8. leht 9-st
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 31 Mär 2021 22:09
Postitas AARE540
Krt sellistest pole isegi kuulnud

Huvitav, milleks sellised head on- et üle ei keera ja liiga vähe ei keera?
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 31 Mär 2021 22:20
Postitas TUUR
Mingi "lapse-lukk", või "garantii-lõpetamise" "plomm". Või muu liigse muretsemise tulem. Selleks on nad ka igatahes head, et tõesti kindla njuutoniga kinni saab.
Roolisambad on ka kere küljes samat-tüüpi-peaga poltidega.
E34-l näiteks on originaalis sellised klambrid, mis on lapiku kruvikaga ainult kinni-keeratavad ja lahti enam mitte.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Apr 2021 20:34
Postitas Toivoku
no seda lahti saab kinni ei saa , tean. aga neid puruks keeratavate peadega ma ei ole kunagi näinud vist, või siis ei vii pilti kokku, roolisambapoldid on ju lihtsalt pealt ära freesitud koonuseks.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Apr 2021 21:17
Postitas nuga
Sellised siis:
https://www.turnermotorsport.com/p-1946 ... -bmw-part/
Ilmselt rohkem lapseluku teema, sest bmw ei taha sulle eriti küstusevoolikut ka müüa. Mine tea mis kaose sa sellega korraldada võid

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 02 Apr 2021 09:28
Postitas Toivoku
naljakas, olen tänaseks 10+a putitanud pea igapäevaselt vanemaid bemareid ja selliseid vist ei ole kordagi näinud, ilmselt enamusel välja vahetatud need juba.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Apr 2021 20:36
Postitas nuga
AARE540 kirjutas: 31 Mär 2021 12:18
Me tahaks küll kuulda, miks kolle jälle maas on
Noh, mõnikord asjad lihtsalt juhtuvad. Enda arvates oled hoolikas, ei lase nurki üle, süvened, kontrollid. Aga maratoni joostes tahes-tahtmata mõni samm läheb viltu. Kes väidab vastupidist, see pole maratoni jooksnud.
Õnneks saime veale jälile. Ei saa küll öelda, et õigel ajal, pigem hilja. Aga mitte liiga hilja
Ladies and gentelmen, let me present - the mistake
Noo, sealt oleks korralikult öli välja lahmama hakanud

Õnneks oli mõistust enne käivitust rida katseid teha ja nende hulgas ka karteri kerge survestamine. Kostis ebamäärane susin, mida poleks tohtinud olla. Karterisse sigaretisuitsu (sic!) puhumine näitas, et lekkekoht on juhipoolse banki tagaservas. M70't tundvad inimesed ilmsel hakkavad selle peale juba rõõmsalt kihelema. Suht võimatu koht, kus tihendit vahetada. Rõõmu lisab asjaolu, et bank'ide vaheline jahutusvedeliku galerii toru on täpselt selle plaadi taga ja tuleks esmalt eemaldada
Mitu tuubi libestit, lugematult vandesõnu, kadunud närvirakke ja veritsevaid sõrmenukke hiljem oli igatahes tihend vahetatud.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 06 Apr 2021 09:47
Postitas Arvo
Selliste ebamugavate kohtade peal oleks äkki mõistlik mingeid heavy-duty tihendeid (näiteks ise vasklehest teha) koosluses hermetsiga kasutada. Sest vähemalt minu kogemuse järgi on igasugused tänapäeval toodetud tihendid ja üldisemalt kummidetailid (ka A-osad) kvaliteedilt kõvasti alla käinud. Mõne aasta küsimus ja mootor jälle õlist niiske.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 06 Apr 2021 16:56
Postitas Toivoku
seda oleks tahtnud popkorni süües laivis näha

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 06 Apr 2021 22:04
Postitas nuga
Peale selle probleemi lahendamist tuli kohe hakata teist murdma. Seda nägin ma ka ette ja üllatus oleks olnud, kui seda poleks juhtunud. Nimelt 10 aastat seisnud bensiinipumbad paagis kust tuli kõiki muid aroome peale bensiini oma.
Ei teinud klõpsu kah:
Puhastatud raam/hoidik
Pumbad läksid uued Boschi omad, aga jällegi originaalidest erinevad. Isegi pistikud tuli ringi teha
Kahjuks polnud kuskilt kohe võtta
submersible bensuvoolikut. Varuosapoed punnitasid mu küsimise peale silmi. No kamoon

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 06 Apr 2021 23:09
Postitas BMW Rh+
Tuttav teema, ma otsisin DoT 5 silikoon pidurivedeliku. Vaadati nagu prooviks neile mingit aprillinalja teha.

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 07 Apr 2021 21:00
Postitas nuga
Söör, siin on teile üks ilus pruun kopranahk. Sobib kenasti põrandale panna
Ehk siis kreeklasel vedeles komplekt, mis tuli eestimaa poole kupatada.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 18 Mai 2021 21:18
Postitas nuga
Ups, I did it again

- Clipboard.jpg (2 MiB) Vaadatud 17056 korda
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 25 Mai 2021 11:56
Postitas omega
Väga hea töö! Nüüd võiks kostitada meid ka videoga mootori tööst ja coin testist

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 04 Juun 2021 21:18
Postitas nuga
Päris esimesest käivitusest videot polegi. Alguses kui sai tehtud, siis ei läinud käima ja kui käima läks siis enam ei teinud

Aga saan pakkuda peale 7 kuud seismist tehtud käivitust:
https://youtu.be/1y7Rjl-OBrg
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 07 Juun 2021 09:09
Postitas raunz
V12 käivituse heli on ikka üle prahi

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 09 Juun 2021 08:16
Postitas nuga
Mul endal puudub hobiautode kontekstis kokkupuude kliimaseadmetega. Nüüd antud patsienti komplekteerides olen pisut nõutu. Oma loogikaga mõtlen, et jube hea oleks praegu kohe mingi surve või lekketest teha, enne kui kogu süsteem muude rupskite alla ära mattub.
Tekib kellelgi mingeid mõtteid või ideid selles osas? Treilaga kuskile töökotta ja tagasi vedada tundub pisut tülikas

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 09 Juun 2021 14:01
Postitas mkb
On mobiilseid tegelasi, kes ise kohale tulevad kliendi juurde, näiteks:
https://www.freoonipunkt.ee/mobiilne-autokliima/
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 09 Juun 2021 15:58
Postitas nuga
Unustasin öelda, et auto on Tartus.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Aug 2024 13:56
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Aug 2024 14:54
Postitas BMW Rh+
Paistavad vâga musta numberlikud.
