6. leht 9-st
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Jaan 2021 20:36
Postitas nuga
M70'l saad sa silmusvõtmega heal juhul mõnele üksikule ligi
Aga sellistena tulid nad maha, ma ei tea kas mõtlesid neid:

- jurr.jpg (222.84 KiB) Vaadatud 15382 korda
Ok, need pole päris samast kohast kus viidatud tikkude mutrid, aga nad siiski olid kõik selles stiilis.
Edit, leidsin ka pildi õigetest mutritest, ja need olid vasksed:

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 07 Jaan 2021 13:39
Postitas Arvo
Need on sul veidralt ära ussitanud jah. Ma olen vanemate (M30 M20 M10) pealt täitsa söödavad mutrid veel kätte saanud. Osadel on küll oskajate poolt kandid maha keeratud (nagu sellel pildil) aga enamus on teisele ringile läinud.
nuga kirjutas: 05 Jaan 2021 20:36
M70'l saad sa silmusvõtmega heal juhul mõnele üksikule ligi
M10-l torukollektoriga oli pigem vastupidi, ülemise rivi sai jah padruniga keerata, alumised kõik lühikese lehtsilmusega. Igavene nikerdamine.
Kui M70-l ruumi kollektori ümber vähe, olekski nr 12 mutter äkki lahendus ?

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 12 Jaan 2021 20:21
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 13 Jaan 2021 17:22
Postitas Arvo
On sul teada, mis seal nii hullult voolu võtab, et 140A genekast väheks jääb? Süüde ja mootori juhtimine ei tohiks minuteada eriline tarbija olla. Ja muus osas ei ole ju 750 juures midagi märkimistväärselt erinevat näiteks täislisadega 735i elektrist? Või jääb mul midagi kahe silma vahele?
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 13 Jaan 2021 19:09
Postitas nuga
Ainus asi, mida täislisadega 735i'le konkreetselt osta ei saanud on tagumine kliimaseade. Teine aspekt on see, et kui 735i'le lisasid võetigi, siis ilmselt reeglina mitte täiskomplekti, muuhulgas 4x el. iste, 4x istmesoojendus, mitmekonponentne helisüsteem, telefon jne.
Minu meelest kõige olulisem on see, et lisagenekas töötab ka reservseadmena ja põhigeneraatori rikke korral sõit jätkub. Kahe aku osas ma ei teagi, kuidas nad ühendatud on - kas vajadusel võetakse "lisapauku" ka tagumisest akust.
BTW, tagumine aku sai selline ostetud:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -470-bosch
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 13 Jaan 2021 20:19
Postitas kajakaz
No see väike genekas võiks vähe asisem olla. Mul lõppes suur genekas ära. Kuidagi veab koju ära küll läbi häda. Mingeid tarbijaid järgi olla ei saa eriti. Abs lülitub isegi tagand ära...

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 13 Jaan 2021 20:20
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 15 Jaan 2021 20:01
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 16 Jaan 2021 20:22
Postitas nuga
Kas kellelgi on soovitust, kuidas sellisest kleepsust replica saada ilma et "noh, tõsta vektorisse ja saada trükifail"?
Ebay's ega mujal pole silma jäänud

- 2020-10-31 13.06.04.jpg (168.03 KiB) Vaadatud 14895 korda
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 16 Jaan 2021 20:31
Postitas BMW Rh+
Kleepsu kohta ei oska soovitada peale selle mida juba pakkusid.
Aga küsimus kus firmas galvaanikat oled lasknud teha?
Igaljuhul ilus tulemus ja silm puhkab.

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 16 Jaan 2021 20:50
Postitas nuga
Galvaaanika olen lasknud alati Voltas/Avexis teha. Kui asjad on ilusti puhtad ja tädide vastu kena olla, siis tuleb ka tulemus parem

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 18 Jaan 2021 20:20
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 19 Jaan 2021 22:23
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 12 Veebr 2021 21:40
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 13 Veebr 2021 01:26
Postitas Arvo
mis värvi kasutad selliste kapotialuste vidinate katmiseks?
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 16 Veebr 2021 17:20
Postitas airhead
Enamusega oli ikka kõvasti nuputamist, milline lähenemisnurk võtta. Näiteks selline, mida pakuksite?
Täpselt samasugune kliima toruisolatsioon saadaval kõikides külmutusseadmeid ja soojuspumba tarvikuid müüvates ettevõtetes, kaasa arvatud näit. onninen.
Iseasi on see isolatsioon peale meelitada juhul kui toru otstes muttrid

aga peaks õnnestuma mõne väikse nipiga.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 19 Veebr 2021 20:00
Postitas nuga
Arvo kirjutas: 13 Veebr 2021 01:26
mis värvi kasutad selliste kapotialuste vidinate katmiseks?
Pisikeste asjade tegemiseks olen kasutanud Devorist ostetud kahekomponentseid spraypudelis värve.
Mul on ajaga seal mingid oma retseptid välja kujunenud - piduritoru tumeroheline, kapotialuse toru kuldne ja pidurisupporti vaskne

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 20 Veebr 2021 22:46
Postitas nuga
Paljud sõlmed olid nii mitmest eri kohast tuksis, et... noh, imetlusväärne
Hea näide oli jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump.
Liitmikud - üks ots murdunud, teine mineku peal:
Pistik katki. Kapotialused pistikud olid tegelikult kõik suuremal või vähemal määral katki.
No comments
Lisaks oli mõraga märga ja kuiva tsooni ühendav plastosa (tähendaks jah. vedeliku leket) ja last but not least - mootor ei käinud ringi

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 27 Veebr 2021 22:00
Postitas nuga
Pole ilmselt eriline pingutus leida 10 erinevust:

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Mär 2021 21:08
Postitas nuga