BMW E21 315 '82 (Adolf)
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
BMW E21 315 '82 (Adolf)
Heihei!
Eelmise aasta mais sai kolmeste kupeede rida täiendatud ühe 82. aasta isendiga. Oli tolleks hetkeks kaks aastat seisnud, võtmed olid kadunud, sellega seoses oli ka kõrvalistujapoolne aken katki tehtud ja starter oli läbi. Kere on nagu on, tiivakaarte kuju võib hea fantaasia korral aimata, aga muus osas on päris asjalik ja eriti hästi läks sellega, et vanal omanikul oli endalgi olnud plaan kunagi korda tegema hakata, seega sain mõned tutikad jupid kaasa. Tagumine põll ja stangelisa on keredetailidest puudu, muu on parandatav. Sisu poolest täitsa heas korras, sest istmed katete all olnud, aga niikuinii plaanis tekstiil naha vastu vahetada. Tänaseks on võti ka olemas ja starter sai jaanipäeval ära vahetatud, et näha kas muid üllatusi ka on, mille tõttu ta seisma võis jääda. Õnneks läks ilusti käima ja sai liikuma. Priidu garaažist vedasin hunniku kraami ära, seal hulgas seesama uus starter, küljeklaas ja juhtmestik, millega on plaanis lähiajal tegelema hakata ja mis ilmselt saab olema parasjagu peavalu. Kapoti all on siksi karpa ja igasuguseid muid üllatusi leiab sealt ka, hunnik massilüliteid ja muud vahvat Fancy aftermarket katuseluuk on ka paigaldatud Enne talve sai tublisti roostet maha lihvitud. Ideaalis peaks sellest mõnus pühapäevakruiisikas saama, st mootorit suurema vastu pole plaanis vahetada. Nimeks sai ta Adolf, ühel või teisel põhjusel
Mõned pildid ka
Eelmise aasta mais sai kolmeste kupeede rida täiendatud ühe 82. aasta isendiga. Oli tolleks hetkeks kaks aastat seisnud, võtmed olid kadunud, sellega seoses oli ka kõrvalistujapoolne aken katki tehtud ja starter oli läbi. Kere on nagu on, tiivakaarte kuju võib hea fantaasia korral aimata, aga muus osas on päris asjalik ja eriti hästi läks sellega, et vanal omanikul oli endalgi olnud plaan kunagi korda tegema hakata, seega sain mõned tutikad jupid kaasa. Tagumine põll ja stangelisa on keredetailidest puudu, muu on parandatav. Sisu poolest täitsa heas korras, sest istmed katete all olnud, aga niikuinii plaanis tekstiil naha vastu vahetada. Tänaseks on võti ka olemas ja starter sai jaanipäeval ära vahetatud, et näha kas muid üllatusi ka on, mille tõttu ta seisma võis jääda. Õnneks läks ilusti käima ja sai liikuma. Priidu garaažist vedasin hunniku kraami ära, seal hulgas seesama uus starter, küljeklaas ja juhtmestik, millega on plaanis lähiajal tegelema hakata ja mis ilmselt saab olema parasjagu peavalu. Kapoti all on siksi karpa ja igasuguseid muid üllatusi leiab sealt ka, hunnik massilüliteid ja muud vahvat Fancy aftermarket katuseluuk on ka paigaldatud Enne talve sai tublisti roostet maha lihvitud. Ideaalis peaks sellest mõnus pühapäevakruiisikas saama, st mootorit suurema vastu pole plaanis vahetada. Nimeks sai ta Adolf, ühel või teisel põhjusel
Mõned pildid ka
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Julge ettevõtmine, tee mõni keevitus ka, et esiots laiali ei vajuks
320i 83a. Saab9-3 08a.
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Ma usun, et "paar keevitust" saab kindlasti tehtud Aga eks selle pärast seda käiatud saigi, et vaadata, mis seis on üldse.karlerik kirjutas:Julge ettevõtmine, tee mõni keevitus ka, et esiots laiali ei vajuks
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Tore näha sind siin!
Proovin lähiajal külla ka jõuda ja Aadu oma silmaga üle vaadata, ehk saab isegi haisi üksteisele tutvustada
Proovin lähiajal külla ka jõuda ja Aadu oma silmaga üle vaadata, ehk saab isegi haisi üksteisele tutvustada
628csi
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Tore näha lõpuks teemat Adolfist siin, palju edu ja jaksu!
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Ayy, me siin ikka oleme arutanud jah, et kas Adolf saab enne valmis kui sinu haipoissRiki kirjutas:Tore näha sind siin!
