7. leht 33-st

Postitatud: 30 Aug 2006 10:52
Postitas nuga
Üritaks sügisest siia teemasse jälle elevust tekitada ja mõneks ajaks seisma jäänud projekti uuesti käima lükata. Eesmärk on 2007 kokkutulekule juba 323i'ga ilmuda :)

Postitatud: 09 Nov 2006 16:08
Postitas nuga
Vahepeal toimunust siis :)
Esiteks on praeguseks varutud suur hulk vajaminevaid juppe

Uued roolikardaanid. Roolisüsteemi ei taha mingisugust lõtku:
Pilt

Veel roolisüsteemi juppe. Ühel detailil on pika laos ootamise peale isegi rooste peale tulnud :oops: See viga sai muidugi parandatud.
Pilt

Ja loomulikult lasin ka roolilati ära taastada. Nüüd peaks asi tihedalt ja lõtkuvabalt kestma 8) Roolilatiga seoses oli selline seik, et remonija arvas miskipärast, et bmw originaal õlitorude stutserid pole küllalt head ja toppis sinna mingid audi junnid :evil: Panin garaazis õiged asjad tagasi :twisted: ... ja ka roostes keskosa sai endale ilusa mattmusta katte:
Pilt
Pilt

Uued bensiinipaagid. Siiamaani on kõik mu haininad olnud lekkivate kütusepaakidega. Ei taha enam, mulle meeldib paak kurguni täis võtta :D
Pilt

Kütuseetteandesüsteemi oluline osa - pumbakobakas, nagu ma teda kutsun - sai täiesti uus. Alles neu und original 8)
Pilt
Pilt

Vana pumbakobaka jäänused... võin soovijatele maha müüa :lol:
Pilt

Järgmise olulise sammuna sai ette võetud salongiahju renoveerimine. Esinevalt baurist polnud siin uut radikat vaja osta. Vana oli veel väga korralik, piisas ainult väikesest puhastusest. Küll aga said uue katte kõik porolooniga kaetud klapid ning muretsetud uus ventilaatori mootor:
Pilt
Pilt
Pilt

Salongiosa komplekteerimist alustasin pedalbox'i taastamisega:
Pilt

... ja sellega seonduvalt ka roolisamba taastamisega. Need on vist sellised asjad, millele muidu tähelepanu ei pöörata ja tõtt-öelda ega seal ka midagi eriti kuluvat ei ole, aga... igatahes mina tegin nii:
Pilt
Pilt
Pilt

Kõhualusega jätkates sai ka varutud uus summutisüsteem. Selle paigaldamisega peab siiski veel natuke ootama, aga vähemalt on ta olemas ja ei pea muretsema, kas seda hiljem saada on.
Pilt

Lisaks eluliselt tähtsatele asjadele sai muretsetud ka midagi sellist, mis on niiöelda kirss koogi tipus :D Originaalsete kleepsude komplekt:
Pilt

Postitatud: 09 Nov 2006 17:09
Postitas Iff
See on ikka väga tase, way to go kõigile autotaastajatele. Kui saladus pole, siis kuskohas roolilatti taastati ja mis selline töö ka maksab?

Postitatud: 13 Nov 2006 10:44
Postitas nuga
Iff kirjutas:Kui saladus pole, siis kuskohas roolilatti taastati ja mis selline töö ka maksab?
Roolilati remont tehti sellises kohas nagu http://www.autodiagnostika.ee/.

Postitatud: 13 Nov 2006 15:56
Postitas nuga
Edasi...

Panin paika tuleseina seespoolse müramati, seejärel salongiahju ja alustasin ka põhijuhtmepuu paigaldamisega. E21'e elektrisüsteem on muideks mõnusalt lihtne :) Ahju paigaldamisega oli seevastu tükk pusimist, et ta korrektselt ja tihedalt paika saada
Pilt
Pilt

Tuleseina mootoripoolne matt ei olnud taaskasutatav, seega läks sinna täiesti uus matt:
Pilt
Pilt

Peale mati paigaldamist läks paika värske olemise saanud pidurivõimendi:
Pilt

323i Edition S / Zwölf punkte :)

Postitatud: 13 Nov 2006 17:30
Postitas Jaan
8) 8) 8) 8) 8)

