6. leht 22-st
Postitatud: 24 Mär 2009 08:33
Postitas tanel
Niipalju kui mina olen E21 pabereid näinud, on kõik kupeedeks määratud.
Postitatud: 24 Mär 2009 08:56
Postitas ullivilli
Eesti ARK ja määratud on sellise suhtelise väärtusega.
Küll teada, kus inimesed sõdinud mingite ime tähiste pärast, mida on või ei ole pantud.
Ma pidasin silmas siiski kuidas tootja asja on nimetanud.
Postitatud: 24 Mär 2009 10:16
Postitas raunz
Ma lasin enda oma kupeeks ümber regada, sest 90% minu käest läbi käinud E21-dest olid passis kupeed. Ainult kahte olen sedaanina näinud. Suht naljakas teema on registriandmete muutmisega ARK-is küll, ega nad ise teab mis palju ei kipu teadma ja kui auto omanik teemat ei jaga võib päris palju sekeldusi tulla. Värvi puhul küsiti minult kas sinine või tumesinine....panin tumesinine

Postitatud: 30 Mär 2009 10:25
Postitas raunz
Postitatud: 30 Mär 2009 10:43
Postitas sysi
Sisselaske poolepealt tekib hapnikuvõlg, pead panema sinna midagi, mis rohkem õhku sisselaskesse puhub

Postitatud: 30 Mär 2009 10:47
Postitas mart154
antud klamber tuleb amordikannu küljest lihtsalt kõige kaduva teed saata.
Postitatud: 30 Mär 2009 11:15
Postitas jx
kas rattakoopast õhu võtmine ei tule kõne alla või siis süvendi tegemine?
Postitatud: 30 Mär 2009 12:13
Postitas raunz
Ega selle sisselaskega nii ei jää

Esmalt tuleb kasti abil paika panna mootori asend ja siis edasi vaadata, kuidas sisselase jääb. Fakt on see, et seal on kitsas, kinnituse pean ära lõikama ja siis mingitmoodi värviparanduse tegema. Kui lõdvik jääb väga väärakasse asendisse võib mõelda ka metallist torule. Rattakoopast õhuvõttu ei tule

Õhufilter on plaanitud täpselt esitule kõrvale võre taha, peaks parajalt jahedat õhku saama, eks ehitan väikse karbi talle ümber kah.
Postitatud: 30 Mär 2009 15:13
Postitas meelis k
Sul tundub, et on sisselaske poolel veel kitsam kui mu E28l. Mul jäi ette ainult piduriõli anum. Muidugi ei ole käpad ja käigukast ka veel päris õiges asendis.
Pidurisüsteemi tood ettepoole mootorit? Paned vaakumpauna või hüdropalli süsteemi?
Postitatud: 30 Mär 2009 21:59
Postitas raunz
Pidurisüsteem plaanis hüdrauliline aga niikaua kuni süsteemi ära ostnud pole saab veel muudatusi selles osas teha.
Postitatud: 02 Apr 2009 09:03
Postitas Tauri
selliste üllatuste vältimiseks tasub ameerika maa dok filme discoverist vaadata- iga päev näitavad ühte asja ainult kere alati erinev. Reeglina klopivad nad auto eelnevalt kogu tehnikaga kokku ja siis saadavad asja keretöödesse.
Igaljuhul jõudu

Postitatud: 02 Apr 2009 13:05
Postitas Sander
minu teada se mota swap raunzil läbitud teema nii et peaks olema olemas ettekujutus kuidas se mota sinna kõige paremini istub.
Postitatud: 02 Apr 2009 13:10
Postitas raunz
sass85 kirjutas:minu teada se mota swap raunzil läbitud teema nii et peaks olema olemas ettekujutus kuidas se mota sinna kõige paremini istub.
Täpselt nii, korra on see nali juba ära tehtud et E21-le M50. Ainuke vahe eelmise projektiga on see, et siin tuleb kõik väga korralikult teha ning välimusel on tähtis roll, eelmise juures oli põhiline see, et sõidaks
Seda tean jah, et enne peaks kõik ära aretama ja siis keretöödesse aga algselt oli sinna teine mootor üldse plaanitud, vahepeal plaanid muutusid. Kavatsen ka kapotialuse üle värvida ja uue esipaneel osta...seda aga hiljem, kui auto juba sõidab.
Postitatud: 16 Apr 2009 22:52
Postitas raunz
Täna sai kast korralikult paika ning ka mootori asendiga mässatud, hetkel siis seis selline, et õhulugeja-sisselaske lõdvikul nii palju ruumi:
Võrreldes eelnevaga on päris hea:
Mõtlen, kas jätta mootor samasse asendisse või veel liigutada teda kuhugi poole. Muide kui keegi teab, kus saada alla 5cm paksuseid mootoripatju oleks tarvis teada!
Postitatud: 17 Apr 2009 08:15
Postitas Cardo
Ega see lõdvik mitte vastu plekki ei jää ?
Postitatud: 17 Apr 2009 10:00
Postitas raunz
Cardo kirjutas:Ega see lõdvik mitte vastu plekki ei jää ?
Hetkel natuke jääb küll, veidi muret teebki, et ta hakkab sõidu ajal vastu lanset hõõruma. Eelmise auto juures see probleeme ei valmistanud aga pikemas perspektiivis võib siiski halb olla.
Postitatud: 17 Apr 2009 10:04
Postitas mart154
lase see põlv metallist vormida sobiva kujuga ja asi ants.
Postitatud: 23 Apr 2009 21:14
Postitas raunz
Vahepeal sai popp koonusfilter ostetud kuna originaal õhuvõtt nii või naa ära ei mahu. Pakuti hea hinnaga uut Apexi power intake, ostsin ära. Filtri paigutan esivõre taha, esitule kõrvale
Homme lähen rellakaga mootorikäpale kallale, et väljalaskekolle külge saada

Postitatud: 05 Mai 2009 20:30
Postitas raunz
Mootorikäppa sai päris palju lõigatud, hiljem keevitab tekkinud augu täis. Tuletorud sobivad suhteliselt üks ühele, ainult üks koht vajab ringitegemist.
Sai ka natuke autot madaldatud, Ees olevad vedrud on väga jäigad ning võiksid sinna esialgu jäädagi, taha oleks uusi vaja. Iseenesest plaan madalduse ring osta aga esmane eesmärk on auto sõitma saada

Hetkel muidu tagant madalam kui eest.

Postitatud: 04 Juun 2009 15:04
Postitas Kristina5
Madalate vedrudega sai see auto justkui teise isiksuse, väheke ülbema nimelt. :P
Aga jah ma ei jõua juba ära oodata millal see auto esimest korda omal jõul liigub! Vaeva ikka kõvasti nhtud selle kallal
Ja pane see BBS ka ikka ette, ma nüüd nägin et sellega ikka kobedam! ;)
Ning saladuskatte all ütlen, et raunzil on mingiaeg plaan siiski auto uuesti üle värvida...:P Ja väga huvitavat värvi....helerohelist..aga millal see teoks saab on iseasi...peaasi et plaan on olemas:).