BMW 540i manuaal '94 AARE540
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
See madaldusvedrude komplekt, mida ma silmas pean, oli mälu järgi 55/30 madaldusega, seega esialgu mul tagumisi madaldusvedrusid polegi vaja kasutada, sest taha läksid juba 30mm madaldusega vedrud alla ja tõesti on ka minu jaoks tagaots ideaalne. Mulle meeldib, kui rehvi serv on tiiva servaga tasa, mitte madalam Ja kui esiotsa ka nii saab, siis on hää
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Olen eelkõnelejaga nõus... Tagaosa ideaalne aga nina veits kikkis kuid üleliia maha madalaks ei laseks:) parimat
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Tõesti, mulle need igasugu stäänsi-fäänsi värgid ei istu, kui auto nagu tiine taksikoer mööda maad lohiseb ja rattad lääpas all on
Aga madalduse koha pealt olen juba ammu otsustanud, õigemini pole mul sekundikski kahtlust olnud, kas lasta alla või mitte, kuna ka mu eelmine auto oli eest 6cm madaldusega- ilus oli
Aga madalduse koha pealt olen juba ammu otsustanud, õigemini pole mul sekundikski kahtlust olnud, kas lasta alla või mitte, kuna ka mu eelmine auto oli eest 6cm madaldusega- ilus oli
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
MILLAL VALMIS SAAB!
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Varsti, Kristina, varsti
Mäs sa kisad siin, ma ütlen kohe tead
Mõne päeva pärast lähen taas auto juurde ja hakkan uste servade ja mõne kohaga veel tegelema, ma küll ei oska hetkel öelda, palju aega mul asjadega läheb ja kaugele ma kere eeltöödega jõuan, kuid plaan on lähinädalail veidi rohkem seal käia, maikuu(k)s tahan küll värvi alla saada Uue värvipüstoli ostsin ära, värv ja lakk on ka terve auto värvimiseks olemas, nüüd tuleb lihtsalt takka anda
Mäs sa kisad siin, ma ütlen kohe tead
Mõne päeva pärast lähen taas auto juurde ja hakkan uste servade ja mõne kohaga veel tegelema, ma küll ei oska hetkel öelda, palju aega mul asjadega läheb ja kaugele ma kere eeltöödega jõuan, kuid plaan on lähinädalail veidi rohkem seal käia, maikuu(k)s tahan küll värvi alla saada Uue värvipüstoli ostsin ära, värv ja lakk on ka terve auto värvimiseks olemas, nüüd tuleb lihtsalt takka anda
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
No olgu, ma ootan kannatlikult.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ei paista küll, et sa väga kannatlik oleks
Vot mina olen kannatlik- NOT! Hakkab minustki tunneli lõpus valguse paistes- või on see rong? - kannatamatus võitu saama
Vot mina olen kannatlik- NOT! Hakkab minustki tunneli lõpus valguse paistes- või on see rong? - kannatamatus võitu saama
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Pole siin foorumis mõnda aega kirjutanud, aga see ei tähenda loomulikult, et asi seisab.
Loomulikult ei veeda ma kogu oma vaba aega auto juures, kuid siiski üht-teist on tehtud. Mõni aeg tagasi hakkasin ustega tegelema, see tähendab uste alumistel servadel oleva rooste eemaldamist ja korrastamist. Kuigi üldiselt õnnestus väga korralikud uksed hankida kunagi, millest kaks on tõesti väga korralikud, kuid kahel siiski mingit roostet valtsi servas oli. Ühekaupa uksed eest ära ning kõikidel sama protsess- tihendid küljest ära, klaasid, lingid, igasugu punnid jne, valtsi servast hermets minema, valtsi servad ja muud kohad, kus midagi pruuni paistis, täiesti haljaks. Edasi happekrunt, kerehermets, täitekrunt, värv ja lakk. Ka väliselt sai kõik uksed siledaks tehtud, kui nad juba maas olid. Praeguseks on kõik uksed seestpoolt värvitud, tagastange sai ka krundi alla, tahtsin ta küll täna ära värvida, kuid vaatasin, et mõnest kohast tahab veidi silumist, seega stange jääb järgmisse korda. Siis tuleks veel karbilaiendid, uste alumised liistud ja M5 numbrialus kerevärvi värvida ning edasi peaks juba laiemat pilti hakkama vaatama värvimise koha pealt
