Kristjani e28 528i '86.
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Kristjani e28 528i '86.
Järjekordne algus 5seeriaga. Plaan oli hoida nelikut koos ning kevadel avanes võimalus tutvust teha 528i ga.
15. septembril jõudis lõpuks masin minu kätte.
Autost lühidalt. 1998 aastal Eestisse toodud. 2015 liikus auto lapselapsele ning seejärel 2016 tema onupojale. Eestis on auto ühe perekonna käes olnud 18aastat. Autot on hoitud garaazis ja talvel sõidetud pole.
Mõned pildid. Sellisena ta minu kätte jõudis.
Veermik. Esisillas detailid vahetatud ja all hetkel Lemförderi madaldusvedrud.
Väljalaskesüsteem täies pikkuses uus, väidetavalt UM.
Kere ja karbid heas korras.
Tagumise ukse allservas veidi pindmist roostet, muidu kõik ok.
Check panel on ka huvitav vidin 5seerial. Liiga tihti just ei kohta.
Valge pealt sai maha võetud twiitrid, pagasriruumi luugi kate ja suur tööriistatasku.
#e28toolbox
Plaanitavad ettevõtmised: mad numbrid tagasi, käigukangi kott uus, aknaliistud ette ja taha, suunatule kang ja jahutusvedeliku temp. andur.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Värvi poolest on valge ilusam .
Antud värv on nagu on , ega seda ilusamaks ka ei saa .
Aga leid on iseenesest hea .
Antud värv on nagu on , ega seda ilusamaks ka ei saa .
Aga leid on iseenesest hea .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
kui asjalikud need ülalolevad postitused siis ikka veel on? ja pildid auto taastamisest võid mulle meilile saata küll otsiabi@hotmail.com
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Arvestades kere detailide suhteliselt head seisukorda, asusin esimese asjana säilitama erinevaid õõnsusi. Selleks kasutan niiskusetõrjet ehk vaha. Poldid, mutrid kõik nagu uued.
Samuti läksid alla bbs style 5ed.
Samuti läksid alla bbs style 5ed.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Kuidas sa vaha kasutasid, kas pesid või pühkisid-puhusid vana sodi ka minema?
320i 83a. Saab9-3 08a.
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Ega seda sodi seal väga palju ei olnudki, aga kõik mis õnnestus kätte saada, tõmbasin välja. Ilmselt kohati uputasin isegi liigselt, aga nüüdseks hakkab lõhn salongis ka järele andma.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Värvi poolest istub mulle see isegi rohkem. Kuidagi väljapeetum ja soliidsem kohati kui valge. Aga edu uue haiga ning muretuid kilomeetreid
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Uuendused:
Lõpetasin niiskuse vastase vahaga. Ära sai tehtud lisaks karpidele ja ustele ka tagumised ja esimesed(seest puhtaks ka setetest) kannud ning poolraamid. Loodame, et nüüd kestab.
Forssist uus jahutusved. temp andur. Swag-6 euri.
Autokaubad 24st väljalaske lõpupüti otsad.
Tagumisele luugile uus 528 embleem.
Alla läksid samuti originaal vedrud, nüüd ilus vaadata ja mõnus sõita Tallinna tänavatel.
Esitulede külge rändasid tuledepesurid 7 seeria küljest.
Detailide värvikatte uuendused:
Peeglid, prillid ja mootoriruumi pealmine kate.
Samuti esimese põlle alumine serv ja küljekarbid mustaks(kivikaitse ka alla).
Pilte veel kere seisukorrast.
Detalid:
Sügis ja maakodu
Vaja:
Esimesed amordi püstakud, käigukangi kott ja aknaliistud.
Lõpetasin niiskuse vastase vahaga. Ära sai tehtud lisaks karpidele ja ustele ka tagumised ja esimesed(seest puhtaks ka setetest) kannud ning poolraamid. Loodame, et nüüd kestab.
Forssist uus jahutusved. temp andur. Swag-6 euri.
Autokaubad 24st väljalaske lõpupüti otsad.
Tagumisele luugile uus 528 embleem.
Alla läksid samuti originaal vedrud, nüüd ilus vaadata ja mõnus sõita Tallinna tänavatel.
Esitulede külge rändasid tuledepesurid 7 seeria küljest.
Detailide värvikatte uuendused:
Peeglid, prillid ja mootoriruumi pealmine kate.
Samuti esimese põlle alumine serv ja küljekarbid mustaks(kivikaitse ka alla).
Pilte veel kere seisukorrast.
Detalid:
Sügis ja maakodu
Vaja:
Esimesed amordi püstakud, käigukangi kott ja aknaliistud.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Räägi millised kojamehed tuledele sibivad? Otsin endalegi neid
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Ei oska täpselt öelda. Olid enne 7seerial ja panin viiesele ette. Sobisid ilusti, usun et samad. Võin sulle kojameestest lähemalt pilti teha.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Hilinenud sünnipäevakingid.
Eelmise aasta novembri kuus sai auto 30a vanaks.
Tänu Arnole sai tellitud WN ist uued liistud.
UM ist sai tellitud esipõllel puudu olnud plastikud.
Valge 5seeria kuulsaks teinud MAD numbrid hoistusin ning nüüd võtsin nad tagasi.
Kogu pull läks lõpuks päris kulukaks. Auto müümine pidi toimuma paberitega ehk siis 60 euri + 70 lõiv numbrite hoiustamiseks ja uute väljaandmiseks. Nüüd kui tahtsin hoisutatud numbrid välja võtta siis tuli samuti tasuda 70 euri. Ehk siis kokku 140 euri.
Nii ta seisab. Pole ehk parim lahendus, aga lörtsi ja vihma otse peale ei saja.Peab järgmiseks aastaks midagi paremat välja mõtlema.
