8. leht 13-st
Postitatud: 22 Veebr 2009 16:28
Postitas Ammy69
tunnen kaasa isegi just tulin sööma ja kaks kihti kruniti kivikaitset koobastesse, lisaks mootorikojale aluskrunt pandud, tean mida tunned!
Postitatud: 22 Veebr 2009 18:14
Postitas mart154
Eitea, mis siin kaasa tunda
Tegelesin täna natuke tuledega

Päris hea tulemus jäi... ma arvan...
Palun mitte tähelepanu pöörata ökasele tuleklaasile... ei viitsinud pesema hakata hetkel.
Eks asi läheb veel natuke ägedamaks siis, kui klaas saab musta silikooniga ette liimitud. Täna ei leidnud kusagilt sobivat..

Postitatud: 22 Veebr 2009 19:54
Postitas meelis k
Mitte ei saa aru, mida sa tegid. Panid vanadele tuledele need uued klaasid külge?
Postitatud: 22 Veebr 2009 21:58
Postitas mart154
meelis k kirjutas:Mitte ei saa aru, mida sa tegid. Panid vanadele tuledele need uued klaasid külge?
Lätis multisfilms, "Must koers, valge koers" ütleb sulle midagi
Üks natuke tumedam ei tundu, kui teine?

Mulle tundub.. ausõna...

Postitatud: 22 Veebr 2009 22:01
Postitas meelis k
Värvisid selle keskmise muna mustaks? Hella-black tüüpi riste ei tundu olevat.
Tumedam tundub olevat jah. Ka mulle

.
Huvitav Tsehhi multikas on jah

Postitatud: 22 Veebr 2009 22:02
Postitas mart154
Lähituledele ei saa riste panna, see rikub "valguspildi" ära...
Postitatud: 24 Veebr 2009 21:57
Postitas mart154
Postitatud: 24 Veebr 2009 22:03
Postitas sysi
Samas võib radiaatori kinnikatmine jahutusprobleeme tekitada - mis on niigi M20 mootoritel väga õrn teema?
Postitatud: 24 Veebr 2009 22:21
Postitas mart154
Ununes kahjuks jah, mainimata, et radikat hakkab jahutama 430mm diameetriga elektriventikas... Ei tohiks ehk probleeme tekkida.
Lisaks, intercoolerist ei tohiks ühelgi hetkel läbi vuhiseda soojem õhk, kui
50 kraadi...
Lisaks, paigaldatud saab ka õliradiaator, eks see aitab ka natuke kaasa kergemale elule
Seega... Vast jääme ellu
Ja kui ei jäägi, ongi põhjust osta sepiskolvid, sepiskepsud, teha uus, custom radikas ning paigaldada SUUR turbo

Postitatud: 03 Mär 2009 00:04
Postitas mart154
See radika kallutamise idee sai meil siin vahepeal juba maha maetud

peaks pildid ka igaks juhuks ära kaotama.
Paigaldasin vahejahuti nii, et oleks ilus... Alumine kinnitus sai ka valmis fabritseeritud, ülemine veel välja mõelda vaja.
Kahjuks see eeldas ninale paari sisselõike tegemist, aga ei midagi sellist, mis väljast või seest oleks peale komplekteerimist näha, või mida taastada ei saaks.
Vahepeal veel niipalju juhtunud, et viskasin käigukasti prooviks auto alla... Sobis

Kardaan nüüd vaid leida... Katsun mõnikord viitsimist leida,, et pikkus ära mõõta, mis vaja...
Valmis on ka aju juhtmestik. Pole veel "süüdet anda" proovinud.. Eks siis lähipäevil paistab, kas läks väga tuksi
Sumpsist sai ka esimene 50cm valmis... Mõnikord, kui soojem on, jätkan. Praegu ei viitsi auto all külmetada...
Ahjaa... Plokikaas sai hommikul viidud Windorfi lauanurgale

Varsti saab mootori kokku
NB! Ootan annetusi

Postitatud: 03 Mär 2009 22:26
Postitas karu
See hermeetik küll hea ei ole sinna karteritihendiks

pärast on õlipump täis seda kakat

ja halvimal juhul satub see mõnda õlikanalisse ka

Postitatud: 03 Mär 2009 22:29
Postitas mart154
karu kirjutas:See hermeetik küll hea ei ole sinna karteritihendiks

pärast on õlipump täis seda kakat

Ära muretse, seespool seda pole

Kontrollisin endoskoobiga.

