BMW M5 E34 1990

Foorumiliikmete autod.
Vasta
TanelE60
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Dets 2012 02:45

BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas TanelE60 »

Panen ka oma M5 lõpuks üles siis

Pilt
Pilt

Talveseisukord 16" velgedega
Pilt
Pilt
Pilt

Mootor
3,6L S38B36
315HJ@6900rpm
360nm@4750rpm
5k manual
Pilt
Pilt
Pilt

Natuke ajaloost.
2005 september sai Tartust ostetud Šveitsist pärit heas originaalkorras 1990 veebruaris toodetud E34 M5, mis on ka Šveitsi speksidega (natuke kangemate katalüsaatoritega ja sellest tulenevalt natuke väiksema võimsusega).

Varustusest (kopeeritud kunagisest Auto24 müügikuulutusest)
konditsioneer, sportvedrustus, tagaspoiler, esispoiler, spoileriring, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 4x elektrilised akende tõstukid, elektriline katuseluuk, nahkpolster, valuveljed (17, M), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, BLAUPUNKT stereo, kompuuter, esimesed udutuled, nahkkattega sportrool, välistemperatuuri näidik, suusakott

Soetatud sai auto suht soodsalt, kuid aastate jooksul on ikka korralikult raha sisse pandud, et autot heas originaalkonditsioonis hoida.

Vahepeal olid all ka 18" Parallel Spoke 37 veljed.
Pilt

Alles on lisaks praegustele Throwing Star 8" ja 9" velgedele ka 8" originaalveljed koos turbiinidega.

Pilt
Pilt
Pilt

Auto on plaanis hoida heas originaalseisukorras, kuid kuna augustis sai soetatud Alpina B5, olen avatud ka mõistlikutele ostupakkumistele (hea kui auto jääks Eestisse mõne asjaarmastaja kätte).
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kena auto ja tore, et teema ka siia foorumisse tuli.
Samas suht keeruline müüa, kui just väga odavalt ei taha ära kinkida.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Hea on vaadata, et 300k sõitnud auto näeb välja nagu uus. Kapoti alt tundub ikka eriti viisakas. Talvel kasutamisel on tema fun factor märkimisväärne
635csi
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Iff kirjutas: Talvel kasutamisel on tema fun factor märkimisväärne
Mismõttes? Kapoti all tukslevad hobused ei pääse libedaga ju kuidagi löögile :)
E24 635CSi | E10 2002
Muhv
Postitusi: 272
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Kas auto on tervikuna üle värvitud? Piltidelt näeb tõepoolest erakordselt sile ja hea välja.
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Arvo kirjutas:
Iff kirjutas: Talvel kasutamisel on tema fun factor märkimisväärne
Mismõttes? Kapoti all tukslevad hobused ei pääse libedaga ju kuidagi löögile :)
Pidasin silmas M5 sedaani head kaalujaotust ja juhitavust, ikka saba liputamiseks :D Talvel ei pane enamus teisi liiklejaid väikest driftimist pahaks, suvel kummivilina saatel on hoopis teine asi.
635csi
TanelE60
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Dets 2012 02:45

Postitus Postitas TanelE60 »

Suvel kui talvel abiks LSD :D

M5 LSD-ga on tõesti nii, et minul pole selle autoga veel õnnestunud kuhugi kinni jääda - niivõrd hea pidamine on, isegi lamellidega. Muidugi oma osa mängib see, et auto pole originaalis just ka kõige madalama vedrustusega :D

Mis puudutab värvimist, siis see sai tehtud 2010 aastal. Osad pildid on tehtud enne seda ja pärast seda, värvitud sai kõik v.a katus. Ka karbid said korda tehtud vist aastal 2008 ja tänavu suvel sai vahetatud kõik oksüdeerunud hüdraulikatorud (k.a tagumiste nivooamortide omad).

Siin veel tänavu suvel tehtud pildid 8" (235/45) ja 9" (255/40) velgedega :arrow: http://album.hv.ee/isiklik/M5/

Pilt
TanelE60
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Dets 2012 02:45

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas TanelE60 »

Talveks läksid alla M5 turbiinid koos Nokian lamellidega.

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 737
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas Kristjan S »

Väga kade 8) , aga miks sellise isendiga talvel sõitma peab.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Raikzz
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Nov 2015 19:47

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas Raikzz »

That's what cars are meant for :D
TanelE60
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Dets 2012 02:45

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas TanelE60 »

Plaan oleks põhjaalused oksüdeerunud piduri- ja hüdraulikatorud võiks täies pikkuses välja vahetada.
Kas oskate soovitada kuldseid käsi, soovitavalt Tallinnas või selle lähiümbruses?

Tänud ette. :)
TanelE60
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Dets 2012 02:45

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas TanelE60 »

Homseks Laitse Youngtimeriks valmis :)

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
birgit123
Klubiliige
Postitusi: 32
Liitunud: 08 Sept 2011 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas birgit123 »

Väga uhke
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas tiit »

TanelE60 kirjutas: 10 Dets 2012 20:43

Talveseisukord 16" velgedega
Pilt
Kas need on e28 M5 veljed?
AARE540
Postitusi: 104
Liitunud: 03 Sept 2019 13:07
Asukoht: Pärnu

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas AARE540 »

Ma panustaks E38 peale. Muuseas, kui ma üht talveveljepilti vaatasin, jäi silma, et nagu oleks esiukse ja esitiiva vahel kerge toonierinevus või silm lihtsalt petab :roll:
Kasutaja avatar
mds
Klubiliige EBK
Postitusi: 60
Liitunud: 14 Mai 2012 13:09
Asukoht: Tallinn

Re: BMW M5 E34 1990

Postitus Postitas mds »

tiit kirjutas: 26 Juul 2021 05:19 Kas need on e28 M5 veljed?
Peaksid olema küll. S.t E34 M5 originaal talvevelg oli sama, mis E28 M5 velg. E38 velgedel on keskkapslid teistsugused ja ET vist ka teine.
Vasta