Kas keegi tark suudab öelda:
M10b18 printsungiga mootori võib vaid sisselaske kollektori vahetusega viia üle karburaatori peale?
Jagaja ei teki probleeme?
Või tekib mingi muu jama?
Jagaja ei sobi, käib "valetpidi" Jagajaid ka erinevaid muidugi, lisaks karpamootori jagaja saab vaakumit, et süütenurka keerata, juhul kui jagajad erinevat pidi käivad, siis võlli võib küll ümber vahetada, aga süütenurka keerab ikka valele poole. Lisaks ei sobi kaas päris üks-ühele. Kütusepumba avale on pimedat vaja + sisselaske avad on märksa väiksemad karpamootoril, kollektori peale saab siiski panna ja jääb ka pidama. Üldiselt tehtav täiesti, kuid jagajaga võib probleeme küll tekkida.
Me Jaanisega tegime ühe. Jagajavärgi lõpuks Jaanis lahendaski kuidagi, pluss lisaks sai jagajale kommutaator pandud. Sõidab küll. Pritsepõhjale kahjuks karpamootori kaas kogu täiega ka ei sobi. Kolvid ja põlemiskambrid erinevad
mall0c kirjutas:Jagaja ei sobi, käib "valetpidi" Jagajaid ka erinevaid muidugi
See jagaja ühte või teist pidi pöörlemine on seotud mootori vanuse, mitte pritsungi/karpa olemasoluga. IIRC NK, 02 motodel oli ühte pidi ja hilisematel alates e21 teist pidi. Kuna jagajat käitatakse nukkvõlli otsast, siis piisab selle vahetusest, et jagajat teist pidi pöörlema saada.
mall0c kirjutas:Jagaja ei sobi, käib "valetpidi" Jagajaid ka erinevaid muidugi
See jagaja ühte või teist pidi pöörlemine on seotud mootori vanuse, mitte pritsungi/karpa olemasoluga. IIRC NK, 02 motodel oli ühte pidi ja hilisematel alates e21 teist pidi. Kuna jagajat käitatakse nukkvõlli otsast, siis piisab selle vahetusest, et jagajat teist pidi pöörlema saada.
Täitsa võimalik jah, me ehitasimegi e10 ja e30 mootorit omavahel kokku.
Küsimus.. nimelt autol on seest tehtud kõik kivikaitsmega kokku eelmise omaniku poolt. Mina tahaks siiski värvi peale tõmmata aga pind peaks sile jääma.. Kas on võimalik tõmmata mingi täitekrunt või midagi peale, et ei peaks hakkama seda kivikaitset maha nühkima..
E28Taavi kirjutas:Küsimus.. nimelt autol on seest tehtud kõik kivikaitsmega kokku eelmise omaniku poolt. Mina tahaks siiski värvi peale tõmmata aga pind peaks sile jääma.. Kas on võimalik tõmmata mingi täitekrunt või midagi peale, et ei peaks hakkama seda kivikaitset maha nühkima..
Oleneb kui head tulemust tahad...
Ideaalis ikkagi lasta relaka ja traatharjaga puhtaks, seejärel happekrunt ning täitekrunt.
Täitekrundi võid peale panna, kuid et sile jääks pead ikkagi nühkima. Samas säilib ka võimalus, et üks hetk tuleb see tükkidena sealt küljest ära, sest kivikaitse pole mõeldud haljale pinnale (kuid häda pärast pole tal seal viga midagi )
Eks ma pean mõtlema kumba valikuvarianti kasutada. Olen põhjalt mastiksist puhtaks lasknud põhjaaluse ja enam väga seda teed läbida ei tahaks.. aga kui nüüd otsustan ikka kivikaitsele täitekrunt lasta, siis kas see krunt jääb kivikaitsele külge või peab sinna vahele veel midagi enne laskma?
Järsku keegi karburaatori teadja oskab aidata
Hetkel peal 1.6 M10 ja Solex Vergaser 36-40 PDSI.
Nüüd läheb asemele 1.8 M10 mootor, millega tuli kaasa 2b4(muidugi ei osanud karpa jaoks kohe juhtmeid/releesi võtta)
Kas olen õieti aru saanud et see Solex Vergaser 36-40 PDSI toidab ilusti ka 1.8 mootori ära? Kuid kas on mõistlik?
Mis oleks alternatiivid paremuse poole? Samas ei tahaks gaasi hoovastiku trossi peale ümber ehitama hakata.
Nagu ma olen aru saanud, siis see 36-40 PDSI näitab korpuse malli ja tegelikkuses on kas 36, 38 või 40. Düüside erinevus. Kui 38 oli 1600 peal ja 40 2002 peal, siis võiks arvata, et 1,8l peal 38 ajab asja ära aga võiks vähe suuremad düüsid sisse keerata. Alternatiiv paremuse poole on üldjuhul vähem kulunud karbuss. Kulunud karpa seadistamine raskendatud.
Kui eesmärk on jõudluse suurendamine, siis oleks alternatiiv topelt side-draft karpade peale mõelda. Solex PHH 40 oli ka hoovastiku, mitte trossiga.
Nii, uuel ringil.
Karpa sain korda, kuid:
Mis moodi tekitada karpale tagasivool? Kuna uuel mootoril pole seda nuka pealt käivat pumpa, pean elektrilise panema,kuid kas leidub piisavalt nõrga tootlikusega pump või on mingi ''klapiga" võimalik tekitada tagasivool?
Kogemusi kellegil?
Lisaks:
M10 ploki otsa 5. käigukasti istutamine.
Mure pildil näha:
Keskmisel pildil alt tulnud 4.k kast ja kõige parempoolne 5. k kast.
Kuidagi ei saa aru kuidas peaks kasti sisend võlli ots väntvõlli laagrile toetuma.
Või on mul üldse vale kast? Kastil oli m20 markeering kui õieti mäletan.
Eile ei seletanud eriti hästi.
Keskmise pildid peal näha (see vineer toetub külgedelt kasti serva peal), et võll ulatub kasti kinnituspinnast 15 mm üle
Uuel kastil on aga kinnituspinnast 7mm sees pool ning mitte kuidagi ei ulatu selle laagrini.
pisu kirjutas:Nii, uuel ringil.
Karpa sain korda, kuid:
Mis moodi tekitada karpale tagasivool? Kuna uuel mootoril pole seda nuka pealt käivat pumpa, pean elektrilise panema,kuid kas leidub piisavalt nõrga tootlikusega pump või on mingi ''klapiga" võimalik tekitada tagasivool?
Kogemusi kellegil?
Tagasivoolu pole vaja ehitada. Vajalikud elektrilised pumbad täiesti saadaval. Pole küll omal vaja läinud, kuna kasutan endiselt mehhaanilisi pumpasid. Talveralli Fiatil oli mingil põhjusel elektriline vahel aga kuna meh pump töötas korralikult, siis viskasin elektrilise vahelt minema.
M10 ploki otsa 5. käigukasti istutamine.
Või on mul üldse vale kast? Kastil oli m20 markeering kui õieti mäletan.
M20 kast ei lähe M10 külge juba kinnituskohtade erinevuse tõttu. Võlli pikkust pole kunagi võrrelnud aga õhtul võin kodus pilgu peale visata.