7. leht 9-st
Postitatud: 10 Apr 2007 14:20
Postitas Jaan
Ei tea mis värk teistel on aga ise eelistan jätkuvalt igapäevasõitudeks seda:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/BMW-728iA/aaw 
Samas hakkab lähiajal mu chief executivile konkurentsi pakkuma kardetavasti üks kaherattaline
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album359/aab (seda siis kui temperatuur stabiilselt üle nulli saab olema).
Endale oleks kõik muu igapäevasõitudeks natuke liiga tavaline. Ausalt öeldes eriti ei oskagi öelda mida nagu igapäevaseks võtta või nädalavahetuseks jätta. Kas üldse peab olema eraldi nädalavahetuse masin ja eraldi tööauto? Selline mõte küll tegelikult oli, et kui e23 on tööauto siis nädalavahetuseks võiks olla ehk Lincoln Mark V, pean silmas midagi sellist kaheukselist
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_61 No kaheukselistest rääkides võib-olla lepiks nädalavahetusel ka e24-ga. Peab mõtlema.
Postitatud: 10 Apr 2007 16:25
Postitas lamp
Niih et nüüd siis jälle bmw roolist fordis tagasi ehk iga päeva liikuriks Mondeo ja ehk järgmisest nädalast midagi kiftimat...naise raas soetas meitele mosse 412 72a originaal korras pluss lisad (kleepsud armatuuril)
Postitatud: 10 Apr 2007 17:59
Postitas raunz
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1546
E21 316

Originaalkõrguses on parajalt mugav ning kõrge, et Tallinna tänavatel normaalselt liigelda, positiivseid omadusi on mitmeid teisigi.
Postitatud: 15 Apr 2007 13:41
Postitas inc13
Varsti juba aastapäevad mercedes sl600 ,imelik on olla hai fänn... omal on 2x mercedes kuid null bmw-d

Postitatud: 15 Apr 2007 20:40
Postitas Priit
Aasta algusepoolest veeren igapäevaselt ringi taamal paistva imeleiutisega:

Liigub küll ja teele ei jäta

Enne ei usu kui ise oled sõitnud!
Ilmselt peaksin liituma rohelistega!
edit: nüüd juba neljandat kuud Kia Cee'd
Postitatud: 16 Apr 2007 10:03
Postitas Jaan
inc13 kirjutas:Varsti juba aastapäevad mercedes sl600 ,imelik on olla hai fänn... omal on 2x mercedes kuid null bmw-d

Oluline on ka moraalne tugi.
arx323
Postitatud: 05 Mai 2007 01:28
Postitas arx323
minu igapäeva sõidugukiks on astra gsi 110kw.Sõidab hästi aga ei ole see mis tahaks.

Postitatud: 05 Mai 2007 10:10
Postitas karu
mul hetkel igapäeva autod: m-tec 535i-91 325icoupe-93 520ia-89
Postitatud: 29 Mai 2007 16:13
Postitas kustas
Minu igapäevaliikur
Lugeda saab temast
SIIT
Postitatud: 29 Mai 2007 19:02
Postitas tõnis
Hetkel liigun sellise loomaga ringi, hea hai laipu lohistada

Postitatud: 04 Juun 2007 23:56
Postitas Jaan
No mis bemarimehed ostavad nüüd juba jeepe kokku
Tegelikult tahaks küsida ühe asjaliku küsimuse kah, et siis kas kellegil veel 2 rattaline propellerimärgiga sõiduk varuks on?

Postitatud: 05 Juun 2007 06:27
Postitas Ruut
Jaan kirjutas:Tegelikult tahaks küsida ühe asjaliku küsimuse kah, et siis kas kellegil veel 2 rattaline propellerimärgiga sõiduk varuks on?

Minul on 2. Aktiivsemalt liigun hetkel RT-ga. LT-d pole veel talvekorterist välja toonud. Mõlemad rattad BMW "haiperioodist". Hea pakkumise korral olen nõus ka ühest loobuma.
Postitatud: 05 Juun 2007 21:47
Postitas karu
Tegelikult tahaks küsida ühe asjaliku küsimuse kah, et siis kas kellegil veel 2 rattaline propellerimärgiga sõiduk varuks on?

[/quote]
mul r23- mis see suvi põristama hakkab kui käikarisse paar hammakat teen..

samasugune:
http://www.unic-moto.ee/gfx/museum/BMW_R23_1939.jpg seal meie tiffer ja karpa peal hetkel kuna meie oma seisab aga see suvi keerame maha.
Postitatud: 06 Juun 2007 14:17
Postitas Jaan
No kolmel on olemas

Ühel haiperioodist, teisel eelnevast, kolmandal järgnevast periodist. Päris hea valik

