M535i 1986 E28 Tiit
M535i 1986 E28 Tiit
Tere
Teen ka teema siin oma e28 peamiselt endale päeviku eesmärgina. Ma ei tea, kas ma siia kvalifitseerungi, sest asukoht pole eestis vaid Austraalias.
Väike lühi kokkuvõte mu olukorrast. Vanad bmw alati meeldinud e28 kõige rohkem. Mul on olnud mõned e28 varemgi aga midagi korralikku pole omanud. Umbes aasta tagasi hakkasin hoolikalt ringi vaatama, et äkki leian endale ühe korralikuma. Probleem on Austraalias see, et M5 siia kunagi ei toodud, pakuti 520i, 525e, 528i, ja 535i.535i mudelid on kõik automaat kasti ja katalüsaatoriga, varasemad 528i manuaali leiab, aga tahaks ju 535i. M535i toodi siia natuke üle 200 isendi. Inglismaalt imporditi M535i kah päris usinalt, aga need kipuvad roostes olema. Väikeste mootorite ja kehvemas olukorras isendid palju ei maksa, aga korralikumate hinnad on suht kõrged.
Nagu jueelnevalt mainisn, aasta aega otsimist ja eelarvet tunduvalt paisutades tõin ühe vana bemmi koju. Käisin Melbourne auto järel (800km kodust). Auto oli suht ok olukorras, aga ilmselgelt polnud auto "õige" omaniku juures. Omanikule meeldis selle auto välimus, meeldis sellega paarutada, aga korralikult hooldada ei tahtnud/oskanud. Kuigi kõhklesin, otsustasin auto ära osta.
Tagasi sõidul avastasin, et pikalt 110kmh sõita ei saa. Mootor hakkab puterdama ja siis sureb välja. Sõitsin koju 100kmh ja polnud probleemi. Ilmselt kütuse pump sureb, filter umbes või midagi sellist.
Plussid:
Rooste minimaalne. Tüüpilised e28 rooste kohad.
Armatuur on pragudeta (Austraalias väga haruldane)
95% originaal. Isegi originaal raadio
ilma katuse luugita
close ratio dog leg transmission
kaasa tulid 16" kärg veljed (minu preference)
Istmed kulunud aga nahk on veel ühes tükis
Halb:
Raadio ei tööta
parem poolsed uksed on välja vahetatud millegi pärast. uksed vajavad reguleerimist.
armatuuri on laiali kisutud millegi pärast. paljud kruvid puudu ja jupid ripendavad.
käigu kangi puksid on täiesti läbi.
palju muud nipet näpet.
IMG_9084 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_9111 by Tiit Saul, on Flickr
Tegin albumi, kus kõik vigased kohad on näha. https://www.flickr.com/photos/tiitsaul/ ... 7102662030
Teen ka teema siin oma e28 peamiselt endale päeviku eesmärgina. Ma ei tea, kas ma siia kvalifitseerungi, sest asukoht pole eestis vaid Austraalias.
Väike lühi kokkuvõte mu olukorrast. Vanad bmw alati meeldinud e28 kõige rohkem. Mul on olnud mõned e28 varemgi aga midagi korralikku pole omanud. Umbes aasta tagasi hakkasin hoolikalt ringi vaatama, et äkki leian endale ühe korralikuma. Probleem on Austraalias see, et M5 siia kunagi ei toodud, pakuti 520i, 525e, 528i, ja 535i.535i mudelid on kõik automaat kasti ja katalüsaatoriga, varasemad 528i manuaali leiab, aga tahaks ju 535i. M535i toodi siia natuke üle 200 isendi. Inglismaalt imporditi M535i kah päris usinalt, aga need kipuvad roostes olema. Väikeste mootorite ja kehvemas olukorras isendid palju ei maksa, aga korralikumate hinnad on suht kõrged.
Nagu jueelnevalt mainisn, aasta aega otsimist ja eelarvet tunduvalt paisutades tõin ühe vana bemmi koju. Käisin Melbourne auto järel (800km kodust). Auto oli suht ok olukorras, aga ilmselgelt polnud auto "õige" omaniku juures. Omanikule meeldis selle auto välimus, meeldis sellega paarutada, aga korralikult hooldada ei tahtnud/oskanud. Kuigi kõhklesin, otsustasin auto ära osta.
