Noh.. nagu tavalises lustisõidu rivis
BMW 320 Baur, Nuga
Re: BMW 320 Baur, Nuga
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Möödunud aastal sai selle autoga ka veidi seiklust
16.06 vanatehnika lustisõidult ringsõidule startides hakkas siduripedaal kuidagi väga põhjast lahutama. Õnneks oli nii palju mõistust, et autonina kohe kodu poole pöörata. Nõmme ristmikul sain veel viimase sidurduse teha ja õnneks olud soosisid nii, et sain ilma sidurdamata kodugaraaži ära
Kuna 20.06 varahommikul pidi suursõidule startima, siis otsisin välja kiireima tarnega siduri töösilindri ja läks õnneks.
20.06 hommikuks oli baur sõidukorras:
16.06 vanatehnika lustisõidult ringsõidule startides hakkas siduripedaal kuidagi väga põhjast lahutama. Õnneks oli nii palju mõistust, et autonina kohe kodu poole pöörata. Nõmme ristmikul sain veel viimase sidurduse teha ja õnneks olud soosisid nii, et sain ilma sidurdamata kodugaraaži ära
Kuna 20.06 varahommikul pidi suursõidule startima, siis otsisin välja kiireima tarnega siduri töösilindri ja läks õnneks.
20.06 hommikuks oli baur sõidukorras:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Mõningad sammukesed originaalsuse suunas
Lahtioleva katusekatte kinnituskohad olid siiani puudulikud. Nüüd on kõik korrektne.
Klaasipesuvee paak õnnestus leida väljalaskeaastale kohane. Senine oli faceliftijärgne paak
Lahtioleva katusekatte kinnituskohad olid siiani puudulikud. Nüüd on kõik korrektne.
Klaasipesuvee paak õnnestus leida väljalaskeaastale kohane. Senine oli faceliftijärgne paak
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Sain vahepeal inspiratsiooni Marko süütejuhtmete teemast ja tahaks ka oma autol selle originaalsuse taastada. Kaapisin siis mingid riismed pööningult kokku. Osa on ilmselt aja jooksul igavikku kadunud...
Aga midagi ma leidsin. Algpunkt seegi:
Prooviks neile kuidagi originaalilähedase katte saada...
Ja ka aknapesupumbaga tuleks tegeleda. Kunagi olen midagi teinud, aga proovin nüüd kaugemale jõuda
Aga midagi ma leidsin. Algpunkt seegi:
Prooviks neile kuidagi originaalilähedase katte saada...
Ja ka aknapesupumbaga tuleks tegeleda. Kunagi olen midagi teinud, aga proovin nüüd kaugemale jõuda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Sattusin üks õhtu bauri vanu pilte uurima ja märkasin ühte kronsat, mille olemasolu ma kunagi teadvustanud ei olnud Mis veelgi veidram, leidsin selle kerge vaevaga ka galvaanikakastist üles. No ja nüüd siis, 17 aastat hiljem rändas ta tagasi oma kohale.
- Manused
-
- 2.jpg (2.61 MiB) Vaadatud 31199 korda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Kevadine kohustuslik protseduur on tehtud. Ilmad veel tänavate vallutamist küll ei soosi.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Need Castroli Classic kankud on ägedad, olen vaadanud Classicu EP90 õli roolikarpi. Need sobivad isegi pagassi ilu pârast.
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Babysteps, babysteps...
Komplektsuse huvides õnnestus leida facelifti eelne tagumine udutuli. Faceliftiga viidi udutuli teatavasti tagatule korpusesse. Hetkel läheb riiulisse, ma pean sel teemal veel mõtlema. "Mõtlema" tähendab seejuures seda, et äkki ujub kuskilt ka originaal juhtmepuu välja
NOS on alati põnev teema
Klaasipesupumba nõkerdasin valmis. Sai nii hea, et peab düüsid allapoole reguleerima
Lisaks klaasipesupaagile ka õige õlikork:
Ka kollektorite esimene kate õnnestus taastatavas seisus leida. Tagumine kate on veel tellitav:
Komplektsuse huvides õnnestus leida facelifti eelne tagumine udutuli. Faceliftiga viidi udutuli teatavasti tagatule korpusesse. Hetkel läheb riiulisse, ma pean sel teemal veel mõtlema. "Mõtlema" tähendab seejuures seda, et äkki ujub kuskilt ka originaal juhtmepuu välja
NOS on alati põnev teema
Klaasipesupumba nõkerdasin valmis. Sai nii hea, et peab düüsid allapoole reguleerima
Lisaks klaasipesupaagile ka õige õlikork:
Ka kollektorite esimene kate õnnestus taastatavas seisus leida. Tagumine kate on veel tellitav:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Mida rohkem punaseid jublakaid kapoti all seda parem, eks?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Kohe meenub neli: diagnostika punn, see varda ots, ventikas ja jagaja kaas..
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Jälle üks saba likvideeritud. Ma nüüd ei hakka isegi kokku arvutama mitu aastat hoovõtt aega võttis...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Vahepeal on hea teha kerge reality-check ja mõelda uuesti kust sa tuled, kus oled ja kuhu veel edasi minna.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Uut küünlajuhtmete komplekti nikerdades koperdasin probleemi otsa - tellitud OEM juhtmed on vaid 95cm pikad ja sobivad vaid esimese kolme juhtme valmistamiseks.6-nda silindri juhe peaks olema näiteks 123cm pikk. On kellelgi kogemust teadmist, kust saaks sobivat juhet meetriga osta? Varuosakoodi 12121705675 uuridas peaks see sobima pea kõigile jagajaga autodele, aga ilmselgelt see nii ei ole.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Kas sellele autole on ka plaan lähema aasta - paari jooksul must number ette panna?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Plaan on, aga enne oleks vaja päris palju asju õigeks saada. Näiteks eile sain elektrilise ventika valmis. Siiamaani oli kasutusel mingi suvaline aftermarket vent. Kes ei tea, siis enne FL kasutati 6-sil. elektrilist jahutusventikat.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Ega vist väga enam kuhugi minna pole, kui auto on ametlikult auväärsesse vanasõiduki staatusesse jõudnud
https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:3 ... UK_ID:8162
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Õnnitlused ka sellele autole vanasõiduki staatuse saamise puhul. Kas sarnaselt 323i on plaan ka sellel kõik hetkel tuvastatud puudused aja jooksul likvideerida ja 100% juurde jõuda?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008