BMW E30 320i 1986 Marko S
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Nagu siin eelnevalt on juttu olnud, siis plaanis on reguleeritav vedrustus paigaldada ehk siis coiloverid. Kuna coile tehakse ainult 51mm püstakutele, siis üks kodanik pakkus mulle välja lahenduse treitud pukside näol. Sisemõõt 45mm ja välismõõt 51mm.
Saan siis kasutada oma väikesed püstakud ära ja ei pea suuri hakkama otsima ja lõhkuma. Neid niigi vähe.
Saan siis kasutada oma väikesed püstakud ära ja ei pea suuri hakkama otsima ja lõhkuma. Neid niigi vähe.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Eile siis sain oma sillaosad liivapritsist kätte. Kõiki poleks mõtet olnud saata, aga kui juba, siis juba kõik. Peale pritsi vähemasti näeb, mis rooste metalliga teinud on. Osad asjad on küsimust tekitavas seisukorras. Näiteks esimese stabilisaatori plekid. Algselt tundus nagu enamsvähems, aga peale pritsi ma enam seda meelt ei ole.
Aga ma olin piisavalt tark, et ma tellisin need uued endale juba riiulile aega ootama.
Poriplekid tundusid ka algselt päris taastatavad. Peale puhastamist teevad aga minu silmale haiget. Ketta poole jääv pind on täitsa enamvähem, mitte midagi hullu. Tagumine pool aga ühel juba läbi ussitanud ja minu süda neid sinna tagasi ei luba panna. Nüüd olen aga dilemma ees. Kas osta b-osa, mis maksab 20 euri või siis vaadata originaali poole ja maksta 55.- tükist?
Siin siis kogu kompott. Vedrud, ülemised vedrutaldrikud lähevad müüki, kui kellelgi vaja on ? Eks ma teen varsti müügiteema ka, kuna on mõned asjad üle jäänud.
Sest sai ikkagi otsustatud coiloverite kasuks ning ära tellitud. Millal jõuavad ? Ma loodan, et enne jõule saan kätte.
Lõpetuseks, et jäi silma kuulutus, kus pakuti 15" BBS velgi. Ma pikalt ei mõelnud ning tõin need endale koju ära. Nüüd neid 7tk ootamas taastamist.
Pean veel leidma kapslid. Lõustaraamatust leidsin mingi välismaalase, kes pakub kapsleid. Mõtlen natukene, kas tasub või ootan, äkki veab, et kellelgi vedeleb üle neid.
Kui täna viitsin, siis hakkan sillaosi maalerdama. Rõhk sõnal, kui.
Aga ma olin piisavalt tark, et ma tellisin need uued endale juba riiulile aega ootama.
Poriplekid tundusid ka algselt päris taastatavad. Peale puhastamist teevad aga minu silmale haiget. Ketta poole jääv pind on täitsa enamvähem, mitte midagi hullu. Tagumine pool aga ühel juba läbi ussitanud ja minu süda neid sinna tagasi ei luba panna. Nüüd olen aga dilemma ees. Kas osta b-osa, mis maksab 20 euri või siis vaadata originaali poole ja maksta 55.- tükist?
Siin siis kogu kompott. Vedrud, ülemised vedrutaldrikud lähevad müüki, kui kellelgi vaja on ? Eks ma teen varsti müügiteema ka, kuna on mõned asjad üle jäänud.
Sest sai ikkagi otsustatud coiloverite kasuks ning ära tellitud. Millal jõuavad ? Ma loodan, et enne jõule saan kätte.
Lõpetuseks, et jäi silma kuulutus, kus pakuti 15" BBS velgi. Ma pikalt ei mõelnud ning tõin need endale koju ära. Nüüd neid 7tk ootamas taastamist.
Pean veel leidma kapslid. Lõustaraamatust leidsin mingi välismaalase, kes pakub kapsleid. Mõtlen natukene, kas tasub või ootan, äkki veab, et kellelgi vedeleb üle neid.
Kui täna viitsin, siis hakkan sillaosi maalerdama. Rõhk sõnal, kui.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Naljakas mõelda, et kuskil seal aasta 2001 kanti olid sellised 15" BBS veljed parajad "prügiveljed", ma ise kasutasin neid talveratastena.
Ja kui korra sai ootamatult libedas kurvis pikale mindud (äärekivi) viisin vist kogu komplekti sirge seljaga emexisse Vigastused kusjuures ei olnud üldse suured, mõlemad veljed kergelt vibrasid ja serv oli ka minimaalselt mõlkis.
Ja kui korra sai ootamatult libedas kurvis pikale mindud (äärekivi) viisin vist kogu komplekti sirge seljaga emexisse Vigastused kusjuures ei olnud üldse suured, mõlemad veljed kergelt vibrasid ja serv oli ka minimaalselt mõlkis.
E10 2002
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
ja mina ei saa siiani aru miks neid niiviisi otsitakse, viimaen set mis nägin osteti mul kliendi poolt 400 euriga ja need kõik oleks nagu äärekivis käinud, aga klient oli üliõnnelik, mu meelest oleks saanud sama raha eest tutikad sama tegumoega ronalid näiteks või hoopis midagi ilusamat.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Maitse asi. Minu silmis see ongi ideaalne velg E30 jaoks.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Mida aeg edasi, seda enam selliseid velgi taga aetakse ning need aina kallimaks lähevad. Nagu eelnevad on öelnud, siis pole ju midagi erilist tegelikult ? 15 tolli, 7 tolli laiad. Pole laia ranti ega midagi, aga sobivad nad E30 alla nagu valatult.
Ilmselgelt võtan endale ühe seti mingeid muid velgi ka. Mõtteid on palju, kuid need 15" originaalid on plaan jätta riiulile oma aega ootama. Lasen korda teha, ära vaärvida ja las nad olla seal. Kui just keegi rahapakiga vigaseks ei tule lööma.
Ilmselgelt võtan endale ühe seti mingeid muid velgi ka. Mõtteid on palju, kuid need 15" originaalid on plaan jätta riiulile oma aega ootama. Lasen korda teha, ära vaärvida ja las nad olla seal. Kui just keegi rahapakiga vigaseks ei tule lööma.
Aga kunagi käituti ju vanade bmw'dega samamoodi. Põllule ja pilbasteks. Hetkeks oli kahju, kuid see läks üle. Palju neid vanu bemareid on minevikus lõhutud. Isiklikult pole, kuid tean inimesi, kes seda tegid. Nii tahtmatul, kui tahtlikul moel. Hetkel selle peale mõeldes tahaks küll minna paar xanaxit võtta.Arvo kirjutas: ↑16 Dets 2021 19:08 Naljakas mõelda, et kuskil seal aasta 2001 kanti olid sellised 15" BBS veljed parajad "prügiveljed", ma ise kasutasin neid talveratastena.
Ja kui korra sai ootamatult libedas kurvis pikale mindud (äärekivi) viisin vist kogu komplekti sirge seljaga emexisse Vigastused kusjuures ei olnud üldse suured, mõlemad veljed kergelt vibrasid ja serv oli ka minimaalselt mõlkis.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Eks käitutakse praegugi samamoodi, lihtsalt nüüd on E30 asemel põllurallikateks E46 ja E39 vist? Täpselt ei tea, ma sellest east väljasMarko s kirjutas: ↑17 Dets 2021 08:21 Aga kunagi käituti ju vanade bmw'dega samamoodi. Põllule ja pilbasteks. Hetkeks oli kahju, kuid see läks üle. Palju neid vanu bemareid on minevikus lõhutud. Isiklikult pole, kuid tean inimesi, kes seda tegid. Nii tahtmatul, kui tahtlikul moel. Hetkel selle peale mõeldes tahaks küll minna paar xanaxit võtta.
See BBS on kena velg küll originaalkonditsioonis masina alla, mulle meeldib ka. Veidi imestama paneb lihtsalt, et 20 aastat tagasi otsiti pigem Schnitzeri, Alpina vms velgesid, praegu on need suhteliselt tagasihoidliku disainiga originaalid hoopis kultusobjektiks tõusnud.
E10 2002
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
E39 ja 46 on vist tõesti need põllurallika staatuse saanud aparaadid ja aeg hakkab varsti sinna maale jõudma, kus esimesed F kered ilmselt sammuvad samasse suunda.Arvo kirjutas: ↑17 Dets 2021 09:08Eks käitutakse praegugi samamoodi, lihtsalt nüüd on E30 asemel põllurallikateks E46 ja E39 vist? Täpselt ei tea, ma sellest east väljasMarko s kirjutas: ↑17 Dets 2021 08:21 Aga kunagi käituti ju vanade bmw'dega samamoodi. Põllule ja pilbasteks. Hetkeks oli kahju, kuid see läks üle. Palju neid vanu bemareid on minevikus lõhutud. Isiklikult pole, kuid tean inimesi, kes seda tegid. Nii tahtmatul, kui tahtlikul moel. Hetkel selle peale mõeldes tahaks küll minna paar xanaxit võtta.
See BBS on kena velg küll originaalkonditsioonis masina alla, mulle meeldib ka. Veidi imestama paneb lihtsalt, et 20 aastat tagasi otsiti pigem Schnitzeri, Alpina vms velgesid, praegu on need suhteliselt tagasihoidliku disainiga originaalid hoopis kultusobjektiks tõusnud.
Ma kujutan ette, et ca 10-15 aasta pärast on style 5 velgede nägemine sama harv, kui kohata eesti tänaval M1'e sõitmas.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Ei tea, kas siis on hirmus kokkuhoid või mitte? Plaanisin algselt pulbervärvi viia, kuid võtsin ise paar purki epokrunti, natukene värvi ja tõmbasin paar kihti peale. Visuaalselt jäid täitsa ilusad. Ja ega seal auto all see visuaalne pool ongi tähtis. Ilus ju vaadata, kui kõik asjad on puhtad ja värvitud.
Oli endal laos riiulil vedelemas klokkerholmi poriplekid. Originaalidega kõrvutasin, täitsa sarnased. Ainukene oligi, et üks oli must teine haljas plekk. Mõlemile epokrunt selga ja mustaks. Krunt kuivas kiiresti, kuid teine värv tahab 24 tundi kuivamist. Lähen teen teise tiiru peale õhtul.
Sillatalale viskasin ka veits värvi peale.
Ning õõtsad. Loodetavasti saan järgmine nädal äkki sarniirid tagasi pressida ja varsti hakata kokku laduma esisilda.
Oli endal laos riiulil vedelemas klokkerholmi poriplekid. Originaalidega kõrvutasin, täitsa sarnased. Ainukene oligi, et üks oli must teine haljas plekk. Mõlemile epokrunt selga ja mustaks. Krunt kuivas kiiresti, kuid teine värv tahab 24 tundi kuivamist. Lähen teen teise tiiru peale õhtul.
Sillatalale viskasin ka veits värvi peale.
Ning õõtsad. Loodetavasti saan järgmine nädal äkki sarniirid tagasi pressida ja varsti hakata kokku laduma esisilda.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Ma millalgi ostsin jooksu 15" OZ Plutoneid riiulisse varuks, et ehk tuleb kunagi oma E30 taastamise vaim peale.Arvo kirjutas: ↑17 Dets 2021 09:08 See BBS on kena velg küll originaalkonditsioonis masina alla, mulle meeldib ka. Veidi imestama paneb lihtsalt, et 20 aastat tagasi otsiti pigem Schnitzeri, Alpina vms velgesid, praegu on need suhteliselt tagasihoidliku disainiga originaalid hoopis kultusobjektiks tõusnud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Pulbervärv ei kestaks sellise koha peal. Ma ostsin kunagi ühe E30 tagasilla, mis oli pulbervärvitud ning pärast seda mõnda aega ka sõitu teinud. See oli täpiline nagu tähnikhirvMarko s kirjutas: ↑17 Dets 2021 14:23 Ei tea, kas siis on hirmus kokkuhoid või mitte? Plaanisin algselt pulbervärvi viia, kuid võtsin ise paar purki epokrunti, natukene värvi ja tõmbasin paar kihti peale. Visuaalselt jäid täitsa ilusad. Ja ega seal auto all see visuaalne pool ongi tähtis. Ilus ju vaadata, kui kõik asjad on puhtad ja värvitud.
Oli endal laos riiulil vedelemas klokkerholmi poriplekid. Originaalidega kõrvutasin, täitsa sarnased. Ainukene oligi, et üks oli must teine haljas plekk. Mõlemile epokrunt selga ja mustaks. Krunt kuivas kiiresti, kuid teine värv tahab 24 tundi kuivamist. Lähen teen teise tiiru peale õhtul.
Aga see klokkerholmi plekk pole ilmselt päris haljas vaid tsingitud. Sellega jälle teine probleem, otse tsingi kihi peal ei taha minu kogemusel paljud värvid hästi kinni püsida. Loodame, et see epokrunt sul nakkub hästi ja pole pärast probleemi. Kui kõik kihid kuivanud, proovi näiteks küünega kraapida, kas jääb peale?
E10 2002
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Pulbervärviga on mul otseselt hea kogemus- mul on metsaka käru toikad tehases pulbervärvitud ja nüüd, kui käru on poolteist aastat vana, on värv täielikult auto rataste alt tulevate kivide tõttu täielikult kadunud ja toikad roostes. Eelmine käru aga, mille tehas konstruktsioonivea tõttu välja vahetas, oli samuti poolteist aastat vana, kuid õige värviga värvitud toikad olid üsna uueväärse välimusega, vaid väiksed kivitäkked olid peal. Pulbervärv tuleb maha aga üsna suurte tükkidena.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Ma ei tea kus te sõidate. Bauril saab varsti 10 aastat pulbervärvitud silladetailidega. Siiani veatud.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Ma sõidan palju metsas ja kruusateedel, ka läbisõitu tuleb palju, seega minu tingimusi hobiautoga päris võrrelda ei saa ka.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Ma lasin tagasilla pulbris teha, siiani on hea. Suvel sai sõidetud tohutud 500km.
Aga kuna tahtsin ise, siis sai käed tagumikust välja võetud ja ise värvikiht peale kantud.
Mina jäin tulemusega rahule.
Aga kuna tahtsin ise, siis sai käed tagumikust välja võetud ja ise värvikiht peale kantud.
Mina jäin tulemusega rahule.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Sa värvid ikka püstoliga?
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Ma avastasin endale sellise asja nagu rekkavärv. päris tugev värv tegin omal kapotialt pagassi, auto seest ja sillaosad just sellised kohad mis ikka aegajalt peksa saavad või kohad kus tehakse tööd jms. siiani olen rahul ükskord kukutasin sillatala kuskilt töölaua pealt maha. siis lõi mõnest kohast pisikesed killukesed välja aga no ega asi ei saagi terveks nii 1m kõrguselt betoonile kukkudes terveks jääda.
BMW e28 m535i, e28 524td
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Eip. Spreipurk oli. Kattis päris hästi. Käisin veel oma kvaliteeti kontrollimas, neli pika miinusega.
Ma algselt mõtlesin, et võtan mingi hammeraiti, aga siis läksin seda teed, et haarasin mingi mootorivärvi ja tuiskasin üle. Job well done!magnustamm kirjutas: ↑18 Dets 2021 10:56 Ma avastasin endale sellise asja nagu rekkavärv. päris tugev värv tegin omal kapotialt pagassi, auto seest ja sillaosad just sellised kohad mis ikka aegajalt peksa saavad või kohad kus tehakse tööd jms. siiani olen rahul ükskord kukutasin sillatala kuskilt töölaua pealt maha. siis lõi mõnest kohast pisikesed killukesed välja aga no ega asi ei saagi terveks nii 1m kõrguselt betoonile kukkudes terveks jääda.
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Kogu see kohutav jõulumelu on selleks korraks õnneks läbi. Saab natukene ka nüüd autoga tegeleda, on teine kuidagi tahaplaanile jäänud pisut. Loodetavasti saan siis selle nädala jooksul ka keevitaja juurde ning esimesed püstakud valmis suristada. Rääkisin siin ühe sotsiaalmeedia inimesega ning tema soovitas mul esisillale ka veidi tugevust juurde keevitada, siis need pudinad peaksid ka lähipäevil jõudma. Küll sai tala värvitud, aga ei ole hullu. Värvime uuesti.
Eile sain siis kätte pisut hilinenud jõulukingi, kuid oli väärt ootamist. Karp sisaldas siis D2 Racing Sport coilover kitti E30 jaoks. Ja nagu eelnevalt võisite lugeda, siis selle installeerimiseks on juba mul valmis puksid ja kogu vedrustus läheb siis 45mm püstakule, mitte 51mm'sele nagu enamus teevad. Päästan ühe paari viiekümne ühestest hävingust.
Aitäh Stance.ee
Eile sain siis kätte pisut hilinenud jõulukingi, kuid oli väärt ootamist. Karp sisaldas siis D2 Racing Sport coilover kitti E30 jaoks. Ja nagu eelnevalt võisite lugeda, siis selle installeerimiseks on juba mul valmis puksid ja kogu vedrustus läheb siis 45mm püstakule, mitte 51mm'sele nagu enamus teevad. Päästan ühe paari viiekümne ühestest hävingust.
Aitäh Stance.ee
Re: BMW E30 320i 1986 Marko S
Oi kui kaua on siin teemas olnud vaikus. Ja see ka põhjusega. Kuna kodu on tähtsam, kui plekist armuke, siis olen pööranud rõhku sellele rohkem. Auto on hetkel täiesti teisejärguline. Aga loodetavasti selle kuu jooksul saan asjad taas liikuma. Ma midagi lubama ei hakka, kuid ehk on lootust.
Väikene update on pakkuda. Nimelt olin pikalt sportistmete otsinguil ning kes kaua kannatab, sellel veab kõige rohkem. Ja nii läks minulgi. Leidsin siis üliheas korras ning osaliselt originaal riidega taastatud esimesed sportistmed.
Väikene update on pakkuda. Nimelt olin pikalt sportistmete otsinguil ning kes kaua kannatab, sellel veab kõige rohkem. Ja nii läks minulgi. Leidsin siis üliheas korras ning osaliselt originaal riidega taastatud esimesed sportistmed.