6. leht 7-st
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 14 Jaan 2018 22:40
				Postitas Ruut
				Neli nädalat Uunikute Talverallini. Otsustasin 02 aia äärest välja sikutada. 
Suvel oli plaan minna masinaga Laitse Youngtimerite kogunemisele aga gaasipedaal käis väga raskelt ja ei olnud nõus algasendisse tagastuma. Kuna aega oli vähe, siis erilist viitsimist ja motti ei tekkinud asja lahti harutamiseks. Pakasega palju parem teha  

 Vist on kunagi mingi porr lahendus tehtud hoovastiku ja trossiga, mis nüüd lootusetult kinni roostetanud.

 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 15 Jaan 2018 22:24
				Postitas Ruut
				Nagu karta oligi, ongi mingi korralik porr sinna gaasipedaali hoova külge aretatud. Esmapilgul tundub, et sellega ka hoob rikutud. Paińin ostu kuulutuse O/M teemasse. Võib olla saaks alumise otsa liikuma, kui uued võlli puksid ja vedru paigaldab aga selle koosluse lahti tulemises, mis seal praegu on, mul väga suurt usku ei ole. 
Seega kui kellelgi on korraliku 02 gaasihoovastiku pakkuda, siis palun ps. Homme lähen vaatan, kas UM suudab need paar plastikpuksi ja vedru mõistliku aja jooksul tarnida.
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Jaan 2018 14:07
				Postitas omega
				Väga haruldane Fiat seal seismas 

....Tänavapildis pole 10a ühtegi näinud
 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Jaan 2018 14:33
				Postitas Ruut
				Osta ära! Ma olen ca kolm aastat edutult pakkunud, et kes tahab rariteediga sõita. Lihtsalt nii kole auto, et täitsa ilus kohe 

 Ma pakuks, et ise ei ole käesoleval sajandil neid I põlvkonna omi rohkem tänaval näinud, kui minu oma.
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=57628" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 22 Jaan 2018 00:18
				Postitas Ruut
				Tuleb kellelgi tuttav ette, millise masina pealt on fotol olev trossi kinnitus seguklapi ajami külge? Karpa ise on venelaste DAAZ aga ei paista nende kinnitus olema. Bemmi 2B4 ja DIDTA on erinevad. Mootor koos karpaga tuli kunagi e21 pealt. 
Mul oleks uut gaasitrossi vaja aga ei tea, millist otsima peaks.

 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 22 Jaan 2018 09:02
				Postitas ylo007
				milline on teine ots ? ja kõri otsad ?
Pilt kogu asjast oleks hea - oma E21-le leiutasin mingist Audi omast et Dolertod pedaaliga ühendatud saaks
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 23 Jaan 2018 00:17
				Postitas Ruut
				Teine ots on kohalike kulibinite custom made - tross keritud ümber hoova. Kõri ots on selline. Üldjuhul on trossil otsas tinaplönn, mis vastavasse auku sobitub. Sellel on antud juhul paari cm pikkune jäik pressitud ots.

 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 23 Jaan 2018 09:11
				Postitas Arvo
				Ma olen karpade kohapealt suht tume aga miks seda vene imet seal üldse hoiad? Kui ma ei eksi siis on see ju max 1,6 kubatuuriga mootoritele mõeldud, kas jõudlust ei hakka piirama?
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 23 Jaan 2018 10:21
				Postitas Ruut
				Laiskus on selle nimi  

 Kogu see 1,8 mootor on sinna aiste vahele ajutiselt tõstetud. Nüüd on ajutiselt juba neljandat aastat. Talvistel sõitudel ei ole jõudlusega erilist probleemi. Suvel on teine asi. 2.0 mootor ootab ploki ülepuurimist ja väntvõlli lihvi.
Tegelikult leidsin varuosakastist üles ti gaasihoovastiku jubinad aga mul ei ole lähema paari nädala jooksul sellist aega, et hakata Solexi topeltkarpasid sinna peale aretama.
 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 12 Veebr 2018 11:28
				Postitas Ruut
				
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 12 Veebr 2018 12:37
				Postitas sysi
				Käisin eile korraks Põltsamaal. Äärmiselt tore oli sõita suunaga Tartu-poole, tuli vastu igasugu põnevat tehnikat mis südame alt soojaks tegi. Tulid ka sina oma 02'ga. Küll see auto on ikka pisike tänapäevases igapäevaliikluses  

 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 16 Veebr 2019 21:34
				Postitas Ruut
				Kätte on jõudnud jälle see aeg aastast, kui peab 02 hääled sisse lööma 

