Nii nii. Nädalavahetusel kusjuures midagi väga erilist polegi teinud.. Sai hai pealt vana 2,5E juhtmestik maha kakutud ja seda võrreldud natuke uue 2,5i juhtmestikuga. No on ikka pääris erinevad.
Algul sai harutatud üldse 2,5i juhtmestikku lahti, kuna seal oli koos kõik kogu auto juhtmestik..armatuuri alune jne. Sai sealt eraldatud mootori oma. Aga ikkagi tundub nagu oleks midagi puudu.
Igatahes laupäeva õhtal tuli vend koju, ja üllatus üllatus, tõi sammuti koju 2.5i mootori, täiesti 100% komplektse ja just auto pealt maha tõstetud. Lihtsalt oli hea hinnaga saanud ja kohe pidi ära ostma, plaanis vist kunagi turbotama hakata toda
Kuna see mootor siis tal niipea kasutusse ei lähe, sain temalt 2,5i õhulugeja ja ka väljalaske kollektori jupi koos lambdaga.
Siis tuli idee et võtaks venna 2.5i pealt juhtmestiku maha ja vaataks selle järgi kuidas asjad olema peavad, ja võrdleks mis mul puudu jne.
Järsku hakkas silma throttle body ehk siis gaasisiibri süsteem..Mõlemad on 2.5i mootorid, aga venna mootoril on asi ikka tohhujaaks suurem. Välisava mõõduks sain tema omal 65mm, ja endal sain 55mm. Ja ka pistikud on erinevad. Tema juhtmestikus olev gaasisiibri pistik on kandiline, aga minu juhtmestikus olev pistik on ümmargune. Et huvitav kuidas see nii saab olla.. Mõlemad ju samad mootorid.
Igatahes kui sai uuritud selle 2,5i ja 2,5e ristamist, siis seal oli juttu sellest et kindlasti peab jääma ka throttle body 2,5i oma.
Aga kumb nüüd panna tuleb siis..paistab et neid erinevaid, üks on suurem ja teine väiksem..väiksem on nagu täpselt samasugune nagu vanal 2,5E mootoril.
Vasakul siis minu 2.5i throttle body, paremal venna 2,5i throttle body.
Juhtmestiku sain teise järgi enamvähem samasuguseks ja korda..kuigi midagi tundub ikka puudu olema.
