralikku värskendust. Osad detailid nagu näiteks esituled, tuleb uued osta kuna reflektorid sees on omadega läbi.
Praeguseks on masin pm puhtaks kakutud. Rattad on veel all ja roolimis süsteem peal. Sellisesse seisu jääb ta umbes sügiseni, siis läheb plekitöödesse ära.
Osad keredetailid on ka juba uued tellitud ja kätte saadud. Tellimused olen teinud saidilt: http://www.wallothnesch.com/" onclick="window.open(this.href);return false;. Kaup tuleb kiirelt kohale ja siiani pole probleeme esinenud.
Hetkel viimased pildid mis said tehtud see nv kui auto sai korra garaašist välja lükatud.
Siin mõne pildi peal ka näha paremini mis autoga eelmine omanik teinud on. Juhi jaluts ja kõrvalistuja oma on tublist keevitustööst vist antud juhul kõige parem näide.
Ehk oskab keegi öelda, kas esitiivad on ka originaalis esipõllega kokku keevitatud?
Kuni kere tegeine jääb sügist ootama siis suvel plaanin mootori vaikselt ette võtta.
Muidugi on minu jaoks veel suur küsimus kuidas saaks põhja korralikult ära teha. Ehk rooste, sodi maha ja korralikult üle värvida. Ning ka sillaosad ära taastada.
Viimati muutis krad, 16 Mär 2020 00:14, muudetud 19 korda kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, krad
Ohh, keegi võttis ikka teha, kuulutust sai ka ise imetletud, puha kunstnik olnud see eelmine omanik.
Mis mootor tal originaalis peal olnud on, kas sama 1,5-ene, mis eelmine omanik "parema" vastu vahetas?
Mis plaanid, kas võimalikult originaaliks?
Mis mootor tal originaalis peal olnud on, kas sama 1,5-ene, mis eelmine omanik "parema" vastu vahetas?
Mis plaanid, kas võimalikult originaaliks?
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 1502, krad
100% kindlalt ei tea aga peaks olema sama mootor mis tehasepoolt ette nähtud. Kui ma õigesti mäletan siis vana jooksis kokku ja teine samasugune töötav olevat kohe võtta olnud.
Enne aastavahetust tahaks kere võimalikult korda saada, et saaks talveks rahulikult auto seisma jätta.
Värvi läheb vast järgmise suve paiku. Plaanis on siniseks värvida. Mis tooni täpselt ei teagi kuid midagi heledama laadset.
Võimalikult palju tahan originaaliks jätta või siis selle lähedaseks.
Enne aastavahetust tahaks kere võimalikult korda saada, et saaks talveks rahulikult auto seisma jätta.
Värvi läheb vast järgmise suve paiku. Plaanis on siniseks värvida. Mis tooni täpselt ei teagi kuid midagi heledama laadset.
Võimalikult palju tahan originaaliks jätta või siis selle lähedaseks.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, krad
Reaalne tegevus ei toimu järgmisel sajandil, vaid siis kui selleks aega on. Ehk lisaks kerele on seal päris palju detaile mille kallal nokitseda.
Algselt pildid keretööd kõvasti varem pihta hakkama kui sügisel. Aga plekimees kes seda algselt tegema pidi, no teda on väga raske nüüd kätte saada. Ning oma närvikulu kokkuhoiu mõttes ma pigem natuke ootan.
Algselt pildid keretööd kõvasti varem pihta hakkama kui sügisel. Aga plekimees kes seda algselt tegema pidi, no teda on väga raske nüüd kätte saada. Ning oma närvikulu kokkuhoiu mõttes ma pigem natuke ootan.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, krad
See masin on aegajalt ikka kuulutuseportaalides esile kerkinud.
Oled mingi eelarve kokku löönud?
IMHO oli Airheadi pakutud/vahendatud 02 suht võileivarahaga võrreldes selliste masinate taastamisele kuluvate summadega
Oled mingi eelarve kokku löönud?
