02 ti, Ruut
Re: 02 ti, Ruut
Neli nädalat Uunikute Talverallini. Otsustasin 02 aia äärest välja sikutada.
Suvel oli plaan minna masinaga Laitse Youngtimerite kogunemisele aga gaasipedaal käis väga raskelt ja ei olnud nõus algasendisse tagastuma. Kuna aega oli vähe, siis erilist viitsimist ja motti ei tekkinud asja lahti harutamiseks. Pakasega palju parem teha Vist on kunagi mingi porr lahendus tehtud hoovastiku ja trossiga, mis nüüd lootusetult kinni roostetanud.
Suvel oli plaan minna masinaga Laitse Youngtimerite kogunemisele aga gaasipedaal käis väga raskelt ja ei olnud nõus algasendisse tagastuma. Kuna aega oli vähe, siis erilist viitsimist ja motti ei tekkinud asja lahti harutamiseks. Pakasega palju parem teha Vist on kunagi mingi porr lahendus tehtud hoovastiku ja trossiga, mis nüüd lootusetult kinni roostetanud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Nagu karta oligi, ongi mingi korralik porr sinna gaasipedaali hoova külge aretatud. Esmapilgul tundub, et sellega ka hoob rikutud. Paińin ostu kuulutuse O/M teemasse. Võib olla saaks alumise otsa liikuma, kui uued võlli puksid ja vedru paigaldab aga selle koosluse lahti tulemises, mis seal praegu on, mul väga suurt usku ei ole.
Seega kui kellelgi on korraliku 02 gaasihoovastiku pakkuda, siis palun ps. Homme lähen vaatan, kas UM suudab need paar plastikpuksi ja vedru mõistliku aja jooksul tarnida.
Seega kui kellelgi on korraliku 02 gaasihoovastiku pakkuda, siis palun ps. Homme lähen vaatan, kas UM suudab need paar plastikpuksi ja vedru mõistliku aja jooksul tarnida.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Osta ära! Ma olen ca kolm aastat edutult pakkunud, et kes tahab rariteediga sõita. Lihtsalt nii kole auto, et täitsa ilus kohe Ma pakuks, et ise ei ole käesoleval sajandil neid I põlvkonna omi rohkem tänaval näinud, kui minu oma.
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=57628" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=57628" onclick="window.open(this.href);return false;
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Tuleb kellelgi tuttav ette, millise masina pealt on fotol olev trossi kinnitus seguklapi ajami külge? Karpa ise on venelaste DAAZ aga ei paista nende kinnitus olema. Bemmi 2B4 ja DIDTA on erinevad. Mootor koos karpaga tuli kunagi e21 pealt.
Mul oleks uut gaasitrossi vaja aga ei tea, millist otsima peaks.
Mul oleks uut gaasitrossi vaja aga ei tea, millist otsima peaks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
milline on teine ots ? ja kõri otsad ?
Pilt kogu asjast oleks hea - oma E21-le leiutasin mingist Audi omast et Dolertod pedaaliga ühendatud saaks
Pilt kogu asjast oleks hea - oma E21-le leiutasin mingist Audi omast et Dolertod pedaaliga ühendatud saaks
Re: 02 ti, Ruut
Teine ots on kohalike kulibinite custom made - tross keritud ümber hoova. Kõri ots on selline. Üldjuhul on trossil otsas tinaplönn, mis vastavasse auku sobitub. Sellel on antud juhul paari cm pikkune jäik pressitud ots.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Ma olen karpade kohapealt suht tume aga miks seda vene imet seal üldse hoiad? Kui ma ei eksi siis on see ju max 1,6 kubatuuriga mootoritele mõeldud, kas jõudlust ei hakka piirama?
E10 2002
Re: 02 ti, Ruut
Laiskus on selle nimi Kogu see 1,8 mootor on sinna aiste vahele ajutiselt tõstetud. Nüüd on ajutiselt juba neljandat aastat. Talvistel sõitudel ei ole jõudlusega erilist probleemi. Suvel on teine asi. 2.0 mootor ootab ploki ülepuurimist ja väntvõlli lihvi.
Tegelikult leidsin varuosakastist üles ti gaasihoovastiku jubinad aga mul ei ole lähema paari nädala jooksul sellist aega, et hakata Solexi topeltkarpasid sinna peale aretama.
Tegelikult leidsin varuosakastist üles ti gaasihoovastiku jubinad aga mul ei ole lähema paari nädala jooksul sellist aega, et hakata Solexi topeltkarpasid sinna peale aretama.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Nädalavahetus sai veedetud Lõuna-Eesti kuppelmaastikul. Ilm ja teed olid super. Lõbu oli laialt ja seda eelkõige just ilma igasuguste juhiabideta tagaveolisest. Kilomeetreid kogunes vist veidi alla tuhande. 0 tehnilist probleemi v.a. kapoti alt kostuv geneka rihma või -laagri vilin.
Viimati muutis Ruut, 15 Veebr 2018 14:47, muudetud 3 korda kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Käisin eile korraks Põltsamaal. Äärmiselt tore oli sõita suunaga Tartu-poole, tuli vastu igasugu põnevat tehnikat mis südame alt soojaks tegi. Tulid ka sina oma 02'ga. Küll see auto on ikka pisike tänapäevases igapäevaliikluses
Re: 02 ti, Ruut
Kätte on jõudnud jälle see aeg aastast, kui peab 02 hääled sisse lööma Kuna viimane sõit lõppes suht aurude peal, siis tuli väsket bensiini paaki panna. Protsessi käigus jooksis üksjagu seda vedeliku tagatiiva alt välja.
Kolm aastat tagasi külge pandud paagi täitetoru näeb välja selline. W&N -i kvaliteet. Olge hoiatatud. Pakuks, et kestis 3-4 paagitäit.
