BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Juppe muudkui tuleb, tänud Arnole. Kondikomplektidest vahetan mõned "TY" poldid ringi sobivamate vastu, aga muidu head.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Jubinaid muudkui koguneb.
Pildil puuduvad uued tagatiivad ja karbid.Re: BMW E12 525 '81a Marko
Soovitan soojalt, et need originaal õõtsa tugivarda esimesed puksid (ei tea mis selle detaili õige nimi, pildil survelaagri kõrval) jäta parem kohe riiulisse ja pane sinna mingid PU puksid asemele. Suurtel tootjatel nagu powerflex vist seda juppi valikus ei ole aga ebays mingid väiketootjad müüvad aegajalt. Ma tegin selle investeeringu ja masina juhitavus muutus tõesti palju täpsemaks ja konkreetsemaks, väga hästi kulutatud 40 eurot.
Samuti tunnen et stabika kummiosad võiks võiks minuarust jäigemad olla, aga see on ilmselt tänavasõidukile juba selline optional upgrade.
Samuti tunnen et stabika kummiosad võiks võiks minuarust jäigemad olla, aga see on ilmselt tänavasõidukile juba selline optional upgrade.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
PU mõte käis ka alguses läbi, aga hetkel plaan masin nii vedelana kokku panna kui tehas ta monteeris.
Pigimatti ei tule rohkem kui pandi ja kõlareid jääb 2 tk jalgade juurde.
Mugav ja modifitseeritud vanake on juba garages olemas ja nüüd tahaks originaali kōige oma headuses ja jubeduses.
Pigimatti ei tule rohkem kui pandi ja kõlareid jääb 2 tk jalgade juurde.
Mugav ja modifitseeritud vanake on juba garages olemas ja nüüd tahaks originaali kōige oma headuses ja jubeduses.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ega seal jubedat otseselt midagi ei olegi, lihtsalt pisut vedel ja ebatäpne juhitavus Tegelikult on neid pukse BMW ka originaalis jäigemana tootnud, nn "motorsport" variant, (vist E12 M535i jaoks) hea kasutada kui ei taha originaal välimust rikkuda. W&N vist isegi müüs.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
W&N Motorspordi asjad oleks tõesti variant, eks saab alati neid vahetada kui merehaigeks jään.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
mina sain omale ka mõniae tagasi need jäigemad puksid kogematta ja juhitavus läks tõesit paremaks
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Proovin merehaiguse enne ära, siis saan võrrelda.
Sillaosad hakkavad vaikselt kokku saama, puudu veel üks õõts ja puks mis pisikese "koiva" küljes.
Õõtsa sain TRW oma, tundub üldse kuidagi defka nendega, kiire otsing andis järelturul saadavana ainult Moog ja Ocap. Kuidas kogemusi Ocapi ja Moogi asjadega?
Sillaosad hakkavad vaikselt kokku saama, puudu veel üks õõts ja puks mis pisikese "koiva" küljes.
Õõtsa sain TRW oma, tundub üldse kuidagi defka nendega, kiire otsing andis järelturul saadavana ainult Moog ja Ocap. Kuidas kogemusi Ocapi ja Moogi asjadega?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
moogi asjad on oma hinda igast otsast väärt, vähematl sillaosadena on nad minu jaoks end tõestanud. Ega jah väga midagi võtta pole, ise plaanisin lasta omal seti taastada, et kui peaks mingi jama olema siis võtan riiulist ja keeran kylge lihtsalt.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Moogi sillaosad täitsa asjalikud.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Just lugesin ühte teist foorumit ja seal ei kiidetud Moogi, kaitsekummid pidid ära pragunema kiirelt, vähemalt Chyslerile toodetud sillaosadel.
Ise soovitaks Meyle või Febi.
Mul E34-jal juba 7 aastat Febi õõtsad ees all ja täiesti korras siiani.
Ise soovitaks Meyle või Febi.
Mul E34-jal juba 7 aastat Febi õõtsad ees all ja täiesti korras siiani.
E34 & E32
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ma olen ka kuulnud seinast seina kogemusi, e28-l moogi keskmine roolivarras ja siiani tundub ok. Samas sõbra 36-l lagunes moogi jupp poole hooajaga, aga eks nagu iga tootjaga praegu enam ei tea mida sa reaalselt sealt karbist saad.
Lõppude lõpuks kui valikuid pole paigaldad seda mida saad.