Loomulikult ei veeda ma kogu oma vaba aega auto juures, kuid siiski üht-teist on tehtud. Mõni aeg tagasi hakkasin ustega tegelema, see tähendab uste alumistel servadel oleva rooste eemaldamist ja korrastamist. Kuigi üldiselt õnnestus väga korralikud uksed hankida kunagi, millest kaks on tõesti väga korralikud, kuid kahel siiski mingit roostet valtsi servas oli. Ühekaupa uksed eest ära ning kõikidel sama protsess- tihendid küljest ära, klaasid, lingid, igasugu punnid jne, valtsi servast hermets minema, valtsi servad ja muud kohad, kus midagi pruuni paistis, täiesti haljaks. Edasi happekrunt, kerehermets, täitekrunt, värv ja lakk. Ka väliselt sai kõik uksed siledaks tehtud, kui nad juba maas olid. Praeguseks on kõik uksed seestpoolt värvitud, tagastange sai ka krundi alla, tahtsin ta küll täna ära värvida, kuid vaatasin, et mõnest kohast tahab veidi silumist, seega stange jääb järgmisse korda. Siis tuleks veel karbilaiendid, uste alumised liistud ja M5 numbrialus kerevärvi värvida ning edasi peaks juba laiemat pilti hakkama vaatama värvimise koha pealt
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Mär 2020 02:08
- Asukoht: Tartu-Rakvere
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Kui uksed seest veel kobedad on ss vee äravoolu avadele punnid ajutiselt ette ja ujuta krowniga üle:) tungib hästi valtsi jms kohtade vahele ja jätab korraliku kaitse:) testitud-katsetatud-töötab::)
Jälgin tegemisi:)
Jälgin tegemisi:)
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ma arvan, et ma Krowni VIST ei kasuta, plaan on üht teist asja kasutada, mis pidavat veel efektiivsem olema, sest see ei kuiva nii ära. Kuigi jah, üle lasen ma uksed seestpoolt nii ehk naa, samuti võin öelda, et seestpoolt on uksed ülikorralikud
Ja uste allservas olid need punnid lausa ees, seega kui ma uksi komplekteerima hakkan, lähevad punnid ka sinna tagasi, las siis liguneb selle roostekaitse sees
Aga aitäh ka!
Ja uste allservas olid need punnid lausa ees, seega kui ma uksi komplekteerima hakkan, lähevad punnid ka sinna tagasi, las siis liguneb selle roostekaitse sees
Aga aitäh ka!
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Mär 2020 02:08
- Asukoht: Tartu-Rakvere
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ära punne ette jäta... Klaasivahelt jms kondensvesi peab kusagilt ju välja pääsema
Ootan huviga kui värvi juba selga saab
Said mootori tööle?
Ootan huviga kui värvi juba selga saab
Said mootori tööle?
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Kusjuures ma ise arvan, et kondensvee jaoks on uste nurkades olevad avaused, need uste allservas olevad punnid, õigemini need augud, mida punnid täidavad, on kondensvee jaoks liiga suured, läbimõõt mingi 3cm silma-mälu järgi.
Ootan ise ka tulemust, mis värvimisest jääb, aga ma ise usun, et ma ise ei nurise, õigemini võtaks asja realistlikult, et profimaalrid teeks paremini, kuid siiski olen nüüdseks enda jaoks väga meeldivaks mõelnud mõtte, et on ikkagi ise tehtud ning kindlasti ei laseks ma end mõningatest puudujääkidest häirida, sest mida rohkem asja käppa saan, seda rohkem olen ka seda meelt, et hiljem saab kõike parandada
Mootoriga ei ole ma hetkel tegelenudki, sest olen seda meelt, et seal midagi ületamatut kindlasti ei ole, ajaliselt võtab see vaid murdosa värvimisega seonduvast. Peaks kellelgi laskma kaarte panna, ehk need ütlevad, mis viga on Ütlen seda seetõttu, et praegusel ajal on moodne olla seotud vaimsete asjadega... õnneks ma seda siiski ei ole
Ahjaa, mootoriga seoses jäi üks asi kirjutamata- võtsin mingi aeg lõpuks ikkagi karteripõhja ka maha, et vaadata, mis seis õlipumba poltidega on.
Seis oli selline:
Ja ühel poldil oli pumbaga sõna otseses mõttes silmside:
Kui keegi tahaks küsida, kas ma poltidele ka keermeliimi panin, siis vastan ette ära. et hetkel ei pannud, kuna too hetk ei leidnud ma seda üles, aga ma selle pärast ei muretse ka- eks mingi teine homme võtan õlivahetuse ajal karteripõhja uuesti alt ära ja teeb selle ka ära. Ega need poldid mõne tuhande kilomeetriga lahti ikka ei tule
Õlivann muidugi piinlikult puhtaks:
Õlivannil oli vana tihend mingi ma ei tea, mis materjalist- kork äkki?, aga algul, kui hakkasin kipsinoaga seda nokkima, tundus. et selle ärasaamiseks läheb 2 päeva, tuli tükk tüki haaval, kuid leidsin, et on olemas üks hea abivahend, mis selle kättesaamist tunduvalt kiirendab
Siin pildil on ka näha, milliste tükkidena tuli tihend ära enne abivahendi kasutuselevõttu ja milliste ribadena pärast.
