Ihvi 728i
täna lõpetas roolivõimu pump töölepingu (loodetavasti sellega asi piirdub).
tallinas juba undas natuke ja umbes poolel teel tartussse läks undamine korraga väga kõvaks. pidasin kinni ja vaatasin kapoti alla..kõik ujus võimu õlist, potskas õli kees
sain rihma kuidagi maha ja sõitsin ilma rooli- ja pidurivõimuta tartusse ära
pumbal ülisuurt loksu nagu ei olnud ja samuti käis üsna vabalt ringi aga hääl oli ikka väga jõhker enne rihma mahavõtmist.
võtsin teise pealt pumba maha, eks homme vahetan ära ja ehk saab asja sellega lahendatud
EDIT: hing ei andnud rahu ja hoolimata väiksest vihmatibust vahetasin pumba ära. kohapeal keerates tundub rool väga kerge ja pump häält ei tee, tundub, et mure lahenenud
tallinas juba undas natuke ja umbes poolel teel tartussse läks undamine korraga väga kõvaks. pidasin kinni ja vaatasin kapoti alla..kõik ujus võimu õlist, potskas õli kees


võtsin teise pealt pumba maha, eks homme vahetan ära ja ehk saab asja sellega lahendatud
EDIT: hing ei andnud rahu ja hoolimata väiksest vihmatibust vahetasin pumba ära. kohapeal keerates tundub rool väga kerge ja pump häält ei tee, tundub, et mure lahenenud

njah, sõitsin 5km ringi linnavahel ja asi viitab jamale
pump hakkas undama samamoodi nagu eile enne tartu sõitmist, ühe äkkpidurduse ajal kadus nagu võim ära, samuti kui korraga pidurdada ja rooli keerata läheb rool märgatavalt raskemaks.
õli potsik oli nii kuum, et näpuga katsuda ei saanud..võim ei peaks ju nii kuumaks minema, ammugi veel 5 km peale
see pump mis peale panin ka perses seega
või on karbis või kusagil mingi takistus ja pump metsiku ülekoormuse all?

pump hakkas undama samamoodi nagu eile enne tartu sõitmist, ühe äkkpidurduse ajal kadus nagu võim ära, samuti kui korraga pidurdada ja rooli keerata läheb rool märgatavalt raskemaks.
õli potsik oli nii kuum, et näpuga katsuda ei saanud..võim ei peaks ju nii kuumaks minema, ammugi veel 5 km peale

see pump mis peale panin ka perses seega

nii. proovisin peale kolmandat pumpa. undab ja kütab jõhkralt. kuna kõik pumbad käivad üsna vabalt ringi ja erilist loksu pole siis nüüd julgen eeldada, et pumba viga ei ole.
jäänud 2 varianti ilmselt - karp mille külge kinnitub pomm ja roolikarp. kuna pomm on perses (täna läks) siis alustuseks katsun uue leida kõige täiega (samas kahtlen, ilmselt siiski roolikarp
)
hetkel peas püssi nurkaviskamise mõtted, kogu tehnika põhim perses (mootoril kaas ja saaled, kast undab+4 käigune aint, rooli ja pidurivõimu pole jne).
jäänud 2 varianti ilmselt - karp mille külge kinnitub pomm ja roolikarp. kuna pomm on perses (täna läks) siis alustuseks katsun uue leida kõige täiega (samas kahtlen, ilmselt siiski roolikarp

