7. leht 8-st

Postitatud: 19 Juul 2006 22:23
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:Milliseid amorte soovitate....Bilsteine ilmselt...aga milliseid täpselt, on neil mingi vahe...mustad-kollased :?:
Must tavaline standard. Kollane jäigem sport ja üldiselt oluliselt kallim mustast. Minu subjektiivne rida valikul oleks:
Kollane bilsu
Koni
Must bilsu
Boge/Sachs
Monroe
KYB
jne...
Valikust üritaksin piirduda esimese neljaga. Samas, kui auto on puhtalt niisama kulgemiseks aastas ca 10tkm ja eelarve piiratud, siis vaataks, mida rahakott lubab. Aga jätaks välja magid a'la ALKO, NK jne.

Samuti julgen soovitada Old Man Emu amorte aga bemmile neid vist ei saa :)

Postitatud: 19 Juul 2006 22:55
Postitas enthusiast
Ruut kirjutas:
enthusiast kirjutas:Milliseid amorte soovitate....Bilsteine ilmselt...aga milliseid täpselt, on neil mingi vahe...mustad-kollased :?:
Must tavaline standard. Kollane jäigem sport ja üldiselt oluliselt kallim mustast. Minu subjektiivne rida valikul oleks:
Kollane bilsu
Koni
Must bilsu
Boge/Sachs
Monroe
KYB
jne...
Valikust üritaksin piirduda esimese neljaga. Samas, kui auto on puhtalt niisama kulgemiseks aastas ca 10tkm ja eelarve piiratud, siis vaataks, mida rahakott lubab. Aga jätaks välja magid a'la ALKO, NK jne.

Samuti julgen soovitada Old Man Emu amorte aga bemmile neid vist ei saa :)
Tänud :)

Rahakott üsna õhuke praegu...aga ikka hea amort on tarvis. :P Teab keegi öelda kollaste ja mustade bilsude hinnavahet?

Mõtlesin veel, et kas juhitavuse parendamiseks natuke madalamat vedru oleks mõtet panna...liigselt raputama ei hakka vist... kummi kõrgus on 70 ja veljemõõt 14" :roll:

Postitatud: 19 Juul 2006 23:05
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:Mõtlesin veel, et kas juhitavuse parendamiseks natuke madalamat vedru oleks mõtet panna...liigselt raputama ei hakka vist, kuna kummi kõrgus on 70 ja veljemõõt 14" :roll:
On mõte. Minu kuuesel on praegu H&R sinised verdrud, jäigem amort ning 205/70/R14 rehvid. Mulle meeldib see setup oluliselt rohkem, kui standardvedrustus mis ostes all oli.

Postitatud: 19 Juul 2006 23:10
Postitas enthusiast
Ruut kirjutas:
enthusiast kirjutas:Mõtlesin veel, et kas juhitavuse parendamiseks natuke madalamat vedru oleks mõtet panna...liigselt raputama ei hakka vist, kuna kummi kõrgus on 70 ja veljemõõt 14" :roll:
On mõte. Minu kuuesel on praegu H&R sinised verdrud, jäigem amort ning 205/70/R14 rehvid. Mulle meeldib see setup oluliselt rohkem, kui standardvedrustus mis ostes all oli.
Oled selle tee siis läbi käinud, räägi mis maksavad need kollased bilsud ja sinised vedrud :)

Postitatud: 19 Juul 2006 23:24
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:Oled selle tee siis läbi käinud, räägi mis maksavad need kollased bilsud ja sinised vedrud :)
:lol: Selle tee läbimisel ma siiski veidi "lõikasin". Nimelt vahetasin vedrud-amordid selle kuuesega, mis mul müügis oli, ringi. No ei meeldinud mulle selle standardvedrustuse "vedel" olek. Kahjuks ei tulnud sealt küll kollaseid Bilsteine vaid mingid oranzid amordid :(
Vedrusid soovitaks küsida Igorilt Sauelt. Ehk on tal ka e12 omi nagu sul vaja. E30 erinevaid sporte on tal igatahes kuhi. Sinised e28 H&R müüdi kunagi siin vist 1000 kr ring. Uued kollased bilsud on nii ca 2500.- tükk aga nende hinda küsi EBKF-st Janekilt.

