BMW E21 318IA VosEST
BMW E21 318IA VosEST
Mõtlesin, et teen ka väikse teema, äkki kellelgi huvi jälgida ja endal midagi teha ka vahest
Autoks siis 1979a E21 318iA.
Ostes tundus suht kõva, aga välja tuli nagu ikka suht sõelapõhi. Aga ega midagi, kuna ei ehita autot müügiks, vaid endale, siis "poh yolo" ja läheb ikkagi taastamiseks.
Hetkeks auto pritsitud ja krunditud.
Nüüd ootan WNist hulgaliselt plekke ja juppe, et edasi teha.
Liivapritsiga lasti ka katus mõlki (suured 2 mõlki) kellelgi ideid kuidas need ilusti välja saaks? Kuuma anda või lihtsalt lüües?
Kuna hetkel ootan juppe, siis alustasin ka paari elemendi taastamisega.
Autoks siis 1979a E21 318iA.
Ostes tundus suht kõva, aga välja tuli nagu ikka suht sõelapõhi. Aga ega midagi, kuna ei ehita autot müügiks, vaid endale, siis "poh yolo" ja läheb ikkagi taastamiseks.
Hetkeks auto pritsitud ja krunditud.
Nüüd ootan WNist hulgaliselt plekke ja juppe, et edasi teha.
Liivapritsiga lasti ka katus mõlki (suured 2 mõlki) kellelgi ideid kuidas need ilusti välja saaks? Kuuma anda või lihtsalt lüües?
Kuna hetkel ootan juppe, siis alustasin ka paari elemendi taastamisega.
Re: BMW E21 318IA VosEST
Piltide pealt ei tundugi kere väga sõelapõhi. Pigem võiks hullemat seisu karta.
Huvitav näha pre-facelift 1,8 automaati. Kas tehnika jääb samaks?
Huvitav näha pre-facelift 1,8 automaati. Kas tehnika jääb samaks?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW E21 318IA VosEST
Plekk on juba veninud, kui pahtliga uputada ei soovi, siis on võimalus ka katuseplekk vahetada.VosEST kirjutas:Liivapritsiga lasti ka katus mõlki (suured 2 mõlki) kellelgi ideid kuidas need ilusti välja saaks? Kuuma anda või lihtsalt lüües?
Re: BMW E21 318IA VosEST
Raske uskuda, et seal midagi veninud on. Lükkad käega välja ja pahtel peale. Vajadusel vii mõne vähegi pädeva plekksepa juurde, kes sul igassugused "venimised" ka ära kaotab. (Terasel on lisaks venimisele ka võime kokku tagasi tõmbuda/ survele alluda)
Nagu juba mainitud, siis kere ikkagi üsna kõva juu piltidelt vaadates.
Isegi üks stangedest tundub sirge. :O Ja teine ka väga kasutatav.
Nagu juba mainitud, siis kere ikkagi üsna kõva juu piltidelt vaadates.
Isegi üks stangedest tundub sirge. :O Ja teine ka väga kasutatav.
Re: BMW E21 318IA VosEST
Ei oska hetkel öelda... algne idee oli teha midagi endale meeldivat ( teine värvitoon m20b25 manuaal ) aga ei ole ka originaalvärvi ja originaaltehnika mõtet veel maha matnudraunz kirjutas:Piltide pealt ei tundugi kere väga sõelapõhi. Pigem võiks hullemat seisu karta.
Huvitav näha pre-facelift 1,8 automaati. Kas tehnika jääb samaks?
Re: BMW E21 318IA VosEST
Need mõlgid tulid ikka suht kergelt .. seestpoolt lasi õrnalt 2 kohta... ( läbi põhja aukude ) ca 1.5m pealt ja valmis oligi.. kahju rsk muidugi . Enne seda oli katus perfektselt sirge
Re: BMW E21 318IA VosEST
Saksast plekid ja jupid käes. Kõik mis piltidel + veel esi/tagapõll, esiklaas, istmekinnitus, akukast, põhjapunnid, tõmbekonks taha ja tagapüti kinnitusraam.
Tänud ArVe.
Niipalju kui aega oli ja jõudsin teha, siis mõned jupid said liivapritsitud, harjatud, epotatud ja mõned sisemised pinnad ka värvitud, et tulevikus kui jupid külge lähevad vähe lihtsam endal oleks.
Kes ostab plekke kuskilt siis soovitan kõik lasta haljaks. Enamus plekid olid küll suht okeid, aga üks plekk oli nii, et ei tea kas niiskus all või mingi õli, aga krunt lendas juba pmts suruõhuga minema sealt pmts.
Küljed tulid seekord klokkeri poolt.
Tänud ArVe.
Niipalju kui aega oli ja jõudsin teha, siis mõned jupid said liivapritsitud, harjatud, epotatud ja mõned sisemised pinnad ka värvitud, et tulevikus kui jupid külge lähevad vähe lihtsam endal oleks.
Kes ostab plekke kuskilt siis soovitan kõik lasta haljaks. Enamus plekid olid küll suht okeid, aga üks plekk oli nii, et ei tea kas niiskus all või mingi õli, aga krunt lendas juba pmts suruõhuga minema sealt pmts.
Küljed tulid seekord klokkeri poolt.
Re: BMW E21 318IA VosEST
Vahepeal seisis auto ehitus päris pikalt kuna tööd palju ja pole eestisse garaazi ligemale 3 kuud jõudnud. Aga vahepeal sai käidud paar päeva. Ilgelt kipitas ikkagi see, et rattakoopad olid veel originaal hermetsi/kivikaitse all ja ei tahtnud enne midagi teha kui need puhtad. Lõpuks sai need ka puhtaks lastud ja epotatud üle ja lõpuks läks esimene tükks 5x10cm plekki ka külge augu lappimiseks, niiet võib keevitamisega lõpuks alustada .
