E28 M540i chromeline.
E28 M540i chromeline.
Kogu lugu algab tegelikult ühest teisest haist. Või tegelikult e28 on üks auto mida olen tahtnud endale sellest ajast peale kui üldse tekkis endal võimalus autoga sõitma hakata ning meelde on see terav nina muidugi jäänud juba sellest ajast kui 90ndate algusel vaevu vaevu kõndima õppisin. Aga kui 2011 aastal endale esimest autot otsisin siis tundus 1000 eurot täislisadega 528i eest ropult palju ja sai hoopis 400 eest ostetud vanatüübi moskvich 412 mis on ka siiani alles. Hai otsingute juurde jõudsin uuesti maailmarännakutelt tagasi tulnuna 2017 kevadel ja tõin endale 800 euro eest ühe üsna surnud 524td atm kastiga. Jah hinnad on vahepeal omajagu muutunud. Üles sai see siiski ehitatud. Sai remonditud mootor, ehitatud uus pidurisüsteem, madaldatud, lisatud korralik sisu, remotec a veljed ja palju kroomi ning nii see mul 2 aastat lumevabal ajal daily driver on olnud.
Diesel atm kastiga on küll väga mõnus cruiser, aga üks unistustest on alati olnud e28 M5.
Teadagi on nende hinnad tänaseks päevaks laes ja minu eelarvega hetkel üsna omastamatu. Aga see ei tähenda, et võiks teha ise oma visiooni järgi midagi sarnast. Ja see asi saigi talvel ära toodud.
Ühesõnaga jõuame lõpuks teemasse.
Minupoolt nüüd hetkel hakkab see auto saama kõike, et seda võiks nimetada M540iks.
Ehk siis korralik vedrustus
Uus uauema tüübi 8tega ja stabikaga ketassild
Polüuretaan puksid.
LSD. Selle pakkumistele olen ka hetkel avatud.
Korraliku elevandiluu valge sport sisu.
Mõned jupid on juba kohale ka jõudnud.
Seekord üritan siis kasutada põhiliselt. OEM, lemfölderi ja Brembo osi. Coilid tulevad hetkel MTS Technik (vaatame kuidasl tunduvad. Vb peab kunagi BCracingu või hoopis õhu peale üle minema) ja puksid powerflex.
Ja muidugi palju kroomi. Ehk kroomservaga võre, peeglid ja poleeritud lingid. Velged valik on veel lahtine, aga eks sinna remotec A, RH meshi või 17” bbs rc090 poole kaldub. NEID VÕIB KA PAKKUDA.
Lisaks veel tuleb tulevikus ka 6k kast panna ja palju muid pisivigu lahendada.
Lootuses, et ümberehitus nõuded pidavat lähiajal leebemaks minema, siis ehk saab selle lõpuks legaalseks kah.
Diesel atm kastiga on küll väga mõnus cruiser, aga üks unistustest on alati olnud e28 M5.
Teadagi on nende hinnad tänaseks päevaks laes ja minu eelarvega hetkel üsna omastamatu. Aga see ei tähenda, et võiks teha ise oma visiooni järgi midagi sarnast. Ja see asi saigi talvel ära toodud.
Ühesõnaga jõuame lõpuks teemasse.
Minupoolt nüüd hetkel hakkab see auto saama kõike, et seda võiks nimetada M540iks.
Ehk siis korralik vedrustus
Uus uauema tüübi 8tega ja stabikaga ketassild
Polüuretaan puksid.
LSD. Selle pakkumistele olen ka hetkel avatud.
Korraliku elevandiluu valge sport sisu.
Mõned jupid on juba kohale ka jõudnud.
Seekord üritan siis kasutada põhiliselt. OEM, lemfölderi ja Brembo osi. Coilid tulevad hetkel MTS Technik (vaatame kuidasl tunduvad. Vb peab kunagi BCracingu või hoopis õhu peale üle minema) ja puksid powerflex.