IMHO oli Airheadi pakutud/vahendatud 02 suht võileivarahaga võrreldes selliste masinate taastamisele kuluvate summadega
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 1502, krad
jah kuid kuhu jääb siis isetegemise rõõm? ja rõõm sellest,et järjekordne hukule määratud pill saab sõitmaRuut kirjutas: IMHO oli Airheadi pakutud/vahendatud 02 suht võileivarahaga võrreldes selliste masinate taastamisele kuluvate summadega
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW 1502, krad
Eelarvet kui sellist pole täpselt kokku pannud.Ruut kirjutas: Oled mingi eelarve kokku löönud?
Küll aga pean logi, et palju üldse masnia tegemise peale kokku kulutan.
BMW e10, 1502
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: BMW 1502, '75 krad
Tundub täitsa hea materjal, mida ehitada. Masin suhteliselt komplektne ka.
Värvitoon võiks olla ikka midagi originaalide hulgast.
Edu ja paksu rahakotti!
Värvitoon võiks olla ikka midagi originaalide hulgast.
Edu ja paksu rahakotti!
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: BMW 1502, '75 krad
mina tean, et mitte keevitatud vaid tinutatud on tehasest need esitiivad ja seda ainult laternast ülalpool, all on nagu ikka kerehermeetikuga.krad kirjutas:Ehk oskab keegi öelda, kas esitiivad on ka originaalis esipõllega kokku keevitatud?
Logi koos arvetega soovitas minul pidada kindlustuse inimene, et "juhul kui" oleks auto omanikul midagi millega kindlustusseltsi vastu vaielda.
selle exeli tabeli viimast SUM= rida tean hästi aga ei hakka sul tuju rikkuma
Kui huvi on võid millalgi tulla mul kuuri inventuuri tegema, üleliigset kola miskit veel on.
e6 2000 Touring `73
Re: BMW 1502, '75 krad
Kristjan S kirjutas:Tundub täitsa hea materjal, mida ehitada. Masin suhteliselt komplektne ka.
Värvitoon võiks olla ikka midagi originaalide hulgast.
Edu ja paksu rahakotti!
Niipalju kui mujalt maailmast antud mudelite kohta lugenud ja pilte vaadanud, on minu arust sinine kõige ilusam värv.
Aga värvi valikuni veel aeg piisavalt.
Tänud!
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
Minu omal tundub et eelmine omanik on sealt ka ilusti keevitanud.
Värvi alla muidugi täpselt ei näe.
Sama asja pärast pean ma ka logi, et vb kunagi mingi päev ei pruugi asjad hästi minna.
Värvi alla muidugi täpselt ei näe.
Sama asja pärast pean ma ka logi, et vb kunagi mingi päev ei pruugi asjad hästi minna.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
Vahepeal said maha kakutud esitiivad.
Kartsin hullemat pilti mis sealt alt välja tuleb. Läbivat roostet kui sellist pole aga selle eest on eelmine omanik seal viisakaid taastustöid teinud.
Sai vaikselt hakatud ka "rohelisi" detaile uuendama.
Kartsin hullemat pilti mis sealt alt välja tuleb. Läbivat roostet kui sellist pole aga selle eest on eelmine omanik seal viisakaid taastustöid teinud.
Sai vaikselt hakatud ka "rohelisi" detaile uuendama.
Viimati muutis krad, 16 Mär 2020 00:16, muudetud 3 korda kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
Kuhu kanti auto läks? Mul endal ka hetkel üks selline taastamisel, huvitav oleks tulla piiluma teinekord.
Igatahes jõudu ja paksu rahakotti taastamisel!
Igatahes jõudu ja paksu rahakotti taastamisel!
Re: BMW 1502, '75 krad
Tartu.Ex kirjutas:Kuhu kanti auto läks? Mul endal ka hetkel üks selline taastamisel, huvitav oleks tulla piiluma teinekord.
Igatahes jõudu ja paksu rahakotti taastamisel!