Postitatud: 14 Nov 2006 11:17
Postitas nuga
Töö käib mitmel rindel :D

Istmetele sai muretsetud uus katteriie:
Pilt
Pilt

Vana kate maha, uus peale 8)
Pilt

Postitatud: 15 Nov 2006 10:46
Postitas nuga
Veel detaile:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Dets 2006 12:49
Postitas nuga
Uue aasta alguses on plaanis Siimu abiga masin lõplikult ära värvida :D
Värv tuleb siis selline, et küljerandist allapoole jääv osa tuleb graphit metallic, ülespoole jääv osa ascotgrau metallic. Pesin nüüd masina peale ca 2 aastast garaažis tolmamist ka puhtaks ja tuli välja, et eeltöö ja eelvärv said ikka päris korralikult tehtud, ajaga midagi hullu välja ei tulnud 8)
Pilt
Pilt

Kuna varsti tuleb masinat liigutada, siis panin käsipidurisüsteemi kokku. Ega sinna vanadest juppidest midagi ei jäänudki. Üritasin küll osasid juppe galvaanikaga päästa, aga kvaliteetse tulemuse nimel sai siiski uued jupid muretsetud:
Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Dets 2006 22:30
Postitas nuga
Mässasin täna piduritorudega. Komplekt bmw originaal torusid oli juba varem valmis varutud, nüüd oli vaja selgitada milline toru kuhu käib ja kuidas see toru painutada. Painutamise tegin näpuvahel ja abinõuna kasutasin pisut kuumapuhurit. Üldiselt jäi tulemus väga korrektne :) Natuke rohkem oli pusimist pikemate torudega, mis sai õnneks vana toru järgi painutada. Selleks hakkasit uut toru otsast painutama ja et asi vanaga identne tuleks, siis teipisin torud kokku.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 12 Dets 2006 17:01
Postitas mart154
võiks öelda, et sa oled lausa haige vend :D

Väga tore on vaadata sellist puhast riistapuud...

Postitatud: 12 Dets 2006 18:32
Postitas kiire-lauri
raha vist muuks ei jätku ja aega sammuti.Aga jah kui bemm valmis saab siis peaks nagu uus olema.

Postitatud: 12 Dets 2006 20:38
Postitas raunz
Sellest tasemest paremat pole peaaegu, et võimalik saavutada, lihtsalt super. Kui nüüd auto valmides odomeetrit 0 peale ei keera olen ma pahane :P

Postitatud: 12 Dets 2006 21:28
Postitas omega
Ma arvan, et see ongi nuga eesmärk, et ehitada omale poeuus e21 8) . Auto nagu otse tehasest, või paremgi veel 8) . Kui valmis saab, siis teeb ikka kadedaks küll.

Postitatud: 12 Dets 2006 23:35
Postitas nuga
omega kirjutas:Ma arvan, et see ongi nuga eesmärk, et ehitada omale poeuus e21 8) . Auto nagu otse tehasest, või paremgi veel 8) . Kui valmis saab, siis teeb ikka kadedaks küll.
Noh, kindlasti ei tule ta parem kui tehasest. Eelkõige kere poolest. Uus kere on oma korrosioonikindluselt ja jäikuselt kindlasti kordades parem kui minu taastatud kere. Kui ostaks täiesti uue kere, siis saaks väita, et masin on nagu otse tehasest :) Uue masinaga saaks soolatud teid vältides ikka aastakümneid probleemideta liigelda, taastatud kere samas annab oluliselt kiiremini järgi ja hakkab uuesti roostetama. Kurb, aga tõsi :cry:

Postitatud: 12 Dets 2006 23:37
Postitas nuga
kiire-lauri kirjutas:raha vist muuks ei jätku ja aega sammuti.
Ei ütleks nii. Keskmine eestlane kulutab nädalas kordades rohkem aega telerivaatamisele, kui mina garaažis veedan. See teeb siis praeguse intensiivse tegutsemise juures 2 õhtut nädalas, 3-5 tundi kord.

Postitatud: 13 Dets 2006 01:40
Postitas nuga
raunz kirjutas:Kui nüüd auto valmides odomeetrit 0 peale ei keera olen ma pahane :P
Ei keera. Ostan uue :lol:
Nali :P

Postitatud: 21 Dets 2006 23:43
Postitas nuga
Tagumised pidurisadulad on nüüd siis valmis :D
Sadulad sai liivapritsitud ja värvitud, külge läksid uued mansetid, klotsid, nende paigalduskomplektid ja õhutusniplid.
Pilt
Pilt

Postitatud: 22 Dets 2006 10:18
Postitas svenk
Väga ilus töö!

Postitatud: 22 Dets 2006 12:54
Postitas indrek
Kas supportid ja sillaosad värvisid pulbervärviga?Ise pulbritega tegelen,sellest ka küsimus ajendatud.