PS. Karu sa pead freespigile varsti hääled sisse panema

Postitatud: 06 Juun 2007 22:58
Postitas Ruut
Tegelikult on K-seeria "flying brick" küll tinglikult haiperioodist. Selle seeria väljatuleku ajaks oli e21 toomine juba lõpetatud ja e23 lõpetamas. Minu ratta esmase registreerimise aeg passis 93 aga tootmisaeg veidi varasem.
Statistikat
Postitatud: 11 Juun 2007 11:22
Postitas Jaan
Olen siin (haininale alternatiiviks) ilusate ilmadega mootorratast kasutanud. Näiteks eelmise suve kogemus oli päris hea. Eelmisel aastal oli äärmiselt hea ja pikk periood mil sai ratast kasutada (7 kuud). Autoga võrreldes samu vahemaid sõites kütusekulu 3-4 korda väiksem. Ütleme kui autoga läheb töösõitude peale kütet Tallinna linnas nii 1200.- - 1600.- / kuus siis 2 rattaga on summad 400.- - 500.- / piires kuu lõikes. Need on siis rutiinsed töösõidud. Pikemad väljasõite pole kummalgi juhul sisse arvestanud. Käesoleval aastal on masinapargi ekspluatatsiooni hetkeseis veel 50% - 50% aga see võib muutuda 2 rattalise kasuks. Isiklikult soovitaks haihuvilistele propellerimärgiga kaherattalist väga soojalt, hea töökindel aparaat (ja läheb teemaga kaudselt kokku kah), ja eriti juhul kui enamus sõite üksinda. Ainuke asi: liikluses peab äärmiselt ettevaatlik olema.
Postitatud: 21 Juun 2007 12:07
Postitas Jaan
Ahsoo jäi mainimata et 2 rattaline sööb 100 km peale nii ~4 liitrit (bensiini)kütet. 24 liitrise paagiga käib Tartus ja tagasi. Tallinnast siis
Kes hainina selle natuke suurema isu pärast ei kasuta ja kütet tahab kokku hoida siis sellele oleks välja pakkuda veel üks variant ehk kohendada oma hainina ümber gaasiküttele.
Postitatud: 21 Juun 2007 12:54
Postitas tõnis
Kaherattaline oleks muidugi stiilne, praktiline ja ökonoomne varjant suvel liikumiseks. Aga paraku on A kategooria lisamine lubadele suht kulukaks ja aeganõudvaks tehtud. See aeg ja raha ei tasu ennest lihtsalt ära. Kunagi autokoolis käies ei viitsinud A kat. teha, ilmad olid külmad ja sai käega löödud, et küll hiljem teeb kui vaja. Mitu korda vaadanud bmw rattaid, paraku on idee just lubade tõttu realiseerimatta jäänud, ilma ka ei taha sõita

.
Postitatud: 25 Juun 2007 11:59
Postitas jan
tõnis kirjutas:Kaherattaline oleks muidugi stiilne, praktiline ja ökonoomne varjant suvel liikumiseks. Aga paraku on A kategooria lisamine lubadele suht kulukaks ja aeganõudvaks tehtud. See aeg ja raha ei tasu ennest lihtsalt ära. Kunagi autokoolis käies ei viitsinud A kat. teha, ilmad olid külmad ja sai käega löödud, et küll hiljem teeb kui vaja. Mitu korda vaadanud bmw rattaid, paraku on idee just lubade tõttu realiseerimatta jäänud, ilma ka ei taha sõita

.
Käisin just tegemas täis A-kat'i(peab olema täis B-kat) ja ei saanud ütlematta olla!
Vaidleks su arvamusele vastu,et A'd on kallis teha ja läheb palju aega,täis A-kat maksab kallimal juhul alla 8000.- ja aega läheb autokoolis vaid 30-35päeva,rohkem oleneb kuidas ARK-i eksamile saad!
Sõitmine BMW kahe rattalisel on isegi suurem nauding kui neljal rattal!
Kes veel kahtleb kas ikka tasub kulutada ja kannatada millal saab kahel rattal sõita siis kinnitan,et kannatused tasuvad kindlasti ära ja sõidurõõm on garanteeritud!!!
Terv.Jan
Postitatud: 25 Juun 2007 12:11
Postitas tõnis
jan kirjutas:tõnis kirjutas:Kaherattaline oleks muidugi stiilne, praktiline ja ökonoomne varjant suvel liikumiseks. Aga paraku on A kategooria lisamine lubadele suht kulukaks ja aeganõudvaks tehtud. See aeg ja raha ei tasu ennest lihtsalt ära. Kunagi autokoolis käies ei viitsinud A kat. teha, ilmad olid külmad ja sai käega löödud, et küll hiljem teeb kui vaja. Mitu korda vaadanud bmw rattaid, paraku on idee just lubade tõttu realiseerimatta jäänud, ilma ka ei taha sõita

.
Käisin just tegemas täis A-kat'i(peab olema täis B-kat) ja ei saanud ütlematta olla!
Vaidleks su arvamusele vastu,et A'd on kallis teha ja läheb palju aega,täis A-kat maksab kallimal juhul alla 8000.- ja aega läheb autokoolis vaid 30-35päeva,rohkem oleneb kuidas ARK-i eksamile saad!
Sõitmine BMW kahe rattalisel on isegi suurem nauding kui neljal rattal!
Kes veel kahtleb kas ikka tasub kulutada ja kannatada millal saab kahel rattal sõita siis kinnitan,et kannatused tasuvad kindlasti ära ja sõidurõõm on garanteeritud!!!
Terv.Jan
Jah, see 8000.- on selline raha mis ei kipu kuidagi ülejääma pere ülevalpidamise, maja ehituse, töökoja investeeringute, mitme tarbesõiduki ja mitme hobiauto kõrvalt. Lähim autokool ka nagu pea 50 km kaugusel, seal käimine võtab ka oma osa rahast ning ajast. Ausaltöeldes ei kujutaks ettegi kust selline aeg üldse leitakse

. Niiet minujaoks on liiga kulukas ning aeganõudev see A kat. taotlemine hetkel. Selles ma ei kahtlegi et kaherattalisega on sõidurõõm garanteeritud, tean omast kogemusest. Olen oma elust vähmalt 10 aastat mitteametlikult kaherattalistega sõitnud liikluses ning motokrossiga ka päris sinapeal (nii mõnigi kont katki sõidetud)

.