Paksu rahakotti läheb küll vaja
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
Pean sind kahjuks kurvastama.
Kui sa tahad seda töö korralik ära teha, siis osta mõlemad tugiplekid (sealt kus poritiivad on kinnitatud) ja uus esinina.
Esinina on ka b-varuosana kättesaadav.
Samuti tugiplekid ei ole kallis - aga hädavajalikud.
Seda lappimist tuleb kõik väljalõikata, tehtud töö "ei kommentaari"
.
Kui sa tahad seda töö korralik ära teha, siis osta mõlemad tugiplekid (sealt kus poritiivad on kinnitatud) ja uus esinina.
Esinina on ka b-varuosana kättesaadav.
Samuti tugiplekid ei ole kallis - aga hädavajalikud.
Seda lappimist tuleb kõik väljalõikata, tehtud töö "ei kommentaari"
.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: BMW 1502, '75 krad
Tugiplekkide all mõtled neid?
http://www.wallothnesch.com/anschraubka ... 6-04.htmll
Esinina vaatasin samalt saidilt, see päris krõbeda hinnaga.
Osa uusi detalise olen juba kätte saanud.
http://www.wallothnesch.com/anschraubka ... 6-04.htmll
Esinina vaatasin samalt saidilt, see päris krõbeda hinnaga.
Osa uusi detalise olen juba kätte saanud.
Viimati muutis krad, 16 Mär 2020 00:16, muudetud 3 korda kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
https://shop.bmw-classic.de/is-bin/INTE ... Ez8UkEvcX1" onclick="window.open(this.href);return false;
number 8, ehtk. 41 14 5 403 150 + 151
Saksa keeles "Stützträger"
number 8, ehtk. 41 14 5 403 150 + 151
Saksa keeles "Stützträger"
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: BMW 1502, '75 krad
See jupp mõlemale poolele on juba järgmise tellimuse nimekirjas.
Esiosa ma hetkel ei kiirusta ostma. Enne plekki minekut käib auto liivapritsis ära.
Eks siis näha ole kas saab ilusti taastada või on ikkagi uut vaja.
Esiosa ma hetkel ei kiirusta ostma. Enne plekki minekut käib auto liivapritsis ära.
Eks siis näha ole kas saab ilusti taastada või on ikkagi uut vaja.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
Vahepeal kui võimalust on olnud, olen ka auto kallal nokitsenud.
Kütusepaak sai ilusti ära puhastatud ja ka krunditud. Ette said ka võetud pedaalid (hetkel ka krundi all).
Hulgaliselt uusi keredetaile tellitud. Suurematest detailidest ootan A-postide kätte saamist (mõlemad pooled).
Olemas uus/vana tagasild ning mõlemad tagumised õõtsad. Alla läheb 2002 tagasild ehk lisana tuleb juurde stabikas ning pidurid on 20mm suuremad. 1502 originaal on 230mm ja 2002 omad on 250mm. Ideeliselt võiks sõidumugavus paraneda Põhjus miks uut otsisin näeb piltidelt.
Hetkel autolt küljest võetud kõik asjad mis vähegi võimalik ning ootab pritsi minekut.
Kütusepaak sai ilusti ära puhastatud ja ka krunditud. Ette said ka võetud pedaalid (hetkel ka krundi all).
Hulgaliselt uusi keredetaile tellitud. Suurematest detailidest ootan A-postide kätte saamist (mõlemad pooled).
Olemas uus/vana tagasild ning mõlemad tagumised õõtsad. Alla läheb 2002 tagasild ehk lisana tuleb juurde stabikas ning pidurid on 20mm suuremad. 1502 originaal on 230mm ja 2002 omad on 250mm. Ideeliselt võiks sõidumugavus paraneda Põhjus miks uut otsisin näeb piltidelt.
Hetkel autolt küljest võetud kõik asjad mis vähegi võimalik ning ootab pritsi minekut.
Viimati muutis krad, 16 Mär 2020 00:19, muudetud 3 korda kokku.
BMW e10, 1502