Ja muidugi palju kroomi. Ehk kroomservaga võre, peeglid ja poleeritud lingid. Velged valik on veel lahtine, aga eks sinna remotec A, RH meshi või 17” bbs rc090 poole kaldub. NEID VÕIB KA PAKKUDA.
Lisaks veel tuleb tulevikus ka 6k kast panna ja palju muid pisivigu lahendada.
Lootuses, et ümberehitus nõuded pidavat lähiajal leebemaks minema, siis ehk saab selle lõpuks legaalseks kah.
Viimati muutis Paaver, 06 Juul 2020 11:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: E28 M540i chromeline.
Huvitav projekt. Kroom e28 on harjumatu pilt. Esmapilgul arvasin, et tegu e12.
Praegu, auto laiali, hea võimalus taga sillale toe/camber correction plaadid külge keevitada ja e34 m5 õõtsa puksid sobivad hästi.
Kas esialgu jääb automaat kastiga?
Praegu, auto laiali, hea võimalus taga sillale toe/camber correction plaadid külge keevitada ja e34 m5 õõtsa puksid sobivad hästi.
Kas esialgu jääb automaat kastiga?
Re: E28 M540i chromeline.
diisel on automaadiga ja v8 manuaal
strongflex õõtsapuksid on juba tellitud.
On eestist eksentriku plaadi kitte kuskilt saada ka.
strongflex õõtsapuksid on juba tellitud.
On eestist eksentriku plaadi kitte kuskilt saada ka.
Re: E28 M540i chromeline.
Märgin ära, et väga mõnus on teemat jälgida, kui kõrval ilusad pildid. Edu haidega
Re: E28 M540i chromeline.
Pole aimugi kas neid Eestis saada on. Ma tean, et Ameerikas on nad saadaval. Mul endale ka vaja, aga tõenäoliselt teen ise.
Re: E28 M540i chromeline.
Mõned asjad vahepeal lisanduvad kah. seekord sai siis värvimist proovitud. Eks näeb kuidas ja kas kestab kah. Uksepolstrite keskosad ja käigukangi nahk tulevad kontrastiks 80ndate ajastu kohaselt naha asemel hoopis ruudulisest kangast.
Jätkuvalt mingit pudipadi ja ka suuremaid asju puudu, ehk kui kellelgi on midagi pakkuda siis olen avatud
esistange kundepoolne kummist osa.
käsipiduri katte plastikust kandilised kruvipesa katted.
pagassi põhja kummipunnid
e30/e34/e28 sportrooli vahetükk
pagassi küljepolstrid
keskluku "aju"
V8 süütepoole katvad plastikud
V8 tühikäigu mootor
mis iganes typ188 lsd
Veljed: BBS style 5 17", remotec A, RH mesh jne. 16-17"
ühe v8 zf või getrag 420 kasti võtaks kah hea meelega varuks
Jätkuvalt mingit pudipadi ja ka suuremaid asju puudu, ehk kui kellelgi on midagi pakkuda siis olen avatud
esistange kundepoolne kummist osa.
käsipiduri katte plastikust kandilised kruvipesa katted.
pagassi põhja kummipunnid
e30/e34/e28 sportrooli vahetükk
pagassi küljepolstrid
keskluku "aju"
V8 süütepoole katvad plastikud
V8 tühikäigu mootor
mis iganes typ188 lsd
Veljed: BBS style 5 17", remotec A, RH mesh jne. 16-17"
ühe v8 zf või getrag 420 kasti võtaks kah hea meelega varuks
Re: E28 M540i chromeline.
Tigusammul käib kokku panek. omajagu asju ikka puudu. sillajupid on juba pikalt värvimises, lsdd pole ikka leidnud ja ühesõnaga tegelen sisu kokku panekuga.