Proovin lähiajal külla ka jõuda ja Aadu oma silmaga üle vaadata, ehk saab isegi haisi üksteisele tutvustada
Lõpuks sai ära tehtud jah. Kuidas sul endal selle motivatsiooniga btw...RND kirjutas:Tore näha lõpuks teemat Adolfist siin, palju edu ja jaksu!
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Kuna ajateenistusse, siis delegeerisin selle motivatsiooni edasipaulajohanna kirjutas:Lõpuks sai ära tehtud jah. Kuidas sul endal selle motivatsiooniga btw...RND kirjutas:Tore näha lõpuks teemat Adolfist siin, palju edu ja jaksu!
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: 12 Okt 2013 04:15
- Asukoht: Jõgeva
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Keevitustööd käivad ja kindlasti saab Adolfist veel asja.
Edu ja krabisevat!
Edu ja krabisevat!
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Väike kokkuvõte sellest, mis vahepeal toimunud on. Juhtmestik sai kusagil viimase postituse aegu välja võetud. Hiljuti käis Adolf Marguse juures keevitamises, sai külge uued karbid, tagatiivad, tagapõlle, tagaplekid ja siit-sealt tuli ikka väheke lappida ka. Margusele suur-suur aitäh, sai suure tööga hästi hakkama, kuigi kindlasti polnud kõige meeldivam ettevõtmine
Peale seda sai mootoriruum käsile võetud ja kuigi esialgselt polnud plaani mootoriga miskit teha ega seda üldse näppida, siis üks õhtu tuli eikusagilt idee mootor välja tõsta ja varahommikuks oli see koduste vahenditega mootoriruumist välja venitatud. Uuesti vabatahtlikult ei teeks
Mootori välja võtmisega koos sai kogu projekt tegelikult väikse pöörde. Kuna auto sidurdas, pidurdas ja liikus, oli algne plaan lihtsalt üles vuntsida ja madalaks lasta. Nüüd siis on nii, et tahaks suurema osa juppidest siiski välja vahetada, et kauem püsiks ja kõik korralik oleks. Sellest tulenevalt lükkus projekt veidi pikemaks ka.
Praegu lähebki suurem osa ajast lihvimise alla ja nina tahab veel keevitust ka saada. Seda loovtööd Margusele ei jätnud, vaid plaanis on ise pusida. Keevitusmasin jõudis mõned päevad tagasi, nii et varsti jõuab ehk sellega ka tegeleda.
Arvestatav aeg on läinud ka täpselt õige värvitooni otsimiseks
Peale seda sai mootoriruum käsile võetud ja kuigi esialgselt polnud plaani mootoriga miskit teha ega seda üldse näppida, siis üks õhtu tuli eikusagilt idee mootor välja tõsta ja varahommikuks oli see koduste vahenditega mootoriruumist välja venitatud. Uuesti vabatahtlikult ei teeks
Mootori välja võtmisega koos sai kogu projekt tegelikult väikse pöörde. Kuna auto sidurdas, pidurdas ja liikus, oli algne plaan lihtsalt üles vuntsida ja madalaks lasta. Nüüd siis on nii, et tahaks suurema osa juppidest siiski välja vahetada, et kauem püsiks ja kõik korralik oleks. Sellest tulenevalt lükkus projekt veidi pikemaks ka.
Praegu lähebki suurem osa ajast lihvimise alla ja nina tahab veel keevitust ka saada. Seda loovtööd Margusele ei jätnud, vaid plaanis on ise pusida. Keevitusmasin jõudis mõned päevad tagasi, nii et varsti jõuab ehk sellega ka tegeleda.
Arvestatav aeg on läinud ka täpselt õige värvitooni otsimiseks
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Projektidega kipub ikka nii minema, et lähevad täiesti üle käte ja algsest plaanist ei jää suurt midagi alles.
Ehk paned hetkeseisust ka pilte, huvitav oleks näha.
Ehk paned hetkeseisust ka pilte, huvitav oleks näha.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Avastasin, et tegemise kõrvalt on piltide tegemine pigem tagaplaanile jäänud ja tehtud on vaid hunnik pilte asjade lahtivõtmise käigus, et pärast päris hulluks ei läheks kokkupanemisega. Aga nüüd on mootoriruum ja pagass krundi all ja pildid hetkeseisust ka olemas.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: 12 Okt 2013 04:15
- Asukoht: Jõgeva
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
No nii ta paraku kipub minema jah,et lõpuks läheb ikkagi päris projektiks kätte ära
Peaasi,et liiga pikale ei veni,siis kipub tüdimus peale ja huvi ka hääbuma.
Hoian kätt pulsil.Tubli ettevõttmine neiu poolt ja ei muud kui EDU!
Kostita ikka piltidega ka.Huvitav jälgida
Peaasi,et liiga pikale ei veni,siis kipub tüdimus peale ja huvi ka hääbuma.