Lõppude lõpuks kui valikuid pole paigaldad seda mida saad.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Esimene sats seibe mutreid tsingitud ja karbis ootel. Varsti saabuvad kruvid ja kronsad.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Autost järgi skelet ja keretööde ootel.
Luuk ja detailid üllatuseks korras.
Iga uks sai kategoriseeritud ja mingiag sordin veel läbi mis tsinkimisse jne.
Luuk ja detailid üllatuseks korras.
Iga uks sai kategoriseeritud ja mingiag sordin veel läbi mis tsinkimisse jne.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Vahepeal muud toimetused jalus olnud, täna tuli tuhin peale ja amordid sai laiali tōmmatud.
Tagumised BMW Boge spordid koos "kollase vedruga", oskab keegi öelda millist vedru nii märgistati?
Üldpildis ilusad korralikud, amordipatjade kummid pehmed ja suuresti tsingi all.
Tööriistavalikut täiendab selline 10L ultrahelipesur ja siiani eeskujulikult toimetanud.
Tagumised BMW Boge spordid koos "kollase vedruga", oskab keegi öelda millist vedru nii märgistati?
Üldpildis ilusad korralikud, amordipatjade kummid pehmed ja suuresti tsingi all.
Tööriistavalikut täiendab selline 10L ultrahelipesur ja siiani eeskujulikult toimetanud.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Juppe muudkui koguneb.
Orig eelpainutatud kütusetorud, diffripadi, tagumised amordipadjad, piduritorude klambrid jm sellega seonduv, roolisüsteemi puks, kapotilukusti jubinad (NOS), tagastange kronsad.
Järelturu kaupa ka. Kûlmapunnid(febi), INA veepump, sidurisilinder(febi), ketitald(febi), õlifilter(knecht), otsasimmer(corteco), spidan ja frensa veovõllikummide kompl, väljalasketihendid ja kaanetihend(reinz), volla(trucktek), termostaaditihend(reinz).
Orig eelpainutatud kütusetorud, diffripadi, tagumised amordipadjad, piduritorude klambrid jm sellega seonduv, roolisüsteemi puks, kapotilukusti jubinad (NOS), tagastange kronsad.
Järelturu kaupa ka. Kûlmapunnid(febi), INA veepump, sidurisilinder(febi), ketitald(febi), õlifilter(knecht), otsasimmer(corteco), spidan ja frensa veovõllikummide kompl, väljalasketihendid ja kaanetihend(reinz), volla(trucktek), termostaaditihend(reinz).
Re: BMW E12 525 '81a Marko
See originaal pendelhoova puks lagunes minul jube ruttu ära, vist vaevalt 1000km ja suur loks sees (mul muidugi torukollektorid ja kuumus seal osakonnas ilmselt suurem). Praegu ostsin asemele Lemfröderi oma, näis kuidas see vastu peab.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Eks nende juppidega on kuidas veab, e28 oma vaprad 6000km vastu pidanud, kuigi jah kaitstud kuumaplekiga.
Lukumajandus sai lahti kistud, ultravannitatud ning kokkupaneku ootele jäetud. Tagaluku "koda" saab loomulikult ka uue värvi.
Lukumajandus sai lahti kistud, ultravannitatud ning kokkupaneku ootele jäetud. Tagaluku "koda" saab loomulikult ka uue värvi.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ultrahelipesurist polnud enne kuulnudki, aga tunne on selline, et peaks sellise asjanduse endalegi hankima
Re: BMW E12 525 '81a Marko
UH-Pesur ikka väga mugav.
Ladu muudkui täieneb, Toivo käest sain kapoti ja kõlarid koos katetega, kapot on e12 liiga suur et pildile panna.
Stangenahad ja esikroom kogu täiega, tuleb tunnistada et vanad stanged kordades kvaliteetsemad, shame shame shame.
Ja hunnikutes tihendeid, filter, tugilaagrid, simmerid ja kogu ketiliin hammasratastega jne.
Ladu muudkui täieneb, Toivo käest sain kapoti ja kõlarid koos katetega, kapot on e12 liiga suur et pildile panna.
Stangenahad ja esikroom kogu täiega, tuleb tunnistada et vanad stanged kordades kvaliteetsemad, shame shame shame.
Ja hunnikutes tihendeid, filter, tugilaagrid, simmerid ja kogu ketiliin hammasratastega jne.