Lisaks on garaazis veel projekte mis seisavad kuna pole juppe leidnud. Nimelt oleks hädasti asconale uut 318ISi 103kw mootorit vaja
Lisaks on garaazis veel projekte mis seisavad kuna pole juppe leidnud. Nimelt oleks hädasti asconale uut 318ISi 103kw mootorit vaja
Re: E28 M540i chromeline.
Nii, coilid ja puksid jõudsid kohale. Veljed leidsin ka. RH meshi küll mitte, aga originaal mitmeosalised BBS style 5d. Alguses oli plaan mustaks tuisata, aga see pronks tundub ka hetkel täitsa viisakas. vähemalt mõneks ajaks
esisild kokku laotud ja taha ka coilid testmiseks alla pandud. Tagant peaks natuke veel madalamaks laskma. Rake vastu pole midagi, aga e28le kuidagi ei sobi.
Tagasild läheb nagunii veel vahetusse kui LSD leiab. Ülekanne on ka lahtine, sest getrag ja ZF kasti ülekanded on erinevad. Oleneb mille leiab. e28 M5 kasutab koos getrag kastiga 3.73 ülekannet. see auto on pisut kergem ja v8 mootoril on madalat väänet ka kõvasti rohkem. Tuleb leida mingi hea kompromiss kus ei kägistaks liiga palju, aga oleks igapäeva liikluses ka mõistlik ja 90ga sõites poleks 3k Rpm nagu hetke sillaga.
esisild kokku laotud ja taha ka coilid testmiseks alla pandud. Tagant peaks natuke veel madalamaks laskma. Rake vastu pole midagi, aga e28le kuidagi ei sobi.
Tagasild läheb nagunii veel vahetusse kui LSD leiab. Ülekanne on ka lahtine, sest getrag ja ZF kasti ülekanded on erinevad. Oleneb mille leiab. e28 M5 kasutab koos getrag kastiga 3.73 ülekannet. see auto on pisut kergem ja v8 mootoril on madalat väänet ka kõvasti rohkem. Tuleb leida mingi hea kompromiss kus ei kägistaks liiga palju, aga oleks igapäeva liikluses ka mõistlik ja 90ga sõites poleks 3k Rpm nagu hetke sillaga.
Re: E28 M540i chromeline.
Garaazis oli ruumi vaja ja korraks sai välja sõita. Krt ikka tõesti liiga madalaks sai suure hurraaga lastud. Tegelt üldiselt muidu isegi on täitsa ok kõrgus, aga keskmine pütt on jube halva disainiga hetkel ja tahab mööda maad lohiseda Vahepeal said külge peeglid, klaasiliistud, ventika juhtmestik korda tehtud jne.
Tagasild on ka enamvähem kokku saanud. ootab ikka diffrit mida ei saa üldse enne seda osta kui käigukast on leitud olenevalt kas getrag või zf. Hetke kast ikka laamendab päris mõnusalt. SUUR palve on ka varuosa huntidele. Kust ma saaksin GETRAG 265 otsavõlli laagri. on teine eriti vääraka kujuga
vahelduseks muid asju ka mis garaazi juures vedeleb.
Tagasild on ka enamvähem kokku saanud. ootab ikka diffrit mida ei saa üldse enne seda osta kui käigukast on leitud olenevalt kas getrag või zf. Hetke kast ikka laamendab päris mõnusalt. SUUR palve on ka varuosa huntidele. Kust ma saaksin GETRAG 265 otsavõlli laagri. on teine eriti vääraka kujuga
vahelduseks muid asju ka mis garaazi juures vedeleb.
Viimati muutis Paaver, 06 Juul 2020 11:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: E28 M540i chromeline.
Nendele, kellele siin pildistamise stiil meeldis, siis siit näeb rohkem tegemisi.
https://www.instagram.com/peeterpaaver/
Kui on huvi siis tegelen kõige pildistamisega. pulmad, portreed, autod, üritused jne.
https://www.instagram.com/peeterpaaver/
Kui on huvi siis tegelen kõige pildistamisega. pulmad, portreed, autod, üritused jne.