Eelmise aasta novembri kuus sai auto 30a vanaks.
Tänu Arnole sai tellitud WN ist uued liistud.
UM ist sai tellitud esipõllel puudu olnud plastikud.
Valge 5seeria kuulsaks teinud MAD numbrid hoistusin ning nüüd võtsin nad tagasi.
Kogu pull läks lõpuks päris kulukaks. Auto müümine pidi toimuma paberitega ehk siis 60 euri + 70 lõiv numbrite hoiustamiseks ja uute väljaandmiseks. Nüüd kui tahtsin hoisutatud numbrid välja võtta siis tuli samuti tasuda 70 euri. Ehk siis kokku 140 euri.
Nii ta seisab. Pole ehk parim lahendus, aga lörtsi ja vihma otse peale ei saja.Peab järgmiseks aastaks midagi paremat välja mõtlema.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Selline lahendus on isegi parem kui niiskes ilma õhuta garaažis. Vähemalt käib õhk igatepidi läbi.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Paar nädalat tagasi leidis Tartus aset tähtis üritus, mille jaoks sai vanakest jälle veidi sätitud. Nimelt avas United Motors Tartus uue maja ja ühtlasi tutvustati ka G30 Bmw 5seeriat. Oli au esindada e28 mudelit
Enne üritus sai tegeletud ka autoga.
1. Tehti sügavam poleerimine ja peale läks vaha.
2. Esimene aknaliist Wn ist.
3. Tagumisele põllele uus kivikaitse ja värv.
4. Tegemata plastikdetailid said uue värvikatte.
Otsingud käivad järgmiste asjade järele:
juhistmele riie
ja e28 kärgvelg(bbs, kasutati ka m5 tel
Enne üritus sai tegeletud ka autoga.
1. Tehti sügavam poleerimine ja peale läks vaha.
2. Esimene aknaliist Wn ist.
3. Tagumisele põllele uus kivikaitse ja värv.
4. Tegemata plastikdetailid said uue värvikatte.
Otsingud käivad järgmiste asjade järele:
juhistmele riie
ja e28 kärgvelg(bbs, kasutati ka m5 tel
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Rivistus on valepidi, väärtuslikum kraam oleks pidanud ikka katuse all olema
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Justkarlerik kirjutas:Rivistus on valepidi, väärtuslikum kraam oleks pidanud ikka katuse all olema
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Märgin ära mõned uuendused.
Sisu osas:
Juhiistmele(seljatoe ukse poole külg) uus riie õmmeldud, käisin ja otsisin võimalikult sarnast riiet. Samuti korrastatud istme taguseid võrke. Tulemusega täitsa rahul.
Käigukangi koti nahk sai välja vahetatud. Selgus, et üks kodanik müüs heledast nahast kotti ja siis üks hetk lõi pähe, et minu kuusele ju ka hele salaong, aga must kott(uus, tellitud aastad tagsi a osa). Nii saidki mõlemad haikad endale väga korralikud kaigukangi nahad.
Twiitrid said lõpuks juhtmed külge ja täitsa toimivad.
Muu osas:
Tagumised sillatala puksid olid täitsa läbi, nagu ikka ei piirdunud asi sellega. Lõpuks sai puhastatud ka puksi alt põhja ja kokku määritud igasusguste vahenditega. Samuti said detailid uue värvi katte. Üldiselt vajaks tagumine sild täies ulatuses taastamist, plaanis lähi aastatel.
Sai otsitud ka autole sobilikumad bottle caps veljed, ning peale retrod radialid.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et välimus straight from 80s, minek karm ja üleüldine rahuolu level kõrge
Sisu osas:
Juhiistmele(seljatoe ukse poole külg) uus riie õmmeldud, käisin ja otsisin võimalikult sarnast riiet. Samuti korrastatud istme taguseid võrke. Tulemusega täitsa rahul.
Käigukangi koti nahk sai välja vahetatud. Selgus, et üks kodanik müüs heledast nahast kotti ja siis üks hetk lõi pähe, et minu kuusele ju ka hele salaong, aga must kott(uus, tellitud aastad tagsi a osa). Nii saidki mõlemad haikad endale väga korralikud kaigukangi nahad.
Twiitrid said lõpuks juhtmed külge ja täitsa toimivad.
Muu osas:
Tagumised sillatala puksid olid täitsa läbi, nagu ikka ei piirdunud asi sellega. Lõpuks sai puhastatud ka puksi alt põhja ja kokku määritud igasusguste vahenditega. Samuti said detailid uue värvi katte. Üldiselt vajaks tagumine sild täies ulatuses taastamist, plaanis lähi aastatel.
Sai otsitud ka autole sobilikumad bottle caps veljed, ning peale retrod radialid.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et välimus straight from 80s, minek karm ja üleüldine rahuolu level kõrge
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 528i 1986a.
Ülestähendused:
läbisõit: 337 747km
Suuremad ettevõtmised: Hannes Speedsterist viskas segule pilgu peale, esimesed püstakud puhastatud ja Osmetis värvitud, roolirist vahetatud.
Kui mingit kommentaari juurde lisada, siis võib vist öelda, et e23st ja 21st talle linnasõidus vastast pole . Vääne ja kurvides viibimise konkreetsus teevad 528ist tõeliselt nauditava "Ultimate Driving Machine"i.
läbisõit: 337 747km
Suuremad ettevõtmised: Hannes Speedsterist viskas segule pilgu peale, esimesed püstakud puhastatud ja Osmetis värvitud, roolirist vahetatud.
Kui mingit kommentaari juurde lisada, siis võib vist öelda, et e23st ja 21st talle linnasõidus vastast pole . Vääne ja kurvides viibimise konkreetsus teevad 528ist tõeliselt nauditava "Ultimate Driving Machine"i.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi