6. leht 7-st

Postitatud: 28 Nov 2010 01:39
Postitas Aix
-Myyr- kirjutas:Genekas ka laeb`?
Siiamaani pole probleeme olnud, seega vist ikka laeb kui pole lampi ära koolenud.
Aga starteri jamaga pole kodus hoovi peal vist midagi teha? :x

Postitatud: 28 Nov 2010 01:46
Postitas -Myyr-
Ei oska ise kohe täpsemalt midagi öelda.. ehk kirjutab mõni targem vend siin..

Postitatud: 28 Nov 2010 09:52
Postitas TD
Starteri harjad kulunud. Kõige tavalisem vastus.

Postitatud: 29 Nov 2010 13:48
Postitas jossu
Töötab. Eiteagi, mis viga oli aga ühendasin korra starterist otse, võttis kohe järele, edaspidi töötas ka võtit keerates ilusti.

Postitatud: 21 Dets 2010 00:51
Postitas Aix
Selline küsimus pagassiluku kohta, et mispidi ta lukus ja mispidi lahti?
Et kui nt võti on horisontaalis, siis lukus ja vertikaalis siis lahti? Või vastupidi?
Lihtsalt lukk on ilmselt kinni külmunud, ja see on juba tõsisem probleem kui nupp lukus olles sisse jääb - kui pagass ise lahti tuleb, saaks kuidagi ikka urgitseda.

Postitatud: 21 Dets 2010 21:22
Postitas V2ike_Suur
E32-l ja e30-l on vertikaalis lahti igatahes. Ühele poole keerab lukku, teisele poole lahti.
Oma e32-l kippus ka see nupp vahest kinni jääma ja iga kord ei avanenud kesklukust.

Postitatud: 22 Dets 2010 13:32
Postitas Sven
E28-l ja E30-l on vertikaalis (I) lukus ja horisontaalis (-) lahti. Kui nupp takerdub, loputa ohtralt WD40 taolise õliga.

Postitatud: 22 Dets 2010 13:44
Postitas Aix
Svenil õigus. Välgumihkliga soojendamine aitas kah täitsa hästi. Pärast muidugi loputan WD-40-ga läbi.

Postitatud: 22 Dets 2010 18:21
Postitas Aix
Salongiventikas jäi vist tummaks..
Enne siin töötas vahepeal juba vilinaga ja puha, aga kui jätsin auto mingi 5minutiks kohapeale tuksuma põhjas ventikaga, oli tagasi minnes asi vait ja ei puhunud enam.
Selle vahetus vist ei ole päris 5min töö? Või kas on veel midagi, mida tasuks kontrollida?

Kaitsmeid uurisin, mingi 25A kaitse oli läbi, aga selle väljavahetamine vähemalt esmapilgul midagi ei muutnud...

Postitatud: 25 Dets 2010 01:32
Postitas Aix
Salongiventikas töötab, aga vahelduva eduga...ja enamasti töötamise ajal viliseb nagu segane.

Postitatud: 26 Dets 2010 14:50
Postitas jx
järelikult tahavad puksid määrimist...

Postitatud: 26 Dets 2010 22:40
Postitas Rain01
jx kirjutas:järelikult tahavad puksid määrimist...
Vabandust OT pärast, aga kuidas see pukside määrimine välja näeb?

Postitatud: 26 Dets 2010 23:13
Postitas jx
sellel el mootoril on puksid mis kipuvad kuivaks jääma, määrida on neid lihtne kui maha võtta ja nt wd40 määrida...

Pilt

Postitatud: 27 Dets 2010 00:00
Postitas Ruut
jx kirjutas: nt wd40 määrida...
WD40 pole mingi määrdeaine vaid peaasjalikult lahusti! Õli sisaldab see ollus vaid 15%. Mina määrisin salongiventika pukse aerosoolpakendis oleva trosside ja vaierite määrdeainega. Kui enne oli alalõpmata jama, et ventikas jäi kinni ja ringi ei käinud, siis peale määrimist 1,5 aastat on ta probleemivabalt töötanud.

Postitatud: 27 Dets 2010 02:48
Postitas Steven
Kuidas see asi üldse maha käib?

Postitatud: 29 Dets 2010 19:07
Postitas Aix
Ja nüüd igapäevane logiraamatu peatükk.
Veepump läks laiali. Alguses ventikas visuaalselt natuke loperdas, aga ma oma mõistusega ei osanud seda väga ohumärgina võtta. Üle kuumenes ka ühel hetkel kahtlaselt lihtsalt.
Igatahes, vana-kaupsi parklas tegin konsultatsiooniminutid pärast seda, kui mootori töösse oli lisandunud "kahtlane kõrin", mis oma olemuselt oli lihtsalt see, kuidas ilus oranž ventikas vastu mootori rihmaratast "ära kulus".
Tegin südame kõvaks, keerasin võtit, ja sõitsin peaaegu Iuridicumi juurde koju ära, vahepeal ühe jahutuspausi tehes.. Aurupilv oli aukartustäratav ning veepumba võll otsustas seejärel oma töökohalt omavoliliselt lahkuda ning päästa sellega valla ka kõik need loetud liitrid tosooli, mis leidis oma uue koha - noh, igal pool kapoti all.
Esialgu on lihtsalt frustratsioon, eks homme valges tuleb täpsemalt üle kaeda ning minimaalselt hakata uut veepumpa otsima. Kaugelt ja pimedas vaadates jäid vähemalt rihmad funktsioneerivaks ning ei läinud väga sõlme.

Postitatud: 29 Dets 2010 20:59
Postitas cheech
ühesõnaga veepumba laager läks?

Postitatud: 29 Dets 2010 21:12
Postitas Aix
cheech kirjutas:ühesõnaga veepumba laager läks?
Minimaalselt.
Eks siis tuleb uus tiivik kah otsida (vana lihtsalt sai otsa), ning uus visko ka külge kruvida..

Postitatud: 10 Apr 2011 16:16
Postitas Aix
Ja üle pika aja mõni positiivne emotsioon ka.
Veepump sai vahetatud ning lekkevabaks.
Kohe samal päeval pärast selle kordasaamist alistus survele käigukasti õlitoru, mis ilmselt juba oli tükemat aega immitsenud, kuna õlivarras näitas kuivust ning käiguvahetused olid võrdlemisi robustsed.
Õnnestus lõpuks õige toru leida ning lekkiv asendada. Esialgu oli kahtlus, et mõlemad lekivad, ent tundub, et ühe väljavahetamisest piisas :)
Järgmine teadaolev kuluartikkel ilmselt piduripump või selle mansetid (pedaal kipub läbi vajuma) ning ilmselt ka piduritorustik.

Postitatud: 10 Apr 2011 17:25
Postitas Jaks
Pidurite läbivajumise kohapealt panustaks hüdroakusse. Enamsti sellest tingitud pedaali läbi vajumine.