Lisaks on seal ikka korktihend ka vahel iluste

Postitatud: 03 Mär 2009 22:31
Postitas karu
et asi ilusam oleks on olemas spray hermeetik, millega lased tihendid üle

Postitatud: 04 Mär 2009 19:36
Postitas mart154
Aju juhtmestik valmis vahepeal, ja sai proovitud ka. Kõik töötab.
Aju juhtmestiku viimased tükid tegin ka lauanurgal valmis just, Nüüd on ainult teipimise ja kokkuladumise rõõm.
Lisaks sain ma täna kätte värskelt viilitud plokikaane.
Windorf on ikka superkoht

Ei väsi kiitmast! Teenus 5-palli süsteemis 6.
Tehti kõik see, mida palusin, ning lisaks tehti veel palju muud head

Ja raha küsiti vähem, kui kokku lepitud.
Homme katsun mootori lõpetada...
Seejärel on vaja sumpsile wastegate flansid külge keevitada jms pisiasju, ning võikski peale tõsta.
Ahjaa, see pisiasi sai vist ka unustatud, et vahepeal on Sumpsi esimene ots hangitud.. Tuleb siis 3'' sisemõõduga, otseläbi ja kui hästi läheb, siis 3 pütaga. Kui vähe kehvemini, siis kahega. Tootjaks Simons.
USA-st on vaja enne käivitamist veel mõned tihendid ning klambrid oodata... Nendega läheb paar nädalat...
Ning sisselasketorustiku jaoks on mõned torujupid ostmata.. Need õnneks odavad.
Seejärel jääb enne kevadhooaja algust uuendamist ootama kütusesüsteem ning sidur. Ja noh, eks ikka igasugu pisividinaid leiab ka alati teha
See "kevadine koera saba" on umbes 20 000eek suurune.. Päris suur, raip... Minu palgagraafik ja läheneva kevade graafik ei taha kuidagi ühtlustuda...
Ootan sponsoreid

Kusjuures tõsiselt, kui kellelgi mingeid ideid, kuulan huviga!
Postitatud: 04 Mär 2009 19:59
Postitas nuga
Kas lasid kaane voolavuse kah enne-pärast ära mõõta?
Postitatud: 04 Mär 2009 20:05
Postitas mart154
nuga kirjutas:Kas lasid kaane voolavuse kah enne-pärast ära mõõta?
Kaant otseselt portima ei asunudki seekord.
Natuke see voolavus arvatavasti paranes tänu parendatud klapi- ja klapipesa kujule, aga see on vähemärgatav.
Eks kunagi, kui teine faas tuleb, saab see kaas ka porditud

Praegu jään lootma, et turbo puhub sealt kõik läbi

Postitatud: 06 Mär 2009 11:38
Postitas mart154
Postitatud: 09 Mär 2009 23:45
Postitas mart154
Mõlemad mootorid siis haifoorumisse
Üks on M20, töömahuga 2.7.
Teine on M10, töömahuga üle 2.0
Mõlemad ülelaadimisega
Üldiselt mulle "majanduslangus" meeldib...
Postitatud: 10 Mär 2009 00:12
Postitas madis
Mille peal see m10 kasutusse läheb? Mitme mm kolvid on kasutusel?
Postitatud: 10 Mär 2009 09:33
Postitas mart154
Las midagi jääb üllatuseks ka
Küll omanik tutvustab asja, kui on mida näidata!