Vana teema juba, aga kõik pfeba kirjadega asjad on bmw originaalid. Pildil bmw aerodynamic küljespoilad. Ka originaal m-technic spoileritel on pfeba kirjad peal.Söörlane kirjutas:Mitte küll tehniline, kuid siiski lihtne mure
http://i.imgur.com/nA0qQpd.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis küljelaiendiga tegu? Firma? On üldse e28 oma?
Kaheosaline ja mõned cm nagu liiga lühike (Eitaha kokku ulatuda omavahel) Äkki hoopis e30 vms?
Lihtsate murede üldteema
Re: Lihtsate murede üldteema
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: Lihtsate murede üldteema
Otsin soovitusi määrete osas. Millist määret kasutada e28 aknamootori sisemisel hammasrattal. Hammasratas plastikust, Liitiumbaasil määre ei tohiks sellele midagi teha, nt nbq white grease?
Välimistel liikuvatel kasutaks wurthi Fett II grafiidiga.
Kogemused, soovitused, nõuanded oodatud ja tänuväärt.
Välimistel liikuvatel kasutaks wurthi Fett II grafiidiga.
Kogemused, soovitused, nõuanded oodatud ja tänuväärt.
Re: Lihtsate murede üldteema
1) E28 tagaklaasi ja gaasitrossi paigalduseks(vana klaas tükkideks) nõuandeid/soovitusi, et kiiremini ja peavaluvabamalt läheks? 2.4TD-ga tegu.
2) Samuti uksepolstri eemaldus ja juhiukse korrigeerimine. Käib vist polstri tagant mutritega?
3) Polstrit tagasi pannes tuleks uued tüüblid ka panna, et nagisema ei hakkaks?
edit: samuti võib keegi kiirelt jagada igaks juhuks nippe hammasrihma õigeks paigalduseks. Sõber on erinevatel autodel rihmasid vahetanud, aga mitte kordagi konkreetselt 2.4td mootoril ning me saime kõik justkui ilusti paika ühe manuaali järgi ning mootor käis okeilt ringi(külmast peast käis ta enne vahetust ka õrnalt üle keskmise värisedes) aga tahaks siiski võimalikult õigesti paika saada. Kuidas pumpa õigesti sättida peale pingutamist ning kuidas ilma spets tööriistadeta umbes-täpselt uuel rihmal/pingutil õige jõuga pingutamine käib?
autodata juhend:
http://i.imgur.com/5rOf8Z6.png" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Samuti uksepolstri eemaldus ja juhiukse korrigeerimine. Käib vist polstri tagant mutritega?
3) Polstrit tagasi pannes tuleks uued tüüblid ka panna, et nagisema ei hakkaks?
edit: samuti võib keegi kiirelt jagada igaks juhuks nippe hammasrihma õigeks paigalduseks. Sõber on erinevatel autodel rihmasid vahetanud, aga mitte kordagi konkreetselt 2.4td mootoril ning me saime kõik justkui ilusti paika ühe manuaali järgi ning mootor käis okeilt ringi(külmast peast käis ta enne vahetust ka õrnalt üle keskmise värisedes) aga tahaks siiski võimalikult õigesti paika saada. Kuidas pumpa õigesti sättida peale pingutamist ning kuidas ilma spets tööriistadeta umbes-täpselt uuel rihmal/pingutil õige jõuga pingutamine käib?
autodata juhend:
http://i.imgur.com/5rOf8Z6.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lihtsate murede üldteema
1. Esiklaas - Loe siit teemast lk. 9 ja 15-16.
2. Gaasitross -
1)Pedaali küljest lahti
2)Üks kruvi mootoriruumist tulemüüri küljest, mis hoiab trossi kõri ühte otsa.
3)Mootori küljest... Kõik peaks olema enamvähem mõistetavad pilku peale heites.
3. Uksepolstrid - Käetugi/sang on 3 - 4 pika kruviga (Üks on peeglite nupu all) ja ülejäänud osa peaks olema valgete plast tüüblitega, kui keegi pole ise kuhugi kruve isse lasknud. Ehk eemale tõmbamise vaev.
Uusi tüübleid pigem pole vaja, kui just otseselt katki pole.
4. Ukse regull - Hinged on ovaalseks kulunud ja saab tõesti ainult polstri all olevate poltidega (üles-alla ja kallet) regullida. Keerad 4st poldist 2 täitsa lahti, ülejäänud jäävad väga õrnalt hoidma ja siis timmid...
2. Gaasitross -
1)Pedaali küljest lahti
2)Üks kruvi mootoriruumist tulemüüri küljest, mis hoiab trossi kõri ühte otsa.