Hoian kätt pulsil.Tubli ettevõttmine neiu poolt ja ei muud kui EDU!
Kostita ikka piltidega ka.Huvitav jälgida
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Kogu aeg luban siia kirjutada, aga oh well...
Olgugi et ma esialgu mõtlesin lage mitte vahetada, siis lõpuks sai see vakstu laadne toode sealt ikkagi maha kistud ja kui ma kusagilt õmblusmasina ka sebitud saaks, siis teeks uue ka valmis Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi...
Üks suuremaid etappe, mis vahepeal läbitud sai, oli põhja puhastamine. Ilmselt kõige ebamugavam tegemine kogu senise protsessi juures. Esiklaasi ümbrune raam sai uuesti üles ehitatud, sest tuli tihendiga suuremas osas kaasa Aga nüüd on põhi tutika kivikaitse all ja vaikselt on asju oma kohtadele tagasi ka läinud. Torusid sai väänatud ja põhja alla aretatud. Aastavahetusel sai auto tervenisti krundi alla ja vahepeal olen pahteldamises kätt harjutanud. Aga eks pildid ilmselt räägivad enda eest.
Aitäh Toitsile, kes aitas coilidega
Tänaseks on mootoriruum ja pagass värvi all, aga kuna värv jääb üllatuseks (peale kuldsete detailide), siis on siin üks mustvalge pilt
Olgugi et ma esialgu mõtlesin lage mitte vahetada, siis lõpuks sai see vakstu laadne toode sealt ikkagi maha kistud ja kui ma kusagilt õmblusmasina ka sebitud saaks, siis teeks uue ka valmis Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi...
Üks suuremaid etappe, mis vahepeal läbitud sai, oli põhja puhastamine. Ilmselt kõige ebamugavam tegemine kogu senise protsessi juures. Esiklaasi ümbrune raam sai uuesti üles ehitatud, sest tuli tihendiga suuremas osas kaasa Aga nüüd on põhi tutika kivikaitse all ja vaikselt on asju oma kohtadele tagasi ka läinud. Torusid sai väänatud ja põhja alla aretatud. Aastavahetusel sai auto tervenisti krundi alla ja vahepeal olen pahteldamises kätt harjutanud. Aga eks pildid ilmselt räägivad enda eest.
Aitäh Toitsile, kes aitas coilidega
Tänaseks on mootoriruum ja pagass värvi all, aga kuna värv jääb üllatuseks (peale kuldsete detailide), siis on siin üks mustvalge pilt
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Väga palju tööd on ära tehtud. Õnneks on kõige hullem osa ehk keretööd lõpusirgel. Varsti saab värskelt värvitud vanakesele uusi läikivaid detaile külge panna
Tuleb tunnistada, et kuldsed veermikudetailid näevad päris head välja.
Edu!
Tuleb tunnistada, et kuldsed veermikudetailid näevad päris head välja.
Edu!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Aitäh! Kuldsed silladetailid langesid jah pigem sinna pisikeste ebavajalike täienduste ning “kui juba, siis juba” rubriiki, aga ise olen ka rahulraunz kirjutas:Väga palju tööd on ära tehtud. Õnneks on kõige hullem osa ehk keretööd lõpusirgel. Varsti saab värskelt värvitud vanakesele uusi läikivaid detaile külge panna
Tuleb tunnistada, et kuldsed veermikudetailid näevad päris head välja.
Edu!
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Põhiline on see, et kass ennast hästi tunneb.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: 12 Okt 2013 04:15
- Asukoht: Jõgeva
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Väga tubli! Ja kuld on ikka tüdrukute lemmik
Natuke tahaks targutada ka...Kui see seal amordikannu kõrval on pahtel,siis see ei ole hea mõte.See mingil määral liikuv osa ja pigem kasutaks sinna pintselhermeetikut,nagu tehasest on tulnud.Muidugi võivad minu vanad silmad ka eksida
Edu!
Natuke tahaks targutada ka...Kui see seal amordikannu kõrval on pahtel,siis see ei ole hea mõte.See mingil määral liikuv osa ja pigem kasutaks sinna pintselhermeetikut,nagu tehasest on tulnud.Muidugi võivad minu vanad silmad ka eksida
Edu!
- paulajohanna
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Mai 2016 09:11
Re: BMW E21 315 '82 (Adolf)
Täitsa saan su mõttest aruMargusRaska kirjutas:Väga tubli! Ja kuld on ikka tüdrukute lemmik
Natuke tahaks targutada ka...Kui see seal amordikannu kõrval on pahtel,siis see ei ole hea mõte.See mingil määral liikuv osa ja pigem kasutaks sinna pintselhermeetikut,nagu tehasest on tulnud.Muidugi võivad minu vanad silmad ka eksida
Edu!