hetkel peas püssi nurkaviskamise mõtted, kogu tehnika põhim perses (mootoril kaas ja saaled, kast undab+4 käigune aint, rooli ja pidurivõimu pole jne).
1. mul ei ole enam garaazi kus ehitada. 2. mul ei ole aega seda teha (põhim 1 päev nädalas saaks teha+vahendeid pole kõiki mis vaja jne). 3. daewoo matiziga ei ole sõitnud aga 2004 a pesukotil (tööauto) pole väga vigagi punktist a punkti b liikumiseks.mart154 kirjutas:aga signalisatsioon ja tuled veel töötavad![]()
eks kõigil on raskeid päevi,
mine garaazi, vannu südamest ja hakka autot lammutama jällegi
siis vahelduseks vannud jällegi nii kuis jõuad ning jätkad...
ja ühtäkki ongi asi valmis!!!
Mõtle, kas siis 2000 aasta Daewoo Matiz-ega on parem sõita?
ilmselt hakkan otsima tegijat (ehk saab sellega jutule, kes kaane pidi ära tegema) kes kõik ära teeks.
ehk siis võtaks mootori maha, teeks sellele kapremondi, vaataks üle siduri ja vahetaks kasti ja teeks võimenduse korda (ise usun, et karbi vahetuse teema, kui mootor maas peaks mõnusam olema teha).
Eks auto esialgse ehitamise käigus tuleb võimalikult palju juppe uute vastu välja vahetada, pärast vähem üllatusi ja rahulikum sõita. See küll võtab natuke aega, ei saa kohe sõita, aga tasub end hiljem ära. Ma võiksin enda e28 ammu sõita, aga näe tõstsin lati niikõrgele kui sain ja muutkui aga tassin uusi juppe koju. Kui kaup kokku kogutud, siis laon kokku ja läheb sõiduks
.

Carclassic OÜ
aga no mis teha, hädasti on ju vaja kohe sõitma hakata kui talv läbi ehitatud ja kogu vaba aeg/raha sinna maetud...muidugi oleks õigem olnud mootor maha võtta ja mootoriruum ka värvida jne. eks tuleb see siis nüüd teha (no tegelt kannataks ju sõita küll aga tahaks kogu tehnika viisakasse seisu saada)...
saatuse iroonia tahtel võis roolivõimu probleem päästa hullemast
nimelt otsustasin, et ei lähe siiski ilma võimuta tallinna nädalaks ja võtsin ema auto (scorpio).
hommikul oli ukselukk lõhutud (ja ukseplekk ka kõver ja kraabitud
) ja kadunud lällar koos antenniga, varuratas ja audi a6 vedrude-amortide komplekt pagassist. kõik need asjad oleks muidu bemmis olnud 
nimelt otsustasin, et ei lähe siiski ilma võimuta tallinna nädalaks ja võtsin ema auto (scorpio).
hommikul oli ukselukk lõhutud (ja ukseplekk ka kõver ja kraabitud


Selline kuulutus oli bmw klubi foorumis, äkki on midagi head http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=23521
635csi
nii. auto jälle liikumas. ise ei ole küll näinud veel kuna autot tehti tartus ja ei jõua sinna enne pühapäeva. sõber tõi auto ära ja selgub, et asi siiski suhteliselt perses
roolivõim enam keema ei lähe (sai pomm koos juurdekuuluvaga vahetatud, ilmselt oli umbes) aga pöörates undab...ju siis pump õhtal ikkagi..pisiasi.
tõsisem mure on käigukastiga - pidavad mingi pöörde peal (vaba käiguga) väristama või häält tegema natu ja kuidagi kinni pooma või jõnksutama
kusjuures kui auto ära tõis siis nagu ei oll aru saand, päeval kui sõitis siis rääkis, et väristab natuke ja nüüd õhtul olla hakand kinni pooma..ja just nagu kastist mitte mootorist...esimene mõte, mis endal pähe tuli, et ehk unustas remontija kasti õli panna?
eks pühapäeval ole näha
ainus, mis pidi väga hea olema sõbra väitel on mootor..ilma igasuguse klõbinata vaikselt ja ilusti käima ja olema oluliselt parem kui enne remonti...


roolivõim enam keema ei lähe (sai pomm koos juurdekuuluvaga vahetatud, ilmselt oli umbes) aga pöörates undab...ju siis pump õhtal ikkagi..pisiasi.
tõsisem mure on käigukastiga - pidavad mingi pöörde peal (vaba käiguga) väristama või häält tegema natu ja kuidagi kinni pooma või jõnksutama



ainus, mis pidi väga hea olema sõbra väitel on mootor..ilma igasuguse klõbinata vaikselt ja ilusti käima ja olema oluliselt parem kui enne remonti...