Postitatud: 20 Juul 2006 00:03
Postitas nuga

Postitatud: 20 Juul 2006 09:03
Postitas enthusiast
Uued kollased bilsud on nii ca 2500.- tükk
See käib praegu üle jõu ikkagi ja oodata ka väga ei kannata selle kiire asjaga....vaatan siis ja uurin mis hinnaga pakutakse midagi....andke vihjeid. :)

Re: Away

Postitatud: 20 Juul 2006 15:56
Postitas enthusiast
Teemasse niipalju, et käisin täna veermiku kontrollimas ja tulemus:
esiamordid mõlemad ca 80% ning tagumised 60% juures.
Juhitavuse kadumine on põhjustatud keskmise roolivarda kulumisest, muud jubinad olid korras sildades.
Tegemist oli enneaegse paranoiaga....seega tänud info ja pakkumiste eest, aga amordid jäävad vahetamata sedakorda :)

Auto jäigemaks muutmise mõtet pole maha matnud, aga kas tasub siis nendele stock amortidele madalaid vedrusid külge pookida? :roll:

Postitatud: 02 Aug 2006 21:35
Postitas enthusiast
Täna sai roolivarras vahetatud ja homme sillaregull. Sõidab kenasti ja tihkelt kohe :)

Muret teeb miskine mootoritihend, mis lekib...ja ikka korralikult. Alul arvasin, et mootori tagumine simmer(väljendasin õieti?), aga ei ole see, kusagilt ülevamalt poolt tuleb.
Eks tulebki masin kohe seisma panna, peale kokkutulekut. Igaliikuri mure saab ka lahenduse paari nädala pärast ja siis varakule talveunele vanamees kobib. :P

Plaanid ning eesmärgid on suured ja vägevad järgmiseks kevadeks....loodame parimat. :wink:

Postitatud: 21 Aug 2006 22:07
Postitas enthusiast
Niisis käes on viimane nädal kui vanakest veel piinan. :)
Uuest nädalast viin ta lukksepa juurde varju alla. Kakub tal mootori lahti mingi aeg, õli lahmab ikka koledat moodi kusagilt tihendi vahelt. Lisaks aeg-ajalt käivitades viskab sinise pahvaka, just sooja mootoriga ja see neetud tigin, mis samuti just tulise mootoriga kuulda on. Peale selle veel kardaaniristis vist :roll: mingi kolks sees ja siduri leevendusvedrud ka vist otsad andnud(väristab ebameeldivalt, sidurit vabastades madalatel pööretel).

Need on asjad, mis vajavad tegemist tehnilise poole pealt, kere-ja värvitöödest ma ei taha veel rääkidagi :? , planeeritud on talve peale, eks näis...

Leidsin paar Taneli tehtud ilusat pilti :P
Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Sept 2006 08:49
Postitas Aare
plokikaas tasub küll panna uuema malli oma, kuna need on tuntavalt vastupidavamad.

plokis vahet ei ole, tuleb lihtsalt panna koos uuema kaas ja uuema tihend

uuemad kaaned on märgatavalt kuumakindlamad

samuti on karpamootoril väiksema pordiga kaan -st kaane vahetusel tuleb sisselaskekollektorit kaasa aidata

muide 2,8/3.4 kaanel numbriga 358 on bensiinipumba koht kaane külge valatud - ei ole teab mis töö see asi lõpuni teha

kõik need surveastme asjad on lahendatavad ja ega kõrgem surveaste ka halba tee (vanasti olid lahjemad bensiinid ka).

mina teeks kükk pritsemootori kaane ringi kui hakkaks selle karpakaanega jamama - see tundub juba laua peal habras...

Postitatud: 06 Sept 2006 09:46
Postitas enthusiast
Tänud Aare...

Praegu masin veel seisab vihma ja tuulte käes tasulises parklas, aga järgmise nädala alguses viin meistrimehe juurde varju alla ja siis hakatakse lahkama mootorit...ega saa öeldagi surmkindlasti praegu, et plokikaasel miskit häda, enne kui lahti pole mootor. Hoian kursis asjade käiguga.

Postitatud: 06 Sept 2006 14:19
Postitas Aare
Need 358 kaaned on üldiselt müüa Emexi hinna eest, kaane sisu on sama.
Olen täiesti korralikke kaasi ostnud 200-500 krooni eest.

Kogu remondi eelarves on see üks väiksemaid summasid.

Lisaboonusena on uuemad kaaned pronkspuksidega, vanad olid malmist puksidega, mis kulutasid klapisääri.

See vana kaan, isegi kui ta terve on, on ussitanud veekanalite ja paksult katlakivi nagunii täis.

Tuleb vaadata, kuidas bensupump sinna saada.

Seal on nii lihtsad ja tugevad kaaned, et meistrimehe käes on paljud asjad lahendatavad.

Postitatud: 01 Mär 2009 12:49
Postitas omega
Hmm...,huvitav, mis sellest autost ka saanud on ?