Tagasi sõidul avastasin, et pikalt 110kmh sõita ei saa. Mootor hakkab puterdama ja siis sureb välja. Sõitsin koju 100kmh ja polnud probleemi. Ilmselt kütuse pump sureb, filter umbes või midagi sellist.
Plussid:
Rooste minimaalne. Tüüpilised e28 rooste kohad.
Armatuur on pragudeta (Austraalias väga haruldane)
95% originaal. Isegi originaal raadio
ilma katuse luugita
close ratio dog leg transmission
kaasa tulid 16" kärg veljed (minu preference)
Istmed kulunud aga nahk on veel ühes tükis
Halb:
Raadio ei tööta
parem poolsed uksed on välja vahetatud millegi pärast. uksed vajavad reguleerimist.
armatuuri on laiali kisutud millegi pärast. paljud kruvid puudu ja jupid ripendavad.
käigu kangi puksid on täiesti läbi.
palju muud nipet näpet.
IMG_9084 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_9111 by Tiit Saul, on Flickr
Tegin albumi, kus kõik vigased kohad on näha. https://www.flickr.com/photos/tiitsaul/ ... 7102662030
Viimati muutis tiit, 30 Dets 2018 12:52, muudetud 2 korda kokku.
Re: m535i 86
Mitu kuud juba mödas aga temat polegi uuendanud. No üldse ei meeldi mul kompuutri ees tihti istuda. Kulutasin just 10 minutit, et klavituuri eesti keelseks lülitada ja kohvi juba otsas.
Midagi hämmastavat pole ma autoga teinud aga natuke olen ikka nokitsenud.
*Klassikuna registreeritud.
*kuuri all korraldasin asju ringi, et masin sisse mahuks
*"sport" summuti viskasin alt minema ja originaal läks alla
*kuldsed veljed müüdud
*kütuse pumbad olid suremas ja nende vahetus pani mootori enam vähem normaalselt tööle
*õlivahetus ja klapi reguleerimine ka tehtud
*AFR tegin lahti ja painutasin kontakte natuke. Ei parendanud mootori tööd tuntavalt
*uute juppide kollektsioon kasvab, aga aega pole veel midagi külge kruvida
*pagasniku tihend vahetud ja pagasi ruum seest värvitud
*autot pesin natuke
*peegli regulator kesklukk tagasi töökorda viidud
*paar korda olen paarutamas käinud, aga sõidu elamus on suht kesine. Summuti pole päris "tihe", käigu kangil on suur vaba loks, rool kisub paremale, mootor jätab tühikäigul vahele jne
IMG_0249 by Tiit Saul, on Flickr
pagasi luugi tihendi vahetus läks käest ära. Terve pagasnik nüüd üle värvitud.
IMG_2054 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0241 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0235 by Tiit Saul, on Flickr
Eelmine omanik punus juhi ukse sisse mõnusa haraka pesa. Oli tükk tegemist, et ukse see kõik tagasi oma kohta saada
IMG_2173 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2174 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2175 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2177 by Tiit Saul, on Flickr
Pakk Ameerikast E28 kraami täis.
IMG_2081 by Tiit Saul, on Flickr
Väga kahtlane juhtme majandus. Kuidas need juhtmed originaalis peaks tuppa tulema?
IMG_1958 by Tiit Saul, on Flickr
Midagi hämmastavat pole ma autoga teinud aga natuke olen ikka nokitsenud.
*Klassikuna registreeritud.
*kuuri all korraldasin asju ringi, et masin sisse mahuks
*"sport" summuti viskasin alt minema ja originaal läks alla
*kuldsed veljed müüdud
*kütuse pumbad olid suremas ja nende vahetus pani mootori enam vähem normaalselt tööle
*õlivahetus ja klapi reguleerimine ka tehtud
*AFR tegin lahti ja painutasin kontakte natuke. Ei parendanud mootori tööd tuntavalt
*uute juppide kollektsioon kasvab, aga aega pole veel midagi külge kruvida
*pagasniku tihend vahetud ja pagasi ruum seest värvitud
*autot pesin natuke
*peegli regulator kesklukk tagasi töökorda viidud
*paar korda olen paarutamas käinud, aga sõidu elamus on suht kesine. Summuti pole päris "tihe", käigu kangil on suur vaba loks, rool kisub paremale, mootor jätab tühikäigul vahele jne
IMG_0249 by Tiit Saul, on Flickr
pagasi luugi tihendi vahetus läks käest ära. Terve pagasnik nüüd üle värvitud.
IMG_2054 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0241 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0235 by Tiit Saul, on Flickr
Eelmine omanik punus juhi ukse sisse mõnusa haraka pesa. Oli tükk tegemist, et ukse see kõik tagasi oma kohta saada
IMG_2173 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2174 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2175 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2177 by Tiit Saul, on Flickr
Pakk Ameerikast E28 kraami täis.
IMG_2081 by Tiit Saul, on Flickr
Väga kahtlane juhtme majandus. Kuidas need juhtmed originaalis peaks tuppa tulema?
IMG_1958 by Tiit Saul, on Flickr
Re: m535i 86
Käigu hoovastik sai üle käidud ja kõik jupid uute vastu vahetatud. Kuna keegi on miveikus hoovastiku kokku panekul valesid juppe kasutanud, nüüd enam ta lahti ei tahtnud tulla. Olin juba valmis käigukasti välja tõstma, aga siis ikkagi suutsin hoovastiku lahti urgitseda. Kokku panek läks oluliselt libedamalt kui lahti harutamine.
Z3 käigukang ja uued puksid lühendasid kangi käiku umbes 3 korda. Kasti õli vahetus muutis käigu vahetust natuke veel sujuvamaks, aga perfektne ikkagi ei ole. Teine käik läheb raskelt sisse. Tuleb mingi aeg käigu kast spetsialisti juurde saata.
IMG_2355 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2356 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2354 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2604 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2615 by Tiit Saul, on Flickr
Kohaliku BMW klubi spordi päeval sai ka ära käidud. Tiirutasime mööda ringrada ja lasime märja platsi peal kummi ringi. Päris huvitav oli. Midagi ära ei lagunenud. Arrenguruumi on nii autol kui juhil.
Tegin video kah kui huvi pakub. https://www.youtube.com/watch?v=LisUnJfMjeg
Ja paar pilti ka päevast.
IMG_0305 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0312 by Tiit Saul, on Flickr
Z3 käigukang ja uued puksid lühendasid kangi käiku umbes 3 korda. Kasti õli vahetus muutis käigu vahetust natuke veel sujuvamaks, aga perfektne ikkagi ei ole. Teine käik läheb raskelt sisse. Tuleb mingi aeg käigu kast spetsialisti juurde saata.
IMG_2355 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2356 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2354 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2604 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2615 by Tiit Saul, on Flickr
Kohaliku BMW klubi spordi päeval sai ka ära käidud. Tiirutasime mööda ringrada ja lasime märja platsi peal kummi ringi. Päris huvitav oli. Midagi ära ei lagunenud. Arrenguruumi on nii autol kui juhil.
Tegin video kah kui huvi pakub. https://www.youtube.com/watch?v=LisUnJfMjeg
Ja paar pilti ka päevast.
IMG_0305 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0312 by Tiit Saul, on Flickr
Re: m535i 86
Mänguasi on jah. M535i plastik stange näeb hea välja, aga ma ei ole veendunud, et nad kotrralikust kroom stangest parem välja näeb.Cardo kirjutas:Väga ilus mänguasi !
Re: m535i 86
Üks õhtu tuli tuhin peale ja hakkasin armatuuri lahti harutama. Kohe alguses häirisd mind need puuduvad kruvid keskkonsoolis ja mittetöötav raadio. Enamus need Becker Mexico 785 makid on kas prügikasti visatud, või ei tööta enam ja ma olin veendunud, et minugi makk vajab suuremat remonti. Aga piisas ainult kaitsme vahetusest ja hakkaski laulma. Polnud koodi vaja ega midagi. Mul endal ju ühtegi kassetti enam ei ole, aga õnneks leidsin kinda laekast eelmise omaniku kassetti ja surusin selle makki. Kassetti mängib ka normaalselt. Muusika stiili järgi otsustades on need suitsu koni augud juhi jalamatil kanepist.
Siiski see isend vajab natuke remonti. Vasak kanal teeb imelikku häält aegajalt ja tagumised kõlarid on kah vaja välja vahetada.
IMG_2904 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2938 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0543 by Tiit Saul, on Flickr
Siiski see isend vajab natuke remonti. Vasak kanal teeb imelikku häält aegajalt ja tagumised kõlarid on kah vaja välja vahetada.
IMG_2904 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2938 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_0543 by Tiit Saul, on Flickr
Re: M535i 86
Ega need tagumised kui ka esimesed kõlarid suurt midagi mängi nagunii, olen proovinud ise uusi kui vanu ja originaali säilitamiseks tuleb nautida ajastukohast heli. Kaasaegsemad helitekitajad eeldaksid teatud lõikumist ja see vist ei vääri ettevõtmist.
e28
Re: M535i 86
Relakaga kõlari auke kindlasti ratsima ei hakka. Ausalt öelda ma raadiot autos ei kuula. Tavaliselt on kõrvaklapid peas ja streamin midagi telefonist. Ja BMW sõidan heal juhul paar tuhat Km ainult ja raadiot polekski vajab. Endal lihtsalt hea tunne, et originaal jubinad on küljes.
Re: M535i 86
Üks väiksem laste iste tuli juurde muretseda ja pole viimase ajal olnud aega ei sõita ega putidada.
IMG_3828 by Tiit Saul, on Flickr
Kui aega putitada ei ole, siis vähemalt üritan uusi juppe varuda.
IMG_3846 by Tiit Saul, on Flickr
Piduri voolikud ja kõik tihendid on olemas, ootavad oma aega. Enamus jahutus süsteemi jubinad ootavad oma aega. E31 alumised õõtsad, moosehead ülemised õõtsa puksid ja originaal vedrud on olemas. Kui juba tegema hakata, siis tuleks vedrustus ja pidurid samal ajal korraga ära teha. Aga praegu ei taha autot juppideks kiskuda, muidu seisab kuuri all laiali mitu kuud.
Ühel kohalikul E28 kerelt lõikasin mõned kere tükid endale. Päris uskumatult heas seisukorras oli see doonor kere. väga õrn rooste oli esi klaasi nurgas varuratta kohas . Ülejäänud tüüpilised E28 rooste probleemid puudusid. Päris kahju oli korralikku kere lõikuda.
IMG_3728 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_3828 by Tiit Saul, on Flickr
Kui aega putitada ei ole, siis vähemalt üritan uusi juppe varuda.
IMG_3846 by Tiit Saul, on Flickr
Piduri voolikud ja kõik tihendid on olemas, ootavad oma aega. Enamus jahutus süsteemi jubinad ootavad oma aega. E31 alumised õõtsad, moosehead ülemised õõtsa puksid ja originaal vedrud on olemas. Kui juba tegema hakata, siis tuleks vedrustus ja pidurid samal ajal korraga ära teha. Aga praegu ei taha autot juppideks kiskuda, muidu seisab kuuri all laiali mitu kuud.
Ühel kohalikul E28 kerelt lõikasin mõned kere tükid endale. Päris uskumatult heas seisukorras oli see doonor kere. väga õrn rooste oli esi klaasi nurgas varuratta kohas . Ülejäänud tüüpilised E28 rooste probleemid puudusid. Päris kahju oli korralikku kere lõikuda.
IMG_3728 by Tiit Saul, on Flickr
Re: M535i 86
Auto sai uued kummid alla. Vanad rehvid olid ikka päris ära lagunenud. Siis oligi hea põhjus üle pika aja selle valgega proovi sõitu teha ja sõitsin tööle järgmine päev. Sõidab küll.
Ma ei mäleta millal ma viimati E28 tänaval liiklemas nägin. Aga huvitaval kombel see päev, kui mina enda E28 tööle sõitsin, ootas üks E28 parklas. Omanik tundus suht hämmingus ja vehkis kätega. Päris huvitav juhus.
IMG_4008 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4013 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4022 by Tiit Saul, on Flickr
Ma ei mäleta millal ma viimati E28 tänaval liiklemas nägin. Aga huvitaval kombel see päev, kui mina enda E28 tööle sõitsin, ootas üks E28 parklas. Omanik tundus suht hämmingus ja vehkis kätega. Päris huvitav juhus.
IMG_4008 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4013 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4022 by Tiit Saul, on Flickr
Re: M535i 86
Viisin oma masina Saksa auto näitusele. Mu auto pole päris näituse kõlblik, aga vähemalt oli põhjust masin kuuri alt välja ajada.
IMG_2764 by Tiit Saul, on Flickr
Näituse tase oli täitsa korralik. Igasugu huvitavaid klassikuid oli näitusel.
IMG_2777 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2753 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4102 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2759 by
Tiit Saul, on Flickr
IMG_2806 by
Tiit Saul,onFlickrhttps://farm2.staticflickr.com/1874/44136618734_d1eed75913_c.jpg[/img]
IMG_2760 by Tiit Saul, on Flickr
Kange tahtmine on tulevikus rohkem ringrada külastada, aga E28 ei raatsi lõhkuma minna.
Kodu lähedal tuli üks E36 328i müüki, hind oli õige ja ostsin silma pilgutamata ära. Igast otsast natuke narmedab ja nokitsemist vajab, ehk siis ideaalne ringrajal marutamiseks.
IMG_4029 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4031 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2764 by Tiit Saul, on Flickr
Näituse tase oli täitsa korralik. Igasugu huvitavaid klassikuid oli näitusel.
IMG_2777 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2753 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4102 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2759 by
Tiit Saul, on Flickr
IMG_2806 by
Tiit Saul,onFlickrhttps://farm2.staticflickr.com/1874/44136618734_d1eed75913_c.jpg[/img]
IMG_2760 by Tiit Saul, on Flickr
Kange tahtmine on tulevikus rohkem ringrada külastada, aga E28 ei raatsi lõhkuma minna.
Kodu lähedal tuli üks E36 328i müüki, hind oli õige ja ostsin silma pilgutamata ära. Igast otsast natuke narmedab ja nokitsemist vajab, ehk siis ideaalne ringrajal marutamiseks.
IMG_4029 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4031 by Tiit Saul, on Flickr
Re: M535i 86
Natuke olen auto kallal tegutseda saanud. Veetsin paar nädalat iga õhtu paar tundi kuuri all. See madal vedrustus käis mul vastu karva ja vahetasin originaal vedrude peale. Vedrud tulid auto ostuga kaasa, aga ma siiamaani pelgasin nende vahetust siiamaani, mitte et see raske töö on, aga selle pärast, et kui juba laiali harutamiseks läheb, siis mul kipub projekt käest ära minema.
Mis tehtud sai.
*originaal vedrud
*moosehead ülemised hoova puksid
*alumine E31 850i hoob
*piduri voolikud ja puksid
*stabika kondid
*veel nipet/näpet
Oleks rohkem tahtnud ära teha, aga silla jupid mis tellisin ei jõudnud õigeks ajaks kohale. Mingi aeg hiljem võtan sillad uuesti lahti ja vahetan põhimõtteliselt kõik jupid mis saada on.
url=https://flic.kr/p/2c8GHPb][/url]IMG_4499 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4494 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4507 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4510 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4592 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4648 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4659 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4660 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4755 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4762 by Tiit Saul, on FlickrIMG_4895 by Tiit Saul, on Flickr
Esisillas nüüd enam kummi pukse ei ole. Kartus, et esisild muutub liika jäigaks, osutus alusetuks. Päris kindlasti juhitavus paranes, aga kuna mitmeid juppe sai välja vahetatud samal ajal ei oska öelda milline komponent kõige suurema muutuse tekitas.
Mis tehtud sai.
*originaal vedrud
*moosehead ülemised hoova puksid
*alumine E31 850i hoob
*piduri voolikud ja puksid
*stabika kondid
*veel nipet/näpet
Oleks rohkem tahtnud ära teha, aga silla jupid mis tellisin ei jõudnud õigeks ajaks kohale. Mingi aeg hiljem võtan sillad uuesti lahti ja vahetan põhimõtteliselt kõik jupid mis saada on.
url=https://flic.kr/p/2c8GHPb][/url]IMG_4499 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4494 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4507 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4510 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4592 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4648 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4659 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4660 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4755 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_4762 by Tiit Saul, on FlickrIMG_4895 by Tiit Saul, on Flickr
Esisillas nüüd enam kummi pukse ei ole. Kartus, et esisild muutub liika jäigaks, osutus alusetuks. Päris kindlasti juhitavus paranes, aga kuna mitmeid juppe sai välja vahetatud samal ajal ei oska öelda milline komponent kõige suurema muutuse tekitas.
Re: M535i 86
Väga kena ja korralik auto. Tore, et ka õiges suunas arendad veermikut.
Käigukastil tasub ka siis kindlasti teise käigu sünkronisaator lasta ära remontida, sest tegu ikkagi dog-leg kastiga. Üsna tüütu on linnaski teist käiku ragistada, mis siis veel rajal.
Muidu, kas auto jääb igavesti Austaaliasse? Pole muidugi ilus küsida, aga lihtsalt huvitab. (Laste istmed vihjavad, et jääb sinna.)
Käigukastil tasub ka siis kindlasti teise käigu sünkronisaator lasta ära remontida, sest tegu ikkagi dog-leg kastiga. Üsna tüütu on linnaski teist käiku ragistada, mis siis veel rajal.
Muidu, kas auto jääb igavesti Austaaliasse? Pole muidugi ilus küsida, aga lihtsalt huvitab. (Laste istmed vihjavad, et jääb sinna.)
Re: M535i 86
Aitäh. Käigu kasti hooldus on prioriteedi listi tipus. Natuke ikka põen seda. Läheb tõenäoliselt kalliks ja kui juba kast on maas siis tuleb mootor ka maha jne.TUUR kirjutas:Väga kena ja korralik auto. Tore, et ka õiges suunas arendad veermikut.
Käigukastil tasub ka siis kindlasti teise käigu sünkronisaator lasta ära remontida, sest tegu ikkagi dog-leg kastiga. Üsna tüütu on linnaski teist käiku ragistada, mis siis veel rajal.
Muidu, kas auto jääb igavesti Austaaliasse? Pole muidugi ilus küsida, aga lihtsalt huvitab. (Laste istmed vihjavad, et jääb sinna.)
Auto jääb Austraaliasse jah. Ei ole seda mõtet eestisse roostetama tuua.
Re: M535i 1986 E28 Tiit
Käisin masinaga ringrajal paarutamas. Tegelikult tegin ainult paar tiiru oma valgega ja enamus päeva sõitsin E36ga.
E36 pidas enamvähem hästi ennast üleval. Natuke on ikka vaja kõpitseda enne järgmist raja päeava.
E28 see-eest oli suht kohmetu raja peal. Käigud ei taha sisse minna, pidurid väga eba kindlad ja kerre kallutas kurvides hirmsasti. E28 ainukesed eelised E36 ees olid pea ruum ja paremad rehvid.
Ega ma temast ringraja kuningannat ei lootnudki ja modifitseerima ma teda ei hakka. Hea oli lihtsalt huvi pärast piiri peal sõita ja näha kuidas käitub. Teada sain. Ei ole hea
IMG_2740 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2552 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2826 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2717 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2843 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2477 by
Lisan ühe video klipi kah kui piltidest ei piisa https://www.youtube.com/watch?v=y57mt_VQU_k
E36 pidas enamvähem hästi ennast üleval. Natuke on ikka vaja kõpitseda enne järgmist raja päeava.
E28 see-eest oli suht kohmetu raja peal. Käigud ei taha sisse minna, pidurid väga eba kindlad ja kerre kallutas kurvides hirmsasti. E28 ainukesed eelised E36 ees olid pea ruum ja paremad rehvid.
Ega ma temast ringraja kuningannat ei lootnudki ja modifitseerima ma teda ei hakka. Hea oli lihtsalt huvi pärast piiri peal sõita ja näha kuidas käitub. Teada sain. Ei ole hea
IMG_2740 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2552 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2826 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2717 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2843 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_2477 by
Lisan ühe video klipi kah kui piltidest ei piisa https://www.youtube.com/watch?v=y57mt_VQU_k
Re: M535i 1986 E28 Tiit
Kergem ja kuulu juttudele tuginedes on ka natuke tugevam. Kummi puksi asemel on seal laager.Rain01 kirjutas:Mille poolest E31 hoob parem on?
Kaalu vahe on nii väike, et seda rooli tagant tunda ei ole, aga alumiinium näeb parem välja ja see on oluline, sest ma näen autot kõhu alt tihedamini kui ma sellega sõidan.