Ootan ise ka tulemust, mis värvimisest jääb, aga ma ise usun, et ma ise ei nurise, õigemini võtaks asja realistlikult, et profimaalrid teeks paremini, kuid siiski olen nüüdseks enda jaoks väga meeldivaks mõelnud mõtte, et on ikkagi ise tehtud ning kindlasti ei laseks ma end mõningatest puudujääkidest häirida, sest mida rohkem asja käppa saan, seda rohkem olen ka seda meelt, et hiljem saab kõike parandada
Mootoriga ei ole ma hetkel tegelenudki, sest olen seda meelt, et seal midagi ületamatut kindlasti ei ole, ajaliselt võtab see vaid murdosa värvimisega seonduvast. Peaks kellelgi laskma kaarte panna, ehk need ütlevad, mis viga on Ütlen seda seetõttu, et praegusel ajal on moodne olla seotud vaimsete asjadega... õnneks ma seda siiski ei ole
Ahjaa, mootoriga seoses jäi üks asi kirjutamata- võtsin mingi aeg lõpuks ikkagi karteripõhja ka maha, et vaadata, mis seis õlipumba poltidega on.
Seis oli selline:
Ja ühel poldil oli pumbaga sõna otseses mõttes silmside:
Kui keegi tahaks küsida, kas ma poltidele ka keermeliimi panin, siis vastan ette ära. et hetkel ei pannud, kuna too hetk ei leidnud ma seda üles, aga ma selle pärast ei muretse ka- eks mingi teine homme võtan õlivahetuse ajal karteripõhja uuesti alt ära ja teeb selle ka ära. Ega need poldid mõne tuhande kilomeetriga lahti ikka ei tule
Õlivann muidugi piinlikult puhtaks:
Õlivannil oli vana tihend mingi ma ei tea, mis materjalist- kork äkki?, aga algul, kui hakkasin kipsinoaga seda nokkima, tundus. et selle ärasaamiseks läheb 2 päeva, tuli tükk tüki haaval, kuid leidsin, et on olemas üks hea abivahend, mis selle kättesaamist tunduvalt kiirendab
Siin pildil on ka näha, milliste tükkidena tuli tihend ära enne abivahendi kasutuselevõttu ja milliste ribadena pärast.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Mär 2020 02:08
- Asukoht: Tartu-Rakvere
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Õlle ja grill? jäi esimesena silma
Tundub et läks hästi... M60 see kaasasündinud probleem kui õigel ajal jaole saab:)
Enda m30b35 toimetab siiani hästi... Nagu öeldakse kulumatu mootor
Vanad mootorid on ägedad... Eriti vana hea m10 mida kunagi sai näpitud ja rõhku ainult juurde keeratud ja ootasid kuna laiali läheb.
Tundub et läks hästi... M60 see kaasasündinud probleem kui õigel ajal jaole saab:)
Enda m30b35 toimetab siiani hästi... Nagu öeldakse kulumatu mootor
Vanad mootorid on ägedad... Eriti vana hea m10 mida kunagi sai näpitud ja rõhku ainult juurde keeratud ja ootasid kuna laiali läheb.
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Seda ma arvasin, et sa seda näed- tüüpiline Aga eks see oligi siukse trikiga pildina mõeldud, samas tuleb õllejoogaga vahel häid mõtteid pähe
Aga jah, pumbapoltidega läks hästi tõesti, mu kunagisel 3-liitrisel V8-l joppas samamoodi, et paar polti olid karteripõhjas, kuid sellega jama piirdus ka.
Aga jah, pumbapoltidega läks hästi tõesti, mu kunagisel 3-liitrisel V8-l joppas samamoodi, et paar polti olid karteripõhjas, kuid sellega jama piirdus ka.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 19 Mär 2020 02:08
- Asukoht: Tartu-Rakvere
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Olgu. Küsin ka kohe kas karteri põhjas mudalaadset jama ka oli? Kui nüüd ilusti puhtaks tegid oleks mõistlik mingit õli kasutada milles rohkelt pesuaineid sees... Nt motul shell...
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ise kasutasin läbipesuks shelli 5w30 ja sõitsin sellega 2000 km... korralik vesi ikka
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ei, kusjuures oli õli ses suhtes ilus, et karteripõhjas oli ikka õli ja peale karteripõhja tagasipanekut läks sisse Totali täissünt. Üleliigne oligi seal põhjas vaid see paar polti
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Vahana kasuta Dinitroli tooteid, enda autol tegin ka eelmine aasta
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Mis on see Krownist efektiivsem? Ise olen samuti korrosioonitõrje plaanides. Ning kuna lähiajal uksepolstritega veel õiendamist (tulevad kiled polstri ja ukse vahele), siis võiks samal ajal ukse õõnsused juba ise ära teha.
AARE540 kirjutas: ↑12 Mai 2020 10:39 Ma arvan, et ma Krowni VIST ei kasuta, plaan on üht teist asja kasutada, mis pidavat veel efektiivsem olema, sest see ei kuiva nii ära. Kuigi jah, üle lasen ma uksed seestpoolt nii ehk naa, samuti võin öelda, et seestpoolt on uksed ülikorralikud
Ja uste allservas olid need punnid lausa ees, seega kui ma uksi komplekteerima hakkan, lähevad punnid ka sinna tagasi, las siis liguneb selle roostekaitse sees
Aga aitäh ka!
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ma olen kahelt inimeselt kuulnud, et Dinitrol kuivab pikapeale ära, kuid on olemas asju, mis ka aastate pärast on nätsked