Re: E28 M540i chromeline.
Ulme, kui tähtis on küünalde vahetus. uued ngk küünlad peale ja igasugused vahelejätmised ja kadunud silindrid said lahendatud. Kuna internet nende mootorite puhul soovitab iridium küünlaid, siis oleks Hea meelega oleks need pannud, aga eestist neid ei leidnud. muu hulgas mõõtsin surved ka ära ja ühtlaselt kõigis 8s 13 kanti. arvestades enamuste v8te seisukorda siis päris meeldiv üllatus
Re: E28 M540i chromeline.
mis mõttes ei leidnud bkr6equp küünlaid? bkr6ek ajab ka asja ära väga hästi , tihtipeale ongi probleem mingis maailma naljakalt lihtsas asjas
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 M540i chromeline.
BKR6EK peaks ju originaalasi ka olema. Ma ise maadlen enda omal sama asjaga põhimõtteliselt, mingi aeg käis jube ilusti, aga praegu jälle puterdab ja paneb segast. Küünlad ostsin sügisel uued BKR6EK-d.
Re: E28 M540i chromeline.
nii ta on. e30l maadlesin nüüd pikalt, et miks 2-3k peal kinni poob täiega. sai vahetatud, filtreid, küünlaid. lõpuks oli lambda anduri häda.
Re: E28 M540i chromeline.
vaata ega lambdad omavahel segamini pole läinud.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 M540i chromeline.
Proovisin, ei saanud küll aru, et midagi väga muutunud oleks. Kui ma selle sumpsijooksu ostsin koos lambdadega, oli see auto, millelt need pärit olid, ülevaatuselt puhtalt läbi läinud.
Re: E28 M540i chromeline.
Kui hobikat aegajalt käivitatud ja sõita pole saanud äki lambda lihtalt tahmane ja ei registreeri õigeid näitte??
Kunagi ühe audi turbokaga maadlesin kus sai tehtud ulatuslik ümberehitus aga softis oli jama et idle oli rikas -paar kiiremat tiiru ja masin käis ilusti...mul aitas softimuudatus..ehk sìit järeldades peaks aegajalt masina soojaks sõitma?
Ei saa ka välistada meie kütusest tingitud pihusti vale sprey pattern...(ummistunud pihusti pihustusmuster) selle esialgu välistaks kuna too tekitab rohkem sellist ebaühtlast mootoritööd ja jõukadu
Kunagi ühe audi turbokaga maadlesin kus sai tehtud ulatuslik ümberehitus aga softis oli jama et idle oli rikas -paar kiiremat tiiru ja masin käis ilusti...mul aitas softimuudatus..ehk sìit järeldades peaks aegajalt masina soojaks sõitma?
Ei saa ka välistada meie kütusest tingitud pihusti vale sprey pattern...(ummistunud pihusti pihustusmuster) selle esialgu välistaks kuna too tekitab rohkem sellist ebaühtlast mootoritööd ja jõukadu
Viimati muutis R-ALPINA, 17 Mär 2020 16:58, muudetud 1 kord kokku.
Re: E28 M540i chromeline.
See on hea idee ja sul võib isegi õigus olla, sest siukse pasaga pole ma autot välja tahtnud ajada, et veits tappa anda
Ja noh, kihapeal paaru andmine sellist efekti kindlasti ei anna, eks nad tahavad ikka koormust ka saada.
Peab järgmine kord üle vaatama, mis seis lambdadega on, päris kohe lampi neid vahetama ei tormaks
Ja noh, kihapeal paaru andmine sellist efekti kindlasti ei anna, eks nad tahavad ikka koormust ka saada.
Peab järgmine kord üle vaatama, mis seis lambdadega on, päris kohe lampi neid vahetama ei tormaks