Postitatud: 16 Mär 2009 12:20
Postitas enthusiast
Pole tõepoolest ammu kirjutanud miskit..põhjuseks vanakesest sõbrakese viibimine garaazis ja seda juba kaks - või veidi rohkemgi - aastat.
Suuri ja olulisi muutusi toimunud ei ole ning suure tõenäosusega lähiajal plaanidesse ka ei mahu kuna majanduslik olukord seda praeguste prognooside ja seisudega ei soosi. Mõned jubinad(uue kroom-stangeliistu, õiget tooni tagumise küljeklaasi jms pisikola) olen vahepeal ebayst leidnud ja eks värvitöödki on kunagi plaanis.

Sellel kevadel on täitsa plaan eluvaim sisse puhuda, esmavajalikud pisiasjad üle vaadata-korda teha ja hakata tasapisi sõitma :)

Postitatud: 06 Mai 2009 22:46
Postitas enthusiast
Võtsin siis kätte ühel kaunil kevadpäeval ja tõin vanakese päikese alla pärast pikka ja koledat vangistust pimedas garaaziboksis.

Uus aku peale-> kolm-neli sekundit starterit ja mootor käivitus ilma tõrgeteta :)

Manööverdasin garaazist välja ja proovisin veidi sõita sealsamas hoovi peal...pikalt seismisest muidugi sõlmed kinni jäänud ja rohkem piinama ei hakanudki.
Esimese asjana sai siis lahti võetud pidurid kõigil ratastel, ära puhastatud ning õlitatud. Seejärel vahetasime piduri-siduri õli, käigukasti ja ka diffri õli. Hea oli see, et esimesed kettad-klotsid said alla uued vahetult ennem seisma jätmist..et sellega praegu vaeva nägema ei pidanud.

Pilt
Pilt


Tänaseks olin plaaninud mootoriõli-ja filtrite vahetuse, mis ka ilusti tehtud sai.
Viimasel hetkel - nõks enne töö lõpetamist juhtus aga äpardus: õlifiltri korpust kinni keerates tekkis korpuse kinnitusele päris suur mõra, seega käivitada ja sõita pole võimalik.. :(

Sellega seoses palve: kui kellegil antud vidin ülearu, oleksin väga tänulik!!

detail nr1
Pilt

Postitatud: 07 Mai 2009 08:46
Postitas redline
Mul vist üks isegi alles selline, homme vaatan järgi :)

Postitatud: 07 Mai 2009 23:57
Postitas enthusiast
Õnnestuski juba päeval lahendus leida probleemile, tänu kasutaja Argo kiirele reageerimisele :)

Tänane päev veeres õhtusse samuti garaazis. Vahetusse läksid sedakorda termostaat, veepump ning jahutusvedelik, lisaks geneka- ja roolivõimurihm. Praegu paistab, et võibki vaikselt liiklema hakata 8)
Õhtul koju sõites kadus üks silinder..homme uurib täpsemalt mis viga, ilmselt küünla täis p'sandanud.

Pilt

Postitatud: 10 Mai 2009 22:57
Postitas enthusiast
Nädalavahetuseks oli planeeritud kerge lustisõit maale(edas-tagasi ca 120km). Sellega seoses sai reede pärastlõunal vahetatud küünlad(6xNGK) ning jagajakaas(kõik silindrid töötavad ilusti), veel läks vahetusse roolivõimuõli(nüüdseks kõik mahlad uued). Viimase asjana enne starti lisasin äsja vahetatud jahutusvedelikule Liqui Moly pesuainet ja lasime mõne aja möödudes uuesti kogu vedeliku välja, seejärel loputasime hulga veega veel läbi ning siis uus jahutusvedelik(punane) sisse. Nüüd peaks jahutuskanalid puhtad olema...enam igatahes roostesegust s`tavett ei tulnud pärast seda toimingut :). Süsteem sai korralikult ära õhutatud. Läbipesemise ja loputamise põhjuseks oli mootori liiga kõrge temp.
Paremaks läks peale pesu, aga probleem päris ära ei kadunud siiski. Selgus see kui olin poolel teel maale. Sõit kulges edasi ja samuti ka tagasi vahepeatustega. Paarkend kilti sõitu ja tasapisi hakkabki temp tõusma...kuskilt võtab õhku. Kas paisupaagikork võib olla süüdlane? Panin alles eile tähele, et korgi tihend on päris väsinud :roll:
Linnasõidul hädapäraste sõitudega vaikselt joristades saab hakkama, siis on temp enam-vähem normis, aga ebameeldiv ikkagi..ruttu korda tarvis teha.

Postitatud: 11 Mai 2009 09:37
Postitas raunz
Väga ilus kuuene ja hea kuulda, et enne suve põhjaliku hoolduse saab. Paisupaagi kork võib süüdlaseks olla küll, kui see eriti hea välja ei näe tasub ta välja vahetada kindlasti.