3)Mootori küljest... Kõik peaks olema enamvähem mõistetavad pilku peale heites.
3. Uksepolstrid - Käetugi/sang on 3 - 4 pika kruviga (Üks on peeglite nupu all) ja ülejäänud osa peaks olema valgete plast tüüblitega, kui keegi pole ise kuhugi kruve isse lasknud. Ehk eemale tõmbamise vaev.
Uusi tüübleid pigem pole vaja, kui just otseselt katki pole.
4. Ukse regull - Hinged on ovaalseks kulunud ja saab tõesti ainult polstri all olevate poltidega (üles-alla ja kallet) regullida. Keerad 4st poldist 2 täitsa lahti, ülejäänud jäävad väga õrnalt hoidma ja siis timmid...
Re: Lihtsate murede üldteema
Bmw e28 pagasiluugi tihendit oleks tarvis, kas on allikaid peale UM´i kust seda tellinud olete?
Ehituspoodidest/autokauplustest sarnast tihendit leidnud mis läheks täpselt flantsiga kokku?
Saan aru, et tegemist on liimitava tihendiga.
UM´ist esimese hurraaga kolme nädalase ootamisega 125€ ostma ei tõtta....
Ehituspoodidest/autokauplustest sarnast tihendit leidnud mis läheks täpselt flantsiga kokku?
Saan aru, et tegemist on liimitava tihendiga.
UM´ist esimese hurraaga kolme nädalase ootamisega 125€ ostma ei tõtta....
Re: Lihtsate murede üldteema
Esiklaasi laseks kindlalt vastavas kohas paigaldada, aga mul häda hoopis tagumisegaTUUR kirjutas:1. Esiklaas - Loe siit teemast lk. 9 ja 15-16.
2. Gaasitross -
1)Pedaali küljest lahti
2)Üks kruvi mootoriruumist tulemüüri küljest, mis hoiab trossi kõri ühte otsa.
3)Mootori küljest... Kõik peaks olema enamvähem mõistetavad pilku peale heites.
3. Uksepolstrid - Käetugi/sang on 3 - 4 pika kruviga (Üks on peeglite nupu all) ja ülejäänud osa peaks olema valgete plast tüüblitega, kui keegi pole ise kuhugi kruve isse lasknud. Ehk eemale tõmbamise vaev.
Uusi tüübleid pigem pole vaja, kui just otseselt katki pole.
4. Ukse regull - Hinged on ovaalseks kulunud ja saab tõesti ainult polstri all olevate poltidega (üles-alla ja kallet) regullida. Keerad 4st poldist 2 täitsa lahti, ülejäänud jäävad väga õrnalt hoidma ja siis timmid...
Tänud muu nõu eest. Uksega on see häda, et ma tagurdasin lahtise uksega(täpsemini lükkasime autot ja ma roolisin) ja kuna närv oli juba must ja pea pulki täis, siis jäi enda lolluse ja hajameelsuse pärast uks ühe seina taha(hoog minimaalne). Kinni läheb ja jookseb nagu viisakalt, visuaalselt midagi ära ei lõhkunud, aga keskelt ja ülevalt jookseb vahe ebaühtlaseks :/. Ma ei jõudnud süveneda pikemalt, et kas uks on kõver või liikus lihtsalt mingi siin paigast. Loodan, et kere kinnitust või midagi kõveraks ei painutanud Mõndade päevade pärast pääsen tagasi auto juurde, siis üritab kõik tööd ära teha.
Keegi võiks selle rihma pingutamise kohta mingit nõu veel anda, siis oleks selle osaga hing rahul ja vast saab kõige muuga ise ilusti hakkama. Samuti tahaks soovitusi, et kelle juurde viia nt pump hiljem "näppimisele"? See vist käib miski kella või vahendiga? Keegi kuskil Rakvere-Tartu-Võru või nende piirkondade vahepeal/läheduses oleks ideaalne. Võiks olla mõni vanem ja kogenum mees, kes ei küsiks meeletut raha ja tunneks asja hästi.
Re: Lihtsate murede üldteema
Esi- ja tagaaken käivad neil sama süsteemiga.
Kui uks esitiiva juurest istub ideaalselt, siis painutas ukse ära... Sest, kui kere kinnitus oleks paigast, siis oleks kohe tiiva juurest ka vahe imelik.
Vänta aken alla, võta mõni struktuurikas sõber appi ja väänakem uks paika tagasi.
Rihma ega pumba kohta midagi muud ei oska öelda, et kui töötab, siis on hästi
Kui uks esitiiva juurest istub ideaalselt, siis painutas ukse ära... Sest, kui kere kinnitus oleks paigast, siis oleks kohe tiiva juurest ka vahe imelik.