 Kuna viimane sõit lõppes suht aurude peal, siis tuli väsket bensiini paaki panna. Protsessi käigus jooksis üksjagu seda vedeliku tagatiiva alt välja. 
Kolm aastat tagasi külge pandud paagi täitetoru näeb välja selline. W&N -i kvaliteet. Olge hoiatatud. Pakuks, et kestis 3-4 paagitäit.
 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Veebr 2019 06:25
				Postitas Cardo
				Laoriiulil 30 aastaga vananeb samamoodi kui auto küljes.
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Veebr 2019 08:10
				Postitas Ruut
				Kuna tegu ei ole originaaliga, siis ma arvan, et tegu on märksa hilisema b-osaga. Lihtsalt p*sk materjal, mis temperatuuri vaheldumisi ja/või bensiini ei kannata.
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Veebr 2019 19:20
				Postitas Muhv
				Täpselt sama moodi lagunes mul üks Alpina originaal õhulõdvik - aastake ja küpse. Ilmselt ongi neil mingi eluiga ja kui see läbi, siis oled õnnelik kui kuskilt värskema B jupi leiad.
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Veebr 2019 19:21
				Postitas sysi
				Harril (Autoklassik) oli hiljuti ka W&Ni kvaliteediga probleeme. Samuti 02, millel lagunesid veermikuosad peaaegu ilma sõitmata. Mingisuguse kompromissi nad said.
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 17 Veebr 2019 22:10
				Postitas Arvo
				Hakkasin just sama kummijullat tellima aga kui siin räägitakse juba ühe aasta perspektiivis lagunemisests, siis selles valguses tuleb vist ise midagi jälle leiutada... 
Kuskilt on kõrva jäänud, et selline ikaldus kummidetailidega pidi üleüldine olema, põhjuseks vist nafta kvaliteet või siis rafineerimistehaste tõhusam töö, kumm ja näiteks ka bituumen (mis on naftatöötlemise lõpproduktid) on vaeslapse rolli jäänud.
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 18 Veebr 2019 15:33
				Postitas Ruut
				Sooviks tarkade klubilt neti teel mootoridiagnostikat M10 -le - kogemused, kuulujutud jne.  
 
Mootorit käivitades ja gaasiga mängides katkes gaasitross. Loomulikult sellises asendis, et karpa lõõrid olid kõik avatud. Pöörded lõi lakke. Ennetavalt oli eemaldatud jagaja rootori pöörete piiraja. Sai küll kiirelt süüde välja keeratud aga kahju oli juba tehtud.
Nüüd on selline tunne, nagu oleks süüde vale. Mootor käiks nagu kolme silindriga. Kui gaasiga mängida, siis kogub tuure aga hakkab paugutama nii karpasse, kui ka vist summutisse. Oleks rihmaga mootor, arvaks, et rihm hamba või paari võrra üle hüpanud. M10 pole sellist juhust kuulnud. Eks hakkan õhtul lahkama kergemast otsast  - karpa puhastus, küünlad maha, kompressioonid jne. Teoreetiline võimalus vist on, et kolb käis vastu klappi ja lõi kas klapi kõveraks või nookuri puruks.
 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 19 Veebr 2019 08:23
				Postitas Arvo
				Ruut kirjutas: 18 Veebr 2019 15:33
Mootorit käivitades ja gaasiga mängides katkes gaasitross. Loomulikult sellises asendis, et karpa lõõrid olid kõik avatud. 
 
Loll juhus  

  aga mul tekkis küsimus, et kuidas need karpa lõõrid siis terve trossiga sulgusid? Lisaks gaasipedaali tagasi sikutavale vedrule peaks karpas ju ka vedru olema mis segusiibri kinni tõmbab? 
Mõõda esimese asjana kompressioonid ära aga see viga lõhnab kangesti kõvera klapi järele, jagaja iseenesest naljalt paigast ära ei tohiks liikuda kui just polt poollahti ei olnud.
 
			 
			
					
				Re: 02 ti, Ruut
				Postitatud: 19 Veebr 2019 09:40
				Postitas Ruut
				Tross katkes kõri gaasipedaali poolsest otsast ja katkenud kiud haakisid ennast kõrri kinni. Tegelikult tross juba eelnevalt narmendas - paar kiudu olid purud. Ise loll - kes muu, oleks pidanud trossi varem välja vahetama. Uus vedeles pagassis 
Kompressioonid mõõtsin ära. Paistab nagu OK olema 3x11+ ja 1x12+ bar. Kõik küünlad ühtlaselt tahmased nagu segu oleks liigrikas. Karpa puhusin ka uuesti läbi. Eks täna ole näha, kas oli abi või mitte. Kui ei, siis peab hakkama süüte märke kontrollima.