6. leht 13-st

Postitatud: 10 Dets 2008 23:55
Postitas tanele28
sysi kirjutas:Ei saa mitte vaiki olla. Minu personaalne arvamus on, et kui tuuningprojekt, siis tuuningprojekt. Aga praegu veel täitsa originaalina säilinud autot ehk pole mõtet tuuningprojekti kaasata. Ei väidagi, et e28 mingi teabmis haruldane auto oleks, aga rääkides mootori, kabineti, vedrustuse, välimuse jne muutmisest hakkab kuidagi kahju sellest vanurist. Kena kerega masinaid liigub Eestiski omajagu, mõistagi pole nende leidmine päevapealt võimalik.

Samas ei hakka kellelegi oma arvamust peale suruma. Tore ju, et kellelgi vähemalt edeneb (erinevalt minust :P )
Korralikke e28said pole teab mis palju liikumas :?

Ja kui uusi auke mitte lõikuda saab auto ju kenasti orginaaliks tagasi, tehnika ümber lappamine vast pole nii keerukas.
Huvitav projekt igaljuhul, jõudu ja paksu rahakotti omanikkule.

Postitatud: 16 Dets 2008 00:20
Postitas mart154
Täna üritasin jahutusvedelikku vahetada.

Sai kinnitust fakt, et radikas lekib.
Lisaks murdus sinna sisse vee välja laskmise punn. Õigemini, ei murdunud, vaid kukkus niisama küljest ära, kui hingasin peale...

Vahetasin siis vedelikku lõdviku kaudu.

Välja tuli räme pruun löga...
Pesin 2 korda süsteemi läbi...
Eiteagi, kui hea sai, vast parem ikka...
Eks kevadel pesen uuesti... Kindlasti jäi radiator flushi sinna omajagu sisse...

Ja selle jobu poon ma munepidi lakke, kes M20 veesärgi õhutamise disainis. Kurat, terve kapotialune tosoolilöga täis.

Postitatud: 16 Dets 2008 14:28
Postitas raimo
Sinu mure lahendab 'Griffin'.

Millal keretööd tulevad? :lol:

Postitatud: 16 Dets 2008 20:27
Postitas ReY
mis m20 veesärgi õhutamisel viga on?

ainuke mure on see kui õhutusnippel vanadusest kinni on paagatanud või keegi kandid maha keeranud

Postitatud: 28 Dets 2008 17:21
Postitas mart154
Õhutamisel on viga siis, kui sul kapotialune läikiv ja puhas on.
Peale õhutamist on kõik jahutusvedelikune ju.


Aga aeg teemat uuendada! :)

Mõned jupid on vahepeal hangitud...

Esimeseks on siis M Technik 1 rool...
Pilt

Teiseks on "peegelpildis" kollektor. Tuli välja, et mõttetu ost. Sest vaata pt3. :)
Pilt

Ja kolmandaks siis M20B25 komplektne mootor.
Pilt

Postitatud: 30 Dets 2008 11:00
Postitas mart154
Veel Nänni :)

Megasquirt 1 V3 kit.

Pilt

Postitatud: 30 Dets 2008 20:39
Postitas redline
Kui saladus pole, siis palju see MS kit maksma läks? võib PS ka panna. Sellised projektikad mulle meeldivad, edu sulle edaspidiseks :)

Postitatud: 30 Dets 2008 22:36
Postitas mart154
Mis siin ikka juttu teha, lõuna ajal tehtud pilti nähtud juba küll...
Nüüd jalutasid jupid kotikestest välja :)


Pilt

Pilt

Postitatud: 31 Dets 2008 00:58
Postitas nuga
Muide, kas sul on "200" või "885" plokikaas? 1987 väljalaskeaasta lubaks teist varianti oletada... :roll:

Postitatud: 31 Dets 2008 09:35
Postitas mart154
nuga kirjutas:Muide, kas sul on "200" või "885" plokikaas? 1987 väljalaskeaasta lubaks teist varianti oletada... :roll:
Mul seisab garaazinurgas juba mootor, kus on '885' kaas koos KÕIGI nukkvõlli saaledega :)

Hai kapotialt pole valunumbrit veel otsinud, aga minu reshearch ütles, et vist peaks '200' olema.

Igatahes on ju eta mootori kaanel see probleem, et 2 nukkvõlli saalet on paigaldamata, ja ühtlasi ka siis on saale pakud lõpuni viimistlemata.

Pidasin lihtsamaks praegu varumootori osta, kui selle kaane pärast muretseda...
Ja noh, kui ma leiangi mootori pealt hea kaane, on ju tore... muutun rikkamaks kohe :D

Postitatud: 01 Jaan 2009 20:03
Postitas mart154
Ja nänninimekiri kasvab.

Seekord siis Innovate LC1 Wideband lambda koos punase kellaga.
Pilt

Kohekohe peaks õnnestuma Getrag260 käigukast kah leida.

Siis on tähtsamatest asjadest vaja veel sidurimäng, pihustid, intercooler ja wastegate.

Postitatud: 01 Jaan 2009 20:39
Postitas meelis k
Mille poolest see Getrag260 kast parem on? Ei ole sellel teemal eriti pädev ja tahaks olla :).

Postitatud: 01 Jaan 2009 23:41
Postitas mart154
Üks tugevamaid, mida M20 mootori külge leida võib.

Automaatkasti kasutamine turbomootoriga on juba eestis läbitehtud surnult sündinud projekt. Ma ei viitsi enam sama läbi teha :)

Postitatud: 02 Jaan 2009 14:41
Postitas renks
saab ka väga edukalt automaat kasti kasutada kuid siis tuleb teha üsna suur väljaminek ja osta performance kast nt TH700 jne mis ei ole just odavad. TH700 on kasutusel Riivo turbo taunusel ja asi toimib kuigi selleks tuli ka omajagu investeerida ,et asi jõule vastu peaks sest kasti sisu saab vastavalt mootori võimsusele valida :roll: aga edu projektiga :wink:

Postitatud: 02 Jaan 2009 21:25
Postitas mart154
Ei plaani non-bmw juppe kasutada.
Eriti seda meeletut klikiaegset kolakat :)

Kunagi tuleb SMG käigukast.
Praegu ei käi rahalised võimalused üle: Käimar koos elektroonikaga ~2500eur ja Motronic 3.1 progeaju ~4000eur.

Postitatud: 08 Jaan 2009 00:39
Postitas mart154
keku-keku :)
4 elektriakent istuvad mu Pözoo pagasiruumis ja ootavad, et tuul nad hai külge lennutaks

Postitatud: 08 Jaan 2009 08:29
Postitas meelis k
mart154 kirjutas:keku-keku :)
4 elektriakent istuvad mu Pözoo pagasiruumis ja ootavad, et tuul nad hai külge lennutaks
Tahan ka :D

Postitatud: 08 Jaan 2009 22:19
Postitas mart154
Nänniralli jätk :)
Kuram, kes küll kõik selle kola auto külge kruvib...

Tellisin JOM'i madaldusvedrud.
Kirjade järgi -30mm.
Paistab, kuidas asi kevadel välja näeb siis.

Õnneks olid nad niivõrd normaalse hinnaga, et ei muretse väga selle sobimise pärast :)

Postitatud: 09 Jaan 2009 11:22
Postitas Argo Allikmets
Kui saladus pole äkki avaldad selle hinna mulle ka?:P

Postitatud: 13 Jaan 2009 19:28
Postitas mart154
Jom'i vedrud saab kusagil 1900 - 2000eek eest.
Kes soovib, see privas teada annab.

Saab neid ka kodulehelt otse tellida.


Aga jupiralli jätku.

Tegemist siis erinevate flantsidega, et turbo ikka hästi mootoriküljes püsiks ja suur kolvituul seda minema ei puhuks... :lol:


Pilt

Kohale jõudis ka Innovate..
Pilt

Leiaks nüüd veel aega, et see kõik külge kruvida...

Praeguse töögraafiku juures tundub see enne suvepuhkust aga võimatu...
See aga pole valikuvariant, Alpina seltskonnaga tuleb ju kohtuma minna :)