Kolm aastat tagasi külge pandud paagi täitetoru näeb välja selline. W&N -i kvaliteet. Olge hoiatatud. Pakuks, et kestis 3-4 paagitäit.
- Manused
-
- DSC_1356[1].JPG (3.92 MiB) Vaadatud 22632 korda
-
- DSC_1357[1].JPG (3.11 MiB) Vaadatud 22632 korda
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Kuna tegu ei ole originaaliga, siis ma arvan, et tegu on märksa hilisema b-osaga. Lihtsalt p*sk materjal, mis temperatuuri vaheldumisi ja/või bensiini ei kannata.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Täpselt sama moodi lagunes mul üks Alpina originaal õhulõdvik - aastake ja küpse. Ilmselt ongi neil mingi eluiga ja kui see läbi, siis oled õnnelik kui kuskilt värskema B jupi leiad.
Re: 02 ti, Ruut
Harril (Autoklassik) oli hiljuti ka W&Ni kvaliteediga probleeme. Samuti 02, millel lagunesid veermikuosad peaaegu ilma sõitmata. Mingisuguse kompromissi nad said.
Re: 02 ti, Ruut
Hakkasin just sama kummijullat tellima aga kui siin räägitakse juba ühe aasta perspektiivis lagunemisests, siis selles valguses tuleb vist ise midagi jälle leiutada...
Kuskilt on kõrva jäänud, et selline ikaldus kummidetailidega pidi üleüldine olema, põhjuseks vist nafta kvaliteet või siis rafineerimistehaste tõhusam töö, kumm ja näiteks ka bituumen (mis on naftatöötlemise lõpproduktid) on vaeslapse rolli jäänud.
Kuskilt on kõrva jäänud, et selline ikaldus kummidetailidega pidi üleüldine olema, põhjuseks vist nafta kvaliteet või siis rafineerimistehaste tõhusam töö, kumm ja näiteks ka bituumen (mis on naftatöötlemise lõpproduktid) on vaeslapse rolli jäänud.
E10 2002
Re: 02 ti, Ruut
Sooviks tarkade klubilt neti teel mootoridiagnostikat M10 -le - kogemused, kuulujutud jne.
Mootorit käivitades ja gaasiga mängides katkes gaasitross. Loomulikult sellises asendis, et karpa lõõrid olid kõik avatud. Pöörded lõi lakke. Ennetavalt oli eemaldatud jagaja rootori pöörete piiraja. Sai küll kiirelt süüde välja keeratud aga kahju oli juba tehtud.
Nüüd on selline tunne, nagu oleks süüde vale. Mootor käiks nagu kolme silindriga. Kui gaasiga mängida, siis kogub tuure aga hakkab paugutama nii karpasse, kui ka vist summutisse. Oleks rihmaga mootor, arvaks, et rihm hamba või paari võrra üle hüpanud. M10 pole sellist juhust kuulnud. Eks hakkan õhtul lahkama kergemast otsast - karpa puhastus, küünlad maha, kompressioonid jne. Teoreetiline võimalus vist on, et kolb käis vastu klappi ja lõi kas klapi kõveraks või nookuri puruks.
Mootorit käivitades ja gaasiga mängides katkes gaasitross. Loomulikult sellises asendis, et karpa lõõrid olid kõik avatud. Pöörded lõi lakke. Ennetavalt oli eemaldatud jagaja rootori pöörete piiraja. Sai küll kiirelt süüde välja keeratud aga kahju oli juba tehtud.
Nüüd on selline tunne, nagu oleks süüde vale. Mootor käiks nagu kolme silindriga. Kui gaasiga mängida, siis kogub tuure aga hakkab paugutama nii karpasse, kui ka vist summutisse. Oleks rihmaga mootor, arvaks, et rihm hamba või paari võrra üle hüpanud. M10 pole sellist juhust kuulnud. Eks hakkan õhtul lahkama kergemast otsast - karpa puhastus, küünlad maha, kompressioonid jne. Teoreetiline võimalus vist on, et kolb käis vastu klappi ja lõi kas klapi kõveraks või nookuri puruks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Loll juhus aga mul tekkis küsimus, et kuidas need karpa lõõrid siis terve trossiga sulgusid? Lisaks gaasipedaali tagasi sikutavale vedrule peaks karpas ju ka vedru olema mis segusiibri kinni tõmbab?
Mõõda esimese asjana kompressioonid ära aga see viga lõhnab kangesti kõvera klapi järele, jagaja iseenesest naljalt paigast ära ei tohiks liikuda kui just polt poollahti ei olnud.
E10 2002
Re: 02 ti, Ruut
Tross katkes kõri gaasipedaali poolsest otsast ja katkenud kiud haakisid ennast kõrri kinni. Tegelikult tross juba eelnevalt narmendas - paar kiudu olid purud. Ise loll - kes muu, oleks pidanud trossi varem välja vahetama. Uus vedeles pagassis
Kompressioonid mõõtsin ära. Paistab nagu OK olema 3x11+ ja 1x12+ bar. Kõik küünlad ühtlaselt tahmased nagu segu oleks liigrikas. Karpa puhusin ka uuesti läbi. Eks täna ole näha, kas oli abi või mitte. Kui ei, siis peab hakkama süüte märke kontrollima.
Kompressioonid mõõtsin ära. Paistab nagu OK olema 3x11+ ja 1x12+ bar. Kõik küünlad ühtlaselt tahmased nagu segu oleks liigrikas. Karpa puhusin ka uuesti läbi. Eks täna ole näha, kas oli abi või mitte. Kui ei, siis peab hakkama süüte märke kontrollima.
CSi, ti, i, RT, TC1, D