Vänta aken alla, võta mõni struktuurikas sõber appi ja väänakem uks paika tagasi.
Rihma ega pumba kohta midagi muud ei oska öelda, et kui töötab, siis on hästi
Re: Lihtsate murede üldteema
Olen kursis Forssis pakutavate toodetega, ning hind on sama.martinsl kirjutas:Forss, H2 ja siis on kindlasti veel terve hulk netipoode.
Sellepärast küsisin kas keegi leidnud alternatiivse lahenduse oma hainina pagasiluugitihendamiseks.
Re: Lihtsate murede üldteema
Võta ära seni, kuni pakkuda on... H2 ega forss ei suuda E21'le seda asja enam pakkuda ja esindus on ainuke koht ilmselt kust saaks.Tartlane kirjutas:Olen kursis Forssis pakutavate toodetega, ning hind on sama.martinsl kirjutas:Forss, H2 ja siis on kindlasti veel terve hulk netipoode.
Sellepärast küsisin kas keegi leidnud alternatiivse lahenduse oma hainina pagasiluugitihendamiseks.
Re: Lihtsate murede üldteema
Paigaldan ketaspiduritega e28sale E34(525) tagumised pidurid. Kas käsipidurisüsteem koos tolmuplekkidega jääb sama, või on ka vaja e34 tolmuplekke ja käsipiduritrosse jms juurde kuuluvat.
Re: Lihtsate murede üldteema
Kõik peaks sama jääma, e28 ja e34 jagavad samu plekke.
Re: Lihtsate murede üldteema
Selge küsisin selle pärast, et RealOEM näitab mitut varianti ja hinnad on alates 15 kuni 60 euri tükk. Aga kui käsipiduritrummli mõõdud samad on siis ei ole vist tõesti erilist vahet.
Re: Lihtsate murede üldteema
Tervist foorumlased, äkki teadjamad oskavad öelda midagi Aks Dasis, Van Wezel(international radiators) radikate kohta. Kas kestavad vōi tasub kohe behr/hella poole vaadata? Salongiradikast jutt.
Re: Lihtsate murede üldteema
Tervitused.
Plaanis see nädalavahetus panna külge e28 tagaklaas ja uus pagasi luugi tihend.
Kuidas olete teie pagassi tihendi külge liiminud? Mis liimi kasutanud olete?
Sammuti uuriks kuidas tagumise akna paigaldus välja võiks näha? Räägitakse, et nööriga ei tohtivat panna.
Plaanis see nädalavahetus panna külge e28 tagaklaas ja uus pagasi luugi tihend.
Kuidas olete teie pagassi tihendi külge liiminud? Mis liimi kasutanud olete?
Sammuti uuriks kuidas tagumise akna paigaldus välja võiks näha? Räägitakse, et nööriga ei tohtivat panna.
Re: Lihtsate murede üldteema
Kui üleni kummist tihend ilma siseplekita, siis ikka võib. Pead vaatama milline tihendivariant sul on. Muidu käib kiiluga tihendi korral ikka kiil viimasena sisse, sellejaoks ta sinna mõeldud ongi. e28 all ääres kroomist liist ka, mis tuleb sisse ajada tõenäoliselt esimesena .
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: Lihtsate murede üldteema
Kasutasin tihendiliimi, silikoonituubis müüakse ja sellega jäi kenasti kinni.
Ilma liimita oli probleemiks, et vesi jooksis tihendi alla.
Ilma liimita oli probleemiks, et vesi jooksis tihendi alla.
Re: Lihtsate murede üldteema
Tere, oskab keegi öelda mitu L/min e28 paagisisene pump pumpab? Bar andmed vâgagi erinevad, alates 0,15-0,20 aga liitritest pole infot leidnud.
Teiseks, tekitab nati segadust m30b35 plokitihend, ühe koodi alt pakub kahte erinevat tihendit.
Üks õlikanalite kohapealt auguline
Teine variant suurte aukudega
Mis neil nagu vahet, m30 plokkide õlitunnel kõigil minuarust kandiline?
Teiseks, tekitab nati segadust m30b35 plokitihend, ühe koodi alt pakub kahte erinevat tihendit.
Üks õlikanalite kohapealt auguline
Teine variant suurte aukudega
Mis neil nagu vahet, m30 plokkide õlitunnel kõigil minuarust kandiline?
Re: Lihtsate murede üldteema
jah tunnel kandiline kuid viiamsed 4tki mida ma paigaldanud olen on kõik ümmarguste aukudega tihendid olnud.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Lihtsate murede üldteema
Hmm, kuidagi imelik, see auguline näeb ikka väga ebard vâlja sinna.