Re: BMW E21 318IA VosEST
Üle mingi aja sai jälle 2 päeva tegutsemas käidud, sai keevitatud varuratta põhi ära, pagasiluugi tihendi rant, ja tehtud ka pagassi vasaku poole põhi ja külg ära. Üritan hetkel ise nokitseda niipalju kui võimalik ja rahakott lubab, aga noh, esimese suurema keevitustöö kohta ma arvan, et võib tulemusega rahule veel jääda.
Re: BMW E21 318IA VosEST
Kas kogu tellitud plekiring läheb vahetusse? Tiivakaartel ja karpidel pole suurt häda näha piltidel , saab ju kohtparandustega hakkama.
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: BMW E21 318IA VosEST
läheb kõik, va tiivakaared vb, need olid odavad plekid ka, aga seal ka tiiva äär läbi roostetanud, aga üritan niivähe tervet plekki auto küljest ära lõigata kui võimalik. karbid pildil okei, aga reaalsuses ikka väga otsas.
karbi seisukorda vaata näiteks esimese postituse kolmas pilt
karbi seisukorda vaata näiteks esimese postituse kolmas pilt
Re: BMW E21 318IA VosEST
Aluäär läbi tõesti . Eks iga meister ise otsusta,aga mina ei vahetaks tervet karpi isiklikult päris paljudel põhjustel.
See b karp sobib vaid plekidoonoriks, küljekarp on reaalselt uksealune osa ainult. Tegelik ehitus ja konstruktsioon on hoopis teine. Siit lehelt ehk saab natuke aimu.
https://www.wallothnesch.com/aussenschw ... 04-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Igaljuhul edu tegemisel, hea et ikka viitsitakse mässata .
See b karp sobib vaid plekidoonoriks, küljekarp on reaalselt uksealune osa ainult. Tegelik ehitus ja konstruktsioon on hoopis teine. Siit lehelt ehk saab natuke aimu.
https://www.wallothnesch.com/aussenschw ... 04-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Igaljuhul edu tegemisel, hea et ikka viitsitakse mässata .
tel 55570186 - e30 varuosad
Re: BMW E21 318IA VosEST
Nojah, aga see karp ikka üsna läbi, lihtsam see B osa karp täisosas külge panna kui hakata lappima vana, alumine äär läbi, plekk ise ka suht õhuke, ees ots täiesti läbi, ja lävepakus ka augud sees, niiet tööd tuleks oluliselt rohkem ajaliselt kui selle karbi täisosas külge mudimine,
Igatahes sai jälle paar 3 päeva tehtud midagi, pagassiosa ja sisemised rattakoopad tehtud + tagatiiva tagaküljed all (päris lõplikult pole veel kinni pandud, sest põll veel panemata, ja prast tahaks et jooned hakkaks võrdselt jooksma. Edasi liigun vist salongi põhja ja külgekarpide kallale. Põlle panen ka ette kui kunagi pritsitud ja krunditud saab, transakrundiga ei taha külge panna ja pärast auto küljes seda pritsida.
aga nüüd saan aru miks neid B osi kirutakse niipalju, üldjoontes tunduvad head tükid, aga päris 1:1 siiski kõik jooned istuma ei hakka, tuleb kuldne kesktee alati leida
Igatahes sai jälle paar 3 päeva tehtud midagi, pagassiosa ja sisemised rattakoopad tehtud + tagatiiva tagaküljed all (päris lõplikult pole veel kinni pandud, sest põll veel panemata, ja prast tahaks et jooned hakkaks võrdselt jooksma. Edasi liigun vist salongi põhja ja külgekarpide kallale. Põlle panen ka ette kui kunagi pritsitud ja krunditud saab, transakrundiga ei taha külge panna ja pärast auto küljes seda pritsida.
aga nüüd saan aru miks neid B osi kirutakse niipalju, üldjoontes tunduvad head tükid, aga päris 1:1 siiski kõik jooned istuma ei hakka, tuleb kuldne kesktee alati leida
Re: BMW E21 318IA VosEST
Vahepeal eriti aega jälle tegemas käia jälle pole olnud, aga natuke ikkagi tehtud.
Sai keevitatud küljekarbid, sisemised välimised, salongi esiosa põhjad ja nurgad.
Sai keevitatud küljekarbid, sisemised välimised, salongi esiosa põhjad ja nurgad.
Re: BMW E21 318IA VosEST
Mõnus vaadata.
Kas värvitoon jääb see, mis varem oli, või tuleb midagi teist?
Kas värvitoon jääb see, mis varem oli, või tuleb midagi teist?
Re: BMW E21 318IA VosEST
Plaanis originaalvärv
Re: BMW E21 318IA VosEST
Pole pikalt midagi kirjutanud. Põhitöö võtnud enamusaja ja vaikselt teinud autot. Tegin just viimase keevituse (loodetavasti ) ja käisin üle salongi soojenduse majanduse ja juhtmestiku.
Esiosa krunditud. Nüüd vaja veel tagaosa pritsida üle, katust siluda ja siis viimast korda kruntida kere, enne kui värvieeltööga pihta saab hakata.
Endiselt olen korraliku kapoti ja tagaluugi otsingul.
Esiosa krunditud. Nüüd vaja veel tagaosa pritsida üle, katust siluda ja siis viimast korda kruntida kere, enne kui värvieeltööga pihta saab hakata.
Endiselt olen korraliku kapoti ja tagaluugi otsingul.