Kristina BMW E34 525i
Re: Kristina BMW E34 525i
See aasta on auto taas välja aetud ja natuke asju ka ostetud talle.
Kes tähele pani, siis mul on ka uued veljed. BMW originaalvelg style 270, kohe soliidsem välimus kui võrrelda nende vanadega.
Auto "throttle response" on kuidagi nadi, kellel mõtteid võib pakkumisi teha, mida vaadata.
Muidu on sõita jube hea, üks asi mida alati kevadel oodata.
Kes tähele pani, siis mul on ka uued veljed. BMW originaalvelg style 270, kohe soliidsem välimus kui võrrelda nende vanadega.
Auto "throttle response" on kuidagi nadi, kellel mõtteid võib pakkumisi teha, mida vaadata.
Muidu on sõita jube hea, üks asi mida alati kevadel oodata.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Ma pigem ütleks, et ainsad kes solidnõi ütlevad nende uute kohta on jõhvi autoärikad.
Re: Kristina BMW E34 525i
Pole hullu midagi, mehele ei meeldi, austame tema arvamust
See nv loodetavasti läheb käigukangi hoovastik ka vahetusse täies koosseisus, viskab juba pidevalt käiku välja. Tavahooldus ka veel lisaks otsa.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Autot suht tihti Sauel näinud, kõrvalmaja ees. Kohalik?
Re: Kristina BMW E34 525i
Kas kõiki käike viskab välja või esimest? Mul kaasnes sellise sümptomiga muidu korralik käigukasti remont, 1 ja 2 käigu hammasrattad vahetati ära ja mingit peenemat pudi veel vist, ei mäleta täpselt.
E10 2002
Re: Kristina BMW E34 525i
Aga juba saigi see asi korda, käigukastihoovastik oli viimsepiirini ära kulunud. Nüüd on käiguvahetus sujuv ning probleemivaba.
Ebameeldivaid üllatusi tuli teisigi, nt summuti on oma aja ära elanud. Temperatuuriga on aeg ajalt probleeme tekkinud. Mootoriga on probleeme veelgi, niiet lõhnab kangesti selle järgi, et hooaja lõpus tuleb mootor vahelt võtta ja otsast lõpuni korda teha.
Oli see vast tore illusioon, et vana auto tundus korras olevat
Ebameeldivaid üllatusi tuli teisigi, nt summuti on oma aja ära elanud. Temperatuuriga on aeg ajalt probleeme tekkinud. Mootoriga on probleeme veelgi, niiet lõhnab kangesti selle järgi, et hooaja lõpus tuleb mootor vahelt võtta ja otsast lõpuni korda teha.
Oli see vast tore illusioon, et vana auto tundus korras olevat
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Darmo, Sauel toimetan tihti jah.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
2019 hooaeg on siis selle auto jaoks seekord läbi. Sõidetud sai temaga erakordselt palju tänavu!
Mis ma oskan öelda, tehnilise poole pealt on see auto oma aja ära elanud (mootor, sidur). Olin nüüd vast ehk dramaatiline, aga selle mootori aeg on läbi. Temperatuuriprobleemid, jõuetuks jäänud, ei käivitu enam nii hästi, sidur libiseb.
Küll aga paistab sedamoodi, et uus korralik ja juba ka pisut kõpitsetud M20B25 on garaasis ootamas vahelepanemist. Ennem seda ka kapotialuse ülevärv.
Hoian teid talve jooksul kursis, kuidas selle autoga asjad edenevad. Loodetavasti uuel hooajal vurame juba probleemidevabalt!
Mis ma oskan öelda, tehnilise poole pealt on see auto oma aja ära elanud (mootor, sidur). Olin nüüd vast ehk dramaatiline, aga selle mootori aeg on läbi. Temperatuuriprobleemid, jõuetuks jäänud, ei käivitu enam nii hästi, sidur libiseb.
Küll aga paistab sedamoodi, et uus korralik ja juba ka pisut kõpitsetud M20B25 on garaasis ootamas vahelepanemist. Ennem seda ka kapotialuse ülevärv.
Hoian teid talve jooksul kursis, kuidas selle autoga asjad edenevad. Loodetavasti uuel hooajal vurame juba probleemidevabalt!
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Jõuetu on sul see auto seetõttu, et oled 540-ga ära harjunud äkki
Re: Kristina BMW E34 525i
Tead ma pikalt mõtlesin, et äkki jah see 540 mu ära rikkunud, aga paraku paraku see pole nii. Aga õnneks on uus "süda" olemas
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Selle teema esimene postitus uuendatud. Väike re-cap selle auto ajaloost
Sellest hooajast - auto sõidab ja toimetab, no vapustavalt mõnus retrotunne on temaga ikka tänaval kruiisida. Praegu hakkan siiski Aare sõnu uskuma, ehk on tõesti 540 mu ära rikkunud, esimese hooga ei tundunud see auto üldse enam aeglane. Raunoga võtame selle auto varsti põhjalikumalt ette, mõõdame surved ja vaatame mis seal teha vaja. Üks asi on siiski kindel, jahutusvedelikus on õli ning sidur libiseb ja tagumine summuti on omadega õhtul.
Sellest hooajast - auto sõidab ja toimetab, no vapustavalt mõnus retrotunne on temaga ikka tänaval kruiisida. Praegu hakkan siiski Aare sõnu uskuma, ehk on tõesti 540 mu ära rikkunud, esimese hooga ei tundunud see auto üldse enam aeglane. Raunoga võtame selle auto varsti põhjalikumalt ette, mõõdame surved ja vaatame mis seal teha vaja. Üks asi on siiski kindel, jahutusvedelikus on õli ning sidur libiseb ja tagumine summuti on omadega õhtul.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Kristina BMW E34 525i
Vaatamata sellele, et mootor, sidur ja summuti enam esimeses nooruses pole on selle autoga endiselt väga nauditav ringi liigelda ja lausa igapäevaautona suvel kasutada. Sellel nädalal sai puhaste paberitega TÜV läbitud. Selleks, et kõik sujuvalt läheks sai muidugi eelnevalt auto kallal nokitsetud.
Uued esimesed alumised alumiiniumist õõtshoovad
Esitulede pistikud ja juhtmeotsad korda tehtud/välja vahetatud
Kelladeplokk 100% toimiva vastu välja vahetatud
Uued esimesed alumised alumiiniumist õõtshoovad
Esitulede pistikud ja juhtmeotsad korda tehtud/välja vahetatud
Kelladeplokk 100% toimiva